Mitkä ovat Suomen ateistisimmat kaupungit

Anonyymi-ap

Pitäisi valita hyvä kaupunki asua. Mitä suosittelette?

12

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä. Se, että ei kuulu kirkkoon, ei ole mikään määrittävä tekijä.
      Ainakaan itsellä. Olen asunut sekä Suomessa että ulkomailla ja mun tuttavapiiri ei ole mitenkään laaja, on elämä kuitenkin ihan hienoa kaupungissakin, jossa on samalla kadulla moskeija, katolinen kirkko ja metodisti sali. Ihmiset ei niin vouhkaa nosita asioista.

    • Helsingissä kirkkoon kuuluu vähiten ihmisiä
      Ateisteja ovatko?

      • Anonyymi

        Sinne sitten, vaikka ovat vihreitä.


      • Anonyymi

        Onko Hesassa hyviä ateistisia ravintoloita niin kuin elokuvassa Burnt.?


      • Anonyymi

        Entä kun Helsingissä "perinteiseen" kirkkoon ja muihin uskontokuntiin kuuluvat lasketaan yhteen ja verrataan uskontokuntiin kuuluvia ja kuulumattomia?
        Ateismi ei nimittäin saata olla kovin hyvin edustettuna maahanmuuttajien kohdalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kun Helsingissä "perinteiseen" kirkkoon ja muihin uskontokuntiin kuuluvat lasketaan yhteen ja verrataan uskontokuntiin kuuluvia ja kuulumattomia?
        Ateismi ei nimittäin saata olla kovin hyvin edustettuna maahanmuuttajien kohdalla?

        Muslimeista on tullut ateisteja Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä kun Helsingissä "perinteiseen" kirkkoon ja muihin uskontokuntiin kuuluvat lasketaan yhteen ja verrataan uskontokuntiin kuuluvia ja kuulumattomia?
        Ateismi ei nimittäin saata olla kovin hyvin edustettuna maahanmuuttajien kohdalla?

        Helsingissä asuu noin 50 000 ei kristittyjä mamua. Mikä vaikutus tällä?


    • Anonyymi

      Ollaan nyt Helsingissä asuntoa etsimässä. Vaikuttaa vilkkaalta kaupungilta.

    • Anonyymi

      Yliopistokaupungit ovat ihan käteviä mittareita. Kun tieto on sellainen asia mitä teistit karttavat. Hihhulin meneminen yliopiston tiloihin on samanlaista kuin vampyyrin meno kirkkoon.

      Onhan se muutenkin ollut kätevä manaus keino käyttää tietoa/tiedettä ohjatakseen noita pimeydessä vaeltajia takaisin kivenkoloihin.

    • Anonyymi

      Hesa ; ssa on lukumäärältään eniten ateisteja. Nyt lähes
      kaikki maahanmuuttajat ovat muslimeja edelleen.
      Hyvin harvinaista kääntyminen muuhun pois omasta
      kulttuurista. Huumeongelma on rajua katsottavaa.
      Poliiseja joka paikassa. Sörnäinen Kallio. Ruokajono
      on todella pitkä. Kuin venäjällä. Ei sinne tee mieli.
      Töissä kuitenkin käydään viikot meidän sakista ...
      Kaukaa. Lentokoneella jo monta vuotta ja oma asuntokin on. Kuukaudessa 8 lentoa. Yhtlössä on perinne missä
      johtoporras voi asua silti kotona pohjoisessa.

    • Anonyymi

      nääs villessä on kirkko joka korttelissa , joten ei jatkoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe