Pörssin keksihinta
Mulla oli viime kuun keskihinta 4ckwh
Tämä syyskuu keskiarvo mulla 3,4ckwh
Äänestä
Pörssin keksihinta Mulla oli viime kuun keskihinta 4ckwh
8
101
Vastaukset
- Anonyymi
Niin melkeen ilmaista ei paneeleista lajin kannata hankkia
- Anonyymi
Vielä kun opettelet kirjoittamaan, niin olen sinusta niin ylpeä.
- Anonyymi
Oikeen hyvä aloitus .
Mielenkiintoinen ja samalla ajnkohtainen kalliin sähkön aikoina.
Teitenkin jos ei m omaa sähkömittarii ei kinnosta niitä ,mutta miskei sitten luuhaa tälläpalstalla.
Aloituskehuja
Äänestä SDP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeen hyvä aloitus .
Teitenkin jos ei m omaa sähkömittarii ei kinnosta niitä ,mutta miskei sitten luuhaa tälläpalstalla.
Aloituskehuja
Äänestä SDPmitä jollain erillisellä sähkömittarilla muka nykyaikana tekee? Monet älypistorasiat pystyy ilmottamaan kulutuksen. Eli kun laite on kiinni älypistorasiassa sen kulutuksen näkee realiaikaisesti älypuhelinsovelluksella. Samaten sähköyhtiöillä on omia sovelluksia, joilla voi tutkia edellisen päivän kämpän kokonaiskulutusta. Ja sama tieto löytyy myös Fingridin datahubista, jonne voi kuka tahansa kirjautua omia tietoja katsomaan.
- Anonyymi
Mitä liikkeen- tai ammatinharjoittaja voi vähentää verotuksessa
autokulut.
työmatkakulut.
työtilan vuokra ja työhuonevähennys.
edustusmenot.
poistot ja pienhankinnat.
15.9.2022
Mitä liikkeen- tai ammatinharjoittaja voi vähentää verotuksessa
Vero
https://www.vero.fi › verot-ja-maksut › vahennykset
Saako sponsoroinnin vähentää verotuksessa?
Voiko yritys maksaa silmälasit?
Silmälasit. Silmälasikustannuksia voidaan pitää terveydenhuoltoon kuuluvina ja vähentää kirjanpidossa vain, jos kyse on lääkärin tai optikon määräämistä työhön liittyvistä erikoislaseista (esimerkiksi näyttöpäätelasit) välttämättömine sankakustannuksineen. Näihin kuluihin sisältyvät myös optikon tai silmälääkärin kulut ...2.5.2022
Yrityksen vähennyskelpoiset kulut ja verovähennykset - Adcount
Adcount
https://adcount.fi › blogi › vahennyskelpoiset-kulut
Voiko kuntosalin vähentää verotuksessa?
Työnantaja voi tarjota liikunta- ja kulttuurietua verovapaasti enintään 400 eurolla työntekijää kohden vuodessa. Verovapauden saamiseksi etua on myös tarjottava koko henkilökunnalle ja sen tulee olla jokaiselle työntekijälle henkilökohtainen.
Verovapaat henkilökuntaedut liikunnan tukena - Liikkuva työelämä
Oikeen hyvä aloitus .
Aloituskehuja
Äänestä SDP - Anonyymi
Sinä tarvitsisit lääkityksen ymmärtääksesi tälläisten keskustelupalstojen luonteen ja tarkoituksen -mutta valitettavasti lääkitystä vaivaasi ei taida olla saatavilla vaan joudut tyytymään siihen mitä aikoinaan on sillä pipetillä annettu.
Äänestä - Anonyymi
Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
Suomen kansa
Äänestä - Anonyymi
Halvalla olet päässyt. Nyt kun alkoi varttihinnoittelu niin laitapa kuukauden päästä taas vertailua.
Tuntuu, että vaikeampi on säädellä sähkön käyttöä hinnan perusteella jatkossa, jos tunnin sisälläkin voi olla neljää eri hintaa, etenkin jos sen tunnin sisällä on isoja heittoja (niin kuin kuulemma oli nyt heti alkuun, "syystä jota ei myyjätkään ymmärrä" 😂)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510