Oppositioedustajat arvostelivat hallitusta säästöjen pimittämisestä.
Syytös koski myös Orpon väitettä siitä, että hallitus on tehnyt jo yhdeksän miljardin säästöt/sopeutukset valtiontalouteen.
Se oli "muunneltua totuutta" (valhe-sanaa ei saa käyttää)
12.3. eduskunta hyväksyi Valtiontalouden tarkastusviraston raportin finanssipolitiikan valvonnasta. Raportissa todetaan, että 9 miljardin aiotut sopeutukset ovatkin "kutistuneet" 4,4 miljardiin.
Orpo toisti epätoden väitteensä monta kertaa,
vaikka Valtiontalouden tarkastusviraston raportti kertoo faktaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011161475.html
Eikö pääministerin tarvitse puhua totta ?
7
87
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksen toive on se, että kun valheen kertoo tarpeeksi monta kertaa
se muuttuisi totuudeksi. - Anonyymi
pääministeri on ilmoittanut että hän ottaa mallia munapäälintmaanilta
ja sen vimmaiselta pskanpuhumisesta tai ainakin yrittää välttää sellaisia
pönttöjä - Anonyymi
Örpö tuhosi Suomen.
- Anonyymi
Kokoomus ei puhu koskaan totta.
- Anonyymi
Purra on vertaansa vailla oleva petturi. Kokoomuksenhan me tiedämme,
mitä se ajaa, mutta Purra lasketteli emävalheita ennen vaaleja
ja 600000 hönöä uskoi :D :D :D
- Anonyymi
UUSI KANSALAISUUS JA VESSAAN PÄÄSEMISEN YHTEISKUNNALLINEN PAINE
Tampereen yliopistossa kehitellään intestinaalisen (suolellisen) ja viskeraalisen (sisäelimellisen) kansalaisuuden käsitteitä,
sekä analysoidaan vessaan pääsemiseen liittyviä epäkohtia ja julkisen ulostamisen yhteiskuntaluokkaan liittyviä ennakkoluuloja
Suomen Akatemian päätös 350247 päiväys 4.5.2022
Rahoitus 254 465 euroa
Tutkimus 31.8. 2025 asti
Tämä liittyy suoraviivaisesti
Tampereen yliopistossa kehiteillä olevaan kansalaisuusprojektiin, joka on Suomen Akatemian vuolaasti rahoittama - Anonyymi
Rikkailla on erilaiset "oikeudet".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512