Hänelle, joka tuntee sieluni. Rakastan ja kaipaan sinua tänäänkin. Välillä tuntuu, että olet kadonnut jonnekin. Ehkä olet vain uppoutunut sielusi syövereihin. Toivottavasti voit hyvin.☯️
Elämäni rakkaudelle
15
434
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle.
Oletko J-nainen? Ikävä sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko J-nainen? Ikävä sinua!
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
😢 😢😢😢
- Anonyymi
uskoin aivan liian kauan että hän olisi se minun ihminen koska sai mut tuntemaan eri tavalla kun kukaan muu aiemmin. tuntuu kun hän olisi kuullut mut sen että tarviin häntä mutta kaikki tuhosikin mut vaan entistä pahempaan kuntoon. aivan sama enää. mikään ei tuo häntä mun elämään. enkä mä koskaan tule olemaan se sama kun joskus olin. se on ehkä surullista. jokin mun sisällä kuoli jo. maailman suurin rakkauskaan ei aina riitä.
siinäpä kyyläätte ja ihmettelette en ole pelastettavissa. mitään ei ole tehtävissä ⛈️💔 - Anonyymi
Istun pisteeni päällä.
Sinä tunnet pilkkuni.
Sinä olet
osa tarinaani.
Tärkeä osa.
Kuulet ikäväni
huudot.
Ja vain sinä
voit vaientaa
viivat.- Anonyymi
Olipa mystistä.
- Anonyymi
A:sta J:hin on ne keitä ikävöin. He eivät ikävöi minua.
- Anonyymi
Etsin sinua aamulla ja muun ajan olen ikävöinyt ja ajatellut sinua kun olen muuta tehnyt. ☯️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
Mietin tänään piirteitäsi ja sitä miten kauniina sinua pidän. Miten kaunis olet, ja minä saan kokea sen.
Minulle kuuluu ihan hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tänään piirteitäsi ja sitä miten kauniina sinua pidän. Miten kaunis olet, ja minä saan kokea sen.
Minulle kuuluu ihan hyvää.Ihana❤️
- Anonyymi
Minä toivotan elämäni rakkaudelle kauniita unia ❤️ Toivottavasti näen sinut unessa 🫠 Muista nukkua🫵🏻
- Anonyymi
Hyvää yötä. Voi kunpa minäkin näkisin hänestä.❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420