Voimaa Akaan asukkaille!
Uudesta Testamentista
27
475
Vastaukset
- Anonyymi
Herran rauhaa!
- Anonyymi
Raamatunlukeminen on hyvää ajankulua.
- Anonyymi
Ei ole, miksi valehtelet?
- Anonyymi
Akaa tarvitsee ja myös saa kristillistä ravintoa.
- Anonyymi
Ei tarvitse eikä saa. Turha valehdella.
- Anonyymi
Parhaiten saa voimia elämään kristinuskosta. Tämä on totuus.
- Anonyymi
Tuo on valhe, eikä totuus.
- Anonyymi
Kuinka moni Akaan helluntalaisista kävi munaamassa itsensä tuolla? Lempääläisiä uskiksia siellä oli. Eivät paljoa kehtaa tuosta puhua.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/huhut-kirkonpolttajista-saivat-seinajoen-sekaisin-1990-luvulla-provinssirockissa-esiintynyt-ozzy-osbourne-paljasti-takapuolensa-uskovaisille/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwdGRjcANnSMJjbGNrA2dIuGV4dG4DYWVtAjExAAEeW38awBX7E8FVF-eCYAkDlA9iMhu2Xcz7NDMRhI6qNA2cxppNgAh5vhK5E9o_aem_Nx94ybwAX0bTqJxibiR_-Q- Anonyymi
Paljon oli Lempääläläisiä ja Akaalaisia tuolla itsensä munaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon oli Lempääläläisiä ja Akaalaisia tuolla itsensä munaamassa.
Oikealla asialla olivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikealla asialla olivat.
Eivät ymmärtäneet mistään mitään. Mitään eivät saaneet aikaiseksi muuta kuin että menettivät maineensa ja heidän lähipiirinsä joutui kovaan häpeään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikealla asialla olivat.
mitä tarkoittaa akaa .... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä tarkoittaa akaa .... ?
se on vakaa , stypid -- släp släp !
- Anonyymi
Hyvä esimerkki kuinka lahtarikaupunki seinäjoen on vallamnut, saatanallinen woketus. Lahtarijälkipolvi koittaa nyt mollata hämeenkansaa jota esiisäsä oli lahtaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esimerkki kuinka lahtarikaupunki seinäjoen on vallamnut, saatanallinen woketus. Lahtarijälkipolvi koittaa nyt mollata hämeenkansaa jota esiisäsä oli lahtaamassa.
Ei teitä tarvitse pilkata, teette itse itsestänne naurettavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kommentoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu lahtariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu lahtariin.
Lahtarithan oli jumalan asialla kun tuhosivat jumalattomat punikit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluivat evl kirkkoon kuten laki tuollion määräsi. Tuo sota oli luterilaisten pakanoiden keskinäinen mittelö, kaartilaiset joutu lopulta bandittiien murhaamaksi, monella tapaa. Lakia tai ylipäällikön käskyjä ei noudatettu. Perehdy sotaan, saatat yllättyä monella tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tunne Jumalaa tai hänen olemustaan laisinkaan. Jo vanhan testamentin sikaan Jumala ilmaisi ettei hän ole mielistynyt ihmisuhreihin. Pakanoiden keskuudessa ihmisuhrien uhraaminen on yhä tätä päivää. Osa uhrataan baalille, mutta näyttää yhä olevan pakanaluterilaisten uskomus uhrata niitä Jumalalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluivat evl kirkkoon kuten laki tuollion määräsi. Tuo sota oli luterilaisten pakanoiden keskinäinen mittelö, kaartilaiset joutu lopulta bandittiien murhaamaksi, monella tapaa. Lakia tai ylipäällikön käskyjä ei noudatettu. Perehdy sotaan, saatat yllättyä monella tapaa.
Paremmat voitti ja huonommat ottivat pataansa oikein kunnolla.
- Anonyymi
En sanoisi noinkaan, nuo "voittajat" tuhosivat marskin kieltämien kenttäpikeuksien pöytäkirjansa. Peläten paskst hoisuissa vieläkin, että niitä tulee julki.
- Anonyymi
Ei niitä kielletty, vaan sallittiin. Laillista hallitusta vastaan nousseet saivat ansaitsemansa rangaistuksen. Vuoden 1918 aikalaisia ei enää ole, joten heistä tuskin kukaan enää pelkää mitään.
- Anonyymi
Mikä se uusitestamentti on? Liittyykö se autojen testaukseen ? Testasementti?
- Anonyymi
Jaha, poistatus on alkanut saitilla, totuus sattuu eikä totuutta kestetä.
- Anonyymi
Kyllä, hihhulit eivät kestä totuutta, totuutta siitä että he ovat väärässä ja he uskovat satuihin, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
- Anonyymi
Kyllä, hihhulit eivät kestä totuutta, totuutta siitä että he ovat väärässä ja he uskovat satuihin, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611