Bluesky radikalisoi vasemmiston
Uudella Bluesky-alustalla vasemmistolaiset jatkavat vanhan cancel-kulttuurin henkeä ja lietsovat toisiaan häijympiin mielentiloihin. X:n ”myrkyllistä” keskustelukulttuuria paenneet vasemmistolaiset syyllistyvät nyt itse omalla alustallaan brutaaliin kielenkäyttöön ja nimittelyyn. Smith huomauttaa tämän olevan ristiriidassa sen kanssa, että takavuosina vasemmistolaiset esiintyivät aina mukavina ihmisinä.
Ilkeät päivitykset nauttivat suurta suosiota, ja maltillisempia hirvittää. Kun Smith ehdotti demokraateille maltillista keskitien politiikkaa, NYT:n toimittaja Jamelle Bouie nimitteli häntä ”oudoksi antisosiaaliseksi luuseriksi” ja keräsi tuhansia tykkäyksiä. Politiikantutkija Nate Silver on käsitellyt yleisemmin vasemmiston ”Bluesky-aatetta”. Se on vihamielinen erityisesti maltillisia keskustelijoita kohtaan, eikä alustalla kavahdeta edes väkivaltaisia uhkauksia.
Smithin mukaan cancel-kulttuurin tuoma valta on sokaissut vasemmiston, eikä se ole vieläkään palannut todellisuuteen. Tämä on jo kostautunut heille politiikassa. Polarisaatiosta kärsii myös koko yhteiskunta.
Vasemmistolla näyttäisi olevan edessään henkinen kuntoutusjakso, jossa se joutuu opettelemaan nöyryyttä, avoimuutta erilaisille näkemyksille sekä rakentavampaa keskustelukulttuuria.
Suomen Uutiset ote
PS. onko totta SDP?
Vasemmistolla näyttäisi olevan edessään henkinen kuntoutusjakso
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan jaksaa itsesi kanssa.
- Anonyymi
On totta. Käytän itse Blueskyta ja hitto se englanninkielinen äärivasemmisto siellä ei erota mitenkään äärioikeistosta mitä tulee juttujen tasoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741