Voi muru. Oletkohan jo leppynyt...

Anonyymi-ap

Tiedän että kämmäsin mutta voisiko kaikki olla vielä okei... en kämmää enää enkä kuvittele asioita. Pistäisitkö viestiä jos pistän tänne prepaid-numeron sua varten?

29

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kenelles menee?

• Anonyymi
        UUSI

No kuule Seppo Tuulosmaalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule Seppo Tuulosmaalle.

Ulla taalasmaalta?

• Anonyymi
      UUSI

Pistäisin sen prepaidin sellaiseen vanhaan kännyyn jota ainakaan ei seuraa kukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Nokialainen?

• Anonyymi
      UUSI

Oletko sama joka on viettänyt viime päivät palstalla haukkumassa jotain viatonta miesparkaa johon olit yksipuolisesti ihastunut.

• Anonyymi
        UUSI

En ole haukkunut, en voisi kuvitellakaan haukkuvani häntä täällä. Ihan toisenlaista juttua olen pistänyt.

• Anonyymi
        UUSI

Tää on joku feikki. Joku huijari. Tiedä vaikka joku maksullinen numero ja piilomainos.

• Anonyymi
        UUSI

Vaikutat palstan tarinatäti siltä, ettei sinun nuotiokitaran ympärillä ole paljoa populaa kuuntelemassa juontoa palatasedän phoneromanssista tai mistään. Olipa sentimentaalinen tyyli tämä alustus ”miesparasta” 😆eli käytännössä jostain randomista, onpa kovin shokeeraavaa populismia taas.- T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat palstan tarinatäti siltä, ettei sinun nuotiokitaran ympärillä ole paljoa populaa kuuntelemassa juontoa palatasedän phoneromanssista tai mistään. Olipa sentimentaalinen tyyli tämä alustus ”miesparasta” 😆eli käytännössä jostain randomista, onpa kovin shokeeraavaa populismia taas.- T naiselta

Lisäys poistuu kohta- olet pahansuovin pullero mitä maa päällään kantaa

• Anonyymi
      UUSI

Jopas olisi rohkea teko! Tekstiviestejä lähtisi tulemaan varmasti sadoittain, vai? Tai sitten ei yhtäkään! Tämä olisi todella mielenkiintoinen teoria näyttää todeksi suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Soittelehan vain sille vaimollesi.

• Anonyymi
      UUSI

Voitaisiin kännyssä sopia joku helppo paikka missä livenä nähtäisiin.

• Anonyymi
      UUSI

Ilman muuta :))))))))))

• Anonyymi
      UUSI

Juu kun lopetin juomisen.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä teit? Haukuit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teit? Haukuit?

E.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

E.

Petit? Hakkasit palstahenkilön??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Petit? Hakkasit palstahenkilön??

Oi, se ois kyllä ehanaa

• Anonyymi
      UUSI

Millä kirjaimella nimeni alkaa? Voisin laittaa viestiä jos oot hän.

• Anonyymi
        UUSI

Laita toki. 💋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laita toki. 💋

En tiedä olenko oikea

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut hyvällä tuulella,ei huolta.

• Anonyymi
      UUSI

En laita viestiä. Enkä suosittele kenellekään naiselle laittamaan jos mies kämmäsi. Jos sä kämmäsit, sulla pitäisi löytyä selkärankaa selvittää ja pyytää anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI

Olen pyytänyt ja olen nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pyytänyt ja olen nainen.

Ja jahtaat miestä palstalla? Jos mies välittää tarpeeksi hän selvittää ihan itse asiaa sun kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jahtaat miestä palstalla? Jos mies välittää tarpeeksi hän selvittää ihan itse asiaa sun kanssa.

Kerrotko palstatodellisuuteen voimakkaasti orientoinut nainen esim tämän palstaäijän narratiivin kautta, että kuinka niitä miehiä voi jahdata täällä keskustelupalstalla? Ettet itse olisi suhteellisuuden- ja todellisuudentajusi tällaiseen höttöiseen ns liketysten kehään hukannut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko palstatodellisuuteen voimakkaasti orientoinut nainen esim tämän palstaäijän narratiivin kautta, että kuinka niitä miehiä voi jahdata täällä keskustelupalstalla? Ettet itse olisi suhteellisuuden- ja todellisuudentajusi tällaiseen höttöiseen ns liketysten kehään hukannut

Ja lisäys näköjään tällainen palstaäijän luoma abstrakti anteeksipyytämisen skeema kelpaa myös. Naisten kollektiivina👈 tulisi pyytää anteeksi niinku mitä? Koita nainen olla alentumatta tuolle antifeministisyyden tasolle sentään

• Anonyymi
      UUSI

ehei kuule yhtäkään pskalahkeista en lähelleni päästä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      163
      10495
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      87
      7465
    3. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      106
      7367
    4. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7336
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      22
      7291
    6. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      42
      7259
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      112
      6652
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      29
      6486
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      84
      5720
    10. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      48
      5505
    Aihe