Kukahan on alkanut säveltää Aurettaressa Pitsoja.St 1 ei ole löytänyt Pizzantekijää.Tietysti keskustassa on kovemmat vaatimukset pitsojen ja yleensäkin ruuan laadun suhteen kuin metsäpirtillä.
Aurettareen saatu Pizzantekijä
15
1393
Vastaukset
- Anonyymi
Millaiset pitsat sie o? Ei ainakaan Oiva raportti kovin hyvää kerro ..
- Anonyymi
Yleensäkin ollut paljon moitteita.Ainakin yks halonhakkaajan eukko on kokkaillut siellä.
- Anonyymi
Se pizzeria on sielä ihan erillään siitä kahvilasta, aivan oma maailma ku sinne astuu. Kyllä tän läänin parhaat pizzat ylivoimasesti!
- Anonyymi
Jaa auto hallis?
- Anonyymi
Hyvä kun on tuollainen ruokala siä mettä perillä..
- Anonyymi
Kyllä paska pizzalista on..niin erikoisia ..
- Anonyymi
Katselin samaa, ainekset hieman sanoisinko...
- Anonyymi
Toiset osaa nauttia uusista elämyksistä, ja sitte on nää toiset jouden kannattaa jatkossakin hakee kinkkupizzansa pakastealtaasta.
- Anonyymi
Epäilen että aureen pöhöillä on mennyt vaan makuaisti…
- Anonyymi
Eihän siinä mitään, jos kyseinen ravinto pysyy sisällä yli 6 tuntia. Ihan priimaa tuotetta silloin.
- Anonyymi
Kyl sitä hyvät sapuskat on. Ohittamaton pysähdys paikka..
- Anonyymi
Keidas keskellä korpea...
- Anonyymi
Mikähän keidas lie...
- Anonyymi
Kaljaa sais olla tarjolla, litran tuopeissa.
- Anonyymi
vaikka olis ilmasta kaljaa litran tuopeissa painan kaasun pohjaan siinä kohtaa mikäli sen kova äänisen taksisuharin auto on pihassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611