Pahat ihmiset elämässämme

Anonyymi-ap

Ehdotuksesta tein tästä oman aloituksensa.

>>Anonyymi
2025-10-03 08:10:45
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19078684/kaikkia-ssynteja-ei-anteeksianneta :

Anonyymi kirjoitti:
Paha ihminen / ihmiset elämässämme, näilläkin foorumeilla.
Kuulostaako tutulta:

https://www.youtube.com/watch?v=kUlUNXx2Zg4

Vänkääminen on turhaa.<<

>>Lue lisää
Tämä viesti "Paha ihminen / ihmiset elämässämme" linkkeineen vaatisi ehdottomasti oman aloituksensa...<<

Joku löytää tuosta linkistä esim. vl:n hoitokokousväkeä, minä taas löydän siitä helluntaiseurakunnat koko jäsenistöineen, mutta myös lukuisia muita kohtaamiani ihmisiä: ihka jumalattomia (ateisteja), mutta myös esim. ev.lut.kirkkoon kuuluvia (aikuisia ja lapsia), mutta siihen sen kummemmin uskovia. Myös mm. tuntemiani juutalaisia koko joukon. No, muslimit lisänä... Eri poliittiset toimijat...

Eli: koko ihmiskunta, kaikkineen. Eri ryhmittymissä asiat vain korostuvat aina omalla tavallaan.

Toivottavasti en, itsekin syntisenä, kuitenkaan itse kuuluisi tuohon joukkioon, en tosin tunnistakaan itsessäni tuollaista tarkoituksellista ja suunnitelmallista pahuutta, josta tuossa linkissä kerrotaan.

Tuon videon kautta minulle selkeytyi eräs melkoisen suuri asia omastakin lähipiiristäni. Asia oli pahempi kuin olin koskaan ymmärtänyt.

Olen kyllä jo kauan tajunnut, että elämme melkoisessa illuusiossa. Ympärillämme oleva maailma ei ole "vain heikko ja erehtyväinen", vaan suunnitelmallisen, järjestelmällisen paha, todella kuhisten täynnä tarkoituksellisia rikollisia, ihmisissä myös muita vaanivia riivaajia, Helvetin joukkoja.

Ja sitten osa, ei-ihan-niin-järjestäytyneitä, hapuilevia, syntisyydessäänkin hyvyyttä ja totuutta etsiviä ihmisparkoja. Viattomuudessaan ed. mainittujen uhreiksi joutuvia.

= Langennut luomakuntamme omana itsenään ja jonka todellinen olemus kyllä on osin nähtävissäkin jos vain haluaa ja uskaltaa avata silmänsä.

Tässä omaa näkemystäni asiasta. Vl-teologit saattavat olla toista mieltä? Tai sitten eivät?

37

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=kUlUNXx2Zg4

Kaikkien srk:n ja rauhanyhdistysten ennen kaikkea hoitamisia käsittelevien kokousten ja kokoonpanojen aluksi on osallistujien hyvä keskittyä kuuntelemaan yllä oleva reilut kaksikymmentä minuuttia kestävä video. Ehkä se avaa silmät näkemään todellisuuden mihin hoitamiset suurimmalta osalta perustuivat eli hoitajina toimineiden ihmisten silmittömään pahuuteen. Äärimmäisen rehellisen kasvatuksen saaneena on täysin käsittämätöntä, että ei edes johtotähtenä olevalla srk:lla ole kykyä erottaa oikeaa väärästä. Vaan srk on hyväksymässä hoitotapausten hirvittävän pahuuden ja väkivallan täällä esille tuodun lausuntonsa - hoitokokoukset olivat siunauksellisia - perusteella. Jos tuo on totta? Tuo lausunto koskenee vain muutamaa tapausta, mutta suurin osa hoitamisista oli pahuuden ja kateuden vallassa riehuneiden ihmisten aikaansaannoksia. Video kannatta ehdottomasti kuunnella.

• Anonyymi

yleensä kateellinen ja sairas hyväksi käyttäjä uskonto saa tuulta purjeisiin kun joku on uskovainen

• Anonyymi

He, jotka henkilökohtaisesti ovat Herran omia, erottavat hyvän pahasta, oikean väärästä. Oikeamieliset tuntevat ja puolustavat Totuutta, heissä on sama Henki.

Hengellisiä asioita tutkiessa on eduksi jos asiaa miettivä on nk. uudestisyntynyt. Silloin jo hänessä vaikuttava Pyhä Henki osoittaa hänelle asioita (etenkin, jos hänessä vaikuttavat nk. PH:n armolahja, kuten "henkien erottamisen armolahja) ja joita muutoin, jo ihmisenäkin "kiltti" ihmismieli, on hidas havaitsemaan, niitä suorastaan mahdoton havaitsemaan ja oivaltaa.

Joh. 10: 1-5
        1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
        2 Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
        3 Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
        4 Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
        5 Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."

Samoin pahat: he tukevat omiaan. Erilaisin selityksin, mutta tukevat kuitenkin.

Jeesus sanoo lukuisissa kohdin kullekin ihmisyksilölle: "Tule ja seuraa minua".

Vaikka olisi jo kastetukin, ei se kauaa yksin auta: ymmärtäessään kutsun tarkoituksen, ihmisen on itse tehtävä tämä ainoa valintansa, vastata Jumalalle, Jeesukselle, Pyhälle Hengelle joko "Kyllä" tai "Ei". Vastaamatta jättäminen on "Ei".

Joh. 3: 1-7
        1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
        2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."

3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa". ✨

4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
        5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
        6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
        7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

"... vedestä JA Hengestä..."

Kuinka tämä käytännössä tapahtuu?
        Vesi = kaste.
        Henki = tämä saadaan rukouksessa kun ihminen asiaa ensin vakaasti miettien haluaa seurata Jeesusta.
        - Hän haluaa tehdä parannuksen = hylätä kaiken maallisen takanaan. Jumalattoman elämän sen tapoineen, synnin.
        - Tulee polvillaan Jumalan eteen, tunnustaa Hänelle syntinsä. Ilmaisee haluavansa hylätä KAIKEN maallisen Jeesuksen ja Jumalan armon vuoksi. Rukoilee Jumalan armoa, rukoilee uudestisyntymää elämäänsä. Ilmaisee haluavansa olla Jumalan lapsi, Jeesuksen seuraaja.

Job 33: 23, 24
        23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'.

Nyt ihmisellä itsellä ei ole muuta tehtävää kuin kiittää Jumalaa ja ihmetellä itsessään tapahtuvaa muutosta, sekä vastusta Prklettä joka myös nopeasti eri tavoin pyrkii häntä houkuttamaan takaisin jumalattomuuteen, sillä näin se tekee. Sitä hyökkäystä ei pidä säikähtää. Pidät vain uskossa kiinni Jeesuksesta, niin kohta se lopettaa.

Jos sitten lankeaakin, ei mitään katastrofaalista ole vielä tapahtunut ellei jää siihen lankeemukseensa: voi aina palata rukoukseensa ja uskoonsa, että olet / olen lunastettu "Jeesuksen pyhässä Nimessä ja veressä".

Joh. 14:27
        Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
        💛

• Anonyymi

Onhan kerrassaan hyvä video kuvaamaan pahan ihmisen tapaa toimia ja täsmäkuvaus tuntemistani hoitajista.

Pahuus tuli voimakkaana yhteisöön pahojen ja kateellisten ihmisten myötä hoitokokousvuosina hoitokokoustehtailuna. Sydämestään uskovaisia kiusattiin täysin tekaistujen syiden perusteella kyhätyissä hoitokokouksissa. Ja mikä hirveintä tätä toimintaa ei ole kyetty tunnustamaan täysin vääräksi vielä tähän päiväänkään mennessä. Tiedän mistä kirjoitan, koska jouduin mykkähoitoprosessiin, jonka syytä en tiedä vielä tänäkään päivänä. Tunnistin kyllä heti alkumetreillä näiden ilkimysten toiminnan perimmäiset syyt ja mistä heillä kenkä puristaa enkä alkanut heidän kanssaan mihinkään keskusteluihin. Mutta totuushan on, että nämä umpipahat ja -kierot ihmiset eivät tarvitse todellista tietoa syyttääkseen, vaan he keksivät kaiken ja pitävät myös huolen, että keksityt juorut leviävät. Kun sitten pitkään kestänyt mykkähoitoprosessi läheni loppuaan, yksi aktivisti / perkel....istä rakkautta uhoava ilmoitti minulle, että ei anneta tämän kaiken haitata kanssakäymistämme, kun seuraavan kerran tapaamme. Hyi oksetus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan kerrassaan hyvä video kuvaamaan pahan ihmisen tapaa toimia ja täsmäkuvaus tuntemistani hoitajista.

Pahuus tuli voimakkaana yhteisöön pahojen ja kateellisten ihmisten myötä hoitokokousvuosina hoitokokoustehtailuna. Sydämestään uskovaisia kiusattiin täysin tekaistujen syiden perusteella kyhätyissä hoitokokouksissa. Ja mikä hirveintä tätä toimintaa ei ole kyetty tunnustamaan täysin vääräksi vielä tähän päiväänkään mennessä. Tiedän mistä kirjoitan, koska jouduin mykkähoitoprosessiin, jonka syytä en tiedä vielä tänäkään päivänä. Tunnistin kyllä heti alkumetreillä näiden ilkimysten toiminnan perimmäiset syyt ja mistä heillä kenkä puristaa enkä alkanut heidän kanssaan mihinkään keskusteluihin. Mutta totuushan on, että nämä umpipahat ja -kierot ihmiset eivät tarvitse todellista tietoa syyttääkseen, vaan he keksivät kaiken ja pitävät myös huolen, että keksityt juorut leviävät. Kun sitten pitkään kestänyt mykkähoitoprosessi läheni loppuaan, yksi aktivisti / perkel....istä rakkautta uhoava ilmoitti minulle, että ei anneta tämän kaiken haitata kanssakäymistämme, kun seuraavan kerran tapaamme. Hyi oksetus!

Onhan näitä paavin lieve ilmiöitä nykyäänkin liikkeellä eivät sentään huutanut kurkku suorana hoito tilanteessa ja sanoneet kaikella ralkaudella

• Anonyymi

Oikeastaan venäläisten pitää pommittaa sairaalat paskaksi ja polttaa ruoka kaupat ja bensa asemat ja tuhota ydin voimalat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan venäläisten pitää pommittaa sairaalat paskaksi ja polttaa ruoka kaupat ja bensa asemat ja tuhota ydin voimalat

olki luodon kun pitäs pimeäksi niin tulisi vähän tsernmyrdiniä suomalaisille ja pari atomi pommia perään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hirveää kuinka joku voi tehdä tuollaista tämä on hirvittävän Nykänen ja pimeän pahuuden pesä tästä tulee onnettomuus koko Suomen kansalle ihmisiä seivästetään miekoilla ja niitä suljetaan öljy tynnyreihin musta laiset oksentavat heidän päällensä ja kuoleman kello lyö alku tahdit tälle hirveälle epi sodille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hirveää kuinka joku voi tehdä tuollaista tämä on hirvittävän Nykänen ja pimeän pahuuden pesä tästä tulee onnettomuus koko Suomen kansalle ihmisiä seivästetään miekoilla ja niitä suljetaan öljy tynnyreihin musta laiset oksentavat heidän päällensä ja kuoleman kello lyö alku tahdit tälle hirveälle epi sodille

kulma hampaat revitään hohtimilla irti ja ihmisiä suljetaan pehmustettuihin huoneisiin joissa niitä kohtaa armoton oikeuden käynti marttyyrin juoksevat kaduilla ja huutavat Jeesus on herra pelastaja saapuu idästä tehkää tietä saapuvalle kuninkaalle huutavat ne jotka turmion enkeli ei ole saanut saaliikseen ja maan täyttää tuho ja hävitys sivuavat rauniot ja niistä nouseva savu saavat ihmiset hikoilemaan ja ne vuotavat verta tuho on totaalinen ja siitä selviää hengissä vain lyömällä kortin pöytään jonka kuvastimen ruskeat veri tahrat koristavat taivaallisella esi nautinnolla tuomion päivä on tullut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakava kysymys kuuluu, että voivatko heikolla itsetunnolla varustetut pohjimmiltaan todella ilkeät ja pahansuovat ihmiset olla uskovaisia? Hehän tuskin tuntevat katumusta mistään tekemisistään, vaan kulkevat kaiken aikaa ketunhäntä kainalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiroilu on synti et sinäkään paljon lerppa huuli tee mitään onnesi eteen täällä meuhkaat sen sijaan et teet parannuksen synneistä jos et tiedä seurojen merkitystä olet todella tyhmä

• Anonyymi

Tuolle audion kuvaamalle käytökselle on olemassa nimikin ja se on; narsismi.

Liisa Keltikangas-järvinen kuvaa sitä Yotupevideoilla ja kirjoissaan
      Esim. kirjassa Soiaalisuus ja sosiaaliset taidot.
      Siinä on noin 50-sivuinen kuvaus narsimista.

• Anonyymi

Yhteisössä on käsittääkseni myös psykologeja ja ihmettelen todella, että miten näihin ongelmatapauksiin ei ole puututtu ja yritetty auttaa kaikin mahdollisin keinoin. Täysin syyttömät ihmiset ovat joutuneet sairaiden hoitajien /narsistien hoitomielivallan uhreiksi. Tekohoitamisissa on ollut mukana myös puhujia. Yhteisön ei tulisi missään tapauksessa tukea tällaista käyttäytymistä - kuten se on tehnyt. Käsittääkseni narsismistakin voi parantua ainakin jollakin tasolla, mutta vaikeinta varmaan on, että "potilas" itse ymmärtää tilansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteisössä on käsittääkseni myös psykologeja ja ihmettelen todella, että miten näihin ongelmatapauksiin ei ole puututtu ja yritetty auttaa kaikin mahdollisin keinoin. Täysin syyttömät ihmiset ovat joutuneet sairaiden hoitajien /narsistien hoitomielivallan uhreiksi. Tekohoitamisissa on ollut mukana myös puhujia. Yhteisön ei tulisi missään tapauksessa tukea tällaista käyttäytymistä - kuten se on tehnyt. Käsittääkseni narsismistakin voi parantua ainakin jollakin tasolla, mutta vaikeinta varmaan on, että "potilas" itse ymmärtää tilansa.

Vl-liikkeesä on todella vähän psykologeja, koska hoitokokouksissa psykologia saarnattiin synniksi, sanottiin, että nämä psykologit sekoittaa pään, vieläkin on ihmisiä, jotka eivät uskalla mennä terapiaan, jos ei ole uskovainen terapeutti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vl-liikkeesä on todella vähän psykologeja, koska hoitokokouksissa psykologia saarnattiin synniksi, sanottiin, että nämä psykologit sekoittaa pään, vieläkin on ihmisiä, jotka eivät uskalla mennä terapiaan, jos ei ole uskovainen terapeutti.

Aikanaan hoitokokouksissa tehtiin aivan hirveitä virheitä. Jos psykologeille olisi annettu tilaisuus toimia ja jos he olisivat toimkneet rehellisesti, olisi suurin osa "hoidoista" jäänyt toteutumatta. Hoitajien olisi tullut saada mm. narsismidiagnoosi. Hoitajien hoitamattomien ongelmien jäljet näkyvät vielä tänäkin päivänä - avioeroja, lasten ja nuorten mielentervrysongelmua, huumaussineiden käyttöä ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikanaan hoitokokouksissa tehtiin aivan hirveitä virheitä. Jos psykologeille olisi annettu tilaisuus toimia ja jos he olisivat toimkneet rehellisesti, olisi suurin osa "hoidoista" jäänyt toteutumatta. Hoitajien olisi tullut saada mm. narsismidiagnoosi. Hoitajien hoitamattomien ongelmien jäljet näkyvät vielä tänäkin päivänä - avioeroja, lasten ja nuorten mielentervrysongelmua, huumaussineiden käyttöä ym.

Umpikiero narsisti ei sovi puhujaksi. Kaikki on vain petollista "näytelmää".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Umpikiero narsisti ei sovi puhujaksi. Kaikki on vain petollista "näytelmää".

Vieläkin on varmaan ihmisiä, jotka uskoutuvat näille puhujille semmoisista asioista, jotka kuuluisivat psykologeille.
        Puhujat on vl-liikkeen psykologeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkin on varmaan ihmisiä, jotka uskoutuvat näille puhujille semmoisista asioista, jotka kuuluisivat psykologeille.
        Puhujat on vl-liikkeen psykologeja.

Tämä on varmasti tltta.
        On aika jäkyttävää, jos ja kun puhuja on umpikiero narsisti, joka jo kertoo sen, että hänen ei missään tapauksessa tulisi olla puhuja. Seurakunta elää hirvittävän pelon vallassa ja tietoisena väärästä opettajasta, mutta kukaan ei uskalla sanoa ääneen, että hänet pitää erottaa. Ja jotkut arat sydämestään uskovaiset ja uskonyhteisön toimintaan vilpittömästi luottavat - seurakunta nimittää nuhteettomat puhujiksi - vielä erehtyvät uskoutumaan sisimmistä asioistaan umpikierolle narsistille, joka juoruaa ympäristöön kaiken omine lisineen, mitä kuulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on varmasti tltta.
        On aika jäkyttävää, jos ja kun puhuja on umpikiero narsisti, joka jo kertoo sen, että hänen ei missään tapauksessa tulisi olla puhuja. Seurakunta elää hirvittävän pelon vallassa ja tietoisena väärästä opettajasta, mutta kukaan ei uskalla sanoa ääneen, että hänet pitää erottaa. Ja jotkut arat sydämestään uskovaiset ja uskonyhteisön toimintaan vilpittömästi luottavat - seurakunta nimittää nuhteettomat puhujiksi - vielä erehtyvät uskoutumaan sisimmistä asioistaan umpikierolle narsistille, joka juoruaa ympäristöön kaiken omine lisineen, mitä kuulee.

Voi kauheaa tämä ei ole totta mistä tämä sydäntä raastava tuska tulee saan parkua tuskassa sydän juuria myöten enkelit itkevät taivaassa tämän järkyttävän murhe nätelmän äärellä miksi synnyin viaton karitsan veri vuotaa ja haavat eivät arpeudu koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kauheaa tämä ei ole totta mistä tämä sydäntä raastava tuska tulee saan parkua tuskassa sydän juuria myöten enkelit itkevät taivaassa tämän järkyttävän murhe nätelmän äärellä miksi synnyin viaton karitsan veri vuotaa ja haavat eivät arpeudu koskaan

Tarkoitatko, että monet itkevät kun avautuvat sinulle, olet kai puhuja ja pidät itseäsi enkelinä.
        Osaatko ohjata avun tarvitsijaa terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko, että monet itkevät kun avautuvat sinulle, olet kai puhuja ja pidät itseäsi enkelinä.

Minulla on sellainen kuva, että vl-liikkeessä on todella paljon ihmisiä, jotka tarvitsisivat terapiaan.
        Monet äidit joutuneet aivan liian raskaan taakan alle, liian ison perheen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen enkeli ja siunatussa tilassa maailman vaarat eivät minua koske koska olen enkeli jalo sukuisuuteni ei raski olla kosketuksissa mitättömyyksien kanssa ja voin vain parantaa kynnelle kykeneviä maa tuskien kanssa kamppailevia koti orjia en salli ylevään mielen tilaani molukkien löyhkää paetkaa kuoleman kauppiaat teidän paikkanne on helvetti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen enkeli ja siunatussa tilassa maailman vaarat eivät minua koske koska olen enkeli jalo sukuisuuteni ei raski olla kosketuksissa mitättömyyksien kanssa ja voin vain parantaa kynnelle kykeneviä maa tuskien kanssa kamppailevia koti orjia en salli ylevään mielen tilaani molukkien löyhkää paetkaa kuoleman kauppiaat teidän paikkanne on helvetti

helvetti=kärventyä atomi pommin piinaavassa tulessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu mieleenkään ohjata terapiaan en ole paholaisen kätyri jota sinä edustat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen hommia pimeenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen arvasinkin, olet hoitomies, hoitomiehet eivät ohjaa ihmisiä terapiaan, vaikka tarve olisi suuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ihme, että yhteisössä on niin paljon pahoinvointia. Sen kuulee esimerkiksi suvideurojen esirukouspyynnöistä. Puhujat/kyökkipsykologit kuvittelevat, että heillä puhujina on ammattipätevyys ja taito. Heidän neuvoillaan pahoinvointi vain lisääntyy ja psykologina toimiminen tulisi heiltä ehdotyomasti kieltää julkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen arvasinkin, olet hoitomies, hoitomiehet eivät ohjaa ihmisiä terapiaan, vaikka tarve olisi suuri.

Ei mua kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua kiinnosta

Se on usein ensimmäinen repliikki, mutta kun alkaa katsomaan sitä omaa elämää, niin voi alkaa kiinnostaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on usein ensimmäinen repliikki, mutta kun alkaa katsomaan sitä omaa elämää, niin voi alkaa kiinnostaakin.

Ei todellakaan kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta

Saa nauraa kun venäläiset ampuu pääsi täyteen reikiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta

Ei kiinnosta vaikka narsisti paskan jauhoja kuolisi enkä ole muutenkaan näistä suomi24 poru koista huolissaan ne saa kuolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta vaikka narsisti paskan jauhoja kuolisi enkä ole muutenkaan näistä suomi24 poru koista huolissaan ne saa kuolla

Yhteis kunta jätteet kirjoittelee täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteis kunta jätteet kirjoittelee täällä

Minua lukuun ottamatta koska olen todella hurskas mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua lukuun ottamatta koska olen todella hurskas mies

Ette päåse mun tasolle koska jalo sukuisuuteni ei salli sitä

• Anonyymi

Näkee selvästi medioissa että Ylen arvot ajoivat rehelliset suomalaiset pois kommentoimasta uutisointeja, siellä hilluu vain rasistit ja oikeisto.
      Lukee palestiinan kansanmurhaa tukevia kommentteja ja niiden tykkäyksiä..
      Nyt paljastuu miten rasistinen Suomi oikeasti on tulee rehellinen kuva Ylestä.

• Anonyymi

Oikeisto populismi tunkee arvojaan makuu huoneisiin jonka höykällä tekaistaan markkina rakoa tuleviin vaaleihin teok raatit toimittavat virkaansa syöden samma koita ja sila koita narsismi kukoistaa näiden päällys miesten ripotellessa suolaa haavoihin snagari kojun katveessa luodaan uutta kuolevaa suku polvea jonka tekaistu ssa hymyssä näkyy piilevä kuolema

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      73
      7462
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      71
      7236
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      152
      5896
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4847
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4129
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3810
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3447
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3358
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2843
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2492
    Aihe