Hänelle, joka tuntee sieluni. Rakastan ja kaipaan sinua tänäänkin. Välillä tuntuu, että olet kadonnut jonnekin. Ehkä olet vain uppoutunut sielusi syövereihin. Toivottavasti voit hyvin.☯️
Elämäni rakkaudelle
17
674
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle.
Oletko J-nainen? Ikävä sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko J-nainen? Ikävä sinua!
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
😢 😢😢😢
- Anonyymi
uskoin aivan liian kauan että hän olisi se minun ihminen koska sai mut tuntemaan eri tavalla kun kukaan muu aiemmin. tuntuu kun hän olisi kuullut mut sen että tarviin häntä mutta kaikki tuhosikin mut vaan entistä pahempaan kuntoon. aivan sama enää. mikään ei tuo häntä mun elämään. enkä mä koskaan tule olemaan se sama kun joskus olin. se on ehkä surullista. jokin mun sisällä kuoli jo. maailman suurin rakkauskaan ei aina riitä.
siinäpä kyyläätte ja ihmettelette en ole pelastettavissa. mitään ei ole tehtävissä ⛈️💔 - Anonyymi
Istun pisteeni päällä.
Sinä tunnet pilkkuni.
Sinä olet
osa tarinaani.
Tärkeä osa.
Kuulet ikäväni
huudot.
Ja vain sinä
voit vaientaa
viivat.- Anonyymi
Olipa mystistä.
- Anonyymi
A:sta J:hin on ne keitä ikävöin. He eivät ikävöi minua.
- Anonyymi
Etsin sinua aamulla ja muun ajan olen ikävöinyt ja ajatellut sinua kun olen muuta tehnyt. ☯️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
Mietin tänään piirteitäsi ja sitä miten kauniina sinua pidän. Miten kaunis olet, ja minä saan kokea sen.
Minulle kuuluu ihan hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tänään piirteitäsi ja sitä miten kauniina sinua pidän. Miten kaunis olet, ja minä saan kokea sen.
Minulle kuuluu ihan hyvää.Ihana❤️
- Anonyymi
Minä toivotan elämäni rakkaudelle kauniita unia ❤️ Toivottavasti näen sinut unessa 🫠 Muista nukkua🫵🏻
- Anonyymi
Hyvää yötä. Voi kunpa minäkin näkisin hänestä.❤️
- Anonyymi
Hyvin voin❤️👍
- Anonyymi
Eiköhän nämä Jin Jan hommelit oo nähty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741