Hänelle, joka tuntee sieluni. Rakastan ja kaipaan sinua tänäänkin. Välillä tuntuu, että olet kadonnut jonnekin. Ehkä olet vain uppoutunut sielusi syövereihin. Toivottavasti voit hyvin.☯️
Elämäni rakkaudelle
17
685
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle.
Oletko J-nainen? Ikävä sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko J-nainen? Ikävä sinua!
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
😢 😢😢😢
- Anonyymi
uskoin aivan liian kauan että hän olisi se minun ihminen koska sai mut tuntemaan eri tavalla kun kukaan muu aiemmin. tuntuu kun hän olisi kuullut mut sen että tarviin häntä mutta kaikki tuhosikin mut vaan entistä pahempaan kuntoon. aivan sama enää. mikään ei tuo häntä mun elämään. enkä mä koskaan tule olemaan se sama kun joskus olin. se on ehkä surullista. jokin mun sisällä kuoli jo. maailman suurin rakkauskaan ei aina riitä.
siinäpä kyyläätte ja ihmettelette en ole pelastettavissa. mitään ei ole tehtävissä ⛈️💔 - Anonyymi
Istun pisteeni päällä.
Sinä tunnet pilkkuni.
Sinä olet
osa tarinaani.
Tärkeä osa.
Kuulet ikäväni
huudot.
Ja vain sinä
voit vaientaa
viivat.- Anonyymi
Olipa mystistä.
- Anonyymi
A:sta J:hin on ne keitä ikävöin. He eivät ikävöi minua.
- Anonyymi
Etsin sinua aamulla ja muun ajan olen ikävöinyt ja ajatellut sinua kun olen muuta tehnyt. ☯️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
Mietin tänään piirteitäsi ja sitä miten kauniina sinua pidän. Miten kaunis olet, ja minä saan kokea sen.
Minulle kuuluu ihan hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tänään piirteitäsi ja sitä miten kauniina sinua pidän. Miten kaunis olet, ja minä saan kokea sen.
Minulle kuuluu ihan hyvää.Ihana❤️
- Anonyymi
Minä toivotan elämäni rakkaudelle kauniita unia ❤️ Toivottavasti näen sinut unessa 🫠 Muista nukkua🫵🏻
- Anonyymi
Hyvää yötä. Voi kunpa minäkin näkisin hänestä.❤️
- Anonyymi
Hyvin voin❤️👍
- Anonyymi
Eiköhän nämä Jin Jan hommelit oo nähty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25218069Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7110306Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3226766Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki284538Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483857Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.753258"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132923Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen912423MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä211633Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit191539