mikä pirun järki toho cittarin lähelle tehä ympyrä, liikennne siinä on sujunu ongelmitta ja sitte tulee tollane. jollaki taas välähtäny et joo tehäänpä tollane. mun mielestä ei mitää järkee.
liikenneympyrä
13
707
Vastaukset
- Anonyymi
Kankaanpään kaupungilla on nyt niin paljon rahaa, että oli pakko komentaa tekninen puoli tutkimaan mihin ylimääräinen raha saataisiin upotettua. Eikä sitten keksitty mitään tärkeämpääkään kohdetta, kun vielä kauppiaskin oli sitä mieltä että ympyrä kohottaisi marketin imagoa.
- Anonyymi
Olis ollu viisaampaa tehdä Jämintien ja Keskuskadun risteykseen. Muka ei mahdu. Kyllä mahtuu ku siirtäis Leijonapuistoo vähän lukiolle päin. Siinä se sumppu on ollu jo pitkään.
- Anonyymi
Älä muuta sano. Hautausmaata vois siirtää Laviantielle päin ja vanhan neuvolan vois purkaa.
Vai sumppu. Jos Kankoonpeessä näkee joskus kahden auton jonon risteyksessä, on se kankoonpeeläisten mielestä ruuhka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano. Hautausmaata vois siirtää Laviantielle päin ja vanhan neuvolan vois purkaa.
Vai sumppu. Jos Kankoonpeessä näkee joskus kahden auton jonon risteyksessä, on se kankoonpeeläisten mielestä ruuhka.Mites vitussa siirrät hautausmaata :D
Onhan tuolta CM:sta paljon mukavampi lähteä vilkkaan liikenteen aikaan, kun ei tarvi väistää neljää kaistaa kulkevaa liikennettä, vaan vain yhtä kaistaa vasemmalta tulevaa liikennettä. Lisäksi suojaamattomien tienkäyttäjien on paljon turvallisempaa ylittää Jämintie, kun suojatiellä on keskisaareke.
Kun vielä, toivottavasti ensi kesänä, saadaan Jämintien ja Keskuskadun risteykseen nuo suunnitellut kolme keskisaarekkeellista suojatietä, alkaa tuo alue olla aika hyvä
suojaamattomia tienkäyttäjiä ajatellen.- Anonyymi
Kankaanpääläiset ei kohta osaa ajaa risteyksissä. Koska on joko liikennevalot tai liikenneympyrä kyllä totuus on se.
- Anonyymi
ois senki rahan pistäny vaikka unicon purkuun ja tilalle biltema hyvää tilaa siellä.
- Anonyymi
Niinpä, kyllähän Kankoonpeen kokoiseen suurkaupunkiin tarvittaisiin myös Ikea, ja keppipallotarpeita myymään XXL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kyllähän Kankoonpeen kokoiseen suurkaupunkiin tarvittaisiin myös Ikea, ja keppipallotarpeita myymään XXL.
No tulispahan ainaki kaupungille enemmä tuloja.
- Anonyymi
Hehe! Ei niitä silleen vaan rakenneta, et hei mulla vähän välähti. Oletko koskaan kuulut kuntien hakemista (infra määrärahoista). jos niitä haetaan, ni pitää olla hyvä syy. jos ei haeta, tai niitä ei käytetä johonkin. niturha enää hakea seuraavana vuonna. IHAN TURHA PYLPYRÄ sanon minä. Ja niitä tulee lisää vielä. siitä olen varma.
- Anonyymi
Noin kirjoittaa hän, joka aina liikkuu kaupungilla vain suojassa peltikuoren sisällä.
Jalankulkijalle tuo paikka on paljon entistä turvallisempi, kun vilkkaimmista suunnista ei tarvi varoa kuin yhdestä suunnasta yhtä kaistaa pitkin tulevia autoja, kiitos keskisaarekkeiden. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin kirjoittaa hän, joka aina liikkuu kaupungilla vain suojassa peltikuoren sisällä.
Jalankulkijalle tuo paikka on paljon entistä turvallisempi, kun vilkkaimmista suunnista ei tarvi varoa kuin yhdestä suunnasta yhtä kaistaa pitkin tulevia autoja, kiitos keskisaarekkeiden.Ei ne saarekkeet liikennesääntöjä muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne saarekkeet liikennesääntöjä muuta.
Ihanko itse tuon keksit?
No, ei ne saarekkeet sääntöjä muutakaan, mutta liikennettä muuttavat.
Lähtiessäsi suojatietä pitkin katua ylittämään, varot vasemmalta yhtä kaistaa pitkin tulevia,
keskisaarekkeelta jatkaessasi varot oikealta yhtä kaistaa pitkin tulevia.
Ennen varoit oikealta JA vasemmalta kahden, yhteensä neljän, kaistan liikennettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111347
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371048- 45952
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20859Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44750
- 44746
- 46676