Hei kaikki!
Olen 16 vuotias tyttö lukion ensimmäisellä luokalla. Haluaisin kovasti poikaystävän, mutta pojat eivät ole kiinnostuneita minusta. En oikein tiedä mistä se johtuu. . Olen urheilullinen, hyvin koulussa menestyvä, aktiivinen, hoikka, pukeudun hyvin ja olen ystävällinen. En ole erityisen kaunis, mutta en mielestäni rumakaan. Tiedän, ettei minun juuri tässä elämänvaiheessa ole välttämätöntä alkaa seurustella, mutta minua huolestuttaa kovasti, ettei aikuisenakaan kukaan ole kiinnostunut minusta.
Enkö ole riittävän kaunis tai seksikäs? Jos pojat eivät ole riittävän kiinnostuneita minusta nyt, tarkoittaako se etteivät he koskaan ole?
Kaikkia vastauksia arvostetaan kovasti!!!
Miksi minulla ei ole 16 vuotiaana poikaystävää?
14
121
Vastaukset
- Anonyymi
Olet lapsi vielä. Turhaan murehdit tuollaisia.
- Anonyymi
On vielä 15 vaan ei17vuotias - termi on laissa.
- Anonyymi
Jospa vaan keskittyisit siihen kouluun ja murehdit sitten kun olet aikuinen.
- Anonyymi
Pitääkö sen tulevan miehen olla sieltä sun koulusta.
- AnonyymiUUSI
16 v on nainen parhaassa iässä. Ota joku 50-60 mies itsellesi?
- AnonyymiUUSI
Susi hiljaa!
- AnonyymiUUSI
Mahmood olla kiinnostuu
- AnonyymiUUSI
Voi kuule elä vielä iloista ja huoletonta nuoruuttasi ehdit saada sydänsurut ja ihmissuhdeongelmia ihan tarpeeksi aikuisena. Nauti nyt vaan kavereista. Tulipa melkein ikävä noita aikoja itsellekin. Olet varmasti nätti tyttö, kaikissa ihmisissä on jotain kaunista ainakin ulkoisesti. Sisäisesti ihmiset voivat taas olla rumia josko niin haluavat. Mutta siihen voi ihan itse vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
Ja kannattaa muistaa että pelkkä ulkoinen ei riitä tykkäämiseen vaan ihmisen pitää olla sisäisesti kaunis eli käyttäytyä mukavasti ja hyvin, kunnioittaa muita jne. Täältä palstalta ei kyllä oppia kannata ottaa. Täällä on ihan keskenkasvuiset aikuiset kokoontuneet. Täältä saat vaan huonoa esimerkkiä elämääsi. Iloista viikonloppua sinulle nuori ihminen!
- AnonyymiUUSI
Naisella joka on 16 vanha on vielä 13 vuotta aikaa löytää kumppani, jonka löytyminen käy vuosi vuodelta yhä vaikeammaksi, kunnes sitten onkin jo ylijäämänainen.
- AnonyymiUUSI
No höpö höpö. On teillä jutut. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No höpö höpö. On teillä jutut. :)
No katsos kun palsta on suurimmaksi osaksi täytetty juurikin noilla naisilla joita ei kukaan ehkä huoli niin täytyy täällä kiukutella ja yrittää sotkea jopa nuoren tytön päätä. Ja ihmisten suhteita, asioita ja elämää. Kun on paha olla se puretaan muihin. Mutta kyllä se onni voi potkaista vielä josko parantaa omaa elämäänsä ja asennettaan. Siitä se lähtee.
- AnonyymiUUSI
Se on aivan varma että naisen seksuaalinen markkina-arvo (Sexual Market Value, SMV) alenee vääjäämättä, kuukausi kuukaudelta. Muita tekijöitä jotka alentaa SMV:tä rajusti ovat tatuointi, epäluonnollisen väriset ja epäluonnollisen lyhyet hiukset, valtava BMI (suurempi kuin 20).
- AnonyymiUUSI
Tuossa iässä miehenkipeän naisen kannattaa pukeutua siten että miehet huomaavat tämän ja ymmärtävät hänen käyvän kuumana. Minihame ylle, paljaat koipireidet ja paljaat varpit, tai tiukka valkoinen paituli ylle josta nöpötys hahmottuu hyvin, taikka sheer paituli josta nöpötys näkyy läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510