Tiedän että kämmäsin mutta voisiko kaikki olla vielä okei... en kämmää enää enkä kuvittele asioita. Pistäisitkö viestiä jos pistän tänne prepaid-numeron sua varten?
Voi muru. Oletkohan jo leppynyt...
29
537
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kenelles menee?
- AnonyymiUUSI
No kuule Seppo Tuulosmaalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kuule Seppo Tuulosmaalle.
Ulla taalasmaalta?
- AnonyymiUUSI
Pistäisin sen prepaidin sellaiseen vanhaan kännyyn jota ainakaan ei seuraa kukaan.
- AnonyymiUUSI
Nokialainen?
- AnonyymiUUSI
Oletko sama joka on viettänyt viime päivät palstalla haukkumassa jotain viatonta miesparkaa johon olit yksipuolisesti ihastunut.
- AnonyymiUUSI
En ole haukkunut, en voisi kuvitellakaan haukkuvani häntä täällä. Ihan toisenlaista juttua olen pistänyt.
- AnonyymiUUSI
Tää on joku feikki. Joku huijari. Tiedä vaikka joku maksullinen numero ja piilomainos.
- AnonyymiUUSI
Vaikutat palstan tarinatäti siltä, ettei sinun nuotiokitaran ympärillä ole paljoa populaa kuuntelemassa juontoa palatasedän phoneromanssista tai mistään. Olipa sentimentaalinen tyyli tämä alustus ”miesparasta” 😆eli käytännössä jostain randomista, onpa kovin shokeeraavaa populismia taas.- T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat palstan tarinatäti siltä, ettei sinun nuotiokitaran ympärillä ole paljoa populaa kuuntelemassa juontoa palatasedän phoneromanssista tai mistään. Olipa sentimentaalinen tyyli tämä alustus ”miesparasta” 😆eli käytännössä jostain randomista, onpa kovin shokeeraavaa populismia taas.- T naiselta
Lisäys poistuu kohta- olet pahansuovin pullero mitä maa päällään kantaa
- AnonyymiUUSI
Jopas olisi rohkea teko! Tekstiviestejä lähtisi tulemaan varmasti sadoittain, vai? Tai sitten ei yhtäkään! Tämä olisi todella mielenkiintoinen teoria näyttää todeksi suuntaan tai toiseen.
- AnonyymiUUSI
Soittelehan vain sille vaimollesi.
- AnonyymiUUSI
Voitaisiin kännyssä sopia joku helppo paikka missä livenä nähtäisiin.
- AnonyymiUUSI
Ilman muuta :))))))))))
- AnonyymiUUSI
Juu kun lopetin juomisen.
- AnonyymiUUSI
Mitä teit? Haukuit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teit? Haukuit?
E.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
E.
Petit? Hakkasit palstahenkilön??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Petit? Hakkasit palstahenkilön??
Oi, se ois kyllä ehanaa
- AnonyymiUUSI
Millä kirjaimella nimeni alkaa? Voisin laittaa viestiä jos oot hän.
- AnonyymiUUSI
Laita toki. 💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita toki. 💋
En tiedä olenko oikea
- AnonyymiUUSI
Olen ollut hyvällä tuulella,ei huolta.
- AnonyymiUUSI
En laita viestiä. Enkä suosittele kenellekään naiselle laittamaan jos mies kämmäsi. Jos sä kämmäsit, sulla pitäisi löytyä selkärankaa selvittää ja pyytää anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Olen pyytänyt ja olen nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen pyytänyt ja olen nainen.
Ja jahtaat miestä palstalla? Jos mies välittää tarpeeksi hän selvittää ihan itse asiaa sun kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jahtaat miestä palstalla? Jos mies välittää tarpeeksi hän selvittää ihan itse asiaa sun kanssa.
Kerrotko palstatodellisuuteen voimakkaasti orientoinut nainen esim tämän palstaäijän narratiivin kautta, että kuinka niitä miehiä voi jahdata täällä keskustelupalstalla? Ettet itse olisi suhteellisuuden- ja todellisuudentajusi tällaiseen höttöiseen ns liketysten kehään hukannut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko palstatodellisuuteen voimakkaasti orientoinut nainen esim tämän palstaäijän narratiivin kautta, että kuinka niitä miehiä voi jahdata täällä keskustelupalstalla? Ettet itse olisi suhteellisuuden- ja todellisuudentajusi tällaiseen höttöiseen ns liketysten kehään hukannut
Ja lisäys näköjään tällainen palstaäijän luoma abstrakti anteeksipyytämisen skeema kelpaa myös. Naisten kollektiivina👈 tulisi pyytää anteeksi niinku mitä? Koita nainen olla alentumatta tuolle antifeministisyyden tasolle sentään
- AnonyymiUUSI
ehei kuule yhtäkään pskalahkeista en lähelleni päästä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16310495Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877465Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067367Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37336Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t227291Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427259Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126652Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296486Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845720Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485505