Liiat valtiolle velan maksuun ym. Loppuajan eläkkeitä voii hyvin laskea, jotka ylittää tietyn rajan. Omanikin voisi puolittaa. Meilläkin on molemmilla ylisuuret eläkkeet.
Puolet eläkerhastoissa liikana
11
103
Vastaukset
- Anonyymi
Liika on liikaa jota paljon eläkkeissä.
- Anonyymi
Haloset Tarja ja Pena, 350 000 € vuodessa, eläketulot yhteensä, osa verottomia 96000 €, Valtio passaa monissa asioissa mm kuljetukset. Mitä hekin sellaisella rahalla tekee.
- Anonyymi
Tarjakin sanoi olevansa köyhä, kait demut uskoo senkin.
- Anonyymi
Eläkkeet pitäisi pilkkoa pillunpäreiksi. Suuret tulot, vähentää eläkekertymää. Pienet tulot lisätä. Ei kukaan tarvitse 350 000 € eläkkeitä. Halosillakin riittäisi Tarjan veroton eläke, muut jakoon 96000 € vuosi. Nämä on ihan päin peetä ! Eihän nyt tarkoitus että suku elää eläkkeillä.
- Anonyymi
Demarit jakaneet Suomen ahneuksissaan. Muka tasa-arvoa hokevat.
- Anonyymi
Säälittää aloittajan pankkolängvitsinen aloitus jossa jo otsikossa on pankkolängvitsiä.
Onko pakko kirjoittaa tänne kun ei osaa kirjoittaa?- Anonyymi
Sinä nyt näet jokapaikassa, saitko edes kansakoulua läpi.
- Anonyymi
Raha on liikana huomattavia määriä. Joulun alus tulossa; jaan paljon kauppoihin ostokortteja, toive olisi ne saadaa oikeaan käyttöön. Lapsiperheet etusijalla. Myös heikoilla kantimilla oleville, jos esim. alkoholisoitunut vien lähistölle suoraan ruokakassin, ainakin pari sellaista tiedän. Järjestölle myös siirrän rahaa, että tietävät paremmin jakokohteita. Rahalla ei tee mitään kun liikaa. Nyt jaan 50000 €
- Anonyymi
Palstallakin on köyhiä, mutta he omaa syytään alkaa kommunistiksi.
- Anonyymi
Loppuajan eläkkeitä voii hyvin laskea, jotka ylittää tietyn rajan.
- Anonyymi
Eläkeläiset eivät paljoa tarvitse. Verkkarit kestää loppuelämän eikä muita vaatteita enää tarvitse. Autoakaan ei enää tarvitse kun ei tarvitse mennä minnekään. Itse kun tekee ruoat ja parsii sukat niin halvaksi tulee. Kiikkustuoli on ainoa minkä tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512