Että yritätkö vielä jotain IRL vai et. Vain sillä tähän tulee selvyys
Se on sinusta kiinni
33
555
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei!
- AnonyymiUUSI
Ei minulta tuo...mutta sinähän valisit jo. En tiedä...
- AnonyymiUUSI
Eikä multa tämä. 😄👆
- AnonyymiUUSI
Öm..pitääkö aina siis yrittää? Mitä jos vain olisit ihan oma kiva itsesi? Vai onko se jotain esitystä? Millainen sitten olet oikeasti? Apua...kuka oikein olet?
- AnonyymiUUSI
Ollaanko 2 palstalla...ehkä sitten alistun
- AnonyymiUUSI
Tai siis 2 ketjua...
- AnonyymiUUSI
Sitten kun tiedän varmuudella että sinä sellaista toivoisit.
- AnonyymiUUSI
Olen niin pettynyt sinuun, etten tiedä mitä tekisin. Katselen jo puhtaampaa alkua livessä.
- AnonyymiUUSI
Pettynyt minkä suhteen
- AnonyymiUUSI
Otan häneen naiseen yhteyttä ensi viikon perjantaina tai lauantaina, jos hän tulee vastaan. Lupaus. Nyt ei ole mahdollista edes nähdä.
- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu
- AnonyymiUUSI
No, nyt en ole varma olitko edes sinä...
- AnonyymiUUSI
Selvä. Katsele vaan...
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se kerta riittänyt. Vaikea uskoa, että mikään on muuttunut.
- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa, liikaa jo mennyt aikaa...alistun ja luovutan. Olet rakas aina...
- AnonyymiUUSI
alistut ja luovutat? Mitä ihmettä ihmisten päässä liikkuu?
- AnonyymiUUSI
En nolaa itseäni näiden todennäköisyyksien vallitessa.
- AnonyymiUUSI
Ai enempää?
- AnonyymiUUSI
Okei...
- AnonyymiUUSI
Vielä? Eli hän on yrittänyt aiemmin?
- AnonyymiUUSI
Heti kiusaaminen alkaa,ku tulette tohon naapuriin! Jättäkää nainen rauhaan,tietenkin kin viemänne omaisuus pitää palauttaa,joko rahana jne!
- AnonyymiUUSI
Itse en voi odottaa naisen tekevän jotain, kun en minä ole antanut ymmärtää että voisin olla kiva ja kultainen mies. Koen itseni myös merkityksettömänä. En semmoisena kenet hän voisi haluta omakseen.
- AnonyymiUUSI
Voi ei, minäkin ajattelin noin itsestäni, kauheita väärinkäsityksiä. Mitä enää voidaan...
- AnonyymiUUSI
Tai voisit sovitusti tulla tänne...
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ole mielenkiintoa enää selvittää. Jonkinlainen itse kunnioitus minullakin on.
- AnonyymiUUSI
ei tule mitään mulle tää on vaan tunteiden purkua. ollu niin vtun huonoja suhteita et yskinyksin
- AnonyymiUUSI
Näin tuon lopun vasta nyt...voi
- AnonyymiUUSI
Eli siis...onko nyt loppu?
- AnonyymiUUSI
Sinusta kiinni on mies?
- AnonyymiUUSI
M nainen kaipaa J miestä.
- AnonyymiUUSI
Olisivatko vilkutus ja "hei" toivottuja?
- AnonyymiUUSI
Olis pitäny arvata...ja minä ajattelin ja ikävöin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400