Televisio olisi mukava ajankulu silloin tällöin. Toivoisi, että tulisi edes yksi
mukava ohjelma illan piristykseksi, mutta ei joka päivä oikein löydy,
vaikka ohjelmatarjontaa on paljon. Jokaiselle pitää olla jotain.
Olenkohan joku outo poikkeus, kun ei ohjelmat tahdo sytyttää ?
YLEltä tulee parhaat ohjelmat omasta mielestäni, kun en muitten kanavien
hömppäviihteestä ole ollenkaan kiinnostunut.
Aikuisten makuun eri alojen ihmisten henkilöhaastatteluja esimerkiksi kaipaisin.
"Itse asiassa kuultuna" oli minusta mielenkiintoinen ohjelma.
Radiota ei tule kuunnelluksi jostain syystä.
Minkälaisia televisio-ohjelmia toivoisitte ?
7
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minullekaan tulisi jos katsoisin vain tv:stä. Nauhoitan ohjelmia kaikilta kanavilta ja sitten katson niitä kun on sohvalla lojumisen aika. On rikossarjoja, haastattelu- ja musiikkiohjelmia. Erityisesti pidän lyhytelokuvista jotka kestävät 15 min-puoli tuntia. On paketoitu pieneen aikaan joku yksittäinen tilanne tai ihmisen ominaisuus. Nauhoitan muutamia pitkiä elokuvia, on vain niin että useimmat olen jos joskus nähnyt. Joitakin näkemättömiä ovat sellaiset joita on tullut elokuvateattereihin vaikka v. 2016-2018, silloin en ole joutanut elokuviin.
Näinä aikoina tulee mm. Kuolleet lehdet, joka oli niin hyvä että voisin toiseenkin kertaan katsoa. Samoin Täältä tullaan elämä.
Uutiset ja joskus kyselytunnit ja klo 21 tulevan ajankohtaisen katson livenä.- Anonyymi
Niin en keksi mitä lisää tarvitsisin, kun olen järjestänyt niin että nämä riittävät. Vähän se vaivaa vaatii mutta on mulla aikaa.
- Anonyymi
Minulla on niin vanha 27 tuuman telkkari, ettei siitä näe edes Yle areenaa.
Tyydyn päivän tarjontaan. Enimmäkseen lueskelen.
Uutiset, A-Studion ja eduskunnan kyselytunnin katson aina.
Iäkkäämmälle väelle voisi olla oma "Puoli seitsemän" ohjelma,
jossa olisi fiksumpia, vähän iäkkäämpiä haastateltavia kuin
nykyisessä ja toimittajat, jotka eivät pakkomielteisesti näyttelisi
pirteää. Ella on ihan kiva, mutta sen väkinäinen "pirteys" tökkii
eikä useimmat haastateltavat kiinnosta meikää.- Anonyymi
Ella on vieraampi kun vain harvoin katselen puoli7 ohjelmaa mutta se Mikko taitaa olla yksi positiivisimpia ihmisiä ihan luonnostaan. Sen verran olen vuosien varrella tätä vakikasvoa seurannut.
- Anonyymi
Poliittista satiiria lisää. Ei ole kuin yksi ohjelma. Se tulee onneksi tänään.
- Anonyymi
Toivoisin vanhoja elokuvia:
- Hitskokkeja (Muukalaisia junassa, Kierreportaat, Takaikkuna, Vertigo... jne)
- 1950-1990-luvun tunnettuja sekä suur- ja laatu-elokuvia. (Tohtori Zivago, Sound of Music, Jättiläinen, Stromboli, Myrskyluodon Maija-sarja...) Joitain vanhoja hyviä länkkäreitä ovat näyttäneetkin.
- Voisivat näyttää sarjana jonkun tunnetun ulkomaisen näyttelijän useita eri elokuvia.
Pari vuotta sitten kävin Italiassa ja Sisilian saarilla. Emme päässeet Strombolin itse saarelle, mutta ajoimme läheltä, ihan vierestä sen ohi ja sain upeita lähikuvia sen savuavista rinteistä. Olin vuosikymmeniä haaveillut pääseväni Strombolille, siitä asti kun lapsena näin elokuvan (Ingrid Bergman?). Innoissani selitin asiaa miehelle joka otti minusta kännykuvia Strombolia vasten.- Anonyymi
Hieno kokemus Italiassa !
Onkohan noita vanhoja elokuvaklassikoita nähtävissä jollain konstilla televisiossa?
Minä kun olen pudonnut kärryiltä aikaa päiviä digijuttujen suhteen......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13214322Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305952SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545515Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014359HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394117"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1053671Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632655Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438