https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/hiekkasarkkien-eritasoliittyman-suunnitelmat-torpattiin-kaavoitus-ja-elinvoimalautakunnassa
Kyllähän tällainen tarvitaan.
Savontielle asti moottoritie ja Audikuskeille kiilauskaista - jos vaikka Adidas juuttuu jarru- ja kaasupolkimen väliin ja lonkkaa kivistää sekä mahassa turvottaa.
ABC:n liittymä
8
375
Vastaukset 8
- Anonyymi
Iso sikaniska?
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Värien mausta vielä että mitä värejä elinvoimalautakuntien lipuissa kuuluisi olla?
CobraSkeba - Anonyymi
Eipä ole Kalajoella tarvis ohitusliittymiä rakentaa koska muutama ruosteisen Bemarin ja Mersun romu ei kiihdy edes kosteissa unisa niin paljoa ettei normi tie riittäisi,niillä pojan kosteilla kyllä riittää puheen pölinää mutta vähän näyttöä kun tosi paikka tulee sinne jää Mersut ja Bemarin raadot savuamaan
- Anonyymi
Kyllä tuollainen himmeli pitää rakentaa - budjetti ilman valtionapuja vaikka 20 miljoonaa.
- Anonyymi
Jep Jep. Säästetään nuorisolta ja eläkeläisiltä.
Särkille lisää pöhinää siellähän se terävä pää on ja juopottelee.- Anonyymi
Ei kun nyt tehdään niin, että pitää säästää kaupungin työntekijöiden palkasta sekä lakkauttaa kaupungin työntekijöiden ruokatunnit ne tuovat säästöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510