Pitäisi valita hyvä kaupunki asua. Mitä suosittelette?
Mitkä ovat Suomen ateistisimmat kaupungit
11
183
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Se, että ei kuulu kirkkoon, ei ole mikään määrittävä tekijä.
Ainakaan itsellä. Olen asunut sekä Suomessa että ulkomailla ja mun tuttavapiiri ei ole mitenkään laaja, on elämä kuitenkin ihan hienoa kaupungissakin, jossa on samalla kadulla moskeija, katolinen kirkko ja metodisti sali. Ihmiset ei niin vouhkaa nosita asioista. Helsingissä kirkkoon kuuluu vähiten ihmisiä
Ateisteja ovatko?- Anonyymi
Sinne sitten, vaikka ovat vihreitä.
- Anonyymi
Onko Hesassa hyviä ateistisia ravintoloita niin kuin elokuvassa Burnt.?
- Anonyymi
Entä kun Helsingissä "perinteiseen" kirkkoon ja muihin uskontokuntiin kuuluvat lasketaan yhteen ja verrataan uskontokuntiin kuuluvia ja kuulumattomia?
Ateismi ei nimittäin saata olla kovin hyvin edustettuna maahanmuuttajien kohdalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kun Helsingissä "perinteiseen" kirkkoon ja muihin uskontokuntiin kuuluvat lasketaan yhteen ja verrataan uskontokuntiin kuuluvia ja kuulumattomia?
Ateismi ei nimittäin saata olla kovin hyvin edustettuna maahanmuuttajien kohdalla?Muslimeista on tullut ateisteja Suomessa.
Anonyymi kirjoitti:
Ateismi ei nimittäin saata olla kovin hyvin edustettuna maahanmuuttajien kohdalla?Helsingissä asuu noin 50 000 ei kristittyjä mamua. Mikä vaikutus tällä?
- Anonyymi
Ollaan nyt Helsingissä asuntoa etsimässä. Vaikuttaa vilkkaalta kaupungilta.
- Anonyymi
Yliopistokaupungit ovat ihan käteviä mittareita. Kun tieto on sellainen asia mitä teistit karttavat. Hihhulin meneminen yliopiston tiloihin on samanlaista kuin vampyyrin meno kirkkoon.
Onhan se muutenkin ollut kätevä manaus keino käyttää tietoa/tiedettä ohjatakseen noita pimeydessä vaeltajia takaisin kivenkoloihin. - Anonyymi
Hesa ; ssa on lukumäärältään eniten ateisteja. Nyt lähes
kaikki maahanmuuttajat ovat muslimeja edelleen.
Hyvin harvinaista kääntyminen muuhun pois omasta
kulttuurista. Huumeongelma on rajua katsottavaa.
Poliiseja joka paikassa. Sörnäinen Kallio. Ruokajono
on todella pitkä. Kuin venäjällä. Ei sinne tee mieli.
Töissä kuitenkin käydään viikot meidän sakista ...
Kaukaa. Lentokoneella jo monta vuotta ja oma asuntokin on. Kuukaudessa 8 lentoa. Yhtlössä on perinne missä
johtoporras voi asua silti kotona pohjoisessa. - Anonyymi
nääs villessä on kirkko joka korttelissa , joten ei jatkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen745603Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52352Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41595Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865