Hei,
Onko olemassa miehiä, jotka erityisesti tykkäisivät jos oma vaimo olisi puuma? Etsin tositarkoituksella ikäistäni miestä n. 50v, mutta seksuaalisesti pidän huomattavasti nuoremmista. 18-25v.
Onko tällaisesta aidosti kiihottuvia aisankannattajia vai unelmia vain?
Puumanainen tositarkoituksella aisurille
9
408
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta, mistäpäin aloittaja olet ?
Minkälainen aisuridynamiikka tässä siis olisi, aisuri on sinulle elämänkumppani ilman seksiä eli arjessa läsnä, romantiikka jne. Mutta kaikki seksuaalinen mielihyvä syntyy aisurille siitä, että sinä saat nuoria miehiä. Onko aisuri katselijana, kalu lukittuna vai runkaten, osallisena akteihin, bi henkisenä imien jne, vai poissa kokonaan seksikuvioista?- Anonyymi
Buaahaa mihinkäs sinä sieltä olisit päässyt. Siellähän pipipää olet ja pysyt.
- Anonyymi
Ehkä tarkoitan siis sanoa, että haetko aisurista seksiin osallistuvaa vai puhtaasti romanttista elämänkumppania ja seksi hoidetaan muiden kanssa
- Anonyymi
Ai tollanen olet onneksi olkoon. Tuskimpa kukaan sinusta olis kiinnostunut. Turhaan tuota ilmoitustas hönö toistelet.
- Anonyymi
Hyvinkin kiihottava asetelma
- Anonyymi
En olisi valmis oikeaan suhteeseen, mutta voisimme esittää kauan naimisissa olevaa pariskuntaa. Metsästämme yhdessä sinulle nuoren miehen tai useamman. Vien teidät kotiini nussimaan näkyvästi olohuoneen isojen ikkunoiden eteen sohvalle, jotta naapuriin näkyy myös.
Jumalauta että kiihottaisi. Vanhempi seksikäs nainen saa useampaa nuorta miestä. Kermaperse naapurusto kauhistelisi, kuinka arvoalueelle tulee rietastelua. - Anonyymi
Olisit aivan unelmien nainen minulle.
M 47v - Anonyymi
Älkää nyt mollatko puumanaista, minulla on kokemusta naimisissa olemisesta tuollaisen kanssa. Olen 42 vuotisa mies ja vaimoni on 44 vuotias. Kuinkahan monta kertaa hän on tuonut tansseista tai ravintolasta ja iskenyt vaikka kadulta itseää puolta nuoremman kumppanin. Joskus useammankin.
Ei minua haittaa, jos tuo tekee hänet onnelliseksi, niin tehköön niin. Vakijuttuja hän ei juuri harrasta. Elämä ei aina oli niin yksinkertaista ainakaan näissä parisuhdejutuissa. Joo, ja saan katsella tai osallistus, jos haluan. Olen siis aisankannattaja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002971
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151355- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749