Vaarallinen juoppohullu liikkeellä Pankakoskella!

Anonyymi-ap

Olin eilen lauantaina kulkemassa Pankakoskella Niskantietä pitkin Reposuon suunnasta. Oli jo pimeää. Kuulin takaani lähestyvän auton. Minut ohitettuaan auto pysähtyi; kohta autosta kuljettajan viereiseltä paikalta kohosi ulos joku äijänkäppyrä, joka kohta ryntäsi autolta minun eteeni ja näin tukki kulkutieni. Sormensa oli ojossa kuin pistoolin piippu. Äijänkäppyrä vahvasti löyhkäsi alkoholia-juoneelta. Naamansa oli ryppyinen sillä tavalla, kuin juopporattien naamat yleensä ovat. Juopporatti alkoi raivota minulle. Erittäin uhkaava ääntelynsä ja muukin esiintymisensä oli ominaista henkilölle, joka on valmis käyttämään muutakin väkivaltaa. Raivoamisensa ydinkohdat tuntuivat olevan nämä: 'Minun tyttöni asuu täällä!', 'Minun tyttöni liikkuu täällä!', 'Minun tyttöni pitää saada asua täällä!', 'Minun tyttöni pitää saada liikkua täällä!' ja: 'SINÄ et liiku täällä!' Juoppohullusta ei saanut selvyyttä, mitä kaikkea tarkoitti sanalla "täällä". En ole koskaan millään tavalla yrittänyt estää tyttöänsä liikkumasta jossakin, puhumattakaan, että asumasta jossakin. Enkä tiedä, kuka tyttönsä on, enkä halua tietääkään, kuka etova tyttönsä on! Enkä ole koskaan aikaisemmin kohdannut tuota juopporattia. Raivoamisensa perustui selvästi pelkkään vainoharhaisuuteen. Kun yritin jatkaa kulkuani juoppohullun ohitse, juoppohullu siirtyi heti eteeni ja esiintyi muutenkin uhkaavasti. Rikollinen esti uhkaamalla kansalaisen kulkemisen kadulla. Juoppohullu uhkasi ilman mitään vähäistäkään järjellistä syytä: 'Vedänkö heti turpaan?!' Juopporatti julisti: 'Sinä menet helvettiin!' Minä vain tuumin: "Ohoh! Sehän pelottavaa." Rikollinen uhkaamalla vaati minulta lupauksen, että en enää koskaan liiku "täällä", koska hänen tyttönsä liikkuu "täällä". Puheessani ja tilannekohtaisessa olossani myötäilin tuon vaaralliselta-vaikuttavan juoppohullun ääntelyä, ettei tilannekohtainen hulluus enempää syvenisi, mutta johtavimmat ajatukseni olivat kaukana puheestani. Saisin kuulemma jatkaa matkaani, kun juoppohullu on ensin lähtenyt pois minun luotani. Kohta lähtikin ja minä lähdin jatkamaan kävelyä. Auton luota juoppohullu ryntäsi takaisin ja äänteli, että niin kauan kuin auto seisoo tuossa paikallaan, minun on odotettava paikallani. Yhä rikollinen uhkaamalla esti kansalaisen kulkemisen yleisellä liikenneväylällä! Kohta juoppohullu palasi autorotteloon. Sitten rottelo lähti liikkeelle.

On äärimmäisen toivottavaa, että viranomaiset siivoaisivat liikenneväylät puhtaiksi vaarallisista juoppo- ym. hulluista, jotta kansalaisten liikenne yleisillä liikenneväylillä saisi rauhassa ja sujuvasti kulkea - myös Lieksan Pankakoskella!

2

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eli kerroit oman tarinasi eli ihan ite olit

• Anonyymi

UMPIPÖLHÖ juoppohullu LUULEE voivansa uhkaamalla estää kansalaisia liikkumasta yleisillä liikenneväylillä; mukamas vain juoppohullun kuvottava tyttö saisi liikkua "täällä"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      209
      11934
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8228
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6343
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      177
      5267
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      4990
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4523
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      119
      4441
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3946
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83