Tietäisitpä mies minkä ikävän jätit

Anonyymi-ap

kun lähdit 😔
Voiko jättää näin vaan kaiken taakseen ilman yhteydenottoa?

23

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut eivät ota yhteyttä ja jotkut eivät vastaa yhteydenottoon.

• Anonyymi

Täytyy olla tunteeton

• Anonyymi

Ymmärrän ja varsinkin jos on yhteystiedot.
        Mulla ei ole 😔

• Anonyymi

Teit sen juoruilullasi helpoksi.

• Anonyymi

Kauanko se sinä olet näitä aapeeäijän postauksia reflektoinut? Sinne se monen todellisuus on kadonnut kuin suomalais-ugrilainen ääni venäjän vallan alla

• Anonyymi

Miks ei vois mikä siitä muka vaikeaa tekee tosin tarkoittaa myös silloin ettei ole tuntenut mitään aitoa ainakaan toista kohtaan

• Anonyymi

Asian teki vaikeaksi ehkä se kun varattuna toinen tai molemmat

• Anonyymi

Kerroit käytökselläsi, että tunteesi minua kohtaan eivät olleet kovinkaan vahvoja.

• Anonyymi

Yllätit, siksi käytös. Uudestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla nyt ollut tarpeeksi aikaa miettiä, että kyse saattaa olla loppuelämän jutusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla nyt ollut tarpeeksi aikaa miettiä, että kyse saattaa olla loppuelämän jutusta?

Olisi ollut❤️rakastuin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kuitenkin välinpitämättömän oloinen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kuitenkin välinpitämättömän oloinen...

Niin päälle päin, sisällä kaikkea muuta.

• Anonyymi

Ulosotossa..kaik män

• Anonyymi

Odotan rakas että laittaisit viestiä❤️fonectasta saa numeron tai facesta löydät. Myös työpaikan säpoon voit laittaa etunimi.sukunimi@työpaikka.com

Mulla on kova ikävä❤️jos oisin tiennyt sen tuskan joka sulla oli, olisin lähestynyt sua enemmän. Ei tämä näin saanut päättyä

• Anonyymi

Kyllä kun olet noin ilkeä ihminen ei ole edes ikävä tuollaista pelleilijä naista nyt on vapautunut ja hybä olo minulla

• Anonyymi

Ait siis tänäänkin jodlata aloittajaäijä näille järjen riemuvoitoille samat dialogit? Tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ait siis tänäänkin jodlata aloittajaäijä näille järjen riemuvoitoille samat dialogit? Tee

Se ei tainnut susta tai sulle puhua, se puhu naisesta, ei vttumaisesta ja hullusta maanisesta ämmästä. Vissi ero näääääääs.

• Anonyymi

Miks ei vois roikkumalla menneessä kun ei pilaa kun oman elämänsä jotain mitä opin jo nuorena mu si taas ilman toivoa huomisesta ei meillä kellään ole mitään muuta kun mennyt aika joka ei koskaan palaa vaikka kuinka haluaisi jos mä saisin valita ni se ois viiskyt luku miksi sillon osattiin edes tehdä kestämään ja jotain vikaa ilmeni ne oli helppo korjata ainakin kuullun mukaan

• Anonyymi

Kyllä voin.

• Anonyymi

Onko sulla ”laaja” nainen mielessä joku jamppa mitä tälle palstaäijälle esität vai ihanko vaan tavan ja pakkomielteen vuoksi? Naiselta sivusta

• Anonyymi

Hän ei missään kohtaa näyttänyt että ois välittänyt. Kaikkia muita kyllä jaksoi hehkuttaa ja jaksaa edelleen. Se ei tunnu rakkaudelta.

• Anonyymi
      UUSI

Pystyn jättämään petturin taakseni hyvinkin helposti.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      127
      5349
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4765
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      84
      3967
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3320
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1815
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      32
      1799
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1418
    8. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      17
      1318
    9. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1312
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      42
      1215
    Aihe