Olin eilen lauantaina kulkemassa Pankakoskella Niskantietä pitkin Reposuon suunnasta. Oli jo pimeää. Kuulin takaani lähestyvän auton. Minut ohitettuaan auto pysähtyi; kohta autosta kuljettajan viereiseltä paikalta kohosi ulos joku äijänkäppyrä, joka kohta ryntäsi autolta minun eteeni ja näin tukki kulkutieni. Sormensa oli ojossa kuin pistoolin piippu. Äijänkäppyrä vahvasti löyhkäsi alkoholia-juoneelta. Naamansa oli ryppyinen sillä tavalla, kuin juopporattien naamat yleensä ovat. Juopporatti alkoi raivota minulle. Erittäin uhkaava ääntelynsä ja muukin esiintymisensä oli ominaista henkilölle, joka on valmis käyttämään muutakin väkivaltaa. Raivoamisensa ydinkohdat tuntuivat olevan nämä: 'Minun tyttöni asuu täällä!', 'Minun tyttöni liikkuu täällä!', 'Minun tyttöni pitää saada asua täällä!', 'Minun tyttöni pitää saada liikkua täällä!' ja: 'SINÄ et liiku täällä!' Juoppohullusta ei saanut selvyyttä, mitä kaikkea tarkoitti sanalla "täällä". En ole koskaan millään tavalla yrittänyt estää tyttöänsä liikkumasta jossakin, puhumattakaan, että asumasta jossakin. Enkä tiedä, kuka tyttönsä on, enkä halua tietääkään, kuka etova tyttönsä on! Enkä ole koskaan aikaisemmin kohdannut tuota juopporattia. Raivoamisensa perustui selvästi pelkkään vainoharhaisuuteen. Kun yritin jatkaa kulkuani juoppohullun ohitse, juoppohullu siirtyi heti eteeni ja esiintyi muutenkin uhkaavasti. Rikollinen esti uhkaamalla kansalaisen kulkemisen kadulla. Juoppohullu uhkasi ilman mitään vähäistäkään järjellistä syytä: 'Vedänkö heti turpaan?!' Juopporatti julisti: 'Sinä menet helvettiin!' Minä vain tuumin: "Ohoh! Sehän pelottavaa." Rikollinen uhkaamalla vaati minulta lupauksen, että en enää koskaan liiku "täällä", koska hänen tyttönsä liikkuu "täällä". Puheessani ja tilannekohtaisessa olossani myötäilin tuon vaaralliselta-vaikuttavan juoppohullun ääntelyä, ettei tilannekohtainen hulluus enempää syvenisi, mutta johtavimmat ajatukseni olivat kaukana puheestani. Saisin kuulemma jatkaa matkaani, kun juoppohullu on ensin lähtenyt pois minun luotani. Kohta lähtikin ja minä lähdin jatkamaan kävelyä. Auton luota juoppohullu ryntäsi takaisin ja äänteli, että niin kauan kuin auto seisoo tuossa paikallaan, minun on odotettava paikallani. Yhä rikollinen uhkaamalla esti kansalaisen kulkemisen yleisellä liikenneväylällä! Kohta juoppohullu palasi autorotteloon. Sitten rottelo lähti liikkeelle.
On äärimmäisen toivottavaa, että viranomaiset siivoaisivat liikenneväylät puhtaiksi vaarallisista juoppo- ym. hulluista, jotta kansalaisten liikenne yleisillä liikenneväylillä saisi rauhassa ja sujuvasti kulkea - myös Lieksan Pankakoskella!
Vaarallinen juoppohullu liikkeellä Pankakoskella!
Anonyymi-ap
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
eli kerroit oman tarinasi eli ihan ite olit
- Anonyymi
UMPIPÖLHÖ juoppohullu LUULEE voivansa uhkaamalla estää kansalaisia liikkumasta yleisillä liikenneväylillä; mukamas vain juoppohullun kuvottava tyttö saisi liikkua "täällä"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7310550- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1573908Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1633398PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija483175Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,492887Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322432Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201980Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621736Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261471