Usein mietin mikä on tarkoitukseni

Anonyymi-ap

Miksi edes elän ylipäätään vielä? Minne minun tulisi mennä ja mitä minun tulisi tehdä että tuntisin edes jotenkin eläväni? Olen vain olemassa mutten tunne aidosti eläväni, tuntuu kuin eläisin samaa tylsää päivää uudestaan ja uudestaan. Mietittekö ikinä olemassaoloanne?

24

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko raisana

• Anonyymi

Ihmussuhteet. Vastaus on ihmissuhteet. Loppujen lopuksi ne ovat tärkeimmät.

• Anonyymi

Enpä tiedä. Sattuu vain kun kiintyy ihmisiin ja kun he jättävät yksin tai kuolevat pois niin sattuu vain enemmän.

• Anonyymi

Kyllä se noin on.

• Anonyymi

Nimenomaan ystävyyssuhteet. Parisuhteet ja romanssit loppuu aikanaan, tosi ystävyys ei koskaan, kunhan siihen ei sotke seksiä tai romanssia.

• Anonyymi

Eletään aikaa, jossa minä, minun ja minulle on vallalla, kääriydytään omiin mielipiteisiin ja piiloudumme älylaitteiden ähkyyn addiktion tavoin.

• Anonyymi

Joskus tulee miettineeksi, kun äiti meinasi tehdä abortin. Jotenkin minun pitää lunastaa paikkani miellyttämällä muita.

• Anonyymi

Minut tehtiin monta vuotta vanhemman sisareni kaveriksi. Äidin päätös yksin, isä ei olisi halunnut äidin mukaan. Mutta isän tyttö olin silloin, kun hän vielä eli. Seuraava sitten abortoitiin, sitä ei äiti itse kertonut vaan sain muuten tietää. Synnyin sellaisen ihmisen "kaveriksi", joka välittömästi synnyttyäni, alkoi vihaamaan minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut tehtiin monta vuotta vanhemman sisareni kaveriksi. Äidin päätös yksin, isä ei olisi halunnut äidin mukaan. Mutta isän tyttö olin silloin, kun hän vielä eli. Seuraava sitten abortoitiin, sitä ei äiti itse kertonut vaan sain muuten tietää. Synnyin sellaisen ihmisen "kaveriksi", joka välittömästi synnyttyäni, alkoi vihaamaan minua.

Ja enkä ole ap siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun mennä puhumaan noista jollekin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sun vika ole jos sun siskolla on ongelmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun mennä puhumaan noista jollekin ?

Itse asiassa olen puhunut siitä joskus psykoterapeutille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sun vika ole jos sun siskolla on ongelmia

Ei olekaan enää, kun en ole missään tekemisissä. Julma ihminen menneisyydessä. Kyllä mä pärjään, vaikka välillä tulee huonoja hetkiä. Kelläpä ei tulisi.

• Anonyymi

Mun tarkoitus olla vaimo, äiti ja uskomaton rakastaja sängyssä miehelleni.

• Anonyymi

Kuka käskee tee samoja asioita. Voihan sitä tehdä jotain muutakin välillä

• Anonyymi

Moni etsii elämän tarkoitustaan. Mutta se on se, että ihan vain on. Ei tarvita mitään erikoisia asioita olemalla jotain.
      Ole oma aito, ystävällinen itsesi. Tee sitä mistä tykkäät. Elämä heittää kyllä eteen asioita, millä on merkitystä.
      Sinua rakastetaan sellaisena kuin olet ja riität sellaisena kuin olet.

• Anonyymi

Todella hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi

Sinun tulisi turvata Jeesukseen. Hänestä ihminen saa pysyvän turvan ja lohdutuksen ja toivon. Itse odotan sitä kun pääsen Herran luokse. Tämä maailma on paha ja ahdistava. Mutta kaikki tämä pahuus loppuu joskus. Jumalan valtakunta on iankaikkinen. Siellä kaikki ahdistus ja tuska on poissa.

• Anonyymi

Ps. Miettikää nyt tätä maailman tilannetta. Sodan uhka päällä koko ajan. Talous aivan sekaisin. Itserakkaus ihan äärimmillään. Eikö muilla ole kaipaus Jumalan valtakuntaan? Minua ei haittaa yhtään vaikka Jeesus jo tänä yönä ottaisi minut täältä pois. Vaikka olen suhteellisen nuori kolmekymppinen, ihan hyvin menestyväkin, pidän tämän elämän roskana. Tämä elämä on sattunut minuun niin, että en täällä välitä olla ylimääräistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Miettikää nyt tätä maailman tilannetta. Sodan uhka päällä koko ajan. Talous aivan sekaisin. Itserakkaus ihan äärimmillään. Eikö muilla ole kaipaus Jumalan valtakuntaan? Minua ei haittaa yhtään vaikka Jeesus jo tänä yönä ottaisi minut täältä pois. Vaikka olen suhteellisen nuori kolmekymppinen, ihan hyvin menestyväkin, pidän tämän elämän roskana. Tämä elämä on sattunut minuun niin, että en täällä välitä olla ylimääräistä.

Mä uskon Jumalaan ja Jeesuskin on hyvä tyyppi. Mutta sotahan meillä on ollut jo vuosia täällä, hybridisota. Ehkä ne vaan pelottelee sillä sodalla mikä tulee tuolta idästä, mä en itse edes mieti sitä. Eihän Ukrainan sotakaan ole oikeasti muuta kuin siellä Venäjän rajalla. Ja tietysti uutisissa sitten myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menet jumalan luo, joka antaa maailman olla sellainen kuin se on? Saatanan helvetti kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta kuin sadistisen jumalan taivas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä uskon Jumalaan ja Jeesuskin on hyvä tyyppi. Mutta sotahan meillä on ollut jo vuosia täällä, hybridisota. Ehkä ne vaan pelottelee sillä sodalla mikä tulee tuolta idästä, mä en itse edes mieti sitä. Eihän Ukrainan sotakaan ole oikeasti muuta kuin siellä Venäjän rajalla. Ja tietysti uutisissa sitten myös.

Tarkoitin laajemmankin sodan uhkaa, ja sotia tulee ihan varmasti. Mutta muutenkin itseäni ahdistaa tämä meno täällä. On mahtavaa päästä tältä riivatulta planeetalta aikanaan pois. Kaikki tämä epäjumalien palvonta ja rakkaudettomuus puistattaa.

Raamatun mukaan Jeesus ei ole vain "hyvä tyyppi" vaan Jumala:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17720814/jeesuksen-jumaluus-raamatussa-

Tämä on yksi totuus joka ihmisen on uskottava että voi pelastua oman elämänsä tuomiolta siis että Jumala kuoli Jeesuksessa meidän pahojen tekojemme tähden. Maailmassa johtajat eivät uhraa itseään vaan alaisiaan. Jumala neuvottelee jokaisen ihmisen kanssa rauhansopimuksesta hänen omalla verellään. Jos sopimusta ei synny, me joudumme tuomiolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menet jumalan luo, joka antaa maailman olla sellainen kuin se on? Saatanan helvetti kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta kuin sadistisen jumalan taivas.

Kyllä Jumala lopettaa tämän maailman. Mutta hän on luonut täyden vapauden maailmalle. Se toimii ilman hänen puuttumistaan asioihin. Maailman pahuus on ihmisen ja paholaisen syytä. Jumala ei tee syntiä eikä pakota ketään tekemään syntiä.

Jumala ei esimerkiksi päätä ihmisten lisääntymisestä vaan se on ihmisten omassa vallassa:

Johannes 1:12-13 FI1776
        [12] Mutta niille, jotka hänen ottivat vastaan, antoi hän voiman Jumalan lapsiksi tulla, jotka uskovat hänen nimensä päälle, [13] Jotka ei verestä eikä lihan tahdosta ei myös miehen tahdosta, mutta Jumalasta syntyneet ovat.

Vastuu on Jumalan luoma asia. Hänelle ovat vastussaa kaikki. Enkelit, henget, ihmiset ja eläimetkin.

• Juu samaa miettiny. Kun ei muksujakaan tullu, niin on vähän ihmeissään, että mitä nyt. No sitten mä keksin mennä lukeen kasvatustieteitä. Eli sitä voin kyllä suositella. Tai ei välttämättä tätä, vaan opiskelua yleensäkin.

Toinen asia, kun nyt sotakin tulossa ja kaikki tuotantolaitteet on lahjoitettu vihollisvaltioille. Niin oon hommannut itelleni käsityövälineistöö. Oon harjoitellut sorvaan puuta ja metallia sekä hitsaamaan. Varmasti hyviä taitoja poikkeustilanteessa. Nythän niitä ei arvosteta, vaan mieluummin ostetaan huonoa krääsää.

Kolmas asia on valo ja videokuvaus. Siinä saa paljon ajattelemisen aihetta ja ideoita vielä vuosien päästä. Yks näyttelykin on pidetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      279
      15388
    2. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      171
      13340
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      142
      10617
    4. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      79
      9554
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      113
      9468
    6. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      28
      8106
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      29
      7965
    8. 206
      6662
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      194
      6349
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      35
      5958
    Aihe