SufyAnin armeijan hajaantuminen

Anonyymi-ap

Salaam!

1998 jolloin saatana sai 3.5 vuodeksi Jumalan KOKO voiman alkoi tapahtua silmiemme edessä suuria ihmeitä.
Eräs silminnähtävä ihme oli aikavyöhykkeiden eli dimensioiden avaaminen kulkemista eri aikojen välillä varten. Tämä näkyi siinä että kokonaisen kerrostalon asujamisto saattoi vaihtua toiseksi 15 minuutissa. Talot alkoivat ikään kuin niellä asukkaitaan.

Tämä liittyy SufiAniin hyvin paljon. Tuo Mahdin päävastustaja lähettää armeijan Mahdia vastaan mutta tuo armeija tulee MAAN NIELEMÄKSI. Voiko tämä juuri tarkoittaa 1998 alkanutta aikavyöhyke matkailua. Kun kaikki niellään toisistaan erillä oleviin aikoihin niin sen tarkoitus on vaikeuttaa näiden vastustajien taistelua Mahdia ja Isaa vastaan.

SufyAni näyttäisi olevan Venäjä. Toinen mahdollisuus armeijan tulemiseen maan nielemäksi on sota Ukrainassa.

1400 jälkeen Hijran joka oli 2024 aurinkokalenterin mukaan alkoi kokoontuminen Mahdin ympärille häntä vastaanottamaan. Juuri silloin NATOON kokoontui monia kansoja. Voiko olla niin että Länsi antaa Mahdin työtä tehdä vapaasti ja rauhassa. Ja on valmis vastaanottamaan hänet. Mutta SufyAni ei.

SufyAnin joukot ovat naiset raiskanneet sekä profeettojen sukulaiset tappaneet. Tämä on ollut menossa jo pitkään. Myös on huhuttu aseista uusista joilla kiristetään jopa Jumalaa toimimaan SufyAnin eduksi. SufyAnin keinoja ovat terrori, kiristys ja lahjonta. Lahjonta tapahtuu antamalla voimaa suorittaa rikoksia ihmeiden ja taikuuden avulla.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sufyani

Monet ovat epätoivoisia Voiko Mahdi enää kaiken tämän jälkeen saapua. Oikea Mahdi nimittäin. 30 väärää Mahdia kyllä on saapunut tai saapuu mutta miten oikea voisi näissä olosuhteissa tuoda sorretuille pelastuksen.

Vastustus on kovaa mutta Jumala saatanan tuoman taikuuden avulla sekoittaa SufyAnin armeijan pään niin että se ei kykene täysillä hyökkäykseen Mahdia vastaan.

Salaam!

60

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivän sana
      Sunnuntai 28.9.2025

Jeesus sanoo: ”Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne.”

Matt. 6:26

Avaa silmäsi ja katso

• Anonyymi

Yhtä pelkistettyä on elämä myös ihmisen osalta , ei kukaan tästä pakoon pääse totuudelta.

• Anonyymi

Elämän pelto on kaikkeuden HANSKASSA KAIKKI LAIDASTA LAITAAN

Siinä se lähi itäkin käänetään joka kivikko ja kannikko sieltä

Päivän Sana
      28.09.25

Herran henki on minun ylläni, sillä hän on voidellut minut. Hän on lähettänyt minut ilmoittamaan köyhille hyvän sanoman, julistamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen ja julistamaan Herran riemuvuotta. Luuk. 4:18–19

Kuulemmeko, miten paljon Herramme rakastaa juuri heikkoja ja vaivattuja ihmisiä. Köyhille ilmoitetaan hyvä sanoma, heidän ei tarvitse enää vaipua epätoivoon. Syntien, pelkojen ja ihmisten vankeina oleville julistetaan vapauden koittaneen. Sokeat, Jumalansa kadottaneet ja tulevaisuuden uskonsa hukanneet saavat nähdä uuden valon, ja elämä odottaa jälleen avoinna heidän edessään. Sorretut saavat vapautuksen, onhan Herran riemuvuosi koittanut. Riemuvuosi, jolloin saadaan kaikki velat anteeksi ja mennyt pyyhitään kokonaan pois rasittamasta mieltä ja elä- mää. Herran Henki oli Jeesuksen yllä. Erityisesti siitä osaavat iloita toivonsa menettäneet ja hädässä olevat, Herrassaan heikot.

VAIN YKSI KANTAA ELÄMÄN

• Anonyymi

Salaam!

Eräs väljästi Koraaniin pohjautuva merkki ennen Judgement Daytä on Dabbat al Ard peto. Siihen liittyvässä ennustelussa on paljon epäselvää tai vertauskuvallista.

Viime päivinä on monille noussut mieleen että se voisi olla Tietokone ja tietokoneisiin liittyvät asiat. Esim. Tämän Wikipedia artikkelin lopussa asiaa hieman pohditaan.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beast_of_the_Earth

Mikäli tahtoo niin voi löytää jonkin yhteyden myös Ilmestys 13 mainittuihin petoihin tai jopa Daniel 7 neljänteen petoon?

Aivan kaikkea islamin eskatologiassa tai edes sunnassa ei voi ottaa vakavasti. Lisäksi on henkinen propaganda ja hypnoosi ja vaikukutusvalta aseina islamin oppineiden kesken hyvin kehittynyttä. Vaikka muslimien pitäisi olla suojassa toistensa miekalta ja kieleltä niin tänä päivänä on molemmat unohdettu.

Kielellä painetaan maan rakoon ja panetellaan surutta vähemmistön edustajia. Mahdin aikana jää jäljelle vain yksi lahko. SE ON ENEMMISTÖN LAHKO. Sen asenne suvaitsevaisuuteen ja sunnaan tulee olemaan negatiivinen. Eräät ajattelee sen olevan Al Qaidan ja kiihkonationalistinen luonteeltaan.

Siinä mielessä se tulee hyväksymään Venäjän rajut toimet ja pitää Venäjää lähes muslimeihin kuuluvana. Enemmistö muslimeista asettuu kannattamaan arvoja jotka ilmeisesti ovat jossain määrin yhteneviä Venäjän arvojen kanssa. Tämä on yksi visio vain jossa saatan erehtyä?

Kuitenkin ennakoin Vasemmiston ja sosialismin voittavan idässä vuoden 2035 jälkeen takaisin enemmistö asemansa. Itseäni suvaitsevaisena hieman stressaa ja rasittaa se että enemmistö tulee määräämään islamissa asioiden kohtalon.

• Anonyymi

Jeesus puhuu vertaukset kymmenestä neitsyestä 1-13 ja palvelijoille uskotuista leivisköistä 14-30; kertoo, kuinka Ihmisen Poika tulemuksessaan on tuomitseva kansat 31-46.

https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/MAT.25

45Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. 46Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Elämän aina olevuus on mitä häkellyttävin TULEMUS

• Anonyymi

Joo tämä häkellyttää. Kun he eivät itse edes tiedä miten antoivat ruuan, juoman, vaatteen tai miten kävivät katsomassa sairaita tai vangittuja. He tekivät niin jopa itseltään salassa.

Älköön oikea kätesi tietäkö mitä vasen tekee.....

Monet antaa julkisesti. Eräät salaa. Ja ne jotka onnistuu salaa antamaan saavat Jumalan Henkeä jonka hedelmää on lempeys, rakkaus, pitkämielisyys jne. He erottuvat ihmisten joukossa lempeällä hengellään selkeästi.

Tunnen erään jolla on lemmikkinä kissa. Huvittuneena mietin johtuuko kissan ruokkimisesta jokin ketju jonka päässä hyötyy joku Jeesuksen vähäisistä. Niinkin voi olla.

Kukaan ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä häkellyttää. Kun he eivät itse edes tiedä miten antoivat ruuan, juoman, vaatteen tai miten kävivät katsomassa sairaita tai vangittuja. He tekivät niin jopa itseltään salassa.

Älköön oikea kätesi tietäkö mitä vasen tekee.....

Monet antaa julkisesti. Eräät salaa. Ja ne jotka onnistuu salaa antamaan saavat Jumalan Henkeä jonka hedelmää on lempeys, rakkaus, pitkämielisyys jne. He erottuvat ihmisten joukossa lempeällä hengellään selkeästi.

Tunnen erään jolla on lemmikkinä kissa. Huvittuneena mietin johtuuko kissan ruokkimisesta jokin ketju jonka päässä hyötyy joku Jeesuksen vähäisistä. Niinkin voi olla.

Kukaan ei tiedä.

(( 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. ))

ikuisuus ja ajattomuus aina oleva, tähän on vastaus jokaisessa

Sininen huivi
        https://www.youtube.com/watch?v=0HPuJ5L5Dlc&list=RDMM&index=26&pp=8AUB

• Anonyymi

Päivän Sana
      29.09.25

Minua et ole avuksesi huutanut, Jaakob, minun vuokseni, Israel, et ole vaivaa nähnyt. Mutta minä, minä itse pyyhin pois sinun rikkomuksesi oman itseni tähden enkä muistele sinun syntejäsi. Jes. 43:22, 25

Meidän tulisi rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistämme niin kuin itseämme. Kuinka surkeasti me tätä toteutammekaan elämässämme. Me rakastamme omaa etuamme yli kaiken ja lähimmäistämme sen verran, kuin siitä on meille hyötyä. Kun meillä menee hyvin, unohdamme Jumalan, kun huonosti, peittyvät hänen armolliset kasvonsa. Vaikka me olemme syntiä täynnä ja pahoitamme Jumalan mielen jatkuvilla laiminlyönneillämme, hän antaa ne kaikki anteeksi. Itsensä, oman armollisen mielensä takia – Kristuksen ristin takia – hän ottaa päältämme pois raskaatkin synnit. Hän suostuu kuulemaan avunpyyntömme ja puhdistamaan sydämemme.
      Jumalan armo on väkevä voima, se lahjoittaa hyvän omantunnon.

Elämää pulpuava elämän lähde ja aina oleva

• Anonyymi

• Anonyymi

Päivän sana
        Maanantai 29.9.2025

Jätä taakkasi Herran käteen, hän pitää sinusta huolen. Hän ei ikinä salli hurskaan sortua.

Ps. 55:23

- ei ikinä

• Anonyymi

Päivän Sana
      30.09.25

Tarkoitan tätä: antakaa Hengen ohjata elämäänne, niin ette toteuta lihanne, oman itsekkään luontonne haluja. Gal. 5:16

Oman lihan toiveita voi toteuttaa kahdella tavalla, julkeasti tai hienovaraisesti. Julkeasti niitä toteutetaan tekemällä surutta syntiä ja kuolettamalla pikku hiljaa omantunnon ääni. Synti ei enää syytä, Jumalan käskyt eivät kiinnosta. Selitykset tulevat sanan tilalle. Hienovaraisesti voi lihaansa toteuttaa leikkimällä hurskasta ja vaimentamalla äänet, jotka kertovat ylpeydestä ja omahyväisyydestä. Itseään täynnä olevaa kristittyä ei voi ihminen auttaa. Siksi Jumala sallii omansa kokea joskus lankeemuksia tai suuria vastoinkäymisiä. Niiden kautta hurskaasta tulee syntinen ja ylpeään alkaa ilmaantua nöyryyden sävyjä. Niin synnissä rypeminen kuin omassa hurskaudessa kimalteleminenkin ovat oman lihan kurjaa toteuttamista.

Raatollisuus ei mitään anna - eikä mihkään joha.

• Anonyymi

Päivän sana
        Tiistai 30.9.2025

Jos Herra ei taloa rakenna, turhaan näkevät rakentajat vaivaa. Jos Herra ei kaupunkia vartioi, turhaan vartija valvoo.

Ps. 127:1

Pelkistetty totuus elämän olevuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän sana
        Tiistai 30.9.2025

Jos Herra ei taloa rakenna, turhaan näkevät rakentajat vaivaa. Jos Herra ei kaupunkia vartioi, turhaan vartija valvoo.

Ps. 127:1

Pelkistetty totuus elämän olevuudesta.

(( Jos Herra ei kaupunkia vartioi, turhaan vartija valvoo. ))

- tuossa on se armotomuus ilmaistuna - joka kohtalon ivaksi aina käypi

• Anonyymi

Ihmisen Pojan päivä
      22Opetuslapsilleen hän sanoi:
      »Tulee aika, jolloin te toivotte näkevänne edes yhden Ihmisen Pojan päivän mutta ette saa nähdä. 23Teille sanotaan silloin: ’Hän on tuolla’, ja: ’Hän on täällä’, mutta älkää lähtekö minnekään, älkää juosko perässä. 24Sillä niin kuin salama välähtää ja valaisee taivaan äärestä ääreen, niin on Ihmisen Poika oleva ilmestymisensä päivänä. 25Mutta sitä ennen hänen täytyy kärsiä paljon, ja tämä sukupolvi hylkää hänet.
      26»Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan päivinä oleva. 27Ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, ja tulva tuli ja tuhosi heidät kaikki. 28On oleva niin kuin oli Lootin päivinä. Ihmiset söivät ja joivat, ostivat ja myivät, istuttivat ja rakensivat. 29Mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, taivaasta satoi tulta ja tulikiveä, ja se tuhosi heidät kaikki.
      https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/LUK.17

Tuossa on voimallisuutta kaikki, MITEN TÄMÄ ON SISÄISYYDESSÄMME elämää luoden ?

• Anonyymi

Päivän Sana
      01.10.25

Kun kuitenkin tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, olemme mekin uskoneet Jeesukseen Kristukseen, jotta tulisimme vanhurskaiksi hä- neen uskomalla emmekä tekemällä lain vaatimia tekoja. Eihän kukaan ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä mitä laki vaatii. Gal. 2:16

Lain täyttämisen tie on kaksijakoinen. Ensin se tuottaa syvän tyytyväisyyden, kun uskova oivaltaa onnistuvansa siinä kohtuullisen hyvin. Tämä on etenkin uuden uskovan kokemus kristityn elämästä. Melko nopeasti hän kuitenkin huomaa, kun rehellisesti sydäntään Jumalan sanan valossa tutkii, että synti on paljon syvempää kuin vain pinnallisia synnintekoja. Syntisestä luonnosta ei pääsekään eroon vaikka kuinka tahtoisi ja yrittäisi. Jumalan laki vaatii mahdottomia eikä ihminen kykene sitä täyttämään. Lain tie osoittaa oman hurskauden olemattomaksi. Tässä tilanteessa evankeliumi voi aueta aivan uudella tavalla. Uskova saa ymmärtää, että Jeesuksen sovitustyö ristillä riittää hänenkin vanhurskaudekseen. Uskomalla Jeesukseen Kristukseen hän on jo Jumalan oma, taivaaseen matkalla, vaikkei onnistunutkaan täyttämään lakia.

Oikeaa ei pidä piilottaa vakan alle

• Anonyymi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Luodut toisilleen

Sanoitukset
        kauas on toisistaan kulkeneet
        kauas on johtanut tie
        porteistaan rakkaimman sulkeneet
        mukanaan kaipuuta vie
        ympyrää tiensä vain kulkee
        erilleen yhteen ei vie
        ympyrä ympyrän sulkee
        päättyykö milloinkaan tie
        voiko milloinkaan kumpikaan toista rakastaa
        jääkö kiertämään tietään muistoineen
        eikö milloinkaan kumpikaan ketään löytää saa
        yksin jäätyään luodut toisilleen
        muistot on esteenä tunteilleen
        yksin he kulkemaan jää
        kulkevat luotuina toisilleen
        kuitenkin niin erillään
        erilleen yhteen ei vie
        ympyrä ympyrän sulkee
        sydän on kahlittu kaipuuseen
        tietä ei vapauteen nää
        kaipuu on kahlittu sydänmeen
        sinne se vangiksi jää
        erilleen yhteen ei vie
        ympyrä ympyrän sulkee

Elämän lähde ja juokseva vesi on kaikeuden ominaisuus.

• Anonyymi

Päivän sana
      Torstai 2.10.2025

Lakatkaa te huolehtimasta! Tietäkää, että minä olen Jumala.

Ps. 46:11

Elämä on henkeä, ei maallisuutta.

• Anonyymi

• Anonyymi

Päivän sana
      2,10,2025 Torstai on toivoa täynnä

Raamatunteksti(t)
      Psalmi 127

2Turhaan te nousette varhain,
      turhaan valvotte myöhään
      ja raadatte leipänne tähden.
      Yhtä lailla Herra antaa omilleen,
      vaikka he nukkuisivat.
      Psalmi 127:2

Kysehän on HENGEN RUUASTA

Jotta elkääs uskokaan jotta kyse olisi ilmaisuuksin kelan varoin pailata ajasta aikaan

• Anonyymi

Päivän sana
      Perjantai 3.10.2025

Sinä, Herra, olet hyvä, sinä annat anteeksi, runsain mitoin sinä jaat armoasi kaikille, jotka sinua avuksi huutavat.

Ps. 86:5

Ei ole KETÄÄN EIKÄ MITÄÄN MUUTA ISÄÄ LUOJAA

• Anonyymi

Kaikki muu huuhaa pyyhkiytyy pois muutuen pölyksipä vielä-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muu huuhaa pyyhkiytyy pois muutuen pölyksipä vielä-

- kuin käärme maatapitkin ihteesä vetäen ja pölyä niellen.

• Anonyymi

Päivän Sana
      04.10.25

Ja hän sanoi: ”Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.” Jeesus vastasi: ”Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa.” Luuk. 23:42–43

Jo tänään, heti. Ei tarvitse odotella elämän parantumista tai syvän uskon salaisuuksien avautumista. Ei tarvitse ensin osoittaa uskonsa vakavuutta oikeilla teoilla. Jeesus on ottanut omakseen jo armonpyytäjän, ei vasta armon vahvaa omistajaa. Kukaan ei koskaan kutsuisi Jeesusta avuksi, ellei Pyhä Henki olisi osoittanut haavoitettuun Vapahtajaan ja saanut meitä kääntymään hänen puoleensa. Rikoksistaan ristiinnaulittu rosvo oli ansiottoman armon kirkkain esimerkki: hänet oli kirjaimellisesti naulittu puuhun, ettei hän voisi tehdä mitään pelastumisensa eteen. Mutta hän kääntyi Jeesuksen puoleen pyytäen tätä muistamaan Valtakunnassaan syntistä ja samassa hän oli itse jo siellä sisällä. Pian hän näki koko taivaan kirkkauden.

Antautumunen ELÄMÄLLE ON KAIKEN ANTAVA

• Anonyymi

( jo tänään olet minun kanssani paratiisissa.” )

Mielen paratiisi on kaiken antava ja heti tempaisulla saatavissa, sitähän tuossa esitetään

ELÄMÄN RAUHA RAKNTAA OIKEUTTA

• Anonyymi

Päivän Sana
      05.10.25

Minä olen viinipuu, te olette oksat. Se, joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, tuottaa paljon hedelmää. Ilman minua te ette saa aikaan mitään. Joka ei pysy minussa, on kuin irronnut oksa: se heitetään pois, ja se kuivuu. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi. Joh. 15:5–6

Jeesus antoi vakavan kehotuksen niin yksittäiselle kristitylle kuin koko kirkollensa pysyä aina tukevasti Jumalan sanan tiellä. Jotta oksa voi tuottaa hedelmää, sen on saatava elämä puun rungosta, Jeesuksesta. Oksa, joka pyrkii tuottamaan hedelmää Jumalan valtakuntaan omin voimin, irrallaan puusta, ei voi tuottaa hyvää hedelmää, vaan lopulta kuivettuu ja kuolee. Ilman Jeesusta me emme voi tehdä yhtään mitään valtakunnan hyväksi. Mutta Jeesuksessa eläessämme me tuotamme hyvää hedelmää yrittämättäkin. Kun elämä virtaa rungosta oksiin ja Jumalan armon aurinko paistaa, saavat elävät oksat nauttia hedelmien kypsymisestä. Se on Jumalan kaunis lahja.

Elämän puu on ajasta aikaan elävää ihmeellisyyttä.

• Anonyymi

Myrkytyykö islam aatos mitän vaikuttajana tyhjyyteen sä.

• Anonyymi

Päivän Sana
      06.10.25

Pysykää Jumalan rakkaudessa ja odottakaa, että Herramme Jeesus Kristus armossaan johtaa meidät iankaikkiseen elämään. Juuda 1:21

Oleellista ei ole se, olemmeko voittaneet kaikki syntimme. Jos sitä jäämme odottamaan kelvataksemme Herrallemme, emme ole koskaan tavoitteessamme. Oleellista on vain se, että me pysymme syntisinä Jeesuksen luona ja jäämme siihen, vaikka maailma ympäriltä murenisi. Vaikka joutuisimme häpeämään elämäämme tuhannennen kerran, me emme silti lähde minnekään. Emme myöskään neuvottele omantuntomme tai sielunvihollisen kanssa siitä, kelpaammeko enää Jumalalle. Neuvottelemme vain Jumalan sanan kanssa, ja se vakuuttaa, että Jeesus tahtoo pitää meidät omanaan. Hän ei kuollut hyvien, vaan syntisten puolesta. Luther opetti lohdullisesti: ”Vaikka joku välillä väsyykin, Kristus on aina läsnä, ojentaa apunsa ja sanoo: Nouse, lapseni, nouse! Ei ole mitään hätää, jatka taas, kaikesta on vain päästävä yli, lankeamatta se tuskin käy – varo vain, ettet jää makaamaan!”

Ei tämä polku ole näkymätön - kokekaa se omakohtaisesti tunnoisanne.

• Anonyymi

Salaam!

Niin Jeesus on ainoa Messias joka ymmärtää syntistä kansalle. Mutta eliitti joka pyrkii olemaan kelvollinen johtamaan oli jo Daavidin aikana altis yhdestäkin synnistä saamaan vakavan tuomion ja alennuksen. Muistamme myös pappi Eelin kohtalon. Psalmeissa Daavid usein katuu syntejään koska tietää niistä koituvan tuomion.

Millainen on Mahdi. Itse ajattelen hänen olevan Pyhä joka pitää kiinni moitteettomuudestaan. Itse asiassa 16.4.2014 hän hengessään sanoi minkä tahtoi minun tietävän itsestään: MINÄ OLEN MOITTEETON! Hän sanoi.

Harun Yahya kertoo kirjassaan kuitenkin että Mahdi on hyvä sekä pahoille että hyville. Eli että hän olisi täydellinen. Mutta ehkä hänellä on apulaisia joiden kautta hän osoittaa hyvyyttä pahoille? Ja Itse hän on moitteeton.

En tunne asiaa josta puhun kovin hyvin. Vain aika tulee näyttämään millainen hän on.

Tässä laulu I AM SORRY MAWLA, jossa pahoitellaan odottajien syntistä tilaa.

https://youtu.be/MZFP1uh5S00?si=k55M6Q27zpSRMoZB

Hadith sanoo että koetus Mahdin aikana on sellainen että AAMULLA JOKAINEN ON HURSKAS JA JUMALINEN MUTTA ILTAAN MENNESSÄ LANKEAA SYNTIIN.

Jeesus on tavalliselle kansalle ainoa Messias. Kun Mahdi on hallinut ja vaikuttanut jäävät asiat jälleen Jeesuksen käsiin sillä luulen että liian usein kansa vajoaa ja lankeaa syntiin. He tarvitsevat Lunastajaa, Vapahtajaa ja Sovittajaa aina.

• Anonyymi

Salaam!

Tässä on ehkä Eräs tärkeä merkki Imaami Mahdin tulon läheisyydestä. Ja hänen sanomansa nousemisesta puheenaiheeksi ympäri maapalloa.

Burkina Fason presidentti puhuu Jeesuksen työmenetelmistä joilla hän voitti pahan maailman lopulta kun oli marttyyrien määrä noussut liialliseksi.

https://youtu.be/KFJzUBcPLnk?si=-1e6rcJUoQ4QB4Ni

Vaikuttava näkökulma Pyhään Elävään Raamatun sanomaan. Joka oli alussa ja joka vieläkin voisi olla?

• Anonyymi

Päivän sana
      Maanantai 6.10.2025

Sinä pelastit minut kuolemasta, et antanut jalkani astua harhaan.

Ps. 56:14

Ei ole muuta elämän rakentajaa ylläpitäjää

• Anonyymi

Päivän Sana
        07.10.25

Herran sana on tosi ja varma. Hän on uskollinen ja osoittaa sen teoissaan. Ps. 33:4

Elämään kuuluu epävarmuus. Itsestään selvienkään asioiden pysyvyydestä ei ole takeita. Lujat ihmissuhteet saattavat murtua, turvaverkostot pettää ja elä- mää kantavat periaatteet osoittautua kestämättömiksi. Vain Jumalan sana on kallio ja turva. Se on totta ja varmaa eikä petä koskaan seuraajaansa. Minkä Jumala lupaa, sen hän pitää. Varmemmin kuin auringonnousu Jumalan sanan lupaukset toteutuvat ja hän rientää sen avuksi, joka häneen turvaa. Ihmisten uskollisuus on ehtoihin sidottua, Jumalan uskollisuus on aina ehdotonta. Kristukseen kastetut uskovat ovat Jumalan silmäterä ja hänen ehtymättömän apunsa kohteita. Hän osoittaa uskollisuutensa teoissaan meidänkin elämässämme.

Totuus ei pala tulessakaanja on kaiken ylittävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän Sana
        07.10.25

Herran sana on tosi ja varma. Hän on uskollinen ja osoittaa sen teoissaan. Ps. 33:4

Elämään kuuluu epävarmuus. Itsestään selvienkään asioiden pysyvyydestä ei ole takeita. Lujat ihmissuhteet saattavat murtua, turvaverkostot pettää ja elä- mää kantavat periaatteet osoittautua kestämättömiksi. Vain Jumalan sana on kallio ja turva. Se on totta ja varmaa eikä petä koskaan seuraajaansa. Minkä Jumala lupaa, sen hän pitää. Varmemmin kuin auringonnousu Jumalan sanan lupaukset toteutuvat ja hän rientää sen avuksi, joka häneen turvaa. Ihmisten uskollisuus on ehtoihin sidottua, Jumalan uskollisuus on aina ehdotonta. Kristukseen kastetut uskovat ovat Jumalan silmäterä ja hänen ehtymättömän apunsa kohteita. Hän osoittaa uskollisuutensa teoissaan meidänkin elämässämme.

Päivän sana
        Tiistai 7,10,2025

Raamatunteksti(t)
        Job 14
        Ihminen elää vain hetken
        1Ihminen, naisesta syntynyt,
        elää vähän aikaa ja on täynnä levottomuutta.
        2Kuin kukka hän avautuu ja kuihtuu,
        on kohta poissa, kuin varjo.
        Job 14:1-2

Elämän lyhyys tekee elämästä vaihtelurikkaan ja pyörteikkään ikuisen ihmeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän Sana
        07.10.25

1998 Saatana sai käyttöönsä Jumalan koko voiman. Ja on sen jälkeen tehnyt mitä lystää. Onko tämä jäänyt tyystin teiltä huomaamatta. Jehova ilmestyi viimeksi 2017 ja sanoi tästä eteenpäin vuodet käyvät yhä pahemmiksi.

2003 ilmestyksessä Jeesus sanoi: Koska minun perintöosani turmeltiin tästä lähtien maailma on uhrialttari jossa kaikki kaunis ja Pyhä uhrataan.

2008 ilmestyksessä Jeesus sanoi Ellei Pohjanmaan Ruuben tunnusta pahoja tekojaan Suomi annetaan Saatanan haltuun 2009 alkaen. Ja koska Jehovaa pilkattiin niin seuraa 10 Egyptin vitsauksen kaltaista vitsausta.

2012 Ilmestyksen aikoihin Jehova sanoi että 200 vuotta kestää Suomen ahdingo. Eli se kadotustuomio joka uhkasi muuttui lievemmäksi.

Nyt on saatana se joka turvaa palvojiensa, noiden murhaajien ja varkaiden, elämän ja onnen. Sen sijaan kristityillä on jatkuva huoli ja murhe. Ja Jumala on sangen kaukana. Onko teillä mennyt sekaisin saatana ja Jumala kun kirjoitatte että nyt olisi kristityillä helppoa. Pyh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1998 Saatana sai käyttöönsä Jumalan koko voiman. Ja on sen jälkeen tehnyt mitä lystää. Onko tämä jäänyt tyystin teiltä huomaamatta. Jehova ilmestyi viimeksi 2017 ja sanoi tästä eteenpäin vuodet käyvät yhä pahemmiksi.

2003 ilmestyksessä Jeesus sanoi: Koska minun perintöosani turmeltiin tästä lähtien maailma on uhrialttari jossa kaikki kaunis ja Pyhä uhrataan.

2008 ilmestyksessä Jeesus sanoi Ellei Pohjanmaan Ruuben tunnusta pahoja tekojaan Suomi annetaan Saatanan haltuun 2009 alkaen. Ja koska Jehovaa pilkattiin niin seuraa 10 Egyptin vitsauksen kaltaista vitsausta.

2012 Ilmestyksen aikoihin Jehova sanoi että 200 vuotta kestää Suomen ahdingo. Eli se kadotustuomio joka uhkasi muuttui lievemmäksi.

Nyt on saatana se joka turvaa palvojiensa, noiden murhaajien ja varkaiden, elämän ja onnen. Sen sijaan kristityillä on jatkuva huoli ja murhe. Ja Jumala on sangen kaukana. Onko teillä mennyt sekaisin saatana ja Jumala kun kirjoitatte että nyt olisi kristityillä helppoa. Pyh!

Vain saatanan omilla on helppoa ja he menestyvät. Jos vähänkin seurasi uutisia niin havaitsi esim. Syyrian sodan ja Afganistanin, joka täysin kääntyi Jumalan puoleen, nälänhädän. Missä vain on Jumalalle kuuliaisia uskovia niin heitä satanistit vainoaa.

Saatana ja antikristus ovat käyneet valheen koko voimalla kimppuun ja Lohikäärme on raivon vallassa koska tietää aikansa lyhyeksi. Kaikki joilla on Kristuksen todistus ja Jumalan käskyt Lohikäärme yrittää nitistää.

Toki on totta että näissä vaikeuksissa on jonkin verran myös lohtua Sanan kautta saatu. Vaan kyllä tuo 10 päinen Ravana peto, jonka Lohikäärme pystyttää tuhoaa salaa aikamatkoillaan ja demonien avulla kaikki Pyhät. Missä ihmeen pumpulissa jotkut oikein elävät? Kun eivät näe selviä Ilmestyksen tapahtumia jotka ovat menossa.

Ilmestys 11, Ilmestys 12, Ilmestys 13.
        Ilmestys 17-20.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tässä kaikki natsaa aina olevasti ja tasapaino on käsittämätön.

• Anonyymi

Nuorta naista epäillään teini-ikäisen veljensä murhasta Norjassa
      Nuori somalinainen ilmoitti itse poliisille surmanneensa henkilön.

kuniakuus ennenkaikkea vais kuinkapäin

• Anonyymi

Kelan tuilla elävä ei kelpaa kohta Suomen kansalaiseksi
      Kansalaisuuslakiin tulee uusia kiristyksiä.

ilmaisuus lopetetaan

• Anonyymi

Uusi maailmanjärjestys vei tehtaat muualle.
        Työllisyystilanne on aina poliittinen järjestely.
        Täystyöllisyys voidaan järjestää, mutta tulisi liikaa lapsia.
        2013 alkaen arkkienkeli Gaabriel on julistanut Maailmanlaajuista Kansalaispalkkaa.
        Robotit ja automaatio tekee työt.
        Kolmelta pedolta Daniel 7 mukaan riistetään valta, Voima ja hallinto eli keskitetään yhteen maanlaajuiseen puhelinpisteeseen kaikki.
        Kohta kirjastokin on yksi ainoa Kansallinen Elektroninen kirjasto.

Päätökset jotka perustuu rasismiin ovat arveluttavia.
        Mitä tulee muslimien sikiämiseen paljon niin Jeremia kertoo että idän ja lännen rajalle perustetaan PRONSSIMUURI. Sitä on vaikea estää. Ruotsiinhan on perustettu LINNOITETTU KAUPUNKI systeemi. Vielä tulee kolmanneksi Jeremian aseeksi RAUTAPATSAS.

Kaiken kaikkiaan edistymme ja tulemme kehittymään jos Jumala suo. Suomi tosin 200 vuotta on ahdingossa ja taantumassa. On visiot ja utopiat kyllä kohdallaan ja käytettävissä. Mutta Suomea vaivaa jokin tauti. Me emme taida päästä visioiden tasalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2013 alkaen arkkienkeli Gaabriel on julistanut Maailmanlaajuista Kansalaispalkkaa.
        Kolmelta pedolta Daniel 7 mukaan riistetään valta, Voima ja hallinto eli keskitetään yhteen maanlaajuiseen puhelinpisteeseen kaikki.

Mitä tulee muslimien sikiämiseen paljon niin Jeremia kertoo että idän ja lännen rajalle perustetaan PRONSSIMUURI. Sitä on vaikea estää. Ruotsiinhan on perustettu LINNOITETTU KAUPUNKI systeemi. Vielä tulee kolmanneksi Jeremian aseeksi RAUTAPATSAS.

Kaiken kaikkiaan edistymme ja tulemme kehittymään jos Jumala suo. Suomi tosin 200 vuotta on ahdingossa ja taantumassa. On visiot ja utopiat kyllä kohdallaan ja käytettävissä. Mutta Suomea vaivaa jokin tauti. Me emme taida päästä visioiden tasalle.

Ei ihminen tiedä aikaansa eikä hetkeä, sillä nämä luotsaukset kuittautuu

AINOASTAAN ETEEN ASTUU KARMAN LAKI ja kohtalon iva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsasi hiessä sinun pitää työtä tekemän elääksesi ja koko perhekuntasi

TÄMÄ ON AINUT MIKÄ ELÄTTÄÄ MAAILMAN AJASSA
        kaikki jotka mölinä ja pompotelu katoavat tyhjyyttään

• Anonyymi

Päivän sana
      Torstai 9.10.2025

Ahdingossani minä kutsun Herraa avuksi, ja hän vastaa minulle. Tuonelan kohdusta minä huudan apua, ja sinä, Herra, kuulet ääneni.

Joona 2:3

Tämä kohtusuus on ihmisen kulkua

• Anonyymi

Salaam!

Historia toistaa itseään? Saksassa oli suunta kohden globalisaatiota ja työvoiman, palvelujen ja pääomien vapaata liikkuvuutta ennen toista maailmansotaa. Eliitti keisarillinen ja aatelinen sekä työväki kannatti globalisaatiota, mutta keskiluokalle se oli myrkkyä. Keskiluokka vastustaakseen kehitystä perusti natsi puolueen ja asetti Hitlerin valtaan.

Daniel 7 kertoo että kolmelta pedolta poistetaan valta, voima ja hallinto. Tämä merkitsee keskiluokalle jälleen suurta taantumaa. Hekään eivät saa töitä enää. Pankkikonttorit ja muut työpaikat suljetaan. Saa nähdä järjestääkö keskiluokka jälleen jonkin nationalistisen puolueen ja uuden antikristuksen valtaan.

Itse olen laskenut sen varaan että Imaami Mahdi voi tahtoessaan tuoda hallintoa paljon takaisin. Sekä tahtoessaan luoda työpaikkoja mielin määrin. Se on kyllä Daniel 7 vastaista ja saattaa merkitä neljättä petoa eli Ravanaa tuettavan.

Tuo peto syö koko maailman ja sen selässä ratsastaa väärä profeetta. Molempia uhkaa helvetti.

Saa nähdä kumpi käy toteen:

1. Kansalaispalkka ja kaiken turhan työn loppuminen. Joka on Jumalan tahto.

2. Neljäs peto joka luo uusia työpaikkoja ja hallinnon sekä tuhlaa kaikki resurssit niin että pedon merkki tulee.

Mulla on vakaa usko että Imaami Mahdi kykenee kaikkeen. Hän on oikeaan johdettu. Hän kykenee tekemään kansalaispalkasta kolmikategoriaisen.

1. Perustulo
      2. Peruslaina
      3. Perustyöansio

Niin että jokainen kykenee opiskelemaan tahtoessaan sekä työtä tekemään tahtoessaan. Tai sitten vain olemaan Perustulon ansiosta.

Ongelmat ovat suuret. Homma saattaa epäonnistua ja kääntyä neljänneksi pedoksi.
      Joka tuhoaa kaikki maailman resurssit.

Parasta olisi jos kaikki tyytyisi vain olemaan ja netissä opetusta ja informaatiota suodattamaan. Laiskana ja työtä tekemättä.

• Anonyymi

Salaam!

Jehova ilmestyi viimeksi 2017. Sen jälkeen olen usein rukoillut tietoa missä seuraava ilmestyminen tapahtuu. En tiennyt että uudet ilmestykset ovat Profeetta Muhammedin (saas) käsissä. Ennen kuin aloin katsella näitä Burkina Fason presidentin hengellisiä viestejä. Selvää on näiden perusteella että suuri ilmestyminen on tapahtunut.

https://youtu.be/cggE2l6l3Hc?si=6568pAmKGYC10v8V

Tässä puhutaan totuudessa elämisestä ja valheen kuolettavasta vaikutuksesta vaikka olisikin yhä elossa ihminen. Pyhyyden vaatimus on raskasta minulle joka en mielelläni puhu totta rahasta kenenkään hyväksikäyttäjän seurassa, vaan salaan sen.

Onko minuun salaa hiipinyt muitakin tapoja valehdella? En kelpaa millään omin avuin. Onneksi Jumala kasasi käsiini suuren joukon kilpiä jotka vahvistivat sisintäni niin että en heti kaadu.

Hän vaatii yhäti humanismin tunnustamista ja ihmisarvon antamista aivan jokaiselle. Se on heikkous minussa että en kykene siihen vaan välttelen selvien vihollisten seuraa. Vaikka Jeesus opetti siunaamaan vihollisia.

Salaam!

• Anonyymi

Päivän sana
        Perjantai 10,10,2025
        Raamatunteksti(t)

Kirje roomalaisille 8
        Tuleva kirkkaus
        18Minä päättelen, etteivät nykyisen ajan kärsimykset ole mitään sen kirkkauden rinnalla, joka vielä on ilmestyvä ja tuleva osaksemme.
        Kirje roomalaisille 8:18

Voikos syyttömyys olla syyllisyyttä,
        - miten Islam järjestelmänä annetaan kaiken normaalin tuhota valtaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän sana
        Perjantai 10,10,2025
        Raamatunteksti(t)

Kirje roomalaisille 8
        Tuleva kirkkaus
        18Minä päättelen, etteivät nykyisen ajan kärsimykset ole mitään sen kirkkauden rinnalla, joka vielä on ilmestyvä ja tuleva osaksemme.
        Kirje roomalaisille 8:18

Voikos syyttömyys olla syyllisyyttä,
        - miten Islam järjestelmänä annetaan kaiken normaalin tuhota valtaansa

Enpä oikein tiedä mitä tarkoitatte tuhoamisella. Toki Saddam hyökkäsi Kuwaitiin mutta siitä lähtien on Yhdysvallat toiminut tuhon tuojana. Kun he meni Arabeihin valloittaen Esaun vuoret ja kun Esau tahtoi takaisin vallata omansa ei se onnistunut.

Raamattu sanoo : Esaun pitää valloittaa koko maailma saadakseen omat vuorensa vapaiksi.

Niin onkin käymässä? Missä kohden Arabit muka olisivat tehneet jonkin ratkaisevan virheen? Voitteko täsmentää. Suomessa juuri kukaan ei ollut edes kuullut Islamista mitään ennen vuotta 1991 jolloin Liittokunta hyökkäsi Irakiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä oikein tiedä mitä tarkoitatte tuhoamisella. Toki Saddam hyökkäsi Kuwaitiin mutta siitä lähtien on Yhdysvallat toiminut tuhon tuojana. Kun he meni Arabeihin valloittaen Esaun vuoret ja kun Esau tahtoi takaisin vallata omansa ei se onnistunut.

Raamattu sanoo : Esaun pitää valloittaa koko maailma saadakseen omat vuorensa vapaiksi.

Niin onkin käymässä? Missä kohden Arabit muka olisivat tehneet jonkin ratkaisevan virheen? Voitteko täsmentää. Suomessa juuri kukaan ei ollut edes kuullut Islamista mitään ennen vuotta 1991 jolloin Liittokunta hyökkäsi Irakiin.

Kyllä tämä islam on tiedetty mitä tämä on /// mutta-kun se ei meitä häirinnyt ennen v1991
        - sen takia sen annettiin elää omaa päättömyyttään maillaan

• Anonyymi

Suomi on Kristitty maa, emme tarvitse islamin epäjumalan palvontaa ja valheita. Raamatun Jumala on tosi Jumala, islamin allah on pelkkä langennut enkeli

• Anonyymi
      • Anonyymi

Yhtä tarkasti kuin kaikkeus pyörii, samalla tarkuudella ihminen kulkee puntarissa teoistaan työstään tunteistaan

• Anonyymi

Ennennäkemätön vako­havainto avaruudessa – syypäänä musta aukko?
        Vako löytyi 31 miljoonan valovuoden päästä.

Tähtitieteilijät ovat havainneet valtavan kosmisen juovan kaukaisessa galaksissa, kertoo LiveScience.

Kaasuinen ja pölyinen vako löytyi 31 miljoonan valovuoden päässä Aurinkokunnasta NGC 3627 -spiraaligalaksista.

Juovia on havaittu myös kotigalaksissamme Linnunradassa, mutta nyt löydetty juova on ennennäkemätön sen erottuvuuden ja massiivisen koon vuoksi.

Sen pituus on 20 000 valovuotta, joka vastaa viidesosaa Linnunradan pituudesta. Leveydeltään juova on erittäin kapea, vain 650 valovuotta.
        https://www.is.fi/tiede/art-2000011551089.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennennäkemätön vako­havainto avaruudessa – syypäänä musta aukko?
        Vako löytyi 31 miljoonan valovuoden päästä.

Tähtitieteilijät ovat havainneet valtavan kosmisen juovan kaukaisessa galaksissa, kertoo LiveScience.

Kaasuinen ja pölyinen vako löytyi 31 miljoonan valovuoden päässä Aurinkokunnasta NGC 3627 -spiraaligalaksista.

Juovia on havaittu myös kotigalaksissamme Linnunradassa, mutta nyt löydetty juova on ennennäkemätön sen erottuvuuden ja massiivisen koon vuoksi.

Sen pituus on 20 000 valovuotta, joka vastaa viidesosaa Linnunradan pituudesta. Leveydeltään juova on erittäin kapea, vain 650 valovuotta.
        https://www.is.fi/tiede/art-2000011551089.html

Mikäköhän siitä on kulkenut? Vienyt kaikki aurinkokunnat ja jättänyt jälkeen vain kaasua ja pölyä.

Ehkä tiedemiehet joskus saavat sen selville ehkä eivät?

Linnunradan käsikirja liftareille , jota tosin en koskaan lukenut, kertoo Galaktisesta valtatiestä......

Kumma juttu jos Galaxi toimii vielä aivan normaalisti huolimatta noin suuresta vaosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäköhän siitä on kulkenut? Vienyt kaikki aurinkokunnat ja jättänyt jälkeen vain kaasua ja pölyä.

Ehkä tiedemiehet joskus saavat sen selville ehkä eivät?

Linnunradan käsikirja liftareille , jota tosin en koskaan lukenut, kertoo Galaktisesta valtatiestä......

Kumma juttu jos Galaxi toimii vielä aivan normaalisti huolimatta noin suuresta vaosta.

Päivän Sana
        11.10.25

Mutta hän on vastannut minulle: ”Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa.” Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. 2 Kor. 12:9

Vahvat ylpeilevät vahvuudellaan, minä en sellaisesta tiedä mitään. Terveet ihailevat terveyttään, enkä siitäkään paljoa ymmärrä. Minua usko ei vapauttanut heikkoudesta eikä se tehnyt kurjasta vahvaa. Kuinka hyvältä tuntuvatkaan siksi Jumalan sanat, jotka hän palvelijansa Paavalin kynällä kirjoitti: ”Minun armoni riittää sinulle.” Vaikka en parane, sittenkin armo riittää. Vaikka en tule vahvaksi, se vieläkin riittää. Kun lankean enkä osaa elää niin kuin kristityn tulisi, armo puhdistaa ja peittää. Kuka muu voisikaan ylpeillä heikkoudestaan kuin Kristukseen kätketty syntinen? Kun ylpeyden aihe on oma heikkous, asettuu sydämeen toinen voima, Kristuksen voima. Se ei ole ihmisestä lähtöisin eikä se osoita ihmiseen. Se ei tuo ylpeyttä tullessaan eikä luettele ihmisen ansioita. Se on Kristuksen sanaan ja haavoihin kätkettyä Jumalan pyhää voimaa, joka saa heikon saviastian säihkymään. Se säihkyy, koska aarre on Herran Henki, joka on laskettu lahjana heikon sydämeen.

Luoja on kaiken takana, niin tämänkin KAIKKEUS SISÄLTÄÄ KAIKEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän Sana
        11.10.25

Mutta hän on vastannut minulle: ”Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa.” Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. 2 Kor. 12:9

Vahvat ylpeilevät vahvuudellaan, minä en sellaisesta tiedä mitään. Terveet ihailevat terveyttään, enkä siitäkään paljoa ymmärrä. Minua usko ei vapauttanut heikkoudesta eikä se tehnyt kurjasta vahvaa. Kuinka hyvältä tuntuvatkaan siksi Jumalan sanat, jotka hän palvelijansa Paavalin kynällä kirjoitti: ”Minun armoni riittää sinulle.” Vaikka en parane, sittenkin armo riittää. Vaikka en tule vahvaksi, se vieläkin riittää. Kun lankean enkä osaa elää niin kuin kristityn tulisi, armo puhdistaa ja peittää. Kuka muu voisikaan ylpeillä heikkoudestaan kuin Kristukseen kätketty syntinen? Kun ylpeyden aihe on oma heikkous, asettuu sydämeen toinen voima, Kristuksen voima. Se ei ole ihmisestä lähtöisin eikä se osoita ihmiseen. Se ei tuo ylpeyttä tullessaan eikä luettele ihmisen ansioita. Se on Kristuksen sanaan ja haavoihin kätkettyä Jumalan pyhää voimaa, joka saa heikon saviastian säihkymään. Se säihkyy, koska aarre on Herran Henki, joka on laskettu lahjana heikon sydämeen.

Luoja on kaiken takana, niin tämänkin KAIKKEUS SISÄLTÄÄ KAIKEN

Salaam!

Niin Jumala sekä ylentää alhaisia, mutta MYÖS ALENTAA YLHÄISIÄ. Itse olen kokenut tuollaisen alentamisen aina häpeään suureen asti. Saan joka päivä hävetä itseäni ja kokea sen että en kelpaa Jeesukselle, Mahdille tai kenellekään.
        Kuitenkin koen sisälläni tarvetta keskustella uskon asioista.

Muuten, teidän viestinne ja raamatun kohtanne ovat aivan taivaallista mannaa. En ole kenenkään toisen netissä nähnyt yhtä osuvia ja hienoja "päivän sanoja" esittelevän.
        Kiitos niistä!

Siunausta, rauhaa ja hyvinvointia!

• Anonyymi

Päivän sana
      Lauantai 11.10.2025

Tomuun vaipuneet, herätkää ja riemuitkaa! Sinun kimaltava aamukasteesi virvoittaa maan, ja niin maa palauttaa kuolleet elämään.

Jes. 26:19

Tämä on hieno sanoma, elävä vesi elävästä lähteestä pulpuava on kuoleman voittava

• Anonyymi
      UUSI

Päivän sana
      Sunnuntai 12.10.2025

Jeesus kääntyi lainopettajien ja fariseusten puoleen ja kysyi: ”Onko sapattina lupa parantaa vai ei?” He eivät sanoneet siihen mitään.

Luuk. 14:3–4

USKO ON JOKA AIKAISUUTTA - ELÄMÄN USKO
      - ihminen ei itse ajalleen mitään voida

• Anonyymi
        UUSI

ON SIINÄ ISLAMILAISUUDELLE NIELTÄVÄÄ

Luukas 14
        Jeesus parantaa sairaan miehen sapattina
        Jeesus meni sapattina erään fariseusten johtomiehen kotiin aterialle, ja kaikki tarkkailivat, mitä hän tekisi. Kävi niin, että hänen luokseen tuli vesipöhöä sairastava mies. Jeesus kääntyi lainopettajien ja fariseusten puoleen ja kysyi: »Onko sapattina lupa parantaa vai ei?» He eivät sanoneet siihen mitään. Silloin Jeesus kosketti miestä, paransi hänet ja lähetti hänet pois. Sitten hän taas kysyi: »Miten te itse teette? Jos jonkun poika tai härkä putoaa kaivoon, niin kai hän heti nostaa sen sieltä, vaikka olisikin sapatti?» Tähän he eivät kyenneet vastaamaan.

Ylpeys ja vaatimattomuus
        Jeesus pani merkille, että vieraat pyrkivät aterialla asettumaan parhaille paikoille. Niinpä hän esitti heille vertauksen: »Kun sinut on kutsuttu pitoihin, älä asetu kunniapaikalle. Joku vieraista saattaa olla sinua arvokkaampi, ja isäntä, joka on teidät molemmat kutsunut, tulee sanomaan sinulle: ’Anna tämä paikka hänelle.’ Silloin joudut nolona siirtymään viimeiselle sijalle. Ei – kun sinut kutsutaan, valitse pöydässä kaikkein vaatimattomin paikka. Silloin isäntä tulee ja sanoo sinulle: ’Ystäväni, siirry tänne lähemmäksi’, ja sinä saat suuren kunnian kaikkien vieraiden nähden. Joka itsensä korottaa, se alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se korotetaan.»
        Sitten Jeesus sanoi talon isännälle: »Kun järjestät päivälliset tai illalliset, älä kutsu ystäviäsi, älä veljiäsi, sukulaisiasi äläkä rikkaita naapureita. Hehän saattavat vuorostaan kutsua sinut, ja näin sinä saat kaikesta palkan. Ei – kun sinä järjestät pidot, kutsu köyhiä ja raajarikkoja, rampoja ja sokeita. Autuas olet, kun aika tulee, sillä he eivät pysty palkitsemaan sinua. Sinä saat palkkasi silloin, kun vanhurskaat herätetään kuolleista.»

• Anonyymi
        UUSI

Jarkko Honkanen - Taivaan värit
        https://www.youtube.com/watch?v=ZLWyDfQZs5w&list=RDZLWyDfQZs5w&start_radio=1&pp=ygUNdGFpdmFhbiB2YWxvdKAHAQ==

Uskomaton kuvitus tausstalla se kruunaa kokonaisuuden.
        Kiitos Jarkko +lataaja.

ELÄMÄÄ TAIVAAN VÄREISSÄ JO TÄÄLLÄ AJASSA

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      52
      5059
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      91
      3912
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      3203
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2814
    5. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      44
      2185
    6. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      21
      2172
    7. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      39
      2146
    8. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      9
      2025
    9. Paljon on tullut kuultua juttuja ja

ei ole syytä olla uskomatta niitä.
      Ikävä
      64
      1711
    10. Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä

Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk
      Ikävä
      34
      1662
    Aihe