kun lähdit 😔
Voiko jättää näin vaan kaiken taakseen ilman yhteydenottoa?
Tietäisitpä mies minkä ikävän jätit
23
533
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut eivät ota yhteyttä ja jotkut eivät vastaa yhteydenottoon.
- Anonyymi
Täytyy olla tunteeton
- Anonyymi
Ymmärrän ja varsinkin jos on yhteystiedot.
Mulla ei ole 😔
- Anonyymi
Teit sen juoruilullasi helpoksi.
- Anonyymi
Kauanko se sinä olet näitä aapeeäijän postauksia reflektoinut? Sinne se monen todellisuus on kadonnut kuin suomalais-ugrilainen ääni venäjän vallan alla
- Anonyymi
Miks ei vois mikä siitä muka vaikeaa tekee tosin tarkoittaa myös silloin ettei ole tuntenut mitään aitoa ainakaan toista kohtaan
- Anonyymi
Asian teki vaikeaksi ehkä se kun varattuna toinen tai molemmat
- Anonyymi
Kerroit käytökselläsi, että tunteesi minua kohtaan eivät olleet kovinkaan vahvoja.
- Anonyymi
Yllätit, siksi käytös. Uudestaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla nyt ollut tarpeeksi aikaa miettiä, että kyse saattaa olla loppuelämän jutusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla nyt ollut tarpeeksi aikaa miettiä, että kyse saattaa olla loppuelämän jutusta?
Olisi ollut❤️rakastuin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuitenkin välinpitämättömän oloinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuitenkin välinpitämättömän oloinen...
Niin päälle päin, sisällä kaikkea muuta.
- Anonyymi
Ulosotossa..kaik män
- Anonyymi
Odotan rakas että laittaisit viestiä❤️fonectasta saa numeron tai facesta löydät. Myös työpaikan säpoon voit laittaa etunimi.sukunimi@työpaikka.com
Mulla on kova ikävä❤️jos oisin tiennyt sen tuskan joka sulla oli, olisin lähestynyt sua enemmän. Ei tämä näin saanut päättyä - Anonyymi
Kyllä kun olet noin ilkeä ihminen ei ole edes ikävä tuollaista pelleilijä naista nyt on vapautunut ja hybä olo minulla
- Anonyymi
Ait siis tänäänkin jodlata aloittajaäijä näille järjen riemuvoitoille samat dialogit? Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ait siis tänäänkin jodlata aloittajaäijä näille järjen riemuvoitoille samat dialogit? Tee
Se ei tainnut susta tai sulle puhua, se puhu naisesta, ei vttumaisesta ja hullusta maanisesta ämmästä. Vissi ero näääääääs.
- Anonyymi
Miks ei vois roikkumalla menneessä kun ei pilaa kun oman elämänsä jotain mitä opin jo nuorena mu si taas ilman toivoa huomisesta ei meillä kellään ole mitään muuta kun mennyt aika joka ei koskaan palaa vaikka kuinka haluaisi jos mä saisin valita ni se ois viiskyt luku miksi sillon osattiin edes tehdä kestämään ja jotain vikaa ilmeni ne oli helppo korjata ainakin kuullun mukaan
- Anonyymi
Kyllä voin.
- Anonyymi
Onko sulla ”laaja” nainen mielessä joku jamppa mitä tälle palstaäijälle esität vai ihanko vaan tavan ja pakkomielteen vuoksi? Naiselta sivusta
- Anonyymi
Hän ei missään kohtaa näyttänyt että ois välittänyt. Kaikkia muita kyllä jaksoi hehkuttaa ja jaksaa edelleen. Se ei tunnu rakkaudelta.
- AnonyymiUUSI
Pystyn jättämään petturin taakseni hyvinkin helposti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275349HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
- 171318
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 421215