Ihan kun välillä havahtuu ajankulkuun. Onneks aika on suhteellinen käsite. Mitä nyt vähän vanhettunu tässä.
Miten nopeasti vuodet ovat menneetkään
13
198
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vanhentunut ulkoisesti viidessä vuodessa varmaan 20 vuotta. Mut kyllä on ollut raskasta, eikä mikään oikein nappaa enää. Tuntuu että olen antanut jo itsestäni kaiken, enkä palaudu tästä enää. Missä välissä minusta tuli näin vanha??
- Anonyymi
Olen varmaan niin katkera, että se näkyy ulospäin enkä enää treenaa enkä tanssi 6 krt viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varmaan niin katkera, että se näkyy ulospäin enkä enää treenaa enkä tanssi 6 krt viikossa.
Puhut varmaan itsestäsi. En ole katkera, olen vain uupunut. Sinä sen sijaan vaikutat ilkeältä ja katkeralta.
- Anonyymi
Samalta vähän tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmaan itsestäsi. En ole katkera, olen vain uupunut. Sinä sen sijaan vaikutat ilkeältä ja katkeralta.
Tarkoitin itseäni, en muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin itseäni, en muita.
Anteeksi. Automaattisesti luin ilkeilyksi. En vaan kestä mitään ilkeilyä.
- Anonyymi
Rasvojen niukka käyttö vanhentaa ihmisten aivoja, kasvissyöjät kärsii eniten.
- Anonyymi
No minä syön kyllä lihaa, kananmunia ja käytän voita. Mutta elämä kuluttaa joskus karmeudellaan ennenaikaisesti. - en ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä syön kyllä lihaa, kananmunia ja käytän voita. Mutta elämä kuluttaa joskus karmeudellaan ennenaikaisesti. - en ap
Niitä tuleekin käyttää
- Anonyymi
Ei, liikkumattomuus ja tupakointi (passiivinen myöskin) vanhentaa ihmistä. Sokerin syönti vanhentaa ihoa.
- Anonyymi
Liika sokeri, stressi ja liian vähän raitista ilmaa on vanhentanu.
- Anonyymi
Juu olen kans miettinyt elän korkeintaan 15 vuotta enää vaikka nyt olen jotenki terve.
- Anonyymi
Mulle tuntuu jo viisi vuottakin urakalta. Mut elellään nyt yhden päivän kerrallaan, ei sitä itse tiedä miten kauan tässä menee. - en ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913188Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729631Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959123Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386734Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3921225Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71164YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000