Kristillisten arvojen puolesta, pervoilua ja moraalittomuutta vastaan. Oikein.
Hiljainen hetki valtuustossa Akaalla
45
671
Vastaukset
- Anonyymi
Olet harvinaisen tyhmä ja vailla syvällisempää elämänkokemusta.
- Anonyymi
ja muutoin satanistinen paikka jossa tapetaan ja syödään vauvoja jne?
- Anonyymi
Kristilliset arvot ovat Akaankin turva ja luottamus. Ne pitävät moraalin korkealla ja pervoilun matalalla tasolla.
- Anonyymi
Akaan onni on vahvistuva kristillisyys.
- Anonyymi
Kun tuollaista menoa on kaupungin valtuuston kokouksessa, ei paljon järki tunnu päätä pakottavan vaan itsekeskeinen näkyvyyden tarve hölmöilyineen.
- Anonyymi
Akaallahan oli mielenkiintoinen kaupunginvaltuuston kokous.
- Anonyymi
Hyvä veto. Kympin arvoinen.
- Anonyymi
VAALIKYSELY YLE MIIA JOKI:
KYSYMYS:Maahanmuutto ja kotouttaminen:
Maahanmuuttajat vahvistavat kotikuntani elinvoimaa.
Kunnan elinvoimaan vaikuttavat esimerkiksi asukasluvun muutos, työllisten, työttömien ja yritysten määrä sekä kuntalaisten koulutus- ja tulotaso.
VASTAUS: Jokseenkin eri mieltä.
Mutta: Raamattu ei vain kuvaa pakolaisia, vaan myös kehottaa ja käskee kohtelemaan heitä hyvin.
– Rakastakaa muukalaista, sillä te olette itse olleet muukalaisina Egyptin maassa, julistaa Jumala Viidennessä Mooseksen kirjassa Luvattuun maahan vaeltaneita
Pakolaisuuden kokemus onkin juutalaisuuden muodostumisen taustalla. Tälle samalle perustalle ovat myöhemmin rakentuneet kristinusko ja islam.
Vanha testamentti pistää paljon painoa eksoduksen eli heprealaisten pakolaisuuden kuvaukselle. Lähes kaikki Mooseksen viidestä kirjasta ovat eksoduksen tarinaa: heprealaiset pakenevat Egyptin sortoa.
Onko Miia edes avannut Raamattua? - Anonyymi
Kristinusko on saastaa ja jätettä. Kristillisdemokraatit ovat ihmisjätteiden puolue.
- Anonyymi
Mielenterveytesi on järkkynyt. Kristinusko pitää Suomen pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveytesi on järkkynyt. Kristinusko pitää Suomen pystyssä.
Eihän pidä. Miksi valehtelet? Saatko maksun jostain itärajan takaa?
- Anonyymi
Siihen voi todeta että kaksinaista on moraali, kristityillä.
- Anonyymi
Hyvä, että viettivät hiljaisen hetken. Kynttilän kera.
- Anonyymi
Sairasta tuollainen kynttilän polttaminen. Varsinkin kun mies vastusti naisten oikeuksia ja juutalaisia.
No , sitähän herännäiskristityt vaativatkin. - Anonyymi
Kovasti uskovaiset saavat tuhota Gazan maantasalle tappaa siviilit ja lapset, ei hetkauta sellainen pikku moraalittomuus,
mutta amerikkalainen aseiden , outojen oikeuksien ja oikeudettomuuksien kuten aborttien vastustaja taatusti konservatiivi änkyränä meidän tavallisten veronmaksajien vihaaja saa kuulasta , ei kyllä kiinnosta.- Anonyymi
Hamas on terroristijärjestö, joka tuon sodan aloitti.
- Anonyymi
Aabrahamin lasten kuuluu elää sovussa keskenään. Kristityt, juutalaiset ja muslimit siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aabrahamin lasten kuuluu elää sovussa keskenään. Kristityt, juutalaiset ja muslimit siis.
Muslimit eivät ole Aabrahamin laillisia jälkeläisiä. Heille ei kuulu perinnöstä mitään.
- Anonyymi
Älä sekoita juutalaisia kristittyihin, tai mistäpä sinä kurja pakana, joka et raamattua avaa mistään mitään tiedäkään. Woketat vain ja teet raatoja, kulttuuri sosialismin tasapäistetty tuote.
- Anonyymi
Akaalla oikea meininki.
- Anonyymi
Nouseeko Akaa seudun raamattuvyöhykkeeksi?
- Anonyymi
Moraali on ainakin korkealla tasolla.
- Anonyymi
Voisin noin hyvänä neuvona antaa, että luottakaa kristillisyyteen ja osallistukaa kristilliseen toimintaan.
- Anonyymi
Huono neuvo, jota tuskin kukaan noudattaa, sillä ihmiset osaavat ajatella 2020-luvulla jo omilla aivoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono neuvo, jota tuskin kukaan noudattaa, sillä ihmiset osaavat ajatella 2020-luvulla jo omilla aivoillaan.
Juuri noin. Aloittaja ei osaa ajatella omilla aivoillaan.
- Anonyymi
Oli plussaa Akaalle. Eivät kuitenkaan kaikki tykänneet tempauksesta. Mutta demokratiassa onkin lupa olla myös eri mieltä.
- Anonyymi
Hyvää Akaa!
- Anonyymi
Siellä varmaan kiva asua.
- Anonyymi
Oli mukava hetki.
- Anonyymi
Hyvä kannanotto.
- Anonyymi
Akaalla luotetaan kristinuskoon.
- Anonyymi
Taisi olla ihan paikallaan se hiljainen hetki nääs.
- Anonyymi
Suomen turva on yhteisöllisyys, kristillisyys, Raamattu.
- Anonyymi
Sillä minäolen saanut paljon iloa ja lohdutusta sinun rakkaudestasi, koska pyhien sydämet ovat virvoittaneet sinun kauttasi veljeni.
- Anonyymi
Ilta-Sanomat taas vääristeli totuutta! Väitti tapahtuman olleen Charlie Kirkin muistoksi, ei pervoilua vastaan, eikä kristillisyyden puolesta.
- Anonyymi
Hyvä asia. Autuaita ovat hiljaiset, sanotaan Vuorisaarnassa.
- Anonyymi
Rapistunut moraali on tuhoisaa yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Kaiken kaikkiaan asia on niin, että arvokonservatiivisuus on nosteessa. Eihän toki tästä kehityksestä kaikki tykkää, mutta demokratiassa saa olla myös eri mieltä.
- Anonyymi
Hyvä hetki silloin valtuustossa.
- Anonyymi
Tempaukselle 10 pistettä!
- Anonyymi
Hyvä Miia
- Anonyymi
"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi." Matt. 7:3
- Anonyymi
Jumala rankaisoo syntisiä.
- Anonyymi
Ei välttämättä, jos on uskossa.
- Anonyymi
Hyvä oli kannanotto valtuutetulta oikean asian puolesta, johon enemmistö myös yhtyi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586