Yöpyminen seksiä vastaan

Anonyymi-ap

Tää nyt ei suoranaisesti kuulu tähän palstalle mutta enemmän kuin seksipuolelle kai. Pohdiskellut oiskohan täällä ketään sellaista ihmistä Seinäjoelta kuka vuokraa kämppää, Airbnb. Joskus toisinaan olisi tarvetta yöpyä Seinäjoella töiden takia. Suostuisikohan kukaan semmoiseen järjestelyyn että saisin joskus harvoin nukkua siellä kämpässä ja sitten mies saisi vastineeksi tästä seksiä.

16

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskalla kertoo tarkemmin paikka kuntaa, vuokraan kolmea asuntoa joista yksi kalustettu kolmio lähinnä lomailijolle. Työ matkaa tekevät rouvat asuvat viikolla, aika useinkin käyttön rouvat maksaa luonnossa. T. M57

• Anonyymi

Ei hätää buaahaa spede apua on sulle jo tulossa.

• Anonyymi

Tule käymään täällä Helsingissä, pidän sua prinsessana.

• Anonyymi

Hähähää spede mitäs olet.

• Anonyymi

Minulla olisi Seinäjoella omakotitalon yhteydessä kalustettu yksiö, joka on satunnaisesti vuokralla.
      Jos tällainen vaihtoehto kiinnostaa, niin laita kommenttia.

• Anonyymi

Miksi et ole jo delannut.

• Anonyymi

Voisi kiinnostaa. Seuraavaks pitäis miettiä näkemistä ja sitä ollaanko sellaisia että halutaan fyysisesti tuota toteuttaa. Ja toki muutenkin tutustua. Pitää miettiä miten sais toisiimme yhteys.

• Anonyymi

Jos sulla ei oo alkuun antaa mitään pilipali osoitetta tai nickiä niin mä voin aktivoida mun vanhan Kikin, jos sulla on sellainen? Si vasta vaihtaa jotkut oikeat missä asioi. Tänne kun ei voi oikeita laittaa.

• Anonyymi

Ei oikein ole. Mutta yritetään jotenkin saada yhteys

• Anonyymi

Onko sulla se Kik jos aloittaa sillä? Se ei oo yleisesti mulla käytössä niin voin laittaa sen

• Anonyymi

Kerro kerro kerro

• Anonyymi00020

Mun lakanoiden alla saa kimuli olla joka yö seksiä vastaan, välillä vaikka 2x!

• Anonyymi00021

Otatko suihin myös ?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      809
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      664
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      584
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      308
      578
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      530
    Aihe