Minulle myytiin uusi DNA n internetliittymä ja tv palvelusopimus kesällä 2024. Se on määräaikainen, eli sitä ei saa purettua ilman kunnon syytä. En myöskään ymmärtänyt mihin sitouduin, eli myytiin tarpeettomia ja liian kalliita palveluita. Kukaan ei neuvonut mikä on edullisin ratkaisu TV lähetysten HD siirtymässä. Sen jälkeen on talouteni mennyt paljon huonommaksi. Yleisen hintojen nousun lisäksi sairastuminen toi paljon lisäkuluja. DNA ei suostu purkamaan määräaikaista sopimusta. Se on voimassa kesään 2026. DNA lta murahdettiin, että normaali hintojen nousu ei riitä syyksi. 2 kuukautta on väännetty asiasta. Olen hakenut edunvalvontaan. Menee kevääseen 2026 ennen kun edunvalvonnan asiakkuus alkaa. Velkaa on tuhansia euroja. Miten ratkaista tämä DNAn sopimusriita.?
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581