Uudesta Testamentista

Anonyymi-ap

Voimaa Akaan asukkaille!

75

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herran rauhaa!

    • Anonyymi

      Raamatunlukeminen on hyvää ajankulua.

      • Anonyymi

        Ei ole, miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Akaa tarvitsee ja myös saa kristillistä ravintoa.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse eikä saa. Turha valehdella.


    • Anonyymi

      Parhaiten saa voimia elämään kristinuskosta. Tämä on totuus.

      • Anonyymi

        Tuo on valhe, eikä totuus.


      • Anonyymi

        Paljon oli Lempääläläisiä ja Akaalaisia tuolla itsensä munaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon oli Lempääläläisiä ja Akaalaisia tuolla itsensä munaamassa.

        Oikealla asialla olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikealla asialla olivat.

        Eivät ymmärtäneet mistään mitään. Mitään eivät saaneet aikaiseksi muuta kuin että menettivät maineensa ja heidän lähipiirinsä joutui kovaan häpeään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikealla asialla olivat.

        mitä tarkoittaa akaa .... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä tarkoittaa akaa .... ?

        se on vakaa , stypid -- släp släp !


      • Anonyymi

        Hyvä esimerkki kuinka lahtarikaupunki seinäjoen on vallamnut, saatanallinen woketus. Lahtarijälkipolvi koittaa nyt mollata hämeenkansaa jota esiisäsä oli lahtaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä esimerkki kuinka lahtarikaupunki seinäjoen on vallamnut, saatanallinen woketus. Lahtarijälkipolvi koittaa nyt mollata hämeenkansaa jota esiisäsä oli lahtaamassa.

        Ei teitä tarvitse pilkata, teette itse itsestänne naurettavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä tarvitse pilkata, teette itse itsestänne naurettavia.

        Totta kommentoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä tarvitse pilkata, teette itse itsestänne naurettavia.

        Totuus sattuu lahtariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu lahtariin.

        Lahtarithan oli jumalan asialla kun tuhosivat jumalattomat punikit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahtarithan oli jumalan asialla kun tuhosivat jumalattomat punikit.

        Kuuluivat evl kirkkoon kuten laki tuollion määräsi. Tuo sota oli luterilaisten pakanoiden keskinäinen mittelö, kaartilaiset joutu lopulta bandittiien murhaamaksi, monella tapaa. Lakia tai ylipäällikön käskyjä ei noudatettu. Perehdy sotaan, saatat yllättyä monella tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahtarithan oli jumalan asialla kun tuhosivat jumalattomat punikit.

        Et tunne Jumalaa tai hänen olemustaan laisinkaan. Jo vanhan testamentin sikaan Jumala ilmaisi ettei hän ole mielistynyt ihmisuhreihin. Pakanoiden keskuudessa ihmisuhrien uhraaminen on yhä tätä päivää. Osa uhrataan baalille, mutta näyttää yhä olevan pakanaluterilaisten uskomus uhrata niitä Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluivat evl kirkkoon kuten laki tuollion määräsi. Tuo sota oli luterilaisten pakanoiden keskinäinen mittelö, kaartilaiset joutu lopulta bandittiien murhaamaksi, monella tapaa. Lakia tai ylipäällikön käskyjä ei noudatettu. Perehdy sotaan, saatat yllättyä monella tapaa.

        Paremmat voitti ja huonommat ottivat pataansa oikein kunnolla.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne Jumalaa tai hänen olemustaan laisinkaan. Jo vanhan testamentin sikaan Jumala ilmaisi ettei hän ole mielistynyt ihmisuhreihin. Pakanoiden keskuudessa ihmisuhrien uhraaminen on yhä tätä päivää. Osa uhrataan baalille, mutta näyttää yhä olevan pakanaluterilaisten uskomus uhrata niitä Jumalalle.

        Kuukuu kuvioon yhä ainakin vapaamuurarien rituaaleissa. Muutama vuosi sitten oli netissä video hollantilaisesta kaverista, joka menestyi hyvin rapparipiireissä ja sai valtavasti rahaakin. Olisi päässyt korkeimmalle tasollekin, mutta meni sisu kaulaan. Olisi pitänyt veitsellä murhata lapsi uhrina Baalille, mutta ei pystynyt. Itse kertoi omalla kuvallaan ja salaa rituaaleista kuvatulla videolla. Tietokonetuhon takia linkki hävisi enkä ala etsimään, vieläkö olisi netissä.
        On myös kertomuksia niistä iäksi hävinneistä tyttölapsista, kuten muuan Madeleine ja monet muut. Rapparipiireissä yhä palvotaan ikiaikaista Baalia ja hänelle uhrataan lapsia. Pitää olla tyttölapsi, neitsyt, joka ensin joukkoraiskataan, sitten teloitetaan eli uhrataan, sitten veri otetaan talteen ja juodaan saman rituaalin mukaisesti kuin muut uskovaiset juovat viinihörpyn ehtoollisella. Ruumis hävitetään. Joskus niitä on löytynyt, mm Venäjälläkin, täysin verettöminä.
        Näistähän ei saa puhua, koska ne ovat todellisiten Maailmanjohtajien, Maailmaneliitin salaisuuksia.


    • Anonyymi

      En sanoisi noinkaan, nuo "voittajat" tuhosivat marskin kieltämien kenttäpikeuksien pöytäkirjansa. Peläten paskst hoisuissa vieläkin, että niitä tulee julki.

      • Anonyymi

        Ei niitä kielletty, vaan sallittiin. Laillista hallitusta vastaan nousseet saivat ansaitsemansa rangaistuksen. Vuoden 1918 aikalaisia ei enää ole, joten heistä tuskin kukaan enää pelkää mitään.


    • Anonyymi

      Mikä se uusitestamentti on? Liittyykö se autojen testaukseen ? Testasementti?

      • Anonyymi

        Uusi Testamentti on Raamatun jälkimmäinen osa. Siinä kerrotaan Jeesuksesta ja ensimmäisten kristillisten seurakuntien synnystä ja elämänmenosta. Uusi testamentti on tärkeämpi, koska siinä kerrotaan, miten ihminen voi saada syntinsä anteeksi ja päästä osalliseksi iankaikkisesta elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Testamentti on Raamatun jälkimmäinen osa. Siinä kerrotaan Jeesuksesta ja ensimmäisten kristillisten seurakuntien synnystä ja elämänmenosta. Uusi testamentti on tärkeämpi, koska siinä kerrotaan, miten ihminen voi saada syntinsä anteeksi ja päästä osalliseksi iankaikkisesta elämästä.

        Tämäkin osa on satuja samalla tavalla kuin toinenkin. Ei kannata ottaa todesta eikä uskoa todeksi. Niin tekee normaali järkevä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin osa on satuja samalla tavalla kuin toinenkin. Ei kannata ottaa todesta eikä uskoa todeksi. Niin tekee normaali järkevä ihminen.

        se on kirjoitettu sen takia, että se vanha testamentti kehotti muun muassa ratkomaan riidat "silmä silmästä" menetelmällä - aikalaisilla ei monillakaan ollut kahta silmää, joten ei ihan nähty kirjoittaa kaikkea: 4 testamenttia valittiin n. 120 joukosta - eli sensuuria kai sekin


    • Anonyymi

      Jaha, poistatus on alkanut saitilla, totuus sattuu eikä totuutta kestetä.

      • Anonyymi

        Kyllä, hihhulit eivät kestä totuutta, totuutta siitä että he ovat väärässä ja he uskovat satuihin, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


      • Anonyymi

        Kyllä, hihhulit eivät kestä totuutta, totuutta siitä että he ovat väärässä ja he uskovat satuihin, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, hihhulit eivät kestä totuutta, totuutta siitä että he ovat väärässä ja he uskovat satuihin, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

        Hihhuleita on myös Espoossa.


    • Anonyymi

      Montako tuntia akaalainen lukee viikossa Raamattua?

    • Anonyymi

      Muun muassa sieltä.

      • Anonyymi

        Nolo vastaa itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolo vastaa itselleen.

        Niin se vastailee.


    • Anonyymi00045

      Raamatun sana on pysyvä ja muuttumaton. Sellaista ikuista viisautta.

      • Anonyymi00046

        Juurihan tiede kertoi että raamattua on muutettu monta kertaa.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Juurihan tiede kertoi että raamattua on muutettu monta kertaa.

        Muutettu ja muutettu, mutta sinulta puuttuu Raamatun tulkinnan taito. Siksi sinun pitää mitä pikimmin mennä seurakunnan tilaisuuteen.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Muutettu ja muutettu, mutta sinulta puuttuu Raamatun tulkinnan taito. Siksi sinun pitää mitä pikimmin mennä seurakunnan tilaisuuteen.

        Sinulta puuttuu ymmärrys asioista. Jokainen voi tulkita satuja miten tykkää. Sinunko tulkinta on oikea, vai lahkoseurakunnan saarnaajan? Kun mennään tuolle tielle niin kyse on heikkomielisten manipuloinnista ja orjuuttamisesta, jossa välineenä käytetään uskontoa ja satukirja raamattua.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Sinulta puuttuu ymmärrys asioista. Jokainen voi tulkita satuja miten tykkää. Sinunko tulkinta on oikea, vai lahkoseurakunnan saarnaajan? Kun mennään tuolle tielle niin kyse on heikkomielisten manipuloinnista ja orjuuttamisesta, jossa välineenä käytetään uskontoa ja satukirja raamattua.

        Juuri noin, raamattu on satua.


    • Anonyymi00049

      Jouluevankeliumi ajankohtainen tällä viikolla.

      • Anonyymi00050

        Vastailet itsellesi


    • Anonyymi00052

      JEESUS TULEE!

      • Anonyymi00054

        Tulitko sinäkin? Kenen kanssa?


    • Anonyymi00053

      Viikonloppuna on paljon aikaa lukea Raamattua.

      • Anonyymi00055

        Viikonloppuna poltetaan raamattuja.


    • Anonyymi00056

      Koko Raamatusta ja Virsikirjasta myös.

      • Anonyymi00057

        Niistä tulee hyviä sytykkeitä.


    • Anonyymi00058

      Sitähän aina tarvitaan.

      • Anonyymi00059

        Hyvää sytykettä.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Hyvää sytykettä.

        Kyllä


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Kyllä

        Vastailet itsellesi.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Vastailet itsellesi.

        Raamattu palaa.


    • Anonyymi00063

      Näinä vaikeina aikoina tarvitaan kristinuskosta ammennettua elämänuskoa ja valoisuutta.

      • Anonyymi00066

        Sieltä ei ole luvassa kuin orjuutusta, satuja ja manipulointia.


    • Anonyymi00064

      Voimaa tulee.

      • Anonyymi00065

        Uskonnottomuudesta.


    • Anonyymi00068

      Raamatusta löytyvät kestävimmät arvot.

      • Anonyymi00069

        Ei löydy. Miksi spämmäät roskaasi?


    • Anonyymi00070

      Raamatun lukeminen virkistää ja siitä tulee hyvä olo.

      • Anonyymi00071

        Ei virkistä eikä tule hyvä olo. Miksi spämmäät roskaasi?


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Ei virkistä eikä tule hyvä olo. Miksi spämmäät roskaasi?

        Miksi hermostut itsesi kanssa?


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Miksi hermostut itsesi kanssa?

        Miksi spämmäät roskaasi?


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Miksi spämmäät roskaasi?

        Miksi hermostut itsesi kanssa?


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Miksi hermostut itsesi kanssa?

        Miksi spämmäät roskaasi?


    • Anonyymi00076

      Sieltäkin sitä voimaa saa.

      • Anonyymi00077

        Nyt sitä saa! Todellista voimaa, joka ei ole peräisin mistään uskonnosta.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Nyt sitä saa! Todellista voimaa, joka ei ole peräisin mistään uskonnosta.

        Paitsi kristinuskosta.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Paitsi kristinuskosta.

        Sieltä ei varsinkaan.


    • Anonyymi00080

      Tapahtui Akaalla: https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012016722.html
      Jos se nuori mies olikin Jeesus itse? Ainakin Jeesus olisi poistettu ja lienee aikanaan poistettukin, kun hän ilmaisi olevansa eri mieltä uskonasioista kuin fariseukset ja kirjanoppineet.
      Tai ainakin näin menteltäisiin, jos Jeesus seuraisi Suomen nykyisiä kirkonmenoja ja niitten irstauksia.
      David Wilkersonin ennustuksen mukaiset tanssit kirkossa ovat olleet arkipäivää jo vuosia ainakin Oulun Karjasillan kirkosssa ja Joensuu Vapaakirkossa, luultavasti muuallakin. Ennustiko se Wilkerson vai joku muu, että kirkoissa aletaan naimaankin loppuaikoina?

    • Anonyymi00082

      Tärkeitä arvoja.

    • Anonyymi00083

      Juhannus, Johannes Kastajan syntymäpäivä.

    • Anonyymi00084

      Suomi on täysin pimeä jumalaton pakanamaa ja rakastaa yhä lisääntyvää pimeyttä !

      Siinä lyhyesti tilannekatsaus.

      Luterilainen kirkko on täysin epäonnistunut olemaan valo ja suola ja joutaa mennä.

      • Anonyymi00085

        Poliittisella pakkoverottavalla kirkolla ei ole mitään tekemistä sen evankeliumin kanssa jonka raamattu ilmoittaa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe