Puolet eläkerhastoissa liikana

Anonyymi-ap

Liiat valtiolle velan maksuun ym. Loppuajan eläkkeitä voii hyvin laskea, jotka ylittää tietyn rajan. Omanikin voisi puolittaa. Meilläkin on molemmilla ylisuuret eläkkeet.

11

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liika on liikaa jota paljon eläkkeissä.

• Anonyymi

Haloset Tarja ja Pena, 350 000 € vuodessa, eläketulot yhteensä, osa verottomia 96000 €, Valtio passaa monissa asioissa mm kuljetukset. Mitä hekin sellaisella rahalla tekee.

• Anonyymi

Tarjakin sanoi olevansa köyhä, kait demut uskoo senkin.

• Anonyymi

Eläkkeet pitäisi pilkkoa pillunpäreiksi. Suuret tulot, vähentää eläkekertymää. Pienet tulot lisätä. Ei kukaan tarvitse 350 000 € eläkkeitä. Halosillakin riittäisi Tarjan veroton eläke, muut jakoon 96000 € vuosi. Nämä on ihan päin peetä ! Eihän nyt tarkoitus että suku elää eläkkeillä.

• Anonyymi

Demarit jakaneet Suomen ahneuksissaan. Muka tasa-arvoa hokevat.

• Anonyymi

Säälittää aloittajan pankkolängvitsinen aloitus jossa jo otsikossa on pankkolängvitsiä.

Onko pakko kirjoittaa tänne kun ei osaa kirjoittaa?

• Anonyymi

Sinä nyt näet jokapaikassa, saitko edes kansakoulua läpi.

• Anonyymi

Raha on liikana huomattavia määriä. Joulun alus tulossa; jaan paljon kauppoihin ostokortteja, toive olisi ne saadaa oikeaan käyttöön. Lapsiperheet etusijalla. Myös heikoilla kantimilla oleville, jos esim. alkoholisoitunut vien lähistölle suoraan ruokakassin, ainakin pari sellaista tiedän. Järjestölle myös siirrän rahaa, että tietävät paremmin jakokohteita. Rahalla ei tee mitään kun liikaa. Nyt jaan 50000 €

• Anonyymi

Palstallakin on köyhiä, mutta he omaa syytään alkaa kommunistiksi.

• Anonyymi

Loppuajan eläkkeitä voii hyvin laskea, jotka ylittää tietyn rajan.

• Anonyymi

Eläkeläiset eivät paljoa tarvitse. Verkkarit kestää loppuelämän eikä muita vaatteita enää tarvitse. Autoakaan ei enää tarvitse kun ei tarvitse mennä minnekään. Itse kun tekee ruoat ja parsii sukat niin halvaksi tulee. Kiikkustuoli on ainoa minkä tarvitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22