Viikon pystyin normaaliin olotilaan, mutta nyt olen sisältä aivan tyhjä.
Sydän on särkynyt ja tiedät mies syyn!
Et ole koskaan tuntenut samoin, mutta minä rakastin sinua. Jätit tyhjyyteen, kuin märän rätin. Olinko niin paha, että en saanut edes hyvästejä?
Olen niin rikki ja varmasti tiedät sen! Pelkään tällä hetkellä itseäni.
En voi sinulle enää suoraan kirjoittaa, koska koen, että halua. En usko, että täältäkään tätä viestiä näet.. pieni mahdollisuus kuitenkin, kun kerroin kirjoittavani tänne joskus.
Olen vihainen, mutta samalla niin väsynyt tähän tunteeseen sinua kohtaan. Miksi tämä rakkaus ei mene pois?
naiselta miehelle
Nyt ne iski
21
393
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Soita
- AnonyymiUUSI
Just sulle sanon sivusta, että lopulta kaikki hylkäävät sinut
- AnonyymiUUSI
Tee itse joskus jotain!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee itse joskus jotain!
Ens jouluna sitten:
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ens jouluna sitten:
Jos et ennen joulua ole irl sanonut mitään.. turha odottaa jouluna enää täältä mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ens jouluna sitten:
Olen varmaan vartaassa tuolloin ollut jo hyvän aikaa...
- AnonyymiUUSI
soita itse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen varmaan vartaassa tuolloin ollut jo hyvän aikaa...
Oletko siis masentunut
- AnonyymiUUSI
Sun pitää saada joku päätös asialle. Itse tein sen vaikean kautta, piinasin niin kauan että sain vastauksen että on uusi ja ei kiinnosta. En tiedä oliko tie sinne lopulta sen vastauksen arvoinen. No, nyt alkaa olo ainakin helpottamaan. Sain lopulta ihan asiallisen ja rakentavan vastaanoton, no oli siellä jotain mistä en ollut ehkä ihan samaa mieltä, mutta kokonaisuutena kuitenkin. Kun ei toinen halua niin ei sitä voi pakottaa.
- AnonyymiUUSI
Ja lisään, välillä sen pitäisi olla ihan riittävä päätös asialle sekin että ei ole kommunikaatiota. Omassa mielessä kuitenkin alkaa kehitellä vaikka mitä skenaarioita, että mitä ja jos, mutta harvemmin se toinen enää mitään toiveita elättelee jos ei itsekään laita tikkua ristiin. Muistan kyllä silloin tapailun aikana, unohduin hetkeksi tekemään muuta ja oli viive vastauksessa kun meidän piti tavata niin jo vain tuli huolestunutta soittoa perään. Tai aivan tapailun alussa puhelin hajosi toiselta niin käytti kaikki keinot mitä käytettävissä oli että saa yhteyden. Lopussa ennen eroa se olin minä joka kyseli aina perään. Tuntui että toista kiinnosti kaikki muut menot enempi.
- AnonyymiUUSI
Ohi. Ei ole ikinä kirjoittanut.
- AnonyymiUUSI
Muistakaa rajallisuutenne ihmisinä
- AnonyymiUUSI
Mitä jos annat tälle törpölle mahdollisuuden? Olen miettinyt, että haluaisin antaa mahdollisuuden. Istua vaikka auton hämärässä vierekkäin ilman mitään irstailuja. Voisin omalla tavallani välittää. En tiedä onko se sinusta oikeanlaista, mutta silti tosissaan. Kaksi outoa. Ei sen ole pakko viedä yhteiseloon, se voi olla myös hengenheimolaisuutta. Jos sinulla on hätä tahtoisin lohduttaa, niin kuin taidan. Minut löydät kyllä.
- AnonyymiUUSI
Toinen on Stadista ja toinen Utsjoelta, jee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toinen on Stadista ja toinen Utsjoelta, jee.
Ohi Stadi ja Utsjoki
- AnonyymiUUSI
Hyvältä kuulostaa 👍🏻
- AnonyymiUUSI
Jos jäbä korostaa tätä irstailenattomuuden eetosta kovin etukäteen, niin kyllä on mielessä ja paljon
- AnonyymiUUSI
miksi pimeässä autossa. olet varmaan mies.
- AnonyymiUUSI
Täällä jollakin samat fiilikset kuin itellä 😔
- AnonyymiUUSI
ei ole naiselta
- AnonyymiUUSI
No se on selvä, mutta ei ois synonyymi varmaankaan tietylle yksilölle jos terveiden kirjoissa ollaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1437815Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1007300Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317192Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216748Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736361Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236024Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1125742Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht25706Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa835368