Nyt meillä Suomessa on vuosikymmeniin surkein hallitus. Pääministeri Orpo sanoi ennen vaaleja luovansa 100 tuh. uutta työpaikkaa, jos kokoomus on hallituksessa ja nyt hän siellä huseeraa. Työttömyys sen
kun vain kasvaa ja uusia työttömiä on tullut kymmeniä tuhansia lisää.
Tämä neljän puolueen kopla pitäs hajottaa ja valita muista puolueista
paremmat ministerit, jotka eivät valehtele ainakaan näin paljon, kuin nyt.
Sottanen olessaan muka työministeri sai vain lisää kurjistumista suomen
työläisille, ja nyt puhuu, ettei kokkarit ole luvanneetkaan vähentää työttömyyttä.
Suomessa surkea hallitus
53
388
Vastaukset
- Anonyymi
Edellinen hallitus oli vielä surkeampi.
- Anonyymi
Niin oli. Paljon, paljon, paljon surkeampi. Yksi surkeimmista hallituksista ikinä, mahdollisesti surkein.
- Anonyymi
Parempi
- Anonyymi
Kepu ja punikit sotkivat Suomen asiat. Antit parempia puu-ukkoina.
- Anonyymi
Puu-ukot nousevat välillä mekastamaan. Niistä pitäisi päästä eroon, sitä ennen kepu ei nouse.
- Anonyymi
Olen suoraan Neuvostoliitosta!
- Anonyymi
Kommunistit saisi suomen nousuun!
- Anonyymi
Kyllä kerrankin suomalainen kommentti eikä mitään Putinin trolleja
- Anonyymi
Pitääköhä tässä kansalaisten olla huolissaan ku terroristit kulkee lontoossa räjähdevöiden kanssa tappamassa juutalaisia.
Miksei hallitus anna selontekoa orpo?stubu?purra?vasemmistoääliöt?
Uskaltaako lähtteä ulos?
onniitä muslimien ampumistapauksiaki ollu espoossa, hki ja mynchenissä terroristihyökkäys pari päivää sitte? - Anonyymi
Vassarit tuhonneet Suomen. Holtiton velan otto ja julkisen sektorin älyvapaa kasvattaminen oman poliiittisen agendan vahvistamiseksi, haitta maahanmuutto, vanhoillisen ja maalle vahingollisen ay ideologian tukeminen jne.
- Anonyymi
Se on kyllä hyvä että vanha kunnon kommunisti kortti laittaa tännekki vipinää
- Anonyymi
Kumpi teistä on terroristi Trump vai Antifa?
- Anonyymi
Toinen on vasemmistolainen terroristijärjestö ja toinen on demokraattisesti valittu presidentti. Siinä ero.
- Anonyymi
Niin että fasismin vastustaminen on terrorismiä? Vai ymmärsinkö oikein?
- Anonyymi
Adolf Hitlerillä oli kanssa kova kansan suosio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että fasismin vastustaminen on terrorismiä? Vai ymmärsinkö oikein?
Ööö? Ja liittyy taas miten tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö? Ja liittyy taas miten tähän?
Vasemmistoterroristien taikasanoja nämä: fasismi, natsit, suvaitsemattomuus, rasismi, Afrikan tähti peli 😂. Te itse olette demokratian ja sanan vapauden pahin uhka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoterroristien taikasanoja nämä: fasismi, natsit, suvaitsemattomuus, rasismi, Afrikan tähti peli 😂. Te itse olette demokratian ja sanan vapauden pahin uhka.
Tiedätkö mitä fasismi edes tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhana terroristinä pelasin Afrikan tähteä pari viikkoa sitten. Miten liittyy tähän?
- Anonyymi
Ei seuraava todennäköisesti vasemmistolainen hallitus ole sen parempi, velkaantuminen jatkuu. Suomi seilaa kohti karikkoa
- Anonyymi
Yhdysvalloilla on maailman eniten velkaa (30 kertaa enemmän kuin Suomella per asukas) kuin millään muulla valtiolla ja he ottavat sitä koko ajan lisää mutta siellä ei toimi edes perusterveydenhuolto niin kiinnostaisi tosiaan tietää minne ne rahat menee... Fasistien perseesen?
- Anonyymi
Ei tule seuraavaa vasemmistolaista hallitusta. Näyttää ne gallupit tällä hetkellä mitä tahansa. Maailma muuttuu juuri nyt hurjaa vauhtia. Seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä tilanne on täysin erilainen kuin nyt. Muuttuva trendi tulee olemaan tänään uutisoidun mukainen tai todennäköisesti jyrkempi https://yle.fi/a/74-20186066
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvalloilla on maailman eniten velkaa (30 kertaa enemmän kuin Suomella per asukas) kuin millään muulla valtiolla ja he ottavat sitä koko ajan lisää mutta siellä ei toimi edes perusterveydenhuolto niin kiinnostaisi tosiaan tietää minne ne rahat menee... Fasistien perseesen?
Mistä sinä tiedät millainen terveydenhuolto amerikassa on. Radiossa kuuntelin kun eräs henkilö joka on asunut amerikassa parikymmentä vuotta kertoi amerikkalaisesta terveydenhuollosta, ja se oli parempi kuin nykysuomessa. Varmaankin valloissa osavaltioiden välillä on kuitenkin eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskity vaan kotimaan velkoihin, jos yleensä suomalainen oletkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatpa puhua "Lööperiä". Itse laskin että noin 3 kertainen määrä . Muutenkin velka on vähän monimutkainen, onko velka esim. otettu ulkomailta vai kotimaasta, ja onko velkaan laskettu kuntien ym. velat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskity vaan kotimaan velkoihin, jos yleensä suomalainen oletkaan.
Olen yhdysvaltalainen
- Anonyymi
Ei minua kiinnosta tuleeko vasemmistolaista hallitusta vai ei vaan se että onko se oikein mitä tapahtuu maailmalla. Minusta ei.
- Anonyymi
Kaikki mitä tapahtuu maailmalla ei ole tietenkään oikein. Vääryyksiä on tapahtunut läpi ihmiskunnan historian. Valitettavasti kaikelle ei mahdeta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä tapahtuu maailmalla ei ole tietenkään oikein. Vääryyksiä on tapahtunut läpi ihmiskunnan historian. Valitettavasti kaikelle ei mahdeta mitään.
Ja et näe mitään väärää nyky meiningissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja et näe mitään väärää nyky meiningissä?
Vääryyttä on ollut aina ja on nyt myös. Tälle ei vaan voida mitään. Siihen ei auta vasemmistolainen terrorismi, ei myöskään oikeistolainen. Tilanne vaan pahenee näiden myötä.
- Anonyymi
On kyllä harvinaisen huono
- Anonyymi
On täällä nykymaailmassa kyllä ihme viheltäjää. Milloin tästä on tämmöinen tullut?
- Anonyymi
Minä olen PERUSSUOMALAINEN JA YLPEÄ SIITÄ!!!?
- Anonyymi
Oma arvio: vasemmisto 70% pahoja ihmisiä. Oikeisto 30% pahoja ihmisiä. Vasemmisto todistetusti väkivaltaisempi ja suvaitsematompi.
- Anonyymi
Oma arvio:Oikeisto omaa etua ajavia ihmisiä 100%. Vasemmisto miettii myös muita. Prosentteja en tiedä
- Anonyymi
Mitä pahaa muuten vasemmistolaiset on tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa muuten vasemmistolaiset on tehnyt?
Aika paljon. Ihan pikku esimerkkinä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005682787.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon. Ihan pikku esimerkkinä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005682787.html
No itse olisin ollut bolshevikki tuolloin mutta en kannata mitä sen jälkeen Neuvostoliitossa tapahtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan taidettiin valkoisten toimesta vasemmistolaisia tuolloin täällä iisalmessakin tapettava vuonna 1918
- Anonyymi
PERUSSUOMALAISET 100% OIKEESSA KOSKA NIINHÄN MINÄ SANON VASEMMISTOLAISILLA EI OLE OMIA MIELIPITEITÄ KOSKA NIINHÄN MINÄ SANON! SUOMISUOMISUOMISUOMI!!!?!!???!!!
- Anonyymi
Minä kannatan myös vasemmistolaisia!
- Anonyymi
En kannata tätä keskustelua
- Anonyymi
Just näin! Hyvä 🇫🇮!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin! Hyvä 🇫🇮!!!
Hy vä Suomi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin! Hyvä 🇫🇮!!!
Hy vä Suomi!
- Anonyymi
I dont like shat
- Anonyymi
We are ars holess
- Anonyymi
Vasemmisto haluaa maahanmuuttajia, että olis lisää työttömiä ja kapitalistit vois valkata hyvää ja halpaa työvoimaa.
- Anonyymi
Paras hallitus joka tuhoaa Suomen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924