Katsot silmiini tilan toiselta laidalta. Katsot kauan. Musiikki soi. Huoneessa on paljon ihmisiä, joten menetän pian näköyhteyden sinuun. Tunnen pettymyksen rinnassani.
Yhtäkkiä seisot vierelläni. Kauniina, ihanana, juuri sellaisena kuin sinut aina muistan. Et sano mitään, mutta tiedän mitä tahdot. Nyökkään, ja lähdemme tanssilattialle.
Tuoksusi on pahinta huumetta, mitä olen koskaan saanut kehooni. Yhdessä kehosi lämmön kanssa se saa minut sekaisin. Täysin toiseen todellisuuteen. Jonnekin, missä olen joskus ollut. Hetkeen, jossa unohdin sinun ja minun väliset rajat.
Minun on aluksi mietittävä askeleitani, mutta hyvin pian tanssi alkaa tuntua helpolta. Olemme kahdet aivot ja kaksi kehoa, mutta kehomme liikkuvat kuin yksien aivojen ohjaamina. Tunnemme molemmat tämän kappaleen. Tiedämme tarkalleen, miten toisen keho liikkuu missäkin kohdin. Ennustamme jokaisen liikkeen suunnan, voimakkuuden ja sen, miltä kukin liike toisen sydämessä tuntuu. Muut ympärillämme eivät koe samanlaista yhteyttä; he ovat kuin kaksi yhdessä tanssivaa ihmistä, me olemme kuin yksi tanssiva ihminen.
Katson meitä kahta korkealta ylhäältä. Näen valopallon, jonka sisällä me molemmat kellumme. Tämän jälkeen, kun tiemme erkanevat, valopallo kulkisi mukanamme ikuisesti. Siellä missä minä olen, siellä sinä tanssit samassa valopallossa kanssani. Siellä missä sinä kuljet, valopallomme kulkee mukanasi ja muistuttaa sinua tanssista, jollaista et ollut koskaan kokenut.
Tästä huolimatta: tämä teksti ei käsittele tanssimista.
👠👠
Tanssi Prinsessan kanssa
Anonyymi-ap
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
Herättelevät teksti, hieno kerronta
- Anonyymi
Menikö n>n
- Anonyymi
❤️🔥.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847