Tää nyt ei suoranaisesti kuulu tähän palstalle mutta enemmän kuin seksipuolelle kai. Pohdiskellut oiskohan täällä ketään sellaista ihmistä Seinäjoelta kuka vuokraa kämppää, Airbnb. Joskus toisinaan olisi tarvetta yöpyä Seinäjoella töiden takia. Suostuisikohan kukaan semmoiseen järjestelyyn että saisin joskus harvoin nukkua siellä kämpässä ja sitten mies saisi vastineeksi tästä seksiä.
Yöpyminen seksiä vastaan
15
1102
Vastaukset
- Anonyymi
Uskalla kertoo tarkemmin paikka kuntaa, vuokraan kolmea asuntoa joista yksi kalustettu kolmio lähinnä lomailijolle. Työ matkaa tekevät rouvat asuvat viikolla, aika useinkin käyttön rouvat maksaa luonnossa. T. M57
- Anonyymi
Ei hätää buaahaa spede apua on sulle jo tulossa.
- Anonyymi
Tule käymään täällä Helsingissä, pidän sua prinsessana.
- Anonyymi
Hähähää spede mitäs olet.
- Anonyymi
Minulla olisi Seinäjoella omakotitalon yhteydessä kalustettu yksiö, joka on satunnaisesti vuokralla.
Jos tällainen vaihtoehto kiinnostaa, niin laita kommenttia.- Anonyymi
Miksi et ole jo delannut.
- Anonyymi
Voisi kiinnostaa. Seuraavaks pitäis miettiä näkemistä ja sitä ollaanko sellaisia että halutaan fyysisesti tuota toteuttaa. Ja toki muutenkin tutustua. Pitää miettiä miten sais toisiimme yhteys.
- Anonyymi
Jos sulla ei oo alkuun antaa mitään pilipali osoitetta tai nickiä niin mä voin aktivoida mun vanhan Kikin, jos sulla on sellainen? Si vasta vaihtaa jotkut oikeat missä asioi. Tänne kun ei voi oikeita laittaa.
- Anonyymi
Ei oikein ole. Mutta yritetään jotenkin saada yhteys
- Anonyymi
Onko sulla se Kik jos aloittaa sillä? Se ei oo yleisesti mulla käytössä niin voin laittaa sen
- Anonyymi
Kerro kerro kerro
- Anonyymi00020
Mun lakanoiden alla saa kimuli olla joka yö seksiä vastaan, välillä vaikka 2x!
- Anonyymi00021
Otatko suihin myös ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721