Onko kukaan nuollut sinun peppureikää?
Itse sain tämän kokea vuonna 2009.
Tapasin netissä vanhemman miehen, itse olin kolmekymppinen.
Sovittiin treffit lähellä kylää sijaitsevalle käytöstä poistetulle soramontulle missä kasvoi tiheää taimikkoa.
Päätin pukea farkkujen alle valkoiset pitsistingit. Mies riisui minut soramontulla, kaluni pullisteli jo kovana naisten sringeissä.
Mies itsekin riisuuntui ja hänenkin kalu oli jo kova.
Mies pussaili pakaroitani ja otti välillä kaluni suuhunsa. Tuntui taivaalliselle pitkästä aikaa olla täysin alasti toisen miehen kanssa luonnon helmassa.
Mies meni sekinmakuulle ja käski minun lakes peppuni hänen kasvoille. Tunsin kielen peppureiälläni, se tuntui hurjan kiihottavalle, mies painoi kasvonsa yhtä kovemmin peppuvakooni, tunsin parransängen pakaroissani ja kielen joka lipoi ahkerasti peppuvakoani. Runkkasin samalla, mies toivoi että ruiskutan spermat hänen rinnalle ja vatsalle, pian sainkin elämäni hurjimmat orgasmin.
Pepun nuoleminen
Anonyymi-ap
7
304
Vastaukset
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Et taida olla edes normaaliälyinen.
- Anonyymi
Älähän emakko kuvittele liikoja. Pysy nyt karsinassas röhkimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla edes normaaliälyinen.
No ei varmasti ole. Kuka normaali kuvittelee olevansa emakko ja kaikkien porsaitten äiti. Hyh hyt siinä äly kaukana.
- Anonyymi
Mitäs porsatelet hähähää
- Anonyymi
Kyllä vaimo nuolee usein peppureijjän ja runkkaan samalla on ihanaa
- Anonyymi
mun peppua kun nuoltiin olin valmis ottamaan miehen kalun sisääni kyllä tuntui niin pitääkin lopuks sain vielä lastin suuhuni ihana kokemus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622592Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant999869Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.547748Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va1026529SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1936247Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675861Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615350Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515243HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1244890Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084592