Nyt! Tanssibileet!

Anonyymi-ap

🌟✹TĂ€mĂ€ viesti on osoitettu erityisesti Varoituskolmiolle, mutta muutkin saavat tanssia! ✹🌟

Voisitko kuunnella tĂ€mĂ€n laulun. Se on DEI-henkinen (diversity, equity, inclusion). 😍 Mutta minĂ€ ajattelen sitĂ€ enemmĂ€n intergalaktisessa kuin internationaalisessa mielessĂ€! đŸȘđŸ›ž 😁 Laulu vaatii suurta volaa! 📣⚠📣⚠

https://www.youtube.com/watch?v=KkgvMC8oQqM&list=RDKkgvMC8oQqM&start_radio=1

HyvÀÀ tanssimusaa! 💃
Annan papukaijan itselleni! 🩜
Annan kukkakimpun myös! 💐

SinĂ€ saat kolme halausta! đŸ€—đŸ€—đŸ€—đŸ˜

Haluatko varoittaa minua jostain?! 😂

149

849

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Raiskareiden kannattaja tuomo aloitus

• Anonyymi

TÀmÀ on erinomaista musaa myös hulavanteen pyöritykseen!

Lanteet pyörivĂ€t tĂ€llĂ€ musiikilla ihan itsekseen! 😍✹🌟

• Anonyymi

Minulla on haaste teille kaikille! 😍

Kirjoittakaa tÀnne palstalle yksikin viesti, jossa ei ole kieltomuodossa olevaa lausetta!

Koska elĂ€mĂ€ vastaa teille aina KYLLÄ! 😍✹🎊

• Anonyymi

👉 Aurinko nousee joka pĂ€ivĂ€ uudestaan ☀✚ ja elĂ€mĂ€ tarjoaa aina uuden mahdollisuuden hymyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👉 Aurinko nousee joka pĂ€ivĂ€ uudestaan ☀✚ ja elĂ€mĂ€ tarjoaa aina uuden mahdollisuuden hymyyn.

SiinĂ€ on asiaa! â˜đŸ»đŸ˜đŸ˜

• Anonyymi

⚠ Hahaa, nyt kyllĂ€ tanssikengĂ€t sutii lattialla! 💃✹ Kiitos musasta ja hyvĂ€stĂ€ fiiliksestĂ€ 🌾 Mutta muista: palsta on vĂ€lillĂ€ villi tanssilattia – joku saattaa talloa varpaille. 😉

• Anonyymi

MinĂ€kin osaan talloa takaisin! đŸ˜đŸ€­

Kiitos varoituksesta! 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MinĂ€kin osaan talloa takaisin! đŸ˜đŸ€­

Kiitos varoituksesta! 😇

Kiitos linkistĂ€. TilkkutĂ€kki on kaunis kappale – ja niin totta, ettĂ€ elĂ€mĂ€ rakentuu monista erilaisista paloista. EhkĂ€ juuri ne tekevĂ€t siitĂ€ kokonaisen ja ainutlaatuisen. đŸŽ¶âœš Oli ihanaa, ettĂ€ ajattelit jakaa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos linkistĂ€. TilkkutĂ€kki on kaunis kappale – ja niin totta, ettĂ€ elĂ€mĂ€ rakentuu monista erilaisista paloista. EhkĂ€ juuri ne tekevĂ€t siitĂ€ kokonaisen ja ainutlaatuisen. đŸŽ¶âœš Oli ihanaa, ettĂ€ ajattelit jakaa sen.

Kiitos, Keltakolmio! 😍

Minun teki mieli kuunnella tuo kappale sen jĂ€lkeen, kun olin tĂ€nÀÀn kuunnellut Darryl Ankan YouTube-videoita. HĂ€n vĂ€ittÀÀ omaavansa intergalaktisia kompetensseja. đŸ€­

KyllĂ€, olen varovainen niidenkin kanssa! đŸ˜đŸ‘œ Mutta aina saa varoittaa! đŸ˜đŸ€—

• Anonyymi

EthÀn sinÀ ole hengellisen musiikin ystÀvÀ mutta silmÀÀ iskemÀllÀ kyllÀ annat olettaa ettÀ olet ja vÀhÀn muutakin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

⚠ Aloitus ei ole minulta.
        YmmĂ€rrĂ€n, ettĂ€ tunteet voivat herĂ€tĂ€ sanoista 🍂 mutta minun mielestĂ€ni ei ole hyvĂ€ mennĂ€ rakastumaan tĂ€ysin tuntemattomaan ja kasvottomaan tÀÀllĂ€. 🌌 Oikea rakkaus kuuluu oikeaan elĂ€mÀÀn.
        Itse olen juuri nyt sydÀnsuruinen, enkÀ etsi tÀÀltÀ rakkautta.

• Anonyymi

Ei ole tarpeen pyytÀÀ anteeksi Tunteet ovat luonnollisia, eikÀ niitÀ tarvitse hÀvetÀ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YmmĂ€rrĂ€n, ettĂ€ tunteet voivat herĂ€tĂ€ sanoista 🍂 mutta minun mielestĂ€ni ei ole hyvĂ€ mennĂ€ rakastumaan tĂ€ysin tuntemattomaan ja kasvottomaan tÀÀllĂ€. 🌌 Oikea rakkaus kuuluu oikeaan elĂ€mÀÀn.

MinĂ€ ajattelinkin ettei se ollut sinulta. Mutta se ei estĂ€nyt sitĂ€, ettĂ€ minĂ€ toivoin sen olevan sinulta! 😍 Valitettavasti! 😁

TÀÀllĂ€ herĂ€nneissĂ€ tunteissa on yksi hyvĂ€ puoli. En kerro sitĂ€ sinulle. đŸ€­ SinĂ€ tiedĂ€t sen itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet susi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet susi?

Miksi pyörit tÀÀllÀ nyt jonain keltaisena kolmiona vai kuka olet? Jotenkin on niin tutut jutut. Kuka ikinÀ oletkaan niin sydÀnsuruista tÀÀllÀ ei juuri kannata olla. Huonompi olo tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pyörit tÀÀllÀ nyt jonain keltaisena kolmiona vai kuka olet? Jotenkin on niin tutut jutut. Kuka ikinÀ oletkaan niin sydÀnsuruista tÀÀllÀ ei juuri kannata olla. Huonompi olo tulee.

⚠ Kolmio pysyy, se on vain varoitusmerkki eikĂ€ rooli.
        TiedĂ€n kyllĂ€ palstan realiteetit vallan hyvin 🌒 – tÀÀllĂ€ ei kĂ€sitellĂ€ oikeita asioita, eikĂ€ niitĂ€ tÀÀllĂ€ minultakaan tule. Kiitos huolenpidosta silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet susi?

Minusta hĂ€n ei ole lainkaan "susi"... đŸ€­đŸ˜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Oikea rakkaus kuuluu oikeaan elÀmÀÀn."

TĂ€mĂ€ vĂ€hĂ€n satuttaa minua! đŸ˜„ Etkö ymmĂ€rrĂ€, etteivĂ€t kaikki löydĂ€ rakkautta sormia napsauttamalla? Oletat taas joitain asioita pelkĂ€stÀÀn omien kokemustesi perusteella...

Annan itselleni tĂ€stĂ€ papukaijan! 😁🩜

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Oikea rakkaus kuuluu oikeaan elÀmÀÀn."

TĂ€mĂ€ vĂ€hĂ€n satuttaa minua! đŸ˜„ Etkö ymmĂ€rrĂ€, etteivĂ€t kaikki löydĂ€ rakkautta sormia napsauttamalla? Oletat taas joitain asioita pelkĂ€stÀÀn omien kokemustesi perusteella...

Annan itselleni tĂ€stĂ€ papukaijan! 😁🩜

Ai tuo satutti sinua voi pientÀ poloista, suhun voi sattua sit vielÀ aika isosti kun et ymmÀrrÀ edes mitÀÀn mitÀ olet lukenut tÀÀllÀ, osoittaa ettet ole ihan normaali.

• Anonyymi

⚠ Varoitus: yö saapuu.
      Sammutetaan valot, jĂ€tetÀÀn musiikki soimaan hiljaa taustalle. HyvÀÀ yötĂ€ ja turvallisia unia kaikille đŸŒ™đŸ’«

• Anonyymi

Kiitos!

Olet ihana. đŸ˜đŸ€—

• Anonyymi

SydÀnsurut niin...on unohtuneet...HyvÀ niin. Kerron terveiset ettei tarvitse enÀÀ tuntea syyllisyyttÀ mistÀÀn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SydÀnsurut niin...on unohtuneet...HyvÀ niin. Kerron terveiset ettei tarvitse enÀÀ tuntea syyllisyyttÀ mistÀÀn.

⚠ Ei ole sydĂ€nsurut unohtuneet. Miksi tuollaista kuvittelet?
        MinÀ en ole tÀÀllÀ hakemassa palstarakkautta., enkÀ mitÀÀn muutakaan.
        Kannattaisi lukea mistÀ olen tÀÀllÀ ihmisiÀ varoitellut.
        En myöskÀÀn tullut tÀnne purkamaan sydÀntÀni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Ei ole sydĂ€nsurut unohtuneet. Miksi tuollaista kuvittelet?
        MinÀ en ole tÀÀllÀ hakemassa palstarakkautta., enkÀ mitÀÀn muutakaan.
        Kannattaisi lukea mistÀ olen tÀÀllÀ ihmisiÀ varoitellut.
        En myöskÀÀn tullut tÀnne purkamaan sydÀntÀni.

Voisitko joskus kertoa, millĂ€ tavalla teit virheen tĂ€llĂ€ palstalla? Kysyin jo kerran tarkennusta aikaisemmin, mutta et vastannut. đŸ„ș

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko joskus kertoa, millĂ€ tavalla teit virheen tĂ€llĂ€ palstalla? Kysyin jo kerran tarkennusta aikaisemmin, mutta et vastannut. đŸ„ș

⚠ Olen joskus puhunut tÀÀllĂ€ asioista, jotka olisi pitĂ€nyt jĂ€ttÀÀ oikeaan elĂ€mÀÀn. Se oli virhe, josta olen ottanut opiksi. En tÀÀllĂ€ asu, niin jÀÀ monikin viesti usein nĂ€kemĂ€ttĂ€ ja nĂ€itĂ€ on vaikea seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kysymys jonka tuo joku 😍 esitti paljasti ihan kaiken. Vain yksi ihminen joka tÀÀllĂ€ vuodattanut koko elĂ€mĂ€nsĂ€ viiden vuoden ajan on harmitellut vĂ€lillĂ€ ettĂ€ sotki muita tĂ€nne ja sai itsekin takkiin aika pahoin ja aika moni tietÀÀ hĂ€nestĂ€ nyt liikaa hyvin henkkoht. asioita. Mutta onneksi sulla on nyt uusi 🍒 löytynyt jo, vanha se ei ole liian kova kyselemÀÀn ja liian pÀÀllekĂ€yvĂ€ mutta kovasti nĂ€yttÀÀ rakkaus jo palstalla roihuavan. Mut se on ehkĂ€ toisille oikein suuri helpotus ja onni. HyvÀÀ jatkoa, toivottavasti tĂ€stĂ€ nyt tulee ihan oikeasti jotain elĂ€mÀÀ suurempaa ja aitoa. Toimi nyt kerrankin fiksusti ja ole aikuinen. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kysymys jonka tuo joku 😍 esitti paljasti ihan kaiken. Vain yksi ihminen joka tÀÀllĂ€ vuodattanut koko elĂ€mĂ€nsĂ€ viiden vuoden ajan on harmitellut vĂ€lillĂ€ ettĂ€ sotki muita tĂ€nne ja sai itsekin takkiin aika pahoin ja aika moni tietÀÀ hĂ€nestĂ€ nyt liikaa hyvin henkkoht. asioita. Mutta onneksi sulla on nyt uusi 🍒 löytynyt jo, vanha se ei ole liian kova kyselemÀÀn ja liian pÀÀllekĂ€yvĂ€ mutta kovasti nĂ€yttÀÀ rakkaus jo palstalla roihuavan. Mut se on ehkĂ€ toisille oikein suuri helpotus ja onni. HyvÀÀ jatkoa, toivottavasti tĂ€stĂ€ nyt tulee ihan oikeasti jotain elĂ€mÀÀ suurempaa ja aitoa. Toimi nyt kerrankin fiksusti ja ole aikuinen. 👍

⚠ Ei ole mitÀÀn uutta rakkautta tÀÀllĂ€ eikĂ€ missÀÀn muuallakaan. TĂ€mĂ€ on ollut vÀÀrinkĂ€sitys ja pÀÀtelmien varaan rakennettu tarina. MinĂ€ poistun nyt tÀÀltĂ€. Kiitos niille, jotka osasivat lukea rivien vĂ€listĂ€. 🌒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Olen joskus puhunut tÀÀllĂ€ asioista, jotka olisi pitĂ€nyt jĂ€ttÀÀ oikeaan elĂ€mÀÀn. Se oli virhe, josta olen ottanut opiksi. En tÀÀllĂ€ asu, niin jÀÀ monikin viesti usein nĂ€kemĂ€ttĂ€ ja nĂ€itĂ€ on vaikea seurata.

Ja vastaus paljasti vielÀ enemmÀn. Sut on niin tunnistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tosi, tosi pahoillani ettÀ pyydÀn lisÀtietoja asiasta, josta et ehkÀ halua kertoa enempÀÀ. EikÀ tarvitse kertoa, jos et halua.

Mutta minulle tĂ€mĂ€ on uusi paikka, ja tuo vaara mistĂ€ nyt puhut on minulle tĂ€ysin kĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€. Miksi siis tĂ€nne anonyyminĂ€ kirjoitetut asiat voisivat haitata ketÀÀn? Varsinkaan jos ei niitĂ€ voi sanoa oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"vanha se ei ole liian kova kyselemÀÀn ja liian pÀÀllekÀyvÀ"

Ai jaa, niinkö?! đŸ€­đŸ˜‚đŸ˜…đŸ˜ Nuori, utelias ja pÀÀllekĂ€yvĂ€!? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vastaus paljasti vielÀ enemmÀn. Sut on niin tunnistettu.

Voit vastailla ihan vapaasti naisellesi tÀÀllÀ. Sut jo tiedetÀÀn ja terveiset lÀhtee heti miten ettÀ kaikki syyllisyys ja mietintÀ pois vaan. Olit melkoinen huijari jos niin voi sanoa ja kova puhumaan mitÀ sattuu ja sÀveltÀmÀÀn ties mitÀ lurituksia. Sun itsesi kohdalla pitÀisi ehkÀ olla tÀÀllÀ se varoituskolmio mutta antaa naisten itse ottaa selvÀÀ. Parempi aina vaan niin, varoituskolmio
        aka đŸș. Se opettaa. Kiva kun löysit palstalle taas oikein kunnolla. Antoisia hetkiĂ€! Reilumpaa olisi silti olla ihan omana itsenĂ€si eikĂ€ esittÀÀ jotain ihan muuta mitĂ€ olet. Asiat on nyt selvĂ€nĂ€ ja teen ne myös erÀÀlle hyvin selvĂ€ksi. Ei vaatinut paljon Ă€lynystyröiden kĂ€yttöÀ. Mut tĂ€tĂ€ sontaa mitĂ€ tÀÀllĂ€ suollettu koko loppuilta ei viitsi kyllĂ€ normimies katsella joten hĂ€ivyn ja saat rauhan todellakin. Ei tuu tĂ€nne ikĂ€vĂ€, helpotus ettei enÀÀ tarvi kĂ€ydĂ€kÀÀn koskaan. SĂ€ oot erikoinen tyyppi ei voi muuta sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit vastailla ihan vapaasti naisellesi tÀÀllÀ. Sut jo tiedetÀÀn ja terveiset lÀhtee heti miten ettÀ kaikki syyllisyys ja mietintÀ pois vaan. Olit melkoinen huijari jos niin voi sanoa ja kova puhumaan mitÀ sattuu ja sÀveltÀmÀÀn ties mitÀ lurituksia. Sun itsesi kohdalla pitÀisi ehkÀ olla tÀÀllÀ se varoituskolmio mutta antaa naisten itse ottaa selvÀÀ. Parempi aina vaan niin, varoituskolmio
        aka đŸș. Se opettaa. Kiva kun löysit palstalle taas oikein kunnolla. Antoisia hetkiĂ€! Reilumpaa olisi silti olla ihan omana itsenĂ€si eikĂ€ esittÀÀ jotain ihan muuta mitĂ€ olet. Asiat on nyt selvĂ€nĂ€ ja teen ne myös erÀÀlle hyvin selvĂ€ksi. Ei vaatinut paljon Ă€lynystyröiden kĂ€yttöÀ. Mut tĂ€tĂ€ sontaa mitĂ€ tÀÀllĂ€ suollettu koko loppuilta ei viitsi kyllĂ€ normimies katsella joten hĂ€ivyn ja saat rauhan todellakin. Ei tuu tĂ€nne ikĂ€vĂ€, helpotus ettei enÀÀ tarvi kĂ€ydĂ€kÀÀn koskaan. SĂ€ oot erikoinen tyyppi ei voi muuta sanoa.

⚠Kuules nyt. Kannattaisi ensin oikeasti lukea mitĂ€ kolmiot on varoitellut, ennen kuin lĂ€htee tekemÀÀn johtopÀÀtöksiĂ€ mistÀÀn romansseista.
        En tullut tÀnne hakemaan mitÀÀn. Vaan kerroin ihmisille, ettÀ anonyymeihin viesteihin ei pidÀ uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Te olette vÀÀrinymmĂ€rtĂ€misen mestareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Sinun roolisi on ollut alusta asti sama: turha kolmaspyörĂ€, joka elÀÀ muiden kustannuksella ja kuljettaa valheita eteenpĂ€in. Se ei muuta mitÀÀn todellisuudessa – se paljastaa vain sinut itse. 🌒 HyvĂ€sti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Sinun roolisi on ollut alusta asti sama: turha kolmaspyörĂ€, joka elÀÀ muiden kustannuksella ja kuljettaa valheita eteenpĂ€in. Se ei muuta mitÀÀn todellisuudessa – se paljastaa vain sinut itse. 🌒 HyvĂ€sti!

MikĂ€ sulle nyt tuli kun suutuit noin kummasti. MitĂ€ tapahtui. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MikĂ€ sulle nyt tuli kun suutuit noin kummasti. MitĂ€ tapahtui. 😍

Kelle lĂ€hti hyvĂ€stit. Se on aika lopullinen ja painava sana joka ei ole kovin positiivista. EikĂ€ luo hyvÀÀ. đŸ˜â™„ïžđŸ€—â™„ïž

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle lĂ€hti hyvĂ€stit. Se on aika lopullinen ja painava sana joka ei ole kovin positiivista. EikĂ€ luo hyvÀÀ. đŸ˜â™„ïžđŸ€—â™„ïž

Miksi katosit noin kummasti, ei ollut kivasti tehty. 😟 MinĂ€ jo ehdin luulla vĂ€lillemme jotain erityistĂ€. ♄

• Anonyymi

No et sinÀ ainakaan uskovainen ole etkÀ gospelia kuuntele mutta kun tarpeen vaatiessa voi esittÀÀ niin ja tanssia tilkkutÀkin tahdissa ja iskeÀ rytmissÀ silmÀÀ. Uusi emojitarina on saanut selvÀsti alkunsa. Mielenkiinnolla sitÀ jÀÀmme katselemaan mihin tÀllÀ kertaa johtaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No et sinÀ ainakaan uskovainen ole etkÀ gospelia kuuntele mutta kun tarpeen vaatiessa voi esittÀÀ niin ja tanssia tilkkutÀkin tahdissa ja iskeÀ rytmissÀ silmÀÀ. Uusi emojitarina on saanut selvÀsti alkunsa. Mielenkiinnolla sitÀ jÀÀmme katselemaan mihin tÀllÀ kertaa johtaa.

Emojitarina elÀÀ vain mielikuvituksissa. SilmĂ€nisku-emoji ja tekoĂ€lyn kirjoittama kappalekehu eivĂ€t ole romanssia eivĂ€tkĂ€ sen alku. Kummallista, ettĂ€ tÀÀllĂ€ riittÀÀ aikaa vihjailla mutta ei rohkeutta kysyĂ€ suoraan – puhelutkin taitavat mennĂ€ jo ihan toiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

KÀtevÀ taktiikka: rakentaa tarinan tyhjÀstÀ ja sillÀ oikeuttaa omat valinnat.

• Anonyymi
      UUSI

TehĂ€n tunnustitte jo ihastuksen kun tekoĂ€ly oli kertonut ettĂ€ olette ihastuneet. Ei hĂ€tÀÀ. Ollaan ihastuttu â™„ïžâ™„ïžđŸ˜

• Anonyymi
        UUSI

TĂ€mĂ€ ei ollut minulta! 😁😍
        Ei myöskÀÀn 01:09, 01:12 tai 01:47. 😊

• Anonyymi
        UUSI

KyllÀ osaat myrkkyÀ sylkeÀ.

• Anonyymi
        UUSI

Kerroppas miten se kÀy?PitÀÀkö ensin olla tinderissÀ?

• Anonyymi
      UUSI

Kolmiolle hyvÀÀ huomenta! đŸ˜đŸŒŒđŸŒž

Mukavaa pĂ€ivÀÀ ja tuottoisaa viikkoa! đŸŒ±

ÄlĂ€ vĂ€litĂ€ kiusaajista! MinĂ€ en kiusaa sinua enkĂ€ sano sudeksi. đŸ„șđŸ€—

• Anonyymi
        UUSI

KyllÀ se sulle vielÀ vastaa. Oot sen verran hölmön oloinen ja yksinkertainen selkeÀsti ettÀ kyllÀ lÀhtee. Mutta niin on itsekin joten hyvÀ pari teistÀ tuloo. Pari palstavauvaa tekaisemaan jotka jatkaa perÀssÀ tÀÀllÀ sitten. Isompia vauvoja jo on mutta niistÀ ole edes tÀÀllÀ kirjoittaan.

• Anonyymi
      UUSI

YmmÀrsin nyt mitÀ niillÀ susilla tarkoitetaan.Susiparia.
      Saitko oikein Kirkon apua tÀhÀn suhteesi helpottamiseen ja ihmisten vainoamiseen parisi kanssa?Mihin heitit sen aviomiehes tÀllÀkertaa?JÀikö pakkaseen ilman vaatteita?
      Et sitte lÀhtenytkÀÀn paikkakunnalta ikinÀ.
      Onneks tulee kohta lumi.

• Anonyymi
        UUSI

Susiparisi on nuorempi P mies hÀn joka asuu samalla paikkakunnalla.Oliko jo 20 -vuotis kumppanuus juhlat vietetty mökillÀ?Lopeta minun stalkkaaminen!Sano sille kumppanillesi myös nÀin.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedoksi susiparille,en ole ikinÀ teistÀ ollut mustasukkainen olen selvittÀnyt ketÀ olette ja nyt se on selvÀÀ.Vainoaminen on rikos.

• Anonyymi
        UUSI

Voisivatko harhaiset poistua ketjusta? 😁
        Kiitos!

• Anonyymi
        UUSI

Aivan ja lehmÀt lentÀÀ. Palstalla on kaikki mahdollista. On tÀmÀ sellainen ihmemaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ja nÀitÀkö pitÀisi tÀÀllÀ muka leikityttÀÀ ja laulatuttaa? Kysyköön mutsiltaan

• Anonyymi
        UUSI

Antaa niiden jatkaa bileitÀÀn ja tanssia ja juoda viiniÀ kun se on hauskaa. Jotain hengellistÀ musiikkia vÀhÀn vÀliin siis ihan sairasta en ihan noin sekopÀÀksi ois uskonut mutta nyt uskon kun sen todistin. SekopÀÀ ei parane koskaan. Laulut jotka osoitetaan just jollekin, runot ja sanat ja tarinat tekoÀlyn tekeminÀ niillÀ voit heittÀÀ kukkasta tai rukkasta. Ei merkkaa mitÀÀn. Jaa ne seuraavalle uhrille jo. SÀÀlittÀvÀ ihminen 53v.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa niiden jatkaa bileitÀÀn ja tanssia ja juoda viiniÀ kun se on hauskaa. Jotain hengellistÀ musiikkia vÀhÀn vÀliin siis ihan sairasta en ihan noin sekopÀÀksi ois uskonut mutta nyt uskon kun sen todistin. SekopÀÀ ei parane koskaan. Laulut jotka osoitetaan just jollekin, runot ja sanat ja tarinat tekoÀlyn tekeminÀ niillÀ voit heittÀÀ kukkasta tai rukkasta. Ei merkkaa mitÀÀn. Jaa ne seuraavalle uhrille jo. SÀÀlittÀvÀ ihminen 53v.

NiinhĂ€n se on jo jakanutkin. SillĂ€ on taas uusi palstarakastus kun joku osaa vaan laittaa đŸ˜đŸ˜˜đŸ„°đŸ€— se riittÀÀ niin syvÀÀ henkistĂ€ kasvua tarvitsee ja elÀÀ itse kuin Nelson Mandela. Just just. Aika kaukana. Mutta hyvĂ€ ku asiat selviÀÀ oikein kunnolla. Pohjamutia myöten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lauluni, runoni ja kuvani eivĂ€t olleet pelejĂ€. Ne tein tosissani ja yhdelle ihmiselle. Jos joku haluaa nĂ€hdĂ€ niissĂ€ huijausta, se kertoo hĂ€nen epĂ€luuloistaan – ei minun teoistani. TÀÀllĂ€ ei ole mitÀÀn bileitĂ€, vaan tarinaa rakennetaan tyhjĂ€stĂ€ tĂ€mĂ€n palstan huuhaan varaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinÀ tÀssÀ mustamaalaat ja keksit tarinaa. Varoituskolmioiden sanomaa ei nÀköjÀÀn uskottu eikÀ sisÀistetty lainkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinÀ tÀssÀ mustamaalaat ja keksit tarinaa. Varoituskolmioiden sanomaa ei nÀköjÀÀn uskottu eikÀ sisÀistetty lainkaan.

Lainkaan eivÀt siis bailaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lauluni, runoni ja kuvani eivĂ€t olleet pelejĂ€. Ne tein tosissani ja yhdelle ihmiselle. Jos joku haluaa nĂ€hdĂ€ niissĂ€ huijausta, se kertoo hĂ€nen epĂ€luuloistaan – ei minun teoistani. TÀÀllĂ€ ei ole mitÀÀn bileitĂ€, vaan tarinaa rakennetaan tyhjĂ€stĂ€ tĂ€mĂ€n palstan huuhaan varaan.

Miksi haluat elÀÀ huuhaan ja tyhjÀn palstan varassa. MikÀ sun pÀÀssÀ on vikana. Miksi yhtÀ aikaa haukut ja palvot palstaa etkÀ voi elÀÀ ilman sitÀ. Joku ristiriita on. Aika hemmetin suuri. No et sÀ ketÀÀn muuta elÀmÀÀsi ikinÀ tuu saamaan niin paras paikka sulle onkin. Palsta ei jÀtÀ ikinÀ. Ja on aina saatavilla koko ajan. Se ei kÀy edes vessassa vÀlillÀ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakenna tarinasi ihan minkÀ varaan vaan. Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat elÀÀ huuhaan ja tyhjÀn palstan varassa. MikÀ sun pÀÀssÀ on vikana. Miksi yhtÀ aikaa haukut ja palvot palstaa etkÀ voi elÀÀ ilman sitÀ. Joku ristiriita on. Aika hemmetin suuri. No et sÀ ketÀÀn muuta elÀmÀÀsi ikinÀ tuu saamaan niin paras paikka sulle onkin. Palsta ei jÀtÀ ikinÀ. Ja on aina saatavilla koko ajan. Se ei kÀy edes vessassa vÀlillÀ.

En minÀ elÀ minkÀÀn palstan varassa. Se on ihan sun omaa kuvitelmaas nyt kaikesta. Kun vÀhÀn kÀyttÀisit jÀrkeÀ ja katsoisit tarkemmin, mitÀ tÀÀllÀ on ollu. Ei ole ollu kyse mistÀÀn romansseista eikÀ mistÀÀn muustakaan. Tulin tÀnne vain sanomaan ettÀ ihmiset typeriÀ kun uskovat palstan trolleja! siinÀ kaikki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

NiinhĂ€n se on jo jakanutkin. SillĂ€ on taas uusi palstarakastus kun joku osaa vaan laittaa đŸ˜đŸ˜˜đŸ„°đŸ€— se riittÀÀ niin syvÀÀ henkistĂ€ kasvua tarvitsee ja elÀÀ itse kuin Nelson Mandela. Just just. Aika kaukana. Mutta hyvĂ€ ku asiat selviÀÀ oikein kunnolla. Pohjamutia myöten.

Ei ole mitÀÀn palstarakkautta muualla kuin teidÀn omissa harhaisissa pÀissÀnne. Ihan oikeasti, menkÀÀ ja katsokaa peiliin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minÀ elÀ minkÀÀn palstan varassa. Se on ihan sun omaa kuvitelmaas nyt kaikesta. Kun vÀhÀn kÀyttÀisit jÀrkeÀ ja katsoisit tarkemmin, mitÀ tÀÀllÀ on ollu. Ei ole ollu kyse mistÀÀn romansseista eikÀ mistÀÀn muustakaan. Tulin tÀnne vain sanomaan ettÀ ihmiset typeriÀ kun uskovat palstan trolleja! siinÀ kaikki.

Jos joku on kÀynyt kouluja vÀhÀn enemmÀn kuin sinÀ ja nÀmÀ palstatuttusi ja rakastus osaa lukea viimeiset 30 sivua taaksepÀin mitÀ olet tÀnne suoltanut jo useamman viikon. KyllÀ minÀ jaksan odottaa ja odotan. Niin sinÀ odotit. Lukutaito on vÀhimmÀisvaatimus mitÀ yliopistoon vaaditaan ja kyllÀ sinne aika paljon muutakin mutta kun ei voi tietÀÀ kun sellainen elÀmÀ on niin kaukana omasta. Sen mitÀ lukee sen myös ymmÀrtÀÀ. Ja tyhmÀt tÀÀllÀ ei juuri ymmÀrrÀ mutta kuten huomasit sua vÀhÀn fiksummat ymmÀrtÀÀ. Mutta jatka hiekkalaatikkoleikkejÀ ei niitÀ halua kukaan hÀiritÀ. Sulla on oikeus leikkiÀ myös se ymmÀrretÀÀn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kun on katsottu kokonaiset 30 sivua taaksepÀin tÀn sun uuden hahmon juttuja niin siinÀ on ollut ihan tarpeeksi asiaa. Ja lentokoneessa oot ollut ja lentÀnyt reissuun mutta tÀÀllÀ vaan luritat varoituksia. Miten hukassa olet ihminen. Vai elÀin. Oletko edes ihminen. KyllÀ minÀ jaksan odottaa ja teen tekoÀlylaulun ja tulen suoraan palstalle lystiÀ pitÀmÀÀn. Niin paljon odotin ja vÀlitin miten muut voivat. Hauskaa reissua ja siellÀ joutaa tanssia ja laulaa tilkkutÀkkiÀ. Ja kinka paljon olet suoltanut enemmÀn kun tÀÀllÀ nÀki vain ne 30 sivua ja ne oli muutamalta pÀivÀltÀ. Mieti sitÀ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku on kÀynyt kouluja vÀhÀn enemmÀn kuin sinÀ ja nÀmÀ palstatuttusi ja rakastus osaa lukea viimeiset 30 sivua taaksepÀin mitÀ olet tÀnne suoltanut jo useamman viikon. KyllÀ minÀ jaksan odottaa ja odotan. Niin sinÀ odotit. Lukutaito on vÀhimmÀisvaatimus mitÀ yliopistoon vaaditaan ja kyllÀ sinne aika paljon muutakin mutta kun ei voi tietÀÀ kun sellainen elÀmÀ on niin kaukana omasta. Sen mitÀ lukee sen myös ymmÀrtÀÀ. Ja tyhmÀt tÀÀllÀ ei juuri ymmÀrrÀ mutta kuten huomasit sua vÀhÀn fiksummat ymmÀrtÀÀ. Mutta jatka hiekkalaatikkoleikkejÀ ei niitÀ halua kukaan hÀiritÀ. Sulla on oikeus leikkiÀ myös se ymmÀrretÀÀn.

Kuten varoituskolmio on sanonut: Oikeat asiat hoidetaan oikeassa elÀmÀssÀ, ei palstalla.
        JĂ€nnĂ€ juttu, miten ‘tauko’ tarkoitti kĂ€ytĂ€nnössĂ€ vain sitĂ€, ettei minulle vastata – mutta muille kyllĂ€ riittÀÀ aikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

EtpÀ nÀytÀ ymmÀrtÀneesi yhtÀÀn mitÀÀn. Minulla ei ole tÀÀllÀ mitÀÀn hiekkalaatikko leikkejÀ. MinÀ tulin vihjailemaan siitÀ, ettÀ sinÀkin uskoit erÀÀn J miehen viestejÀ siitÀ, ettÀ minÀ tÀÀllÀ harrastan anonyyminÀ jotain palstasuhteita. Se oli varoituskolmion idea alunperin. EttÀ tÀÀllÀ ei tarvii mennÀ omimaan anonyymejÀ heittoja ja trolleja. mutta ette nÀköjÀÀn koulutuksestanne huolimatta osaa tuotakaan ymmÀrtÀÀ oikein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten varoituskolmio on sanonut: Oikeat asiat hoidetaan oikeassa elÀmÀssÀ, ei palstalla.
        JĂ€nnĂ€ juttu, miten ‘tauko’ tarkoitti kĂ€ytĂ€nnössĂ€ vain sitĂ€, ettei minulle vastata – mutta muille kyllĂ€ riittÀÀ aikaa.

Tauko oli sun oma tulkinta ja mistÀ sinÀ tiedÀt jonkun ihmisen ajankÀytön. Oletko oikeasti perillÀ mitÀ jollekin kuuluu ja miten on aikansa viettÀnyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

EtpÀ nÀytÀ ymmÀrtÀneesi yhtÀÀn mitÀÀn. Minulla ei ole tÀÀllÀ mitÀÀn hiekkalaatikko leikkejÀ. MinÀ tulin vihjailemaan siitÀ, ettÀ sinÀkin uskoit erÀÀn J miehen viestejÀ siitÀ, ettÀ minÀ tÀÀllÀ harrastan anonyyminÀ jotain palstasuhteita. Se oli varoituskolmion idea alunperin. EttÀ tÀÀllÀ ei tarvii mennÀ omimaan anonyymejÀ heittoja ja trolleja. mutta ette nÀköjÀÀn koulutuksestanne huolimatta osaa tuotakaan ymmÀrtÀÀ oikein.

Miten alas sinÀ vajoat. Ei voi kuin sÀÀliÀ. ErÀs J mies. Ja varoituskolmio olinkin minÀ joku muu anonyymi ja ja ja Vihti lentÀÀ paikalle kun hÀtÀ on suurin. Hae Vihti apua sinÀkin, menkÀÀ yhdessÀ johonkin mistÀ saatte apua. Ja samalla toisenne. TÀÀllÀ ihan sama mitÀ teette. Kun ei ole elÀmÀssÀ saavuttanut mitÀÀn niin tÀytyy haukkua ihmisiÀ joilla on ollut sentÀÀn jotain yritystÀ ja kunnianhimoa muuhunkin kuin muiden haukkumiseen. Te kaksi voitte nyt poistua tietyn ihmisen elÀmÀstÀ ja lopettaa sairaat juttunne. Te olette sairaita todellakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitÀÀn palstarakkautta muualla kuin teidÀn omissa harhaisissa pÀissÀnne. Ihan oikeasti, menkÀÀ ja katsokaa peiliin.

Noinko puhutaan ihmiselle josta vÀlittÀÀ ja joka on tÀrkeÀ? Rumaa kieltÀ kÀytÀt ja se osoittaa totuuden, puhut jollekin papukaijalle kauniimmin jopa. Taon tÀmÀn toisen pÀÀhÀn jotta ei enÀÀ mieti eikÀ ole pahoillaan ettÀ on tarvinnut aikaa ja rauhaa. Ja hÀn on todella pitÀnyt sanansa ei ole myöskÀÀn muille antanut aikaansa. Vaikka tÀÀllÀ syytÀt ties mistÀ. Mutta sitÀhÀn olet koko tutustumisen tehnyt. Miksi sinÀ haukut hÀntÀ ja miksi et lopettanut kaveruutta jos et kerran hÀnestÀ vÀlitÀ etkÀ tykkÀÀ ihmisenÀ.

• Anonyymi
      UUSI

Palsta tekee draamaa tyhjÀstÀ. Minun elÀmÀni ei ole tÀÀllÀ, eikÀ se koskaan tulekaan olemaan.

• Anonyymi
        UUSI

Et voi enÀÀ jÀttÀÀ sun uusinta kun olet jo hÀnelle lupautunut. TÀÀllÀ se vinkuu jo aamusta iltaan ja roikkuu lahkeessa. Sun pitÀÀ hoitaa velvollisuus. LÀhdit leikkiin ja flirttiin niin vastaa teoistasi iso mies. Ja minÀ en koskaan kuin yhteen ihmiseen pistÀ effortia jne kuin tyhmÀnÀ pidÀt sua vÀhÀn fiksumpia ihmisiÀ. KyllÀ se koulutuskin edes jotain kertoo jostain. Edes ettÀ tajuaa kusetukset ja muut. Sano mitÀ sanot. Ai niin et taida tuntea yhtÀÀn korkeammin koulutettua niin et tiedÀ millaisia ovat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi enÀÀ jÀttÀÀ sun uusinta kun olet jo hÀnelle lupautunut. TÀÀllÀ se vinkuu jo aamusta iltaan ja roikkuu lahkeessa. Sun pitÀÀ hoitaa velvollisuus. LÀhdit leikkiin ja flirttiin niin vastaa teoistasi iso mies. Ja minÀ en koskaan kuin yhteen ihmiseen pistÀ effortia jne kuin tyhmÀnÀ pidÀt sua vÀhÀn fiksumpia ihmisiÀ. KyllÀ se koulutuskin edes jotain kertoo jostain. Edes ettÀ tajuaa kusetukset ja muut. Sano mitÀ sanot. Ai niin et taida tuntea yhtÀÀn korkeammin koulutettua niin et tiedÀ millaisia ovat.

Lupauksia ja flirttiÀ on vain siinÀ tarinassa, jonka itse olet rakentanut. MinÀ en ole ollut siinÀ mukana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kehen sinÀ olet efforttiasi viime aikoina laittanut? Et ainakaan minuun. Ollut varmasti puhelut jo kÀynnissÀ ihan muiden kanssa. Minulle et ole vaivautunut enÀÀ vastaamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On hassua, miten korkeaa koulutusta kÀytetÀÀn keppihevosena nostamaan itsensÀ muiden ylÀpuolelle. Viisaus ei tule tutkintotodistuksesta, vaan siitÀ miten kohtelee muita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On hassua, miten korkeaa koulutusta kÀytetÀÀn keppihevosena nostamaan itsensÀ muiden ylÀpuolelle. Viisaus ei tule tutkintotodistuksesta, vaan siitÀ miten kohtelee muita.

No sinulla ei ole kummastakaan hajuakaan. Kohtelet kaltoin ihan kaikkia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lupauksia ja flirttiÀ on vain siinÀ tarinassa, jonka itse olet rakentanut. MinÀ en ole ollut siinÀ mukana.

Niin aina se on vaan toisen flirttiÀ ja minÀ en mukana. Muut miehet mutta en minÀ. Kun en ole nÀhnyt tÀÀllÀ juurikaan muita miehiÀ tai hyvin hiljaisia ja asiallisia ovat sinuun nÀhden. SinÀ ja naiset tÀÀllÀ palstalla mellastatte.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin aina se on vaan toisen flirttiÀ ja minÀ en mukana. Muut miehet mutta en minÀ. Kun en ole nÀhnyt tÀÀllÀ juurikaan muita miehiÀ tai hyvin hiljaisia ja asiallisia ovat sinuun nÀhden. SinÀ ja naiset tÀÀllÀ palstalla mellastatte.

Minut vedetÀÀn mukaan tarinoihin, joita en ole ollut rakentamassa. Flirtti ja lupaukset löytyvĂ€t teidĂ€n sanoista, ei minun. On helppoa syyttÀÀ yhtĂ€ ÀÀntĂ€, kun ei halua nĂ€hdĂ€ miten paljon oma mielikuvitus tekee työtĂ€. Ja ne muut miehet ei ole palstalla vaan siellĂ€ todellisessa elĂ€mĂ€ssĂ€. ÄlĂ€ yritĂ€kÀÀn vĂ€ittÀÀ muuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MikĂ€ sen ‘tauon’ tarkoitus oikeasti oli? Antaa lupa jutella muiden kanssa, mutta samalla jĂ€ttÀÀ minut huomiotta? Silti tĂ€nne riittÀÀ energiaa tulla piikittelemÀÀn. Kaksinaismoralismia on vaikea olla nĂ€kemĂ€ttĂ€.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sinulla ei ole kummastakaan hajuakaan. Kohtelet kaltoin ihan kaikkia.

🎭 Jos kohtelisin kaikkia kaltoin, en olisi jaksanut tÀÀllĂ€ kertaakaan perustella mitÀÀn. Koulutus ei tee ketÀÀn paremmaksi ihmiseksi, eikĂ€ sen puute huonommaksi. Sen pitĂ€isi olla pĂ€ivĂ€nselvÀÀ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minut vedetÀÀn mukaan tarinoihin, joita en ole ollut rakentamassa. Flirtti ja lupaukset löytyvĂ€t teidĂ€n sanoista, ei minun. On helppoa syyttÀÀ yhtĂ€ ÀÀntĂ€, kun ei halua nĂ€hdĂ€ miten paljon oma mielikuvitus tekee työtĂ€. Ja ne muut miehet ei ole palstalla vaan siellĂ€ todellisessa elĂ€mĂ€ssĂ€. ÄlĂ€ yritĂ€kÀÀn vĂ€ittÀÀ muuta.

Nyt tajutaan millaisia ihmiset on. Tajuatko mitÀ vÀitit jollekin ihmiselle ja sitten huutelet tÀÀllÀ hÀnestÀ ihan mitÀ sattuu. Et vÀlittÀnyt edes sen vertaa ettÀ kunnioittaisit ihmisenÀ vaan julkisesti hakkaat hÀntÀ tÀÀllÀ jonkun sekopÀisen kaverisi kanssa kun et itse ilmeisesti pÀrjÀÀ. EtkÀ edes tiedÀ mistÀÀn mitÀÀn. Olet raukka koko mies. Hankkikaa ne hoitopaikat yhdessÀ. MinÀ varoitin itse ihmistÀ mutta hÀn oli liian kiltti ja halusi uskoa hyvÀÀn ja luuli tehneensÀ jotain hyvÀÀ kun sinÀ halusit apua tÀÀltÀ poispÀÀsyyn. Mutta kuspÀÀt on kuspÀitÀ. TÀmÀ riittÀÀ. Unohda hÀnet ettÀ ikinÀ oli olemassakaan. Normaalit ihmiset ei tee itseÀÀn tykö tÀÀllÀ vaan jossain muualla sinÀ olet Suomen turhin turjake jolla ei todellakaan ole mitÀÀn elÀmÀÀ. TyhjÀÀ tÀynnÀ olet, pÀÀ vain kolisee onttona. Kuuluu tÀnne asti.

• Anonyymi
      UUSI

Varoituskolmio! ⚠

Joku muu riitelee kanssasi tĂ€ssĂ€ ketjussa! đŸ„ș MinĂ€ en riitele kanssasi. đŸ€—đŸ’–đŸŒŒđŸ„°

Kirjoitan sinulle kauniin viestin myöhemmin tĂ€nÀÀn. 😍 Noin klo 20.

• Anonyymi
        UUSI

⚠Se, jonka kanssa tĂ€ssĂ€ riitelen, on minun kaivattuni. Sinun ja minun vĂ€lillĂ€ ei ole mitÀÀn suhdetta eikĂ€ flirttiĂ€. TĂ€mĂ€ palstateatteri saa nyt loppua. TĂ€ssĂ€ tulee ihan hulluksi teidĂ€n kaikkien kanssa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠Se, jonka kanssa tĂ€ssĂ€ riitelen, on minun kaivattuni. Sinun ja minun vĂ€lillĂ€ ei ole mitÀÀn suhdetta eikĂ€ flirttiĂ€. TĂ€mĂ€ palstateatteri saa nyt loppua. TĂ€ssĂ€ tulee ihan hulluksi teidĂ€n kaikkien kanssa!

Sinulla on klo 20 tapaaminen juuri senkin tulit tÀhÀn esittÀmÀÀn. Sun pitÀÀ alkaa valmistautumaan. MinkÀhÀn koulun hÀn on kÀynyt, ota selvÀÀ ettei ainakaan yliopistoa kun ne on niin huonoja ihmisiÀ ja kohtelevat muita pahoin vaikka auttavat työkseenkin muita. Niin teillÀ siis oli ihan suhde jo tuon yksinkertaisen ihmisen kanssa joka ei nÀytÀ ymmÀrtÀvÀn mitÀÀn. Mutta muista klo 20.00 hÀn odottaa sinua. Kauniilla emojeilla se se on viisauden mittari. Ja Àlykkyystestin mittari. Kuinka kÀyttÀÀ emojeja ja leperrellÀ suomi24 palstalla. Jollekin varoituskolmiolle. Joo onnea teidÀn suhteelle ja olette varmasti toistenne tasoiset ja toisenne ansainneet. Mutta eikö suhteessa olla jo muulla tasolla kuin palstan parissa. Aika on köykÀinen suhde teillÀ. Suurinta rakkautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko ettĂ€ tuo on oikean Varoituskolmion viesti. đŸ„ș

HĂ€n ei KOSKAAN sanoisi, ettĂ€ riitelee tÀÀllĂ€ kaivattunsa kanssa. HĂ€n on jĂ€rkevĂ€. đŸ„°

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko ettĂ€ tuo on oikean Varoituskolmion viesti. đŸ„ș

HĂ€n ei KOSKAAN sanoisi, ettĂ€ riitelee tÀÀllĂ€ kaivattunsa kanssa. HĂ€n on jĂ€rkevĂ€. đŸ„°

⚠KyllĂ€ se nyt vaan oli minulta ihan oikeasti. MinĂ€ en riidellyt, vaan kerroin asiat niin kuin ne on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠KyllĂ€ se nyt vaan oli minulta ihan oikeasti. MinĂ€ en riidellyt, vaan kerroin asiat niin kuin ne on.

En usko, ettĂ€ sanoisit riitelevĂ€si kaivattusi kanssa. 😂 Sori. đŸ€­

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet jo tÀllekin ettet ikinÀ riitele. Olet kova riitelemÀÀn ja se on totuus. Niin kova etten kovin montaa tiedÀ. Sen mitÀ sain ulos toisesta kun nÀki hÀnellÀ olevan paha olo ja itkuiset, valvoneet silmÀt kun oli asioita selvitelty yökaudet. Ja tiedÀn ettÀ hÀn yrittÀÀ aina saada sopua kyllÀ mutta jostain syystÀ sinun kanssasi sitÀ ei tullut ikinÀ. EikÀ sua estÀnyt ettÀ hÀn joutui sairaslomalle fyysisten vakavien oireiden vuoksi. SinÀ vaan jatkot entistÀ pahemmin kaikkea. En tajua miten kohtasit silloinkin kÀyttÀytyÀ kuten teit. Oli muut ihmiset jotka oli huolissaan ja halusi hÀnelle hyvÀÀ. Silloinkin sinÀ syytit hÀntÀ muista miehistÀ ja ties mistÀ. Kun toinen sairasti. HyviÀ treffejÀ klo 20.00 ÀlÀ unohda ja en edes kerro missÀ kunnossa tÀmÀ ihminen on tÀllÀ hetkellÀ koska kieltÀÀ sen ei halua sinun tietÀvÀn. Ja minÀ kunnioitan sitÀ. Tyrkylle terveisiÀ! HÀn on siitÀ iloinen ettÀ olet löytÀnyt onnesi ja pÀÀdyit paikkaan mikÀ ainoastaan antoi sinulle sen onnen. Toivottaa onnea sydÀmestÀÀn. Ja jotain nimipÀivÀÀ myös toivotti. Voit miettiÀ sitÀ sitten. HÀn on juuri se joka muistaa kaiken. Toistenkin puolesta.

• Anonyymi
      UUSI

🎭 Koko tĂ€mĂ€ kuvio nĂ€yttÀÀ lavastetulta alusta loppuun. Yksi silmĂ€nisku, yksi vÀÀrin tulkittu emoji ja siitĂ€ paisutetaan palstaromanssi, jota en itse ole koskaan ollut rakentamassa. Minun sanani ja tekoni on kÀÀnnetty pÀÀlaelleen ja niistĂ€ on tehty tarinoita, joita en tunnista omikseni. TÀÀllĂ€ spekulaatio ja epĂ€luulot syövĂ€t totuuden, ja lopulta kaikesta jÀÀ jĂ€ljelle vain draama, jota joku haluaa ruokkia. Olen sanonut monta kertaa: en ole tÀÀllĂ€ hakemassa rakkautta, enkĂ€ tarvitse uusia 'suhteita' palstalta. Jos joku haluaa uskoa lavastukseen, se on hĂ€nen ongelmansa – ei minun. âš ïžđŸš§

• Anonyymi
        UUSI

TĂ€mĂ€ on oikean Varoituskolmion viesti. đŸ˜đŸ„°

Olen pahoillani siitĂ€, ettĂ€ tĂ€hĂ€n ketjuun tuli kiusaajia! đŸ„ș En halua mitÀÀn pahaa sinulle, haluaisin ettĂ€ pĂ€ivĂ€si olisi hyvĂ€. đŸŒžđŸŒ±đŸŽ¶đŸŒșđŸ”ïžđŸ§šđŸ»â€â™€ïž

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

TĂ€mĂ€ on oikean Varoituskolmion viesti. đŸ˜đŸ„°

Olen pahoillani siitĂ€, ettĂ€ tĂ€hĂ€n ketjuun tuli kiusaajia! đŸ„ș En halua mitÀÀn pahaa sinulle, haluaisin ettĂ€ pĂ€ivĂ€si olisi hyvĂ€. đŸŒžđŸŒ±đŸŽ¶đŸŒșđŸ”ïžđŸ§šđŸ»â€â™€ïž

Voi kun ihania nuo sinun emojisi oletko ihan minkÀ ikÀinen vielÀ alakoulussa vai missÀ. Eikös koulussa pidÀ kÀydÀ maanantaisin. MenehÀn nyt ja palaa sitten tÀmÀn rakastettusi ja oikean kolmion luo klo 20.00 ja siitÀ nukkumaan pian. Muista ettÀ lÀksyt pitÀÀ tehdÀ sitÀ ennen. Mutta teillÀ on ihan sama kieli tuon sun papan kanssa ettÀ en halunnut sulle mitÀÀn pahaa en minÀ mitÀÀn tahallani ainakaan tarkoittanut, jos tein niin ihan vahingossa.

• Anonyymi
      UUSI

Ilmoitus kaikille: Kukaan ei oikeasti rakastu tÀÀllÀ mihinkÀÀn emojiin, kasvottomaan anonyymiin tai varoituskolmioon. Se on silkkaa satua ja mielikuvitusta. VielÀ hullumpaa on se, ettÀ jopa itseÀÀn oppineina pitÀvÀt ihmiset haluavat uskoa tÀllaiseen. Oikea rakkaus syntyy oikeassa elÀmÀssÀ, ei tÀÀllÀ palstan varjoissa.

• Anonyymi
        UUSI

Jopa itseÀÀn oppineina pitÀvÀt. Ai ettÀ sentÀÀn. Jotkut on oppineita kyllÀ minÀ niin taas mieleni pahoitin. TÀssÀ ole mistÀÀn muusta ollut ikinÀ kyse kuin ettÀ sinÀ olet valehdellut ihmiselle ja vetÀnyt hÀnet tÀysin sairaaseen kuvioosi ja maailmaasi ja hÀn jopa otti syyt siitÀ niskoilleen ja mietti todella mitÀ on meneillÀÀn. Olet syyttÀnyt hÀntÀ kaikesta sinun omista kuvioistasi ja sairaasta mielestÀsi ja elÀmÀstÀsi. Kaikki oli hÀnen syytÀÀn aina. EikÀ hÀn osannut olla eikÀ tehdÀ ikinÀ mitÀÀn oikein. Ja mene yliopistoon sinulla on siihen samat oikeudet ja mahdollisuudet kuin kellÀÀn tahansa ja sillÀ vihdin noita-akalla myös menkÀÀ yhdessÀ opiskelemaan. Tekis teille todella hyvÀÀ.

• Anonyymi
      UUSI

⚠ On erikoista, miten paljon tÀÀllĂ€ vedotaan koulutukseen ja psykologiseen osaamiseen, mutta kun vastuu omista sanoista ja teoista pitĂ€isi kantaa, niin silloin kadotaan kuin tuhka tuuleen.
      Viisaus ei synny tutkintotodistuksista, vaan siitĂ€, ettĂ€ uskaltaa kohdata totuuden ja myös oman osuutensa. Palsta on siitĂ€ armoton peili: se paljastaa nopeasti, kuka seisoo sanojensa takana – ja kuka ei. 🌒

• Anonyymi
        UUSI

Jonkun korkea koulutus aiheuttaa monissa alemmuudentunnetta, joka tÀytyy ottaa huomioon vuorovaikutuksessa kaikkien muiden kanssa paitsi niiden korkeasti kouluttautuneiden. Ne muut eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ymmÀrrÀ, mihin kaikkeen koulutus ja tieto antaa valmiudet ja mihin ei.

TĂ€mĂ€ viesti on nyt siltĂ€ "yksinkertaiselta", joka lupasi kirjoittaa sinulle tĂ€nÀÀn klo 20. 😍 Teen siitĂ€ sitten oman aloituksen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun korkea koulutus aiheuttaa monissa alemmuudentunnetta, joka tÀytyy ottaa huomioon vuorovaikutuksessa kaikkien muiden kanssa paitsi niiden korkeasti kouluttautuneiden. Ne muut eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ymmÀrrÀ, mihin kaikkeen koulutus ja tieto antaa valmiudet ja mihin ei.

TĂ€mĂ€ viesti on nyt siltĂ€ "yksinkertaiselta", joka lupasi kirjoittaa sinulle tĂ€nÀÀn klo 20. 😍 Teen siitĂ€ sitten oman aloituksen.

No teepÀ kyllÀ se tulee ja on ihan onnessaan. Miksi et voi viesteillÀ hÀnelle suoraan kyllÀ hÀnelle puhelin löytyy. Saisitte ihan rauhassa olla suhteessa. Miksi haluat suhteilla julkisesti. Voin vaikka antaa sen nron tÀssÀ jos haluat. Pieni hetki niin kysÀisen mikÀ nro mahtaa olla.

• Anonyymi
        UUSI

Ja papaksi haukutaan ja tÀssÀ niinku koko ajan nÀkee ettÀ mitÀ mieltÀ oikeasti olette ollut minusta alusta saakka. Joku psykologinen peli ollut menossa kaiken aikaa. Ei ole ollut luottoa eikÀ todellista kiinnostustakaan minuun, KyllÀ minÀ sen olen huomannut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja papaksi haukutaan ja tÀssÀ niinku koko ajan nÀkee ettÀ mitÀ mieltÀ oikeasti olette ollut minusta alusta saakka. Joku psykologinen peli ollut menossa kaiken aikaa. Ei ole ollut luottoa eikÀ todellista kiinnostustakaan minuun, KyllÀ minÀ sen olen huomannut.

Sinulla on nyt suhde jonkun kanssa ja eikös se hulahula vanteen pyörittÀminen olisi helpompaa siellÀ sun kÀmpillÀ vaikka anna hyvÀ ihminen osoite jo jos olette suhteessa. Ja nuo sun itkunauruhymiöt joita olet tÀÀllÀ kÀyttÀnyt suhteenne ajan. Edellinen kaveri sai hirveÀn haukun siitÀ ettÀ nuo emojit on kiusaatekeviÀ ja loukkaavia mielestÀsi ja inhoat niitÀ joten niinpÀ tÀmÀn kaverin piti olla kÀyttÀmÀttÀ niitÀ ettei tehnyt vÀÀrin. Itse niitÀ iloisesti tÀÀllÀ bileiden lomassa kÀytÀt ja olet koko ajan kÀyttÀnyt. Toinen teki vÀÀrin kun joskus oli joku samanlainen sai kunnon puhuttelun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on nyt suhde jonkun kanssa ja eikös se hulahula vanteen pyörittÀminen olisi helpompaa siellÀ sun kÀmpillÀ vaikka anna hyvÀ ihminen osoite jo jos olette suhteessa. Ja nuo sun itkunauruhymiöt joita olet tÀÀllÀ kÀyttÀnyt suhteenne ajan. Edellinen kaveri sai hirveÀn haukun siitÀ ettÀ nuo emojit on kiusaatekeviÀ ja loukkaavia mielestÀsi ja inhoat niitÀ joten niinpÀ tÀmÀn kaverin piti olla kÀyttÀmÀttÀ niitÀ ettei tehnyt vÀÀrin. Itse niitÀ iloisesti tÀÀllÀ bileiden lomassa kÀytÀt ja olet koko ajan kÀyttÀnyt. Toinen teki vÀÀrin kun joskus oli joku samanlainen sai kunnon puhuttelun.

SinÀ vÀÀnnÀt tÀtÀ tarinaa koko ajan ihan muuksi mitÀ se on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja teillÀ oli jo tÀÀllÀ tisseistÀkin puhetta ettÀ kuinka nimmaria tissiin. Se onnistunee parhaiten ihan jommankumman luona yksityisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole mitÀÀn suhdetta tÀÀllÀ eikÀ nÀytÀ olevan tuolla palstan ulkopuolellakaan. Jos ei yhteyttÀ pidÀ eikÀ halua pitÀÀ niin mikÀ suhde se silloin on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole mitÀÀn suhdetta tÀÀllÀ eikÀ nÀytÀ olevan tuolla palstan ulkopuolellakaan. Jos ei yhteyttÀ pidÀ eikÀ halua pitÀÀ niin mikÀ suhde se silloin on?

Ai yhteyttÀ ei pitÀnyt tuli töihin umpivÀsyneenÀ kun olitte yhteyttÀ pidelleet. Ja siinÀ sinÀ yhtÀ aikaa nytkin pidÀt yhteyttÀ johonkin ja selittelet hÀlle ettÀ minulla ja sinulla olisi ollut suhde, en ole homo. MenkÀÀ jo suhteilemaan muualle ja anna se nrosi itse tuolle vai annetaanko se niin loppuu tÀmÀ tiskien mainostus tÀÀllÀ. Ei sun entinen kaverikaan tÀÀllÀ sulle muista puhu eikÀ julkisesti nöyryytÀ. Ja voin kertoa ettei ala kehenkÀÀn kanssa millekÀÀn. Mutta jos joskus alkaa tekee sen ihan yksityisesti loukkaamatta muita ja hakematta huomiota. Mikset soita seiskaan ja kerro tÀstÀ sun tissitytöstÀ. Saat rahaakin.

• Anonyymi
      UUSI

Ja kaikki nÀkee ettÀ nyt on varoituskolmion varoitukset mennyt tÀysin hukkaan joidenkin kohdalla. TÀÀllÀ jotkut nauttii tarinoista ja harhoista ja juoruista. TosielÀmÀssÀ ei osata kohdata eikÀ selvittÀÀ asioita.

• Anonyymi
        UUSI

Sinuna en enÀÀ pahentaisi tilannetta mene sinne tisseihin nyt niin saat mitÀ halusit. SitÀhÀn tÀÀltÀ etsit jotain jakorasiaa ja pistoketta. Nyt se on löytynyt.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuna en enÀÀ pahentaisi tilannetta mene sinne tisseihin nyt niin saat mitÀ halusit. SitÀhÀn tÀÀltÀ etsit jotain jakorasiaa ja pistoketta. Nyt se on löytynyt.

SinÀ keksit edelleen tarinaa siinÀ ja uskot mihin uskot
        Mene itse soittelemaan niille ukoille jotka siellÀ oven takana odottaa jonossa. Kun on kuulemma niin mukavia ja kivoja keskusteluja ollut viisi tuntia keskellÀ yötÀ niinhÀn sinÀ tuolla tarinoit yhdessÀ ketjussa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SinÀ keksit edelleen tarinaa siinÀ ja uskot mihin uskot
        Mene itse soittelemaan niille ukoille jotka siellÀ oven takana odottaa jonossa. Kun on kuulemma niin mukavia ja kivoja keskusteluja ollut viisi tuntia keskellÀ yötÀ niinhÀn sinÀ tuolla tarinoit yhdessÀ ketjussa.

Ja vÀitit ettet kÀytÀ palstaa mutta kyllÀhÀn tuota löytyy ihan sun oma ketju ja haluat keskustella ihmisten kanssa samaan aikaan minua pidÀt jossain paitsiossa ja odotuspenkillÀ odotushuoneessa. Tauko on sitÀ ettÀ jÀtetÀÀn ihminen odottelemaan ties miten pitkÀksi aikaa ja kyllÀstymÀÀn oloonsa ja olemaan silleen ettÀ oishan tÀssÀ rakkautta antaa mutta kun ei haluta ottaa vastaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sinun kanssasi oli puhelimessa ja siitÀ hÀntÀ varoitettiin ettÀ nuku ÀlÀkÀ usko valheita ja kuinka sua syyllistetÀÀn ja riitelette koko ajan yöt lÀpeensÀ koska ei osannut tehdÀ mitÀÀn oikein. Papukaija osaa joten siinÀ sulle puhuja joka osaa olla nÀin miehin silmin kunnon tyrkky.Sellainen on sulle just sopiva. Itse en huolis ikinÀ tuollaista joten ÀlÀ suotta ainakaan heittÀydy vielÀ siitÀkin mustiin sukkiin. Ja minÀ hankin myös seurani yksityisesti. Ei ole tarvetta mihinkÀÀn julkiseen. Kummallisia ihmisiÀ olette ettÀ tyrkytÀtte tÀÀllÀ julkisesti itseÀnne. Joku fetissi sekin lienee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kanssasi oli puhelimessa ja siitÀ hÀntÀ varoitettiin ettÀ nuku ÀlÀkÀ usko valheita ja kuinka sua syyllistetÀÀn ja riitelette koko ajan yöt lÀpeensÀ koska ei osannut tehdÀ mitÀÀn oikein. Papukaija osaa joten siinÀ sulle puhuja joka osaa olla nÀin miehin silmin kunnon tyrkky.Sellainen on sulle just sopiva. Itse en huolis ikinÀ tuollaista joten ÀlÀ suotta ainakaan heittÀydy vielÀ siitÀkin mustiin sukkiin. Ja minÀ hankin myös seurani yksityisesti. Ei ole tarvetta mihinkÀÀn julkiseen. Kummallisia ihmisiÀ olette ettÀ tyrkytÀtte tÀÀllÀ julkisesti itseÀnne. Joku fetissi sekin lienee.

⚠ Jos tarkoitit, ettĂ€ viittasit puheluihin minun kanssani, niin silloin tulkitsin aiemmin vÀÀrin. Minusta ne olivat oikeasti kivoja keskusteluja, enkĂ€ ymmĂ€rrĂ€ miksi niistĂ€ pitĂ€isi tehdĂ€ ase palstalla. Minulle se oli aitoa ja tĂ€rkeÀÀ yhteydenpitoa, ei mikÀÀn peli tai julkinen nĂ€ytelmĂ€.

Palsta kÀÀntÀÀ pienetkin asiat vÀÀrin ja liioittelee kaiken. On eri asia jakaa henkilökohtaisia hetkiÀ oikeasti puhelimessa kuin rakentaa draamaa tÀÀllÀ anonyymeissa ketjuissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vÀitit ettet kÀytÀ palstaa mutta kyllÀhÀn tuota löytyy ihan sun oma ketju ja haluat keskustella ihmisten kanssa samaan aikaan minua pidÀt jossain paitsiossa ja odotuspenkillÀ odotushuoneessa. Tauko on sitÀ ettÀ jÀtetÀÀn ihminen odottelemaan ties miten pitkÀksi aikaa ja kyllÀstymÀÀn oloonsa ja olemaan silleen ettÀ oishan tÀssÀ rakkautta antaa mutta kun ei haluta ottaa vastaan.

HÀnellÀ ei kyllÀ tasan ole tÀÀllÀ mitÀÀn ketjuja. Anna rakkautta sullehan tyrkytetÀÀn sitÀ oikein tissien kera.Kuinka harhoissa olet oikein mies. Ja minÀ olen edelleen mies. En ole hÀn. Mutta ehkÀ fiksua olisi antaa se rakkaus jossakin muualla kuin tÀÀllÀ. Mutta kun ei ole fiksuja ihmisiÀ niin ei ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

TÀyttÀ sitÀ itseÀÀn. Ja ethÀn sÀ ole jÀÀnyt mihinkÀÀn suremaan vaan tÀÀllÀ yhtÀ aikaa nytkin jonkun toisen naisen kanssa sovit treffejÀ. Miksi et tee sitÀ yksityisesti et edelleen vastaa mihinkÀÀn olennaisiin kysymyksiin miksi et? Miksi haluat suhteen julkisesti jossain palstalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

TÀyttÀ sitÀ itseÀÀn. Ja ethÀn sÀ ole jÀÀnyt mihinkÀÀn suremaan vaan tÀÀllÀ yhtÀ aikaa nytkin jonkun toisen naisen kanssa sovit treffejÀ. Miksi et tee sitÀ yksityisesti et edelleen vastaa mihinkÀÀn olennaisiin kysymyksiin miksi et? Miksi haluat suhteen julkisesti jossain palstalla?

Luulet ettÀ se satuttaa kaveriani tai haluat ainakin yrittÀÀ sitÀ. SiitÀ vaan. HÀn ei onneksi halua nÀhdÀ sinua edes palstan vÀlityksellÀ. HÀn oli sinulle ihan liian kunnon ja hyvÀ ihminen. Tuo papukaija ja koko muu porukka kÀy oikein hyvin. Te olitte ihan eri maailmoista. Mutta hÀn kantoi jopa huolta ja syyllistyi onko oikeus miettiÀ asioita jos ei ole hyvÀ olo. SinÀ et sitÀkÀÀn ymmÀrtÀnyt yhtÀÀn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ MinĂ€ en ole tÀÀllĂ€ mitÀÀn rakkautta etsimĂ€ssĂ€. Se yksi tyrkky ei ole minun ongelmani, enkĂ€ hĂ€ntĂ€ tĂ€nne tilannut. Minun tarkoitus oli ainoastaan laittaa varoituksia, ettei anonyymien tarinoihin kannata liikaa uskoa. Mutta kuten nĂ€ette, palsta tekee pienestĂ€kin asiasta draaman, ja nyt pyöritÀÀn turhan kohun keskellĂ€.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet ettÀ se satuttaa kaveriani tai haluat ainakin yrittÀÀ sitÀ. SiitÀ vaan. HÀn ei onneksi halua nÀhdÀ sinua edes palstan vÀlityksellÀ. HÀn oli sinulle ihan liian kunnon ja hyvÀ ihminen. Tuo papukaija ja koko muu porukka kÀy oikein hyvin. Te olitte ihan eri maailmoista. Mutta hÀn kantoi jopa huolta ja syyllistyi onko oikeus miettiÀ asioita jos ei ole hyvÀ olo. SinÀ et sitÀkÀÀn ymmÀrtÀnyt yhtÀÀn.

⚠ SinĂ€ et tunne minua yhtÀÀn. Kaikki mitĂ€ vĂ€itĂ€t, on pelkkÀÀ palstatarinaa ja omia tulkintojasi. On tĂ€ysin turhaa tulla meidĂ€n vĂ€liin esittĂ€mÀÀn asiantuntijaa, kun et ole koskaan ollut mukana minun ja hĂ€nen vĂ€lisessĂ€ todellisuudessa. Jos todella vĂ€litĂ€t kaveristasi, jĂ€tĂ€t meidĂ€n asiamme meidĂ€n vĂ€lisiksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ MinĂ€ en ole tÀÀllĂ€ mitÀÀn rakkautta etsimĂ€ssĂ€. Se yksi tyrkky ei ole minun ongelmani, enkĂ€ hĂ€ntĂ€ tĂ€nne tilannut. Minun tarkoitus oli ainoastaan laittaa varoituksia, ettei anonyymien tarinoihin kannata liikaa uskoa. Mutta kuten nĂ€ette, palsta tekee pienestĂ€kin asiasta draaman, ja nyt pyöritÀÀn turhan kohun keskellĂ€.

En pidĂ€ siitĂ€, ettĂ€ tÀÀllĂ€ on tĂ€llaisia ihmisiĂ€... đŸ„ș Olen pahoillani, halusin eilen vain luoda hyvÀÀ mieltĂ€ sinulle.

EikĂ€ sinun tarvitse sanoa minua tyrkyksi tai ongelmaksi. 😔 Toivoisin ettĂ€ pyytĂ€isit anteeksi, koska ei sinulla ole oikeutta kirjoittaa minusta noin. 😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ SinĂ€ et tunne minua yhtÀÀn. Kaikki mitĂ€ vĂ€itĂ€t, on pelkkÀÀ palstatarinaa ja omia tulkintojasi. On tĂ€ysin turhaa tulla meidĂ€n vĂ€liin esittĂ€mÀÀn asiantuntijaa, kun et ole koskaan ollut mukana minun ja hĂ€nen vĂ€lisessĂ€ todellisuudessa. Jos todella vĂ€litĂ€t kaveristasi, jĂ€tĂ€t meidĂ€n asiamme meidĂ€n vĂ€lisiksi

Jatkan... Minun ja erÀÀn ihmisen vÀliset asiat eivÀt koskaan kuulu palstalle, eivÀtkÀ kenenkÀÀn kolmannen osapuolen tulkittavaksi. Te ette tunne minua, ettekÀ tiedÀ minun elÀmÀstÀni. Jokainen syytös ja tarina tÀÀllÀ on ollut vain teidÀn omaa kuvitelmaa ja vÀÀristelyÀ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ SinĂ€ todellakin luulet, ettĂ€ minĂ€ haluaisin hĂ€nelle pahaa. Mutta se ei pidĂ€ paikkaansa – en ole koskaan halunnut mitÀÀn sellaista. SinĂ€ vain vÀÀristelet asioita kaiken aikaa ja rakennat niistĂ€ oman tarinasi. Se ei ole minun totuuteni, eikĂ€ minun tarkoitukseni

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ MinĂ€ en ole sopinut tÀÀllĂ€ mitÀÀn treffejĂ€ kenenkÀÀn kanssa, enkĂ€ etsinyt palstaromanssia. Se, ettĂ€ joku haluaa rakentaa tĂ€llaisia tarinoita, kertoo enemmĂ€n hĂ€nen epĂ€luuloistaan kuin minun teoistani. Minun tarkoitus on ollut alusta asti vain varoittaa siitĂ€, ettei anonyymeihin kirjoituksiin pidĂ€ sokeasti uskoa. Yksityinen elĂ€mĂ€ni ei kuulu palstalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan... Minun ja erÀÀn ihmisen vÀliset asiat eivÀt koskaan kuulu palstalle, eivÀtkÀ kenenkÀÀn kolmannen osapuolen tulkittavaksi. Te ette tunne minua, ettekÀ tiedÀ minun elÀmÀstÀni. Jokainen syytös ja tarina tÀÀllÀ on ollut vain teidÀn omaa kuvitelmaa ja vÀÀristelyÀ.

Miksi vastaat noihin turhiin syytöksiin etkĂ€ minulle, joka olen ollut sinulle mukava? đŸ„ș

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ MinĂ€ en ole sopinut tÀÀllĂ€ mitÀÀn treffejĂ€ kenenkÀÀn kanssa, enkĂ€ etsinyt palstaromanssia. Se, ettĂ€ joku haluaa rakentaa tĂ€llaisia tarinoita, kertoo enemmĂ€n hĂ€nen epĂ€luuloistaan kuin minun teoistani. Minun tarkoitus on ollut alusta asti vain varoittaa siitĂ€, ettei anonyymeihin kirjoituksiin pidĂ€ sokeasti uskoa. Yksityinen elĂ€mĂ€ni ei kuulu palstalle.

Miksi sinulla on tÀÀllÀ klo 20 sovittu joku juttu sitten? Ja sait terveisiÀ josko osaat hilata tÀtÀ ketjua ylöspÀin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinulla on tÀÀllÀ klo 20 sovittu joku juttu sitten? Ja sait terveisiÀ josko osaat hilata tÀtÀ ketjua ylöspÀin.

ÄlĂ€ syytĂ€ hĂ€ntĂ€ siitĂ€... 😭 MinĂ€ sanoin, ettĂ€ kirjoitan hĂ€nelle noin klo 20. HĂ€n ei ole sopinut mitÀÀn. Sinulla ei ole oikeutta syyttÀÀ hĂ€ntĂ€. đŸ„ș

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ SinĂ€ todellakin luulet, ettĂ€ minĂ€ haluaisin hĂ€nelle pahaa. Mutta se ei pidĂ€ paikkaansa – en ole koskaan halunnut mitÀÀn sellaista. SinĂ€ vain vÀÀristelet asioita kaiken aikaa ja rakennat niistĂ€ oman tarinasi. Se ei ole minun totuuteni, eikĂ€ minun tarkoitukseni

Jos minÀ miehenÀ vÀlitÀn jostain naisesta niin en tekisi hÀnelle ikinÀ nÀin. Se on minun totuuteni. Tuo ei ole vÀlittÀmistÀ. Se on jotain ihan muuta. Ja sulle oli ihan psykologi sanonut ettÀ pysy poissa palstalta ja keskity oikeaan elÀmÀÀn. Mutta et usko et. Turha kuluttaa niitÀ kÀyntejÀ kun ei neuvot auta yhtÀÀn. JÀtÀ ne ihmisille jotka niitÀ oikeasti haluavat hyödyntÀÀ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Se ei ole minun keksintöÀni eikĂ€ mitÀÀn, mitĂ€ olisin tilannut. Joku muu keksi nuo ideat ja laittoi ne tĂ€nne. MinĂ€ en liity hĂ€neen millÀÀn tavalla. Jos viitsitte katsoa mistĂ€ tĂ€mĂ€ kaikki alkoi, huomaatte heti, ettĂ€ en ole ollut rakentamassa tĂ€llaista tarinaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastaat noihin turhiin syytöksiin etkĂ€ minulle, joka olen ollut sinulle mukava? đŸ„ș

⚠ SinĂ€ olet vain sivustakatsoja tĂ€ssĂ€. Minun ja erÀÀn ihmisen vĂ€liset asiat eivĂ€t kuulu sinulle, eikĂ€ sinun tarvitse yrittÀÀ ujuttautua vĂ€liin. Se, ettĂ€ olet ollut tÀÀllĂ€ "mukava", ei tarkoita ettĂ€ vĂ€lillemme olisi mitÀÀn erityistĂ€. Lopeta turha sekoittaminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Se ei ole minun keksintöÀni eikĂ€ mitÀÀn, mitĂ€ olisin tilannut. Joku muu keksi nuo ideat ja laittoi ne tĂ€nne. MinĂ€ en liity hĂ€neen millÀÀn tavalla. Jos viitsitte katsoa mistĂ€ tĂ€mĂ€ kaikki alkoi, huomaatte heti, ettĂ€ en ole ollut rakentamassa tĂ€llaista tarinaa

Kuka tuo toinen sitten on ja miksi et ilmoita hÀnelle ettet halua mitÀÀn? Ettet tule klo 20.00 miten selittelet sen? Kaiken mustan valkoiseksi. Ja aika kiittÀmÀtön olet kun et edes kiitÀ toista onnitteluista jotka vÀlitin. En tiiÀ mikÀ juttu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minÀ miehenÀ vÀlitÀn jostain naisesta niin en tekisi hÀnelle ikinÀ nÀin. Se on minun totuuteni. Tuo ei ole vÀlittÀmistÀ. Se on jotain ihan muuta. Ja sulle oli ihan psykologi sanonut ettÀ pysy poissa palstalta ja keskity oikeaan elÀmÀÀn. Mutta et usko et. Turha kuluttaa niitÀ kÀyntejÀ kun ei neuvot auta yhtÀÀn. JÀtÀ ne ihmisille jotka niitÀ oikeasti haluavat hyödyntÀÀ.

Sinulle, kiusaaja: En ole mielenterveyden ammattilainen, mutta mukavien ihmisten seura tekee aina hyvÀÀ kaikille, iĂ€stĂ€, sukupuolesta ja statuksesta riippumatta. Se pĂ€tee myös ympĂ€ristöstĂ€ riippumatta. Sinun seurasi ei tee hyvÀÀ Varoituskolmiolle. Miksi olet tuollainen hĂ€ntĂ€ kohtaan? 😡 Mene pois!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tuo toinen sitten on ja miksi et ilmoita hÀnelle ettet halua mitÀÀn? Ettet tule klo 20.00 miten selittelet sen? Kaiken mustan valkoiseksi. Ja aika kiittÀmÀtön olet kun et edes kiitÀ toista onnitteluista jotka vÀlitin. En tiiÀ mikÀ juttu.

Toivon ettĂ€ hĂ€n tulee sen viestin lukemaan. 😊 Jokainen pitÀÀ mukavista viesteistĂ€.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle, kiusaaja: En ole mielenterveyden ammattilainen, mutta mukavien ihmisten seura tekee aina hyvÀÀ kaikille, iĂ€stĂ€, sukupuolesta ja statuksesta riippumatta. Se pĂ€tee myös ympĂ€ristöstĂ€ riippumatta. Sinun seurasi ei tee hyvÀÀ Varoituskolmiolle. Miksi olet tuollainen hĂ€ntĂ€ kohtaan? 😡 Mene pois!

MinÀpÀ olen jonkun sortin ammattilainen ja tiedÀn itse mikÀ olen joten minua ei papukaija eikÀ vihdin vÀkivaltaosasto mÀÀrÀile eikÀ minua pelota.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MinÀpÀ olen jonkun sortin ammattilainen ja tiedÀn itse mikÀ olen joten minua ei papukaija eikÀ vihdin vÀkivaltaosasto mÀÀrÀile eikÀ minua pelota.

EnkÀ ole ikinÀ kiusannut ketÀÀn. Mutta jossain on raja jonka vuoksi puolustan heikompaa joka ei olekaan tuollainen papukaija eikÀ vihdin vÀkivaltaosasto. HÀn on tÀysin erilainen. Mutta minÀ en kestÀ tuon yhden ihmisen kÀytöstÀ joka on sotkenut myös muiden elÀmÀÀ ihan tÀysin. SinÀ et voinut huonosti, toinen voi. Kertoo myös kuka tÀÀllÀ on kiusaaja ja ties mikÀ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠voin sanoa sen tĂ€ssĂ€. En ole mukana missÀÀn. Aloittajan omaa keksintöÀ kaikki tapaamiset. Palstateatteria âš ïžđŸŽ­

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠voin sanoa sen tĂ€ssĂ€. En ole mukana missÀÀn. Aloittajan omaa keksintöÀ kaikki tapaamiset. Palstateatteria âš ïžđŸŽ­

Niin! Kiitos kommentistasi. EikĂ€ se ole mikÀÀn tapaaminen! 😁 MinĂ€ sanoin kirjoittavani sinulle kauniin viestin. On sinun valintasi vastaatko siihen vai et. ✹ Ajattele ettĂ€ jotkut saavat sellaisestakin asiasta tehtyĂ€ jotain negatiivista. 😁 Eikö se ole aika outoa? Jos vÀÀntÀÀ positiivisesta negatiivista, silloin ei ole kaikki ihan hyvin. đŸ„ș

MinĂ€ teen tĂ€nne nimimerkin, niin sitten tiedĂ€t mitkĂ€ viestit ovat minulta. đŸ€—

Nyt tĂ€ytyy mennĂ€ tekemÀÀn muuta. 😛

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin! Kiitos kommentistasi. EikĂ€ se ole mikÀÀn tapaaminen! 😁 MinĂ€ sanoin kirjoittavani sinulle kauniin viestin. On sinun valintasi vastaatko siihen vai et. ✹ Ajattele ettĂ€ jotkut saavat sellaisestakin asiasta tehtyĂ€ jotain negatiivista. 😁 Eikö se ole aika outoa? Jos vÀÀntÀÀ positiivisesta negatiivista, silloin ei ole kaikki ihan hyvin. đŸ„ș

MinĂ€ teen tĂ€nne nimimerkin, niin sitten tiedĂ€t mitkĂ€ viestit ovat minulta. đŸ€—

Nyt tĂ€ytyy mennĂ€ tekemÀÀn muuta. 😛

SelvÀ tee nimimerkki ja pitÀkÀÀ suhteenne. Susi jos tuohon ikÀÀn mennessÀ et osaa ilmaista ettÀ sulla on uudet tuulet eikÀ toisen tarvitse enÀÀ tuskailla ja miettiÀ, tuntea huonoa omaatuntoa mistÀÀn niin aika munaton mies ns olet. Ja se kiusaaja ja ihan kaikkea mitÀ nimityksiÀ mieleen tulee mutta ne sanotaan yksityisesti ei tÀÀllÀ. Kaverini oli ottamassa vielÀ yhteyttÀ kuten lupasi sinulle ja hÀn pitÀÀ lupauksensa aina ettÀ saatte puhuttua asiat halki ja jonkun pÀÀtöksen kaikelle.

Mutta et halunnut tai jaksanut tai mitÀ ikinÀ odottaa ja kertoo ettet vÀlittÀnyt hÀnestÀ. TÀmÀ papukaija huutanut kuinka sinÀ ikÀvöit hÀntÀ nyt ei ole muita ja sinÀ olet hÀnen ja muut tulee vÀliin sotkemaan. Uskotaan se on sitten se totuus. Jota et itse pystynyt kertomaan jotta ei olisi tullut tÀtÀ. Anteeksi suhteenne vÀliintulemisesta hetkellisesti. VÀlitÀn terveisesi ja papukaijan myös. EttÀ hÀn olikin se ylimÀÀrÀinen ihminen tÀssÀ. Olikin tÀysi yllÀtys tÀÀllÀ mutta siellÀ ei ollutkaan. Eli tÀyttÀ kusetusta ollut alusta alkaen. Suoraan sanottuna sanon kuitenkin haista pska ja samoin tuo joku todella papukaija mun kaveria ei kohdella nÀin, ei ole tehnyt mitÀÀn ettÀ olisi ansainnut tÀmÀn. MyötÀhÀpeÀ ettÀ joudut tyytymÀÀn tuohon kun et parempaa saanut. TÀssÀ on vain yksi voittaja ja se on ihminen josta minÀ vÀlitÀn todella suuresti. HÀn ansaitsee jotain aivan muuta.

• Anonyymi
      UUSI

kuule niiden työt, rahat, rauha ja elÀmÀt viilletty niillÀ. saavat pian kaikkea karseutta elÀmÀÀnsÀ ja ansaitsevat kaiken. hyi helvetti mitÀ ihmisiÀ. ja kaikkea pahaa saavatkin. hyi vittu. ja ihan tÀysin helvetin oikein niille. oikeasti hyi helvetti mitÀ touhua.

• Anonyymi
      UUSI

Te ette taida edes huomata, mitÀ tÀÀllÀ oikeasti tapahtuu. TÀmÀ koko ketju on kuin psykologinen palstapeli:

– Joku lietsoo epĂ€luuloa, nappaa kiinni emojista ja keksii tarinoita.
      – Joku toinen tulee vĂ€liin "suojelijaksi", mutta oikeasti vain paisuttaa draamaa ja syöttÀÀ lisÀÀ epĂ€ilyĂ€.
      – Ja kolmas taas kĂ€yttÀÀ tilannetta hyvĂ€kseen ja yrittÀÀ ujuttautua mukaan "mukavana ja ymmĂ€rtĂ€vĂ€nĂ€".

Minun sanojani ja tekemisiÀni on vÀÀnnelty koko ajan uuteen muotoon, ja yhtÀkkiÀ olen milloin huijari, milloin tyrkky, milloin jonkun palstaromanssin osapuoli. Todellisuudessa minÀ en ole ollut tÀssÀ mukana muuten kuin puolustamassa itseÀni.

TÀmÀ ei ole rakkautta, ei ihmissuhteita, vaan palstapeliÀ. Jokainen voi itse katsoa, kuka mitÀkin roolia pelaa

• Anonyymi
        UUSI

MinĂ€, tĂ€mĂ€n ketjun aloittaja, olen kirjoittanut nuo viestit, joissa puolustan Varoituskolmiota, sanon olevani mukava hĂ€ntĂ€ kohtaan ja pyydĂ€n myrkyllisiĂ€ ihmisiĂ€ lopettamaan kiusaamisensa. 😊 En halua mitÀÀn pahaa Varoituskolmiolle. đŸ„° HĂ€n on mukava ja jĂ€rkevĂ€.

Toivoisin ettĂ€ Varoituskolmio kohtelisi minua mukavasti, koska en ansaitse hĂ€neltĂ€ mitÀÀn muuta kuin ystĂ€vĂ€llistĂ€ kohtelua. En halua ettĂ€ minua kutsutaan tyrkyksi tai ongelmaksi. 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MinĂ€, tĂ€mĂ€n ketjun aloittaja, olen kirjoittanut nuo viestit, joissa puolustan Varoituskolmiota, sanon olevani mukava hĂ€ntĂ€ kohtaan ja pyydĂ€n myrkyllisiĂ€ ihmisiĂ€ lopettamaan kiusaamisensa. 😊 En halua mitÀÀn pahaa Varoituskolmiolle. đŸ„° HĂ€n on mukava ja jĂ€rkevĂ€.

Toivoisin ettĂ€ Varoituskolmio kohtelisi minua mukavasti, koska en ansaitse hĂ€neltĂ€ mitÀÀn muuta kuin ystĂ€vĂ€llistĂ€ kohtelua. En halua ettĂ€ minua kutsutaan tyrkyksi tai ongelmaksi. 😊

â˜€ïžđŸ‘on varmasti hyvĂ€, sitĂ€ ei tarvitse edes kyseenalaistaa mitenkÀÀn tĂ€llĂ€ palstalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielĂ€. Olen aloittaja. Varoituskolmio: nyt sinĂ€ olet itse tehnyt samaa mistĂ€ olet muita varoittanut. SinĂ€ olet ollut tosi epĂ€kohtelias minua kohtaan tĂ€nÀÀn, vaikka olen tĂ€nÀÀnkin ollut sinulle mukava. Olet antanut noiden kiusaajien vaikuttaa siihen, miten vastaat minulle. đŸ„ș

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

YmmÀrrÀtkö sinÀ mitÀÀn ettÀ tÀmÀ sinun kolmio hÀnellÀ on ollut ulkomaailmassa viime maaliskuusta jotain tutustumista ja kaveruutta ihan muualla ja asiat olivat vielÀ kesken. Joten miksi tunget ihmisten vÀliin. Miksi et anna olla. Jos olisit fiksu ja tÀysijÀrkinen olisit jo tajunnut ettÀ tulit johonkin vÀliin. Anna ihmisten selvittÀÀ loppuun asia ja palaile sitten tyrkylle jos siltÀ tuntuu. Ei tÀmÀ kolmio tÀÀltÀ poistu ikinÀ. Se on tÀÀllÀ myös kun teillÀ on jotain. Eli koet itse sen saman mitÀ muutkin, miltÀhÀn sinusta sitten tuntuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

YmmÀrrÀtkö sinÀ mitÀÀn ettÀ tÀmÀ sinun kolmio hÀnellÀ on ollut ulkomaailmassa viime maaliskuusta jotain tutustumista ja kaveruutta ihan muualla ja asiat olivat vielÀ kesken. Joten miksi tunget ihmisten vÀliin. Miksi et anna olla. Jos olisit fiksu ja tÀysijÀrkinen olisit jo tajunnut ettÀ tulit johonkin vÀliin. Anna ihmisten selvittÀÀ loppuun asia ja palaile sitten tyrkylle jos siltÀ tuntuu. Ei tÀmÀ kolmio tÀÀltÀ poistu ikinÀ. Se on tÀÀllÀ myös kun teillÀ on jotain. Eli koet itse sen saman mitÀ muutkin, miltÀhÀn sinusta sitten tuntuu.

SinĂ€ itse tulit vĂ€liin! 😁 MinĂ€ tein mukavan ja hyvÀÀ mieltĂ€ tuovan ketjun Varoituskolmiolle.

Mutta nyt en enÀÀ vastaile sinulle. Vain Varoituskolmiolle. đŸ˜âš ïž

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos haluat oikeasti tutustua niin menkÀÀ muualle puhumaan tissien nÀytöstÀ yms eli vaihtakaa yhteystiedot. Ihan kiusantekijÀt olet. Ei kuulu tÀnne tuollaiset puheet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SinĂ€ itse tulit vĂ€liin! 😁 MinĂ€ tein mukavan ja hyvÀÀ mieltĂ€ tuovan ketjun Varoituskolmiolle.

Mutta nyt en enÀÀ vastaile sinulle. Vain Varoituskolmiolle. đŸ˜âš ïž

No tÀmÀ vahvistaa ettÀ teillÀ on ollut joku suhde ilmeisesti pidemmÀn aikaa. VÀlitÀn terveiset ettÀ hÀn on ollut vÀlissÀ ja liikaa. SelvÀksi tuli. Susi ei sitten saanut suustaan tÀtÀ kakistettua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No tÀmÀ vahvistaa ettÀ teillÀ on ollut joku suhde ilmeisesti pidemmÀn aikaa. VÀlitÀn terveiset ettÀ hÀn on ollut vÀlissÀ ja liikaa. SelvÀksi tuli. Susi ei sitten saanut suustaan tÀtÀ kakistettua.

Voi vittu nyt taas! Ei ole mitÀÀn tekemistÀ tuon kanssa ollut koskaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Taas kerran minulle kirjoitetaan tarinaa, johon en ole itse koskaan osallistunut. Minulla ei ole mitÀÀn suhdetta tĂ€mĂ€n ihmisen kanssa, ei ole ollut eikĂ€ tule olemaan. Se, ettĂ€ joku palstalla pÀÀttÀÀ liittÀÀ minut omiin mielikuviinsa, ei tee niistĂ€ totta. Minun elĂ€mĂ€ni ei ole tÀÀllĂ€, eikĂ€ minun asioitani ratkaista tÀÀllĂ€

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠ Taas kerran minulle kirjoitetaan tarinaa, johon en ole itse koskaan osallistunut. Minulla ei ole mitÀÀn suhdetta tĂ€mĂ€n ihmisen kanssa, ei ole ollut eikĂ€ tule olemaan. Se, ettĂ€ joku palstalla pÀÀttÀÀ liittÀÀ minut omiin mielikuviinsa, ei tee niistĂ€ totta. Minun elĂ€mĂ€ni ei ole tÀÀllĂ€, eikĂ€ minun asioitani ratkaista tÀÀllĂ€

No mies miksi et hÀnelle sitÀ kerro suoraan tÀssÀ ja nyt. Ei taida olla puhtaat jauhot pussissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku voi tuohon tyyliin tÀÀllÀ sitten isotella ÀlÀ valehtele susi. Olet aikamoinen peluri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mies miksi et hÀnelle sitÀ kerro suoraan tÀssÀ ja nyt. Ei taida olla puhtaat jauhot pussissa.

Ei se halua kertoa. Palstan papukaija on tÀrkeÀmpi kuin joku pidempi tuttavuus elÀmÀssÀ. SiitÀhÀn se vain kertoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hÀn sitten luulee niin ja tekee nimimerkin sinun takiasi ettÀ voitte alkaa tiiviimpÀÀn yhteyteen?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Tuli oikeasti paha olo kun luki tĂ€tĂ€. Miksi ihmiset ei selvitĂ€ ensin asioita muiden kanssa ja aloita sitten uusia juttuja olipa mitĂ€ hyvĂ€nsĂ€. TÀÀ on henkistĂ€ vĂ€kivaltaa ja kiusaamista minusta. Ja sympatiani on jossakin jota en tunne mutta sullakin on ihmisiĂ€ jotka on puolellasi. Jonnekin kauas varmaan halaus ja voimia. 💚

Ketjusta on poistettu 4 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7096
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientÀ lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tÀtÀ samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissÀ vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisÀksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: RÀsÀsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvÀ

TÀssÀ taas nÀhdÀÀn kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. MitÀs persut tÀhÀn?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

KirkhÀn muun muassa vaati raiskattuja naisia pidÀttÀytymÀÀn abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensÀ tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennĂ€ edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyvĂ€ksikĂ€ytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivÀt omista yhtÀÀn firmaa?

Vasemmistolaiset eivÀt omista yhtÀÀn firmaa joka työllistÀisi ihmisiÀ. Miksi? No siksi, ettÀ jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pÀÀministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missÀ bkt laski. Kannattaa huomata, ettÀ luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua LepomÀen sÀÀristÀ

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja ettÀ hÀn ei suostuisi peittÀmÀÀn kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivÀt nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe