Vaarallinen juoppohullu liikkeellä Pankakoskella!

Anonyymi-ap

Olin eilen lauantaina kulkemassa Pankakoskella Niskantietä pitkin Reposuon suunnasta. Oli jo pimeää. Kuulin takaani lähestyvän auton. Minut ohitettuaan auto pysähtyi; kohta autosta kuljettajan viereiseltä paikalta kohosi ulos joku äijänkäppyrä, joka kohta ryntäsi autolta minun eteeni ja näin tukki kulkutieni. Sormensa oli ojossa kuin pistoolin piippu. Äijänkäppyrä vahvasti löyhkäsi alkoholia-juoneelta. Naamansa oli ryppyinen sillä tavalla, kuin juopporattien naamat yleensä ovat. Juopporatti alkoi raivota minulle. Erittäin uhkaava ääntelynsä ja muukin esiintymisensä oli ominaista henkilölle, joka on valmis käyttämään muutakin väkivaltaa. Raivoamisensa ydinkohdat tuntuivat olevan nämä: 'Minun tyttöni asuu täällä!', 'Minun tyttöni liikkuu täällä!', 'Minun tyttöni pitää saada asua täällä!', 'Minun tyttöni pitää saada liikkua täällä!' ja: 'SINÄ et liiku täällä!' Juoppohullusta ei saanut selvyyttä, mitä kaikkea tarkoitti sanalla "täällä". En ole koskaan millään tavalla yrittänyt estää tyttöänsä liikkumasta jossakin, puhumattakaan, että asumasta jossakin. Enkä tiedä, kuka tyttönsä on, enkä halua tietääkään, kuka etova tyttönsä on! Enkä ole koskaan aikaisemmin kohdannut tuota juopporattia. Raivoamisensa perustui selvästi pelkkään vainoharhaisuuteen. Kun yritin jatkaa kulkuani juoppohullun ohitse, juoppohullu siirtyi heti eteeni ja esiintyi muutenkin uhkaavasti. Rikollinen esti uhkaamalla kansalaisen kulkemisen kadulla. Juoppohullu uhkasi ilman mitään vähäistäkään järjellistä syytä: 'Vedänkö heti turpaan?!' Juopporatti julisti: 'Sinä menet helvettiin!' Minä vain tuumin: "Ohoh! Sehän pelottavaa." Rikollinen uhkaamalla vaati minulta lupauksen, että en enää koskaan liiku "täällä", koska hänen tyttönsä liikkuu "täällä". Puheessani ja tilannekohtaisessa olossani myötäilin tuon vaaralliselta-vaikuttavan juoppohullun ääntelyä, ettei tilannekohtainen hulluus enempää syvenisi, mutta johtavimmat ajatukseni olivat kaukana puheestani. Saisin kuulemma jatkaa matkaani, kun juoppohullu on ensin lähtenyt pois minun luotani. Kohta lähtikin ja minä lähdin jatkamaan kävelyä. Auton luota juoppohullu ryntäsi takaisin ja äänteli, että niin kauan kuin auto seisoo tuossa paikallaan, minun on odotettava paikallani. Yhä rikollinen uhkaamalla esti kansalaisen kulkemisen yleisellä liikenneväylällä! Kohta juoppohullu palasi autorotteloon. Sitten rottelo lähti liikkeelle.

On äärimmäisen toivottavaa, että viranomaiset siivoaisivat liikenneväylät puhtaiksi vaarallisista juoppo- ym. hulluista, jotta kansalaisten liikenne yleisillä liikenneväylillä saisi rauhassa ja sujuvasti kulkea - myös Lieksan Pankakoskella!

3

439

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eli kerroit oman tarinasi eli ihan ite olit

• Anonyymi

UMPIPÖLHÖ juoppohullu LUULEE voivansa uhkaamalla estää kansalaisia liikkumasta yleisillä liikenneväylillä; mukamas vain juoppohullun kuvottava tyttö saisi liikkua "täällä"!

• Anonyymi00005

Ratilla oli lyhyt talvitakki, jossa oli pientä, moniväristä kuviointia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe