Täsä on Stauffenberg hei. Vastaan että ei ole mutta Rombatin akku ei kestä suomen talvea.
Onko Daciassa huano ohjaus
8
271
Vastaukset
- Anonyymi
Kallon valo himmenee kun rombatti on niin heikko!
- Anonyymi
Menin akkukauppaan ostamaan uutta akkua. Kauppias sanoi että kas tässä on sinulle oiva akku Rombat. Made in EU. Sanoin että ei kiitos. Minä en meseeni kelpuuta mitään halpuutettua akkua. Poistuin vähin äänin akkukaupasta ja hain Motonetistä Vartan akun. Mietteitä. Kommentteja.
- Anonyymi
Kauppias koitti aiheuttaa sinulle mielipahaa myymällä paskan akun. Hyvä että päädyit Vartaan.
- Anonyymi
No ei Vartassa ole mitään vikaa mutta Rombatista olen kyllä teidän kanssa toista mieltä. Se kesti minun autossa 8v. ja sen pitempään ei yleensä pelaa enää monet muutkaan merkit paitsi Optimasta on vielä parempia kokemuksia ja Exiden Optima kopiosta
- Anonyymi
Yhdeksäs vuosi menossa Rombatin kanssa. Saa nähdä miten tästä eteenpäin.
- Anonyymi
Se on tällä palstalla nin niin niin tavallista että näillä toisilla ei Rombat akku toimi kunnolla . No siihenhän on kyllä täysi syy,,,koska niillä ei sitä edes ole. ....Eräs toinen asia ihmetyttää paskanpuhujissa että ne vetää esiin Kiinassa valmistetut autonrenkaat ,eivätkä koskaan mainitse mitään huonoista eurooppalaisista renkaista. Kun on ajanut autoa yli 50 vuotta niin täytyy sanoa että Kiinanrenkaat olisivat saaneet tulla jo aiemmin. Täällä meillä on myös ajettu pinnoitetuilla paskoilla ennen kuin Kiinanrenkaat syrjäytti pinnoittamot kannattamattomaksi, Kiinassa kuitenkin renkaat tehdään pyöreiksi ja laatu polkee alleen Maragonit ynnä muut sellaiset
- Anonyymi
Hahahahahah. Huhihihiii. Kakkaa puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909