Ihan mielenkiinnosta, onko jollain hajua mitä Boschin, tai yleensä jonkin valmistajan, kuivausrummun kätisyyden vaihtaminen maksaa? Eli jokin huoltoäijähän sen tekemiseen pitää tilata, omalla kohdallani parasta olisi että kyseessä olisi joku Boschin kodinkoneita huoltava. Voihan toki olla, että joku pystyisi sen itsekin tekemään, mutta itse en ainakaan alkaisi kuivausrumpua itse sorkkimaan. En vaikka näkisin enkä varsinkaan näin sokkona. Turhan kallis vehje itse ronkittavaksi. Mitään varsinaista pakkoa itselläni ei kätisyyden vaihtamiselle ole, vaikka rumpu sen mahdollistaakin. Mutta aina välillä toi on käynyt mielessä, koska omassa kylppärissäni pesutornin kuivausrummun luukku menee osittain kylppärin oven eteen kun luukku on auki. Voisi ehkä olla parempi, että luukku aukeaisi samaan suuntaan kuin pesukoneen luukku. Mutta ei tosiaan ole hajua mitä toi kätisyyden vaihtaminen maksaisi. Onko joku siis teettänyt sen ja mitä maksoi? Eniten kiinnostaisi tietysti Boschin kuivausrummun omistavien kokemukset, mutta toki muidenkin ihan yleisesti. Tiedän varmuudella, että ton oman rumpuni luukun kätisyyden voi vaihtaa, mutta ei tosiaan harmainta hajua miten se tapahtuu tai mitä se maksaa teetettynä.
T. miksuh
Kuivausrummun luukun kätisyyden vaihtamisen hinta
11
142
Vastaukset
- Anonyymi
Liekkö tuo kätisyyden vaihto edes käytännössä mahdollista? Siellähän on kaiken maailman rajakytkimet , saranat, luukun lukitukset ym. himmelit. Onko käyttöohjeessa muuten erikseen mainittu, että luukun kätisyyden voi vaihtaa? Jos ei niin unohda.
Tietysti kätisyys vaihtuu, kun käännät pömpelin ylösalaisin, mutta en suosittele sitä operaatiota.- Anonyymi
En muista oliko manuskassa sanottu jotain kätisyyden vaihtamisesta, mahdollisesti. Mutta sillon kun aikanaan ostin ton tuon mallin tiedoissa luki, että kätisyyden voi vaihtaa. En ole asiaa tarkemmin tutkinut, koska se ei ole ollut kovin korkealla tärkeysjärjestyksessä. Aina välillä toi on kuitenkin käynyt mielessä.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista oliko manuskassa sanottu jotain kätisyyden vaihtamisesta, mahdollisesti. Mutta sillon kun aikanaan ostin ton tuon mallin tiedoissa luki, että kätisyyden voi vaihtaa. En ole asiaa tarkemmin tutkinut, koska se ei ole ollut kovin korkealla tärkeysjärjestyksessä. Aina välillä toi on kuitenkin käynyt mielessä.
T. miksuhNiin ja muistaakseni tosta oli puhetta verkkokauppa.comin myyjienkin kanssa. Pesukoneen osalta kätisyyttä ei voi vaihtaa, mutta kuivausrummun osalta se pitäisi olla mahdollista.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja muistaakseni tosta oli puhetta verkkokauppa.comin myyjienkin kanssa. Pesukoneen osalta kätisyyttä ei voi vaihtaa, mutta kuivausrummun osalta se pitäisi olla mahdollista.
T. miksuhJoo. Tarkistin asian nyt vielä vaikka tiesin tämän kyllä. Tän itselläni olevan Boschin Serie 8 -sarjan kuivausrummun luukun kätisyyden voi vaihtaa. Tuo on mallikohtasta, mutta oman rumpuni osalta se on mahdollista. Miten se sitten tehdään ja mitä sen vaihtamisen teettäminen maksaa sitä en tiedä. Käytännössä pitäs tilata joku huoltoäijä tekemään homma.
T. miksuh
- Anonyymi
Villi veikkaukseni on, että ATK:sta voi etsiä kyseisen koneen valmistajan sivuilta saako kyseiseen koneeseen vaihdettua käteisyyttä ja jos se on mahdollista, niin sen jälkeen ATK:sta kysymään löytyykö läheltä joku yritys joka työn voisi tehdä ja hankkia osat.
Yksi vaihtoehto on myös kysyä laitteen myyjältä.- Anonyymi
Ton oman kuivausrumpumallini osalta kätisyyden vaihtaminen on mahdollista. Veikkaan vaan, että se ei ole mikään halpa homma, joten en tiedä onko se sen rahan arvoista. Mutta, jos jollain sattuu olemaan tosta kokemusta niin olisi kiva kuulla. Harmi, että kätisyyden vaihtaminen ei kuulunut aikanaan koneiden asennuspalveluun mukaan. Eli se äijä, joka asensi noi koneet pesutorniksi ei voinut sitä tehdä. Muuten olisin ehkä pyytänyt kätisyyden vaihtamista jo sillon kun pesukone ja kuivausrumpu tuotiin mulle ja asennettiin paikalleen.
T. miksuh
- Anonyymi
Löytyiskö joku sovellus jonka lataamalla kätisyys vaihtuu?
- Anonyymi
Kuivausrummun home connect sovellusta voi käyttää kätevästi myös vasemmalla kädellä.
- Anonyymi
taidat olla jotenkin vajaa vai? Kyse on nyt raudasta eikä softasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivausrummun home connect sovellusta voi käyttää kätevästi myös vasemmalla kädellä.
Suhsta on ilmeisesti kiva osottaa olevasi idiootti?
- Anonyymi
Jäikö lääkkeet ottamatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k814081- 1163597
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833393Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130