Käyn päivittäin syömässä mobiliassa ja huvittuneena seurannut puiston uuden laitteen raktyötä, noin viis ukkoo seisoo siinä tumput suorina ja kuorma auto nököttää vieressä sekä kaivinkone, palkka juoksee, minä en,sanoi entinenkin työmies joskus kunnan työkohteessa.
Mobilian leikkipuisto
6
475
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa seurannut. Työ moraali lienee heille tuntematon.
- Anonyymi
Kato mikä firma sitä tekee. On meinaa ulkopuolinen urakoitsija.
- Anonyymi
Masa yards
- Anonyymi
Kyötikkälän kentän töitä joskus tuli kuntoillessa katsottua.
L..... teki maanleikuutta minikaivinkoneella koko kesän.
Täytyy olla hyvät suhteet näillä "vaki" urakoitsijolilla ,mitä
ei voi vaihtaa .
Vaihdossa ei voi tulla kalliimpaa ,hitaampaa,huonompaa.
No Auvinen nostaa taas veroäyriä ,kun ylimääräinen 10 miljoonaa on saatu
haaskattua Lamminrahkaan ja hupailu hommiin.- Anonyymi
Ruskeat kuoret vaihtaa omistajaa tasaisin välein niin homma pelaa ja laskutus juoksee.
- Anonyymi
Onko joku ulkomaalanen yritys kun iso mies kaivaa kuoppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741