MdK - pieni viesti voi merkitä paljon

mdk.mdk

Laitan aivan oman ketjun Kommentteja katoaa-ketjun jälki-
maininkeihin, koska useissa ketjuissa virnuillaan edelleen
näkyjen näkemisestä, hourailusta, hallusinaatioista ym.

Vanhat ihmiset eivät tietenkään ole ymmärtäneet, mitä kaikkea
tietotekniikalla saa aikaan, kun itse on juuri oppinut avaamaan
tietokoneen ja löytänyt tällaisen riitelypalstan, kuin mitä tämäkin
Suomi24 on.

Uusia menetelmiä roskapostin poistoissa haluttiin kokeilla.
Ennalta aavistamatta oli juuri tällainen kokeilu menossa launtai-
iltana/yönä 6.9. – Minä yhtä aavistamattomana kuin kaikki muut-
kin, kukaan ei edes tiennyt että oli kysymys viestien poistoista.
Otsikko Kommentteja häviää herätti mielenkiintoa, koska itsel-
täni hävisivät kaikki kommentit, paitsi omani, eräästäkin ketjusta.
Halusin tietää, mistä oli kysymys, ehkä vastaus tulisi juuri tässä
ketjussa, joka oli alulla.

Se mikä muodostui katastrofiksi oli, kun osoittautui, että ainoastaan
minun tietokone vaikutti olevan varustettu ottamaan vastaan sekä
äänen että kuvan poistotilaisuudesta. Voin myös kirjoittaa komment-
teja poiston aikana. Tellukka ei käsittänyt viesteistä mitään.
Annoin jopa potkut Tellukalle palstasabotöörinä. 😊

Sitten seurasi kolmen viikon vihanlietsomiskampanja minua kohtaan,
kun kerroin näkemästäni. Oltiinpa melkein viemässä minua varmaan
paikkaan, kun tuli tämä vapauttava viesti:

Anonyymi
2025-09-26 14:11:01

MdK:n kulissitko kaatuivat 6.9.? Tellukan käsikö kaatoi?
Tuo oli uutta tietoa. Wlan ja olemattoman pojan ääni oli tiedossa.

Kyllä se wifi meni kiinni Uudellamaalla kokeilumielessä.


Eli kaikki, mitä olin nähnyt ja kuullut omasta tietokoneestani , oli
totta! MdK oli oikeassa! 😊

44

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko viestit niitä Tellukan seksiviestejä? Säilyttääkö hän niitä
      "ilkeilyvälineinään"?

      • Anonyymi

        Musta lasit ja valkoiset farkut, joo.


    • Anonyymi

      "Vanhat ihmiset eivät tietenkään ole ymmärtäneet, mitä kaikkea
      tietotekniikalla saa aikaan, kun itse on juuri oppinut avaamaan
      tietokoneen ja löytänyt tällaisen riitelypalstan, kuin mitä tämäkin
      Suomi24 on."
      Olen vanha ja oppinut käyttämään tietotekniikkaa 70-luvulta lähtien.
      Tuskin olen täällä ainoa.

      • Anonyymi

        Jne jne. Lisää, lisää! Veivaas vähän vielä, niin kyllä se siitä...


      • Anonyymi

        Minä sain ekan tietokoneeni v. 2008. Muistan, missä paniikissa olin, pelkäsin koko ajan jotain "katastrofaalista virhettä". S24:lle tulin luultav. v. 2012.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain ekan tietokoneeni v. 2008. Muistan, missä paniikissa olin, pelkäsin koko ajan jotain "katastrofaalista virhettä". S24:lle tulin luultav. v. 2012.

        Minä ostin ensimmäisen vuonna -95.
        Siinä oli Windows 95 joka kesti aina vähän aikaa lämmetä. Jännittyneenä käännyin ympäri odottelemaan, että kuuluu tämä tuttu ääni

        https://www.youtube.com/watch?v=miZHa7ZC6Z0


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Minä ostin ensimmäisen vuonna -95.
        Siinä oli Windows 95 joka kesti aina vähän aikaa lämmetä. Jännittyneenä käännyin ympäri odottelemaan, että kuuluu tämä tuttu ääni

        https://www.youtube.com/watch?v=miZHa7ZC6Z0

        Minäkin ostin 1995. Sinkutchat ja irc olivat ne missä harjoittelin nettikeskusteluja.
        Huh, siitä jo 30 vuotta.


    • Anonyymi

      vanhojen ämmikenkin kannattaisi miettiä mitä tarkoittaa kun naisten kanssa
      alakynteen joutuvia islamjuntteja tuodaan maahan
      eli että kun 4-kymmpinen äijäkööri tuomitaan lastenviemisestä metsään
      raiskaukseen niin jokainen ymmärtää että siinä on kyse muustakin
      kuin miehistä eli kulttuurisesta hulluudesta kun
      porukka ei pärjää oman ikäistensä koulutettujen vapaiden
      naisten kanssa

      vanhojenkin pitäisi miettiä ja keskustella asiaa eikä seksistäja pskanpuheita
      aina vain

      • Anonyymi

        Kyllä ne raiskausjutut onnistuu suomalaisiltakin miehiltä, joten ei
        kannata yleistää.


    • Anonyymi

      Luuleeko tämä mdk olevansa kaiken keskipiste täällä niinkuin
      petolintukin luulee ?

      • Anonyymi

        Ei hän aikuiselta vaikuta muutenkaan.
        Tullut uudestaan lapseksi itkupotkuraivareineen.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän aikuiselta vaikuta muutenkaan.
        Tullut uudestaan lapseksi itkupotkuraivareineen.

        Tämä Suomi24:llä vierailu on todella sketsin arvoinen. Saa nauraa
        aamusta iltaan, heittää vähän löylyä pahimpien niskaan, niin
        palsta kulkee kuin ikiliikkuja. Olenkin jo saanut paljon aiheita
        stand upia varten, joten kiitos avustajille. Koska olette anonyymejä,
        niin provikkaa ei tule! 😊


    • Anonyymi

      En kyllä ymmärtänyt alkuperäisen kirjoituksen pointtia. Olen luultavasti sitten ummella, joka sinällään on aivan absurdi käsite tässä viitekehyksessä. Mutta olkoon. Meitä on moneksi. Hyppään tulevaisuudessa yli moisen nimimerkin kommentit.

    • Anonyymi

      https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/mystiska-rosten-i-tv4s-sandning/

      Sattuu sitä muillekin, eikä vaan minulle.
      Vai mitä arvelevat palstan "ekspertit"? Ei kai TV4 voi saada vieraita ääniä
      lähetykseensä juuri kun uutiset alkavat?

      Yhtä vähän kuin minun tietokoneeseeni parin minuutin filmi ja ääni?

      (Striimaan kyllä joskus koneelle filmejä ja musiikkia, mutta en 6.9, kun luin
      kaikessa rauhassa, mitä Kommentteja katoaa-ketjun aloittaja kirjoittaa...)

      3 viikon päästä selvisi, että oli "koeajo" Uudellamaalla. 😊

      /MdK

      • Anonyymi

        voi hyvä sylvi.
        tottakai tv lähetyksessä voi ilmaantua sivuääniä, siellähän on lähettimet ja äänilähteet.
        onko sinulla noita teknisiä välinetä laitteelasi.


      • Ei se mikään "vieras ääni" ollut. Samaa studioporukkaa; Martin Järborg.


      • Anonyymi

        Minäkin olen Uudemaan mummo. Koetin tuona iltana kirjoittaa kännykällä tälle palstalle viestiä, mutta se näkyi vain hetken ja poistui. Kun suljin kännykästä wifin viesti jäi näkyviin. En kuullutmitään ääniä laitteeltani.


      • Jos ylläpito sattumoisin tänne palstalle jotain tiedottaisi, mikä on aika epätodennäköistä, niin kyllä se olisi heidän omalla sinisellä nikillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi hyvä sylvi.
        tottakai tv lähetyksessä voi ilmaantua sivuääniä, siellähän on lähettimet ja äänilähteet.
        onko sinulla noita teknisiä välinetä laitteelasi.

        Minun autoni tietsikkaan tuli kerran ajaessa joidenkin ihmisten keskustelu kesken kaiken
        Joku tilaaimpixzaa sen alueen pizzeriasta ja antoi osoitteensa.
        Menin liikkeeseen mistä auto on ostettu ja kysyin miksi minun autooni tuli se äöni, sanoivat että koska minulla oli Bluetooth päällä ja se poimi se poimi sen puhelun minun autoni tietsikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi hyvä sylvi.
        tottakai tv lähetyksessä voi ilmaantua sivuääniä, siellähän on lähettimet ja äänilähteet.
        onko sinulla noita teknisiä välinetä laitteelasi.

        Olihan ne tässäkin viestienpoistojutussa, teknikolla oli mikrofoni ja kuulokkeet.
        Hänhän kertoi loppujen lopuksi että se oli koeajo, jota nämä häiriköt eivät nyt vaan
        jaksa sulattaa. Pysyvät vaan teoriassaan, että mummeli hourii.

        Olen ollut tietokoneitten kanssa tekemisissä 80-luvulta lähtien ja nähnyt jo 60 -
        luvulla SKF:n "puimakoneen kokoiset" tietokoneet, joita käyttävät insinöörit
        kulkivat valkoisissa takeissa kuin lääkärit.
        Aina tulee uusia mahdollisuuksia tietokonealalla.
        Parasta olisi vaan tottua ajatukseen, että mikä tänä päivänä tuntuu uskomattomalta,
        on huomenna arkipäivää. Minäkin olen hyväksynyt sen, ettei tarvitse enää olla savi-
        kukko mukana, jos jollekin soittaa. Lankapuhelinta ei enää ole.

        Mulla on kuulokkeet ja mikrofoni, jos niitä keneella tarvitsen ja pelaan jonkun kanssa.

        MdK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan ne tässäkin viestienpoistojutussa, teknikolla oli mikrofoni ja kuulokkeet.
        Hänhän kertoi loppujen lopuksi että se oli koeajo, jota nämä häiriköt eivät nyt vaan
        jaksa sulattaa. Pysyvät vaan teoriassaan, että mummeli hourii.

        Olen ollut tietokoneitten kanssa tekemisissä 80-luvulta lähtien ja nähnyt jo 60 -
        luvulla SKF:n "puimakoneen kokoiset" tietokoneet, joita käyttävät insinöörit
        kulkivat valkoisissa takeissa kuin lääkärit.
        Aina tulee uusia mahdollisuuksia tietokonealalla.
        Parasta olisi vaan tottua ajatukseen, että mikä tänä päivänä tuntuu uskomattomalta,
        on huomenna arkipäivää. Minäkin olen hyväksynyt sen, ettei tarvitse enää olla savi-
        kukko mukana, jos jollekin soittaa. Lankapuhelinta ei enää ole.

        Mulla on kuulokkeet ja mikrofoni, jos niitä keneella tarvitsen ja pelaan jonkun kanssa.

        MdK

        Kerro taas se savikukkojuttu.
        Ollaan luettu siitä vasta kahdeksan kertaa :))


      • Anonyymi

        Miksi ilkeillä hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ilkeillä hänelle

        En minäkään ymmärrä miksi MdK ilkeilee Tellukalle.


      • Anonyymi

        Entäs se kun iski etuhampaat pois alakoulun luokkatoveriltaan.


      • Anonyymi

        En kyllä ihmettele, että sisko ottanut etäisyyttä näitä MdK:n tekstejä lukiessani. Hyvin aggressiivisen ja epäluotettavan oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ilkeillä hänelle

        Hän itse haluaa. Hän on sanonut, että sitä saa mitä tilaa. Nyt hän on selvästi tilannut ilkeilyä.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi kirjoitti:

        voi hyvä sylvi.
        tottakai tv lähetyksessä voi ilmaantua sivuääniä, siellähän on lähettimet ja äänilähteet.
        onko sinulla noita teknisiä välinetä laitteelasi.

        Siis tv-lähetyksissä aivan normaalia, mutta ei esim. Suomi24:n
        viestienpoistotilaisuudessa, kun istutaan tiukasti koneen äärellä?
        Mitään odottamatontako ei voi tapahtua? Puuttuukohan niiltä
        teknillisiä välineitä, vai onkohan niitä aivan liikaa, kuten wlan?


      • Anonyymi00065
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro taas se savikukkojuttu.
        Ollaan luettu siitä vasta kahdeksan kertaa :))

        Yleisön pyynnöstä:

        Joskus 90-luvun alussa voitiin ruveta surfailemaan netillä.
        Siinä oli alkuun pieni "mutta": nettiyhteydet kulkivat puhelin-
        linjojen välityksellä yksityistalouksissa. Silloin oli melkein
        mahdotonta saada yhteyttä puhelimitse netillä surfailevaan
        henkilöön.

        Muistan tilanteen, kun olin lähdössä matkalle ja olisin poissa
        kotoa 4-5 viikkoa. Kotiin jäi poika, joka oli innokas uuden harras-
        tuksen, nettailun parissa. Kysyin häneltä, kuinka saisin yhteyttä
        häneen, jos soitan ja hän on varattu koko ajan puhelinlinjalla.
        Hän sanoi, että yritä aiheuttaa kovaa ääntä jollakin tavalla, joka
        erottuu linjan surinasta, huuda isosti, paukuta jotakin...

        Niin sitten lähdin matkaan ja olin ottanut mukaan SAVIKUKON,
        jossa oli kimeä ääni ja se olisi pelastukseni yhteyden luomisessa.
        Kun sitten iltapuolella olin päässyt hotelliin, päätin heti soittaa
        kotiin, että matka on mennyt hyvin ja olen perillä. Kotipuhelimesta
        kuului vaan: zzzzzzzzz. –
        Otin savikukon esille ja puhalsin siihen niin lujaa kuin keuhkot
        kesti. Ja sehän tepsi! - Samalla kuulin käytävästä ääniä, kun ovia
        auottiin ja joku tuntui kyselevän, mikä hälytys on päällä, niin minä
        raotin huoneeni ovea ja sanoin, että minä täällä vaan yritän saada
        yhteyttä poikaani Itägöötanmaalle! Savikukko on tallessa vieläkin
        ja muistan kyllä ajan kun poika tietokoneen osti!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuulutus: Palstahyeenat! Tervetulloo Ympäristoystävälliseen
      riitely-yhteisöön turpavärkkiänne soettelemmaan!

      Toeveena on että muut, ASIALLISET kirjottajat, suavat vaihtoo
      mielipitteitäsä raahassa omissa ketjuissaan.

      Työ hyeenat suatta leikkiä omia arvausleikkiä tiällä turvallisissa kehissä.
      Että piäse vanhingossakaa luirahtammaan minun käsistä, ennenku oon
      kalustanna teijän "ruokasalin" kaluston uuteen uskoon. Passoo siinä
      sitte pskoo jaohoo. Ee teijän puhheesta ainakkaa vähhään aekaan sua
      selevee, pelekkee sössötystä.

      • Anonyymi

        MdK joka ei koskaan kirjoita Anonyyminä.


    • Anonyymi

      Virnuillaan vakavissaan, leikitään tosikkoa....

    • Anonyymi

      Joku oli tosi uskova, ja kommentteja katosi.
      Ei siinä sanojakaan säästetty.

    • Anonyymi00061

      mdk-mdk

      Tärkeäll henkilöllä on nikkikin kerrottu kahdella.

      Tässä tuota MDK:N UNEN NÄKÖÄ

      ja vestien lähettäjät EIVÄT OLE TEKNIKOITA!

    • Anonyymi00062

      Terveisiä myös Uudenmaan mummolta, joka ei ole teknikko.

      • Anonyymi00063

        Wlan ja Wi-fi keskustelu jatkuu...


      • Anonyymi00066

        Ei se teknikko mummolta näyttänyt, oli ihan atleettisen
        näköinen nuori mies.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe