Miksi vaikenet kiinnostuksestasi?

Anonyymi-ap

Täällä kirjoitetaan paljon ihastuksista, joille ei tehdä mitään. Ei kerrota tunteista, ei pyritä tapaamaan/ lähestymään, peitellään tunteet.
Miksi jätätte myönteiset asiat kertomatta?
Kiinnostaisi tietää näitä syitä. Jokainenhan nauttii kuulla, että on toisen mielestä kiinnostava. Miksi ette anna ihastuksen kohteelle tätä iloa?
Samalla vois omakin elämänne hypätä toivottuun suuntaan.

43

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rehellisesti, koska elän heterosuhteessa ja olen piilottanut kaikki nämä puolet itsestäni.

• Anonyymi

Olet siis kuitenkin tiennyt tämän puolen?

Mun ihastukselleni ei kuulemma ole tytöt tullu tei ninä mieleenkään. Nyt flirttaa, mutta on tosi hankala lähestyä ku on niin miehiin keskittynyt elämä.

Miksi elät heterosuhteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis kuitenkin tiennyt tämän puolen?

Mun ihastukselleni ei kuulemma ole tytöt tullu tei ninä mieleenkään. Nyt flirttaa, mutta on tosi hankala lähestyä ku on niin miehiin keskittynyt elämä.

Miksi elät heterosuhteessa?

Pitkä suhde, jonka aikana identiteetti on käynyt läpi muutostaan. Muu elämänmuutos sen mukana vaatii pajon pohdittavaa.

• Anonyymi

Koska vasta etsin itseäni enkä tiedä mitä tarjottavaa minulla lopulta olisi. Koska ihastukseni ei ole valmis eroamaan heterosuhteestaan, sivusuhteisiin kyllä. Koska itse olen ihmissuhteissa tosikko.

• Anonyymi

Ihan hyvä pointti. Ei pidä tyytyä armopaloihin etuoikeutetuilta ja sekoilevilta naisilta😏 jos ja kun on fiksu ja haluaa monogamiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvä pointti. Ei pidä tyytyä armopaloihin etuoikeutetuilta ja sekoilevilta naisilta😏 jos ja kun on fiksu ja haluaa monogamiaa.

Lisään. Se että miehelle annetaan kaikki ja naiselle vain poly/avoinliitto ja satunnaista säätöä, kertoo huonoa naisen luonteesta. Itsekkyyttä ja ahneutta, epätasa-arvoista ja mieskeskeistä, käytös kertoo millainen ihminen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata esiint toisina ja valehdella,olen täysin hetero ja en välitä naispuoleisista,kaverina vaan!

• Ei enää ajankohtaista omassa elämässä, mutta ihastelin hiljakseen, koska olin suhteessa, en halunnut ottaa riskiä ystävyyden menettämisestä ja olin epävarma.

• Anonyymi

Tässä se ero taas nähdään. Uskollinen puoliso laittaa tauolle ystävyyssuhteensa, jos ystävää kohtaan syntyy tunteita parisuhteen aikana. Bissukka päättääkin jättää koko nykyisen suhteensa ja lähteä haihatuksensa perään. Sen takia bissukoilla ne kumppanit vaihtuu kuin sukat jaloissa. Miten suhteessa ollessaan voi edes kuolata muiden perään, jos keskittyy yhteen suhteeseen kerrallaan vai onko se bissukalle ihan täysi mahdottomuus. Tuntuu, että aina heillä pitää olla se kaksi tai kolme koukkua samaan aikaan saalistamassa ja osa vielä parisuhteessaan kehtaa tehdä tätä. Nöf nöf nöfii ja röh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se ero taas nähdään. Uskollinen puoliso laittaa tauolle ystävyyssuhteensa, jos ystävää kohtaan syntyy tunteita parisuhteen aikana. Bissukka päättääkin jättää koko nykyisen suhteensa ja lähteä haihatuksensa perään. Sen takia bissukoilla ne kumppanit vaihtuu kuin sukat jaloissa. Miten suhteessa ollessaan voi edes kuolata muiden perään, jos keskittyy yhteen suhteeseen kerrallaan vai onko se bissukalle ihan täysi mahdottomuus. Tuntuu, että aina heillä pitää olla se kaksi tai kolme koukkua samaan aikaan saalistamassa ja osa vielä parisuhteessaan kehtaa tehdä tätä. Nöf nöf nöfii ja röh.

En koskaan ihastu kavereihin tai ystäviin, koskaan. Ei poikkeuksia.

Lesbot pettävät myös paljon. Monella lesbolla on useampi nainen yhtäaikaa kierroksessa ja sitten niin kovasti puhuvat yksiavioisuudesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä se kaikkitietävä taas nähdään. Ei oo ainakaan mun elämä noin mennyt, omastasi en tiiä, enkä tahdokaan, sen verran luotaantyöntävältä vaikutat jos kirjoituksen perusteella. Onneksi on toisenlaisiakin. Että hauhau vaan sulle.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Tässä se kaikkitietävä taas nähdään. Ei oo ainakaan mun elämä noin mennyt, omastasi en tiiä, enkä tahdokaan, sen verran luotaantyöntävältä vaikutat jos kirjoituksen perusteella. Onneksi on toisenlaisiakin. Että hauhau vaan sulle.

Täällä olet jauhanut miten on puoliso laitettu sohvalle nukkumaan, kun on haluttu haihatella ihastuksen perään suhteen aikana. Että nöf nöf vaan sulle. Hyvä vaan, että vaikutan luotaantyöntävältä sulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä olet jauhanut miten on puoliso laitettu sohvalle nukkumaan, kun on haluttu haihatella ihastuksen perään suhteen aikana. Että nöf nöf vaan sulle. Hyvä vaan, että vaikutan luotaantyöntävältä sulle.

Ettet nyt vaan kertos omasta elämästäs. Uskon vahvasti, että oot aika luotaantyöntävä myös monelle muulle.

• Anonyymi

Ettet nyt vaan kertos omasta elämästäs. Uskon vahvasti, että oot aika luotaantyöntävä myös monelle muulle.

Harva bissukka tykkää, kun tulee sanottua aika suoraan. Ei se silleen omaa elämää häiritse, vaikka joillekin on luotaantyöntävä. Yleensä ne tunteet on kuitenkin molemminpuolisia niin hyvässä kuin pahassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Harva bissukka tykkää, kun tulee sanottua aika suoraan. Ei se silleen omaa elämää häiritse, vaikka joillekin on luotaantyöntävä. Yleensä ne tunteet on kuitenkin molemminpuolisia niin hyvässä kuin pahassa.

Harva ihminen tykkää kuunnella silkkaa pskapuhetta, tuommosta mitä suustasi suollat. Mä en yleensä livessäkään käytä aikaani sun kaltaisiin tyyppeihin (joita onneksi on harvassa), niin voit jatkaa ihan itekses huuteluas tai vaihtoehtoisesti keksiä säkin parempaa tekemistä. Moro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet samanlainen joten moro vaan sullekin.

• Anonyymi

Harva ihminen tykkää kuunnella silkkaa pskapuhetta, tuommosta mitä suustasi suollat. Mä en yleensä livessäkään käytä aikaani sun kaltaisiin tyyppeihin (joita onneksi on harvassa), niin voit jatkaa ihan itekses huuteluas tai vaihtoehtoisesti keksiä säkin parempaa tekemistä. Moro

Mikä tuossa nyt on ollut muka paskapuhetta. Melko helposta hermostut ja alat bissukkana heti määräillä ketkä täällä saa olla ja ketkä ei. Ihan turhaan morottelet täältä ketään pois, jos ei seura miellytä. Saa täällä muutkin mielipiteensä ilmaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet samanlainen joten moro vaan sullekin.

Samanlainen kuin kuka? Jos tarkoitat tuota "en osaata ja en tuntevaa" niin meissä ei ole yhtään mitään samaa. Ja siitä olen vain iloinen.

• Anonyymi

Ystävyyden menettämisen pelko on kyllä todellinen pelko. Eikä turha. Mun ystävä kaikkosi tunnustukseni jälkeen melkein vuodeksi. Ja sitten kun hän oli miettinyt ja halusi kontaktin, olin vihdoin tuskani jälkeen päässyt eteenpäin enkä halunnut enää satuttaa itseäni. Nyt tapaamme silloin tällöin intensiivisesti, mutta en odota meidän välille muuta kuin hyviä.hetkiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa nyt on ollut muka paskapuhetta. Melko helposta hermostut ja alat bissukkana heti määräillä ketkä täällä saa olla ja ketkä ei. Ihan turhaan morottelet täältä ketään pois, jos ei seura miellytä. Saa täällä muutkin mielipiteensä ilmaista.

Mitäs määräilyä tässä tapahtu? Jo pelkästään tuollanen bissukaksi nimittely on ärsyttävää, saati sitten muu pska mitä täällä niskaan saa.

• Anonyymi

Voi mikä melskaus!
      Heterot ja lesbot pettää siinä missä bi. Ei jaksaisi edes sanoa näitä itsestäänselvyyksiä.
      Kun tunne puhuu, ei ole aikuisilla oleellista missä " skenessä" pyörii. Vietetään aikaa ja syvennytään toiseen ja hullaannutaan hetkeksi elämästä joka tuo eteen ihanan ihmisen. Toivotaan että hetki venyy.
      Ei kannata myrkyttää itseään niin ettei näe enää mitään kauneutta. Ilkeys ja muiden yläpuolella mestaroiminen on myös erittäin epäkiinnostavaa. Pelottavaakin.

Ap

• Anonyymi

On kyllä ikävää kun täällä niin helposti ruvetaan riitelemään ja puhunaan rumasti toisille ☹️ Mutta vastaus alkuperäiseen asiaan, kerroin ihastukselleni tunteeni mutta en usko että hän tykkäs ollenkaan siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä ikävää kun täällä niin helposti ruvetaan riitelemään ja puhunaan rumasti toisille ☹️ Mutta vastaus alkuperäiseen asiaan, kerroin ihastukselleni tunteeni mutta en usko että hän tykkäs ollenkaan siitä

Et usko? Kai hän sentään kommentoi?
        Minusta on hienoa, että ystävä tms. kertoo lämpimät ja myönteiset tunteensa. Jos vastapuoli on oikea ystävä, hän reagoi hyvin vaikka ei voisikaan vastata " samalla mitalla" tunteisiin. Hetken tauko tai hiljaisuus ei myöskään välttämättä ole paha, se voi tarkoittaa asian sulattelua ja oman elämän mietintöjä.
        Mutta toivoisi ettei kaikki ois niin dramaattista, että vois jotenkin yhdessä elää siinä epäselvyydessä ja katsella kuinka tunnelmat etenevät tai selviävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et usko? Kai hän sentään kommentoi?
        Minusta on hienoa, että ystävä tms. kertoo lämpimät ja myönteiset tunteensa. Jos vastapuoli on oikea ystävä, hän reagoi hyvin vaikka ei voisikaan vastata " samalla mitalla" tunteisiin. Hetken tauko tai hiljaisuus ei myöskään välttämättä ole paha, se voi tarkoittaa asian sulattelua ja oman elämän mietintöjä.
        Mutta toivoisi ettei kaikki ois niin dramaattista, että vois jotenkin yhdessä elää siinä epäselvyydessä ja katsella kuinka tunnelmat etenevät tai selviävät.

Me emme ole siis mitään ystäviä, tuttuja vain eli en sillain ollu ees sopimattomalla alueella :D Hän ei kommentoinut oikeen mitenkään, sanoi vaan että palataan tähän aiheeseen myöhemmin. Eikä sitten koskaan palannut.

• Näin se on, pettäjiä on joka ryhmässä, myös lesboissa ja aika räikeitäkin pettäjiä myös siinä ryhmässä.

• Anonyymi

Näin se on, pettäjiä on joka ryhmässä, myös lesboissa ja aika räikeitäkin pettäjiä myös siinä ryhmässä.

Äijä on vaihtanu taas leiriä 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä vielä. Äijä sulla on housuissas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit jättää EoEt:n rauhaan. Ja poistua itse kommentoimasta, kun ei mitään asiallista sanottavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit jättää EoEt:n rauhaan. Ja poistua itse kommentoimasta, kun ei mitään asiallista sanottavaa

Tossa ainakaan ole mitään asiaa.Voisitte bisset mennä suorittamaan ton perseennuolennan muualle täältä lesbopalstalta

• Anonyymi

Näin se on, pettäjiä on joka ryhmässä, myös lesboissa ja aika räikeitäkin pettäjiä myös siinä ryhmässä.

Kerro räikein esimerkki lesbopettäjästä. Kuinka näin pääsi käymään ja laitoitko kerrasta poikki, kun selvisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro räikein esimerkki lesbopettäjästä. Kuinka näin pääsi käymään ja laitoitko kerrasta poikki, kun selvisi?

Ei ole onneksi sattunut tuommosta tyyppiä omalle kohdalle, niin ei oo tarttenut poikkikaan laittaa. Muutaman lesbon livessä tunnen ja tämä heidän kertomaa/kokemusta.

• Anonyymi

Monella on sentään itsetietoisuus siitä jos todella haluaa sitoa itseään tunteiden pohjalla mihinkään . Kiinnostus ei aina tarkoita sitä että siitä pitäisi tulla mitään konkreettista .
      Monta kertaa säästyy turhilta suurilta kun antaa asian vaan mennä ohitse, niin heterosuhteessa kun gay suhteessakin .se joka todella haluaa jotain näyttää sen ihan itse. Ei pyytämällä vaan oma aloitteisesti.

• Anonyymi

Eihän tuo aloittajan mainitsema asia pidä ollenkaan paikkaansa. Osa miehistä kyllä tykkäisi, jos tunteiden paljastaja olisi nainen, näytti nainen sitten miltä tahansa, mutta muuten... Ei. Naiselle jos miehenä kerrot tunteistasi voit sen jälkeen unohtaa koko naisen. Tilanne muuttuu kiusalliseksi ja nainen hyvä jos enää edes tervehtii, pohtii vaan kiusaantuneena, että kamalaa, tuokin hekumoi muna pystyssä minusta, hyi yök. Naiselle jos taas kerrot naisena, ja nainen on hetero, kuten useimmat ovat, tilanne on vielä kiusallisempi eivätkä todellakaan ole imarreltuja. Miehenä jos kerrot miehelle eikä toinen ole homo, harva on imarreltu. Eivätkä homotkaan ole imarreltuja, jos tunteiden kertoja ei "vastaa omaa tasoa

• Anonyymi

Viesti lähti vahingossa liian aikaisin, mutta jäi vielä käsittelemättä se, että ovatko lesbot sitten sellaisia, joita imartelee aina saada kuulla toisen naisen kiinnostus? Näinhän aloittaja vihjaisi. Mutta olisiko aloittaja yhtä imarreltu ja mielissään kiinnostuksen ilmaisusta, jos ilmaisija ja ihastuja olisi mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesti lähti vahingossa liian aikaisin, mutta jäi vielä käsittelemättä se, että ovatko lesbot sitten sellaisia, joita imartelee aina saada kuulla toisen naisen kiinnostus? Näinhän aloittaja vihjaisi. Mutta olisiko aloittaja yhtä imarreltu ja mielissään kiinnostuksen ilmaisusta, jos ilmaisija ja ihastuja olisi mies?

Varmasti ei. Sehän riippuu ihan, kokeeko kiinnostuksen ilmaisijan viehättävänä itse. Voi olla että osalla lesboista/wlw on outo ja kuplautumisesta johtuva kuvitelma, että jos itse on tyyppiä kaikki käy/rakastan niin naisia/ulkonäöllä eikä iällä väliä/sotkuinen luukki on hot, älyvapaus, toksisella maskuliinisuudella olen teinistä asti saanut kaikki naiset, niin se pätee muihinkin. No ei päde.😏 Pitää olla fiksu, viehättävä, tunnetaitoinen, mono, samantahtinen tms. kun puhutaan aikuisten naisten pariutumisesta. Sitten se osa joka ei koskaan näytä kasvavan ihmisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti ei. Sehän riippuu ihan, kokeeko kiinnostuksen ilmaisijan viehättävänä itse. Voi olla että osalla lesboista/wlw on outo ja kuplautumisesta johtuva kuvitelma, että jos itse on tyyppiä kaikki käy/rakastan niin naisia/ulkonäöllä eikä iällä väliä/sotkuinen luukki on hot, älyvapaus, toksisella maskuliinisuudella olen teinistä asti saanut kaikki naiset, niin se pätee muihinkin. No ei päde.😏 Pitää olla fiksu, viehättävä, tunnetaitoinen, mono, samantahtinen tms. kun puhutaan aikuisten naisten pariutumisesta. Sitten se osa joka ei koskaan näytä kasvavan ihmisenä.

Lisäksi käytöstapoja, sosiaalisesti normaalisti käyttäytyvä, mielellään neurotyyppillinen eikä pahoja luurankoja kaapissa (psykoosisairaus, persoonallisuushäiriö, päihdeongelmat, sarjapettäjä/ihastuja/rajojen rikkoja/ihmissuhdeanarkisti/miesten kuolaaja/ henkisesti lapsellisen tai sulkeutuneen oloinen, uskossa), yhteisiä suunnitelmia, lapsiasia, avoimuutta, huumori kohtaa.🤝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi käytöstapoja, sosiaalisesti normaalisti käyttäytyvä, mielellään neurotyyppillinen eikä pahoja luurankoja kaapissa (psykoosisairaus, persoonallisuushäiriö, päihdeongelmat, sarjapettäjä/ihastuja/rajojen rikkoja/ihmissuhdeanarkisti/miesten kuolaaja/ henkisesti lapsellisen tai sulkeutuneen oloinen, uskossa), yhteisiä suunnitelmia, lapsiasia, avoimuutta, huumori kohtaa.🤝

Probleemia sukupuolensa kanssa*

• Anonyymi

Ikäero, molempien heterosuhde, hänen aviolittonsa, ristiriitaiset signaalit, nykyään itsellänikin lapsia… Pelko, sisäiset ristiriidat, oletus siitä, että hän ei mahdollisista tunteista huolimatta tahdo kehittää ystävyyttä suurempaa välillemme. Ja ei, en tarvitse vastauksia olettamisen vääryydestä. Tähän on tultu ja tie on ollut pitkä, vuosia kestävä prosessi. Jos hänellä kiinnostusta joskus olisi ollut niin sekin varmasti jo laantunut. Nautitaan elämästä ja yhteisistä kohtaamisista ystävinä.

• Anonyymi

Olemme molemmat varattuja ja läheisiä ystäviä. Paljon on sanomattomia sanoja.

• Anonyymi

Useimmilla tuntemillani naisilla, joilla on tämä ongelma, syy on se että haluavat elää heteronormatiivisesti miehen kanssa. Eli ei riitä rohkeus elää kuten haluaa. Haluaisivat kuitenkin myös rusinat tästä pullasta (vaikka en pulla olekaan) 😁

• Anonyymi

Aivan, se on hyvin usein niin päin, että heterosuhde ja muille naisille tarjoillaan murusia. Aina joku naiivi bimbo voi tietty jäädä koukkuun, mutta itse en arvosta kaksikasvoisuutta ja naisten asettamista miestä alemmas omissa spessuihmissuhdekuvioissa. Ulospäin ollaan tasa-arvonkannattajia jne, suhde-elämässä naiset tulee miehen jälkeen ja kelpaavat kakkostyypiiksi/vain seksiin. Ahneutta, joten ei ole syytä innostua jonkun satunnaisen "queer"naisen huomiosta, kun naisen kotona odottaa joku yhtä "vilkas" miekkonen ja tautinen he*pinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, se on hyvin usein niin päin, että heterosuhde ja muille naisille tarjoillaan murusia. Aina joku naiivi bimbo voi tietty jäädä koukkuun, mutta itse en arvosta kaksikasvoisuutta ja naisten asettamista miestä alemmas omissa spessuihmissuhdekuvioissa. Ulospäin ollaan tasa-arvonkannattajia jne, suhde-elämässä naiset tulee miehen jälkeen ja kelpaavat kakkostyypiiksi/vain seksiin. Ahneutta, joten ei ole syytä innostua jonkun satunnaisen "queer"naisen huomiosta, kun naisen kotona odottaa joku yhtä "vilkas" miekkonen ja tautinen he*pinsä.

Se on se kun kiinnostaa lähinnä omantasoinen seura. Ei lihava, omituinen, queer, muusu, nepsy, vanha, poly tms vaan naisellinen ja viehättävä tunnetaidoilla. Suht helppo olla ilman, aikuisena ei ota vaivoiksi myöskään ongelmakasaa, kun itse on ymmärtänyt ottaa vastuun omista ongelmista aikoinaan.
        Jokainen voi pelastaa vain itsensä, ja wlw/lesboissa on paljon ongelmakäytöstä, kun osaa katsoa tarkasti. Mullakin on kavereissa, enkä ottaisi missään tapauksessa kumppaniksi itselleni.

• Anonyymi

Ehkä tämän tyyppisille palstoille kirjoitetaan aiheesta usein ja se voi vääristää kokonaiskuvaa. Todellisuudessa suurin osa kertoo tunteistaan ja muodostaa suhteita tavalliseen tapaan. Niistä asioista ei vain kirjoiteta minnekään, koska ei ole kysyttävää ja tai muuta ongelmakohtaa. Esimerkiksi mulle ei ole ikinä tullut eteen tilannetta, jossa en olisi puhunut tunteistani tai olisin jäänyt odottelemaan pitkäksi aikaa kädettömänä. Aina tunteisiin ei saa vastakaikua, mutta sekin on normaalia elämää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      241
      6042
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      118
      5834
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      231
      4917
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      14
      4274
    5. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      62
      4176
    6. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4097
    7. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      27
      4092
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3658
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      57
      2554
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      40
      1790
    Aihe