Löytyisikö miestä viettelemään vaimoa 3.10. lähtevälle Serenade laivalle?
Serenade 3.10
16
582
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoit kysely sitten hyvissä ajossa....
- Anonyymi
Nopea mato linnun nappaa
- Anonyymi
Missäs olet voisin työntää sut.
- Anonyymi
Millainen vaimo oon myös risteilyllä tm53
- Anonyymi
Vajaa 40 timmissä kunnossa oleva tummaverikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajaa 40 timmissä kunnossa oleva tummaverikkö.
Onko vaimosi mukana juonessa?
Haluaako hän tulla vietellyksi ja nussituksi?
Miten sinä itse, haluatko tosiaan toisen miehen panevan sun vaimoa?
Miehiä kyllä löytyy nussimaan sun vaimoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vaimosi mukana juonessa?
Haluaako hän tulla vietellyksi ja nussituksi?
Miten sinä itse, haluatko tosiaan toisen miehen panevan sun vaimoa?
Miehiä kyllä löytyy nussimaan sun vaimoa!Jos sopiva löytyy, niin reidet aukeavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sopiva löytyy, niin reidet aukeavat
Olisi kiva päästä hänen reisiä levittämään joku kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva päästä hänen reisiä levittämään joku kerta.
Yöllä ja aamulla levitteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöllä ja aamulla levitteli.
Hyi saatana rämesika
- Anonyymi
Toi on hyvä keino saada oma vaimo antamaan myös kimpassa kahdelle miehelle.
Minä aikoinani yritin saada omaa vaimoa mukaan kimppanaiseksi ilman tulosta.
Sitten kysyin kaverilta jos hän haluaisi panna mun vaimoa kimpassa mun kanssa ja hän halusi.
Sovimme kaverin kanssa että hän tulee meille ja yritetään iskeä vaimo tanssittamalla häntä vuorotellen ja yrittämällä kaataa vaimoani sänkyyn.
Sovittu perjantai tuli ja otettiin viiniä ja krillailtiin ja musiikki soi ja tanssittiin vaimoni känssa.
Pikkuhiljaa kaverin kädet pääsi jo kokeilemaan rintoja sekä pillua.
Kaverin käydessä veskissä vaimoni kysyi olenko vielä sitä mieltä että haluaisin hänet kimppanaiseksi kahdelle miehelle? Sanoin haluavani edelleen ja vaimo kysyi passaisiko tämä kaveri meille kolmanneksi? Sanoin sopivan hyvin.
Kaverin tullessa takaisin vaimo kertoi minun haluavan häntä toisen miehen kanssa kimpassa.
Hän on huomannut kaverimmekin haluavan häntä niin mennäänkö kokeilemaan mitä saisimme aikaiseksi? Olimme valmiita seuraamaan vaimoa makkariin ja riisuimme vaimoni kaverin keskittyessä toiseen rintaan minun keskittyessä toiseen.
Olimme riisuneet itsemmekin ja kun pääsin kokeilemaan vaimoni pillua niin huomasin siellä olevan jo kaverin sormet.
Suutelin vaimoa kaverin alkaessa nuolemaan vaimoni pillua katsoin vaimoa kun kaveri nuoli vaimoani.
Vaimo seurasi hymyillen minun ilmettäni kaverin touhutessa pillun kanssa.
Vaimo pyysi toista panemaan ja vieraskoreana kaveri sai panna ekana.
Pantiin viikonlopun ajan vaimoani enimmäkseen kimpassa mutta välillä myös kaksistaankin.
Nyt vaimo on täysin kahden miehen nainen ja kaverikin yöpyy meillä samassa sängyssä enempi kuin kotonaan.
Vaimoni oli 21-vuotias aloimme ensikertaa ja nyt lilaan oltu kimppa touhussa 3 vuotta vaimoni syntymäpäivänä 10.11 kun vaimoni täyttää 24-vuotta kaverin kanssa ollaan 25-vuotiaita.- Anonyymi
Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa
- Anonyymi
Juna män justiisa mutta laivalla pääsee aina!
- Anonyymi
Risteily kimppailuun Serenadella kannattaa varata ainakin perhehytti tai Standard. Niissä mahtuu suht hyvin esim. neljän hengen porukka yhdessä naiskentelemaan ja muutenkin sekstailemaan. Sviitti tai Commondore tietenkin hieman isommalle porukalle. Noissa on suihkutilatkin hieman parempia ja porukka pääsee panojen välillä hyvin peseytymään ja tarvittaessa myös tekemään esim. suolihuuhtelut, kun se anaali-seksi noissa kimpoissa aina jossain vaiheessa tulee kyseeseen.
- Anonyymi
Porsas röh röh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943176HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732455Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k611435Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901412Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.13936Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184905Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N311872Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10817- 49795
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142778