liikenneympyrä

Anonyymi-ap

mikä pirun järki toho cittarin lähelle tehä ympyrä, liikennne siinä on sujunu ongelmitta ja sitte tulee tollane. jollaki taas välähtäny et joo tehäänpä tollane. mun mielestä ei mitää järkee.

24

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kankaanpään kaupungilla on nyt niin paljon rahaa, että oli pakko komentaa tekninen puoli tutkimaan mihin ylimääräinen raha saataisiin upotettua. Eikä sitten keksitty mitään tärkeämpääkään kohdetta, kun vielä kauppiaskin oli sitä mieltä että ympyrä kohottaisi marketin imagoa.

    • Anonyymi

      Olis ollu viisaampaa tehdä Jämintien ja Keskuskadun risteykseen. Muka ei mahdu. Kyllä mahtuu ku siirtäis Leijonapuistoo vähän lukiolle päin. Siinä se sumppu on ollu jo pitkään.

      • Anonyymi

        Älä muuta sano. Hautausmaata vois siirtää Laviantielle päin ja vanhan neuvolan vois purkaa.
        Vai sumppu. Jos Kankoonpeessä näkee joskus kahden auton jonon risteyksessä, on se kankoonpeeläisten mielestä ruuhka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta sano. Hautausmaata vois siirtää Laviantielle päin ja vanhan neuvolan vois purkaa.
        Vai sumppu. Jos Kankoonpeessä näkee joskus kahden auton jonon risteyksessä, on se kankoonpeeläisten mielestä ruuhka.

        Mites vitussa siirrät hautausmaata :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites vitussa siirrät hautausmaata :D

        Kaivinkoneella ja kuorma autolla


      • Anonyymi

        Ei järki paljon pakota päätä kun tehdään täysin väärään paikkaan. Se olis kuulunut tehdä jämintien-keskuskadun risteykseen


    • Onhan tuolta CM:sta paljon mukavampi lähteä vilkkaan liikenteen aikaan, kun ei tarvi väistää neljää kaistaa kulkevaa liikennettä, vaan vain yhtä kaistaa vasemmalta tulevaa liikennettä. Lisäksi suojaamattomien tienkäyttäjien on paljon turvallisempaa ylittää Jämintie, kun suojatiellä on keskisaareke.
      Kun vielä, toivottavasti ensi kesänä, saadaan Jämintien ja Keskuskadun risteykseen nuo suunnitellut kolme keskisaarekkeellista suojatietä, alkaa tuo alue olla aika hyvä
      suojaamattomia tienkäyttäjiä ajatellen.

      • Anonyymi

        Kankaanpääläiset ei kohta osaa ajaa risteyksissä. Koska on joko liikennevalot tai liikenneympyrä kyllä totuus on se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kankaanpääläiset ei kohta osaa ajaa risteyksissä. Koska on joko liikennevalot tai liikenneympyrä kyllä totuus on se.

        Se on totta liikennesäännöt ovat olleet jo kauan liian vaikeita kankaanpääläisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta liikennesäännöt ovat olleet jo kauan liian vaikeita kankaanpääläisille.

        Ja vilkun käyttö näyttää olevan vaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vilkun käyttö näyttää olevan vaikeeta

        Eiköhä vilkun käyttö oo jo liian vanhanaikasta, jos ei takana tuleva auto tiiä mihin suuntaan edellä oleva menee nii se on voivoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhä vilkun käyttö oo jo liian vanhanaikasta, jos ei takana tuleva auto tiiä mihin suuntaan edellä oleva menee nii se on voivoi.

        Luulen että ne jotka ei vilkkua käytä, eivät tiedä itsekään mihinkä ovat menossa on ne niin sakeeta sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että ne jotka ei vilkkua käytä, eivät tiedä itsekään mihinkä ovat menossa on ne niin sakeeta sakkia.

        Ota huomioon että joillaki vilkut ei toimi nii sitte ollaan ilman.


    • Anonyymi

      ois senki rahan pistäny vaikka unicon purkuun ja tilalle biltema hyvää tilaa siellä.

      • Anonyymi

        Niinpä, kyllähän Kankoonpeen kokoiseen suurkaupunkiin tarvittaisiin myös Ikea, ja keppipallotarpeita myymään XXL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllähän Kankoonpeen kokoiseen suurkaupunkiin tarvittaisiin myös Ikea, ja keppipallotarpeita myymään XXL.

        No tulispahan ainaki kaupungille enemmä tuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kyllähän Kankoonpeen kokoiseen suurkaupunkiin tarvittaisiin myös Ikea, ja keppipallotarpeita myymään XXL.

        Ikea olis järkevä tänne "tuppukylään


    • Anonyymi

      Hehe! Ei niitä silleen vaan rakenneta, et hei mulla vähän välähti. Oletko koskaan kuulut kuntien hakemista (infra määrärahoista). jos niitä haetaan, ni pitää olla hyvä syy. jos ei haeta, tai niitä ei käytetä johonkin. niturha enää hakea seuraavana vuonna. IHAN TURHA PYLPYRÄ sanon minä. Ja niitä tulee lisää vielä. siitä olen varma.

      • Anonyymi

        Noin kirjoittaa hän, joka aina liikkuu kaupungilla vain suojassa peltikuoren sisällä.
        Jalankulkijalle tuo paikka on paljon entistä turvallisempi, kun vilkkaimmista suunnista ei tarvi varoa kuin yhdestä suunnasta yhtä kaistaa pitkin tulevia autoja, kiitos keskisaarekkeiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kirjoittaa hän, joka aina liikkuu kaupungilla vain suojassa peltikuoren sisällä.
        Jalankulkijalle tuo paikka on paljon entistä turvallisempi, kun vilkkaimmista suunnista ei tarvi varoa kuin yhdestä suunnasta yhtä kaistaa pitkin tulevia autoja, kiitos keskisaarekkeiden.

        Ei ne saarekkeet liikennesääntöjä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne saarekkeet liikennesääntöjä muuta.

        Ihanko itse tuon keksit?
        No, ei ne saarekkeet sääntöjä muutakaan, mutta liikennettä muuttavat.
        Lähtiessäsi suojatietä pitkin katua ylittämään, varot vasemmalta yhtä kaistaa pitkin tulevia,
        keskisaarekkeelta jatkaessasi varot oikealta yhtä kaistaa pitkin tulevia.
        Ennen varoit oikealta JA vasemmalta kahden, yhteensä neljän, kaistan liikennettä.


    • Anonyymi

      Aika monelle on todella vaikeaa noudattaa liikennesääntöjä ja parkkeeraukset ne vasta huikeita on. Semmosta se on täällä persulandiassa.

      • Anonyymi

        Mitäs vikaa parkkeeramisessa on?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe