Televisio olisi mukava ajankulu silloin tällöin. Toivoisi, että tulisi edes yksi
mukava ohjelma illan piristykseksi, mutta ei joka päivä oikein löydy,
vaikka ohjelmatarjontaa on paljon. Jokaiselle pitää olla jotain.
Olenkohan joku outo poikkeus, kun ei ohjelmat tahdo sytyttää ?
YLEltä tulee parhaat ohjelmat omasta mielestäni, kun en muitten kanavien
hömppäviihteestä ole ollenkaan kiinnostunut.
Aikuisten makuun eri alojen ihmisten henkilöhaastatteluja esimerkiksi kaipaisin.
"Itse asiassa kuultuna" oli minusta mielenkiintoinen ohjelma.
Radiota ei tule kuunnelluksi jostain syystä.
Minkälaisia televisio-ohjelmia toivoisitte ?
7
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minullekaan tulisi jos katsoisin vain tv:stä. Nauhoitan ohjelmia kaikilta kanavilta ja sitten katson niitä kun on sohvalla lojumisen aika. On rikossarjoja, haastattelu- ja musiikkiohjelmia. Erityisesti pidän lyhytelokuvista jotka kestävät 15 min-puoli tuntia. On paketoitu pieneen aikaan joku yksittäinen tilanne tai ihmisen ominaisuus. Nauhoitan muutamia pitkiä elokuvia, on vain niin että useimmat olen jos joskus nähnyt. Joitakin näkemättömiä ovat sellaiset joita on tullut elokuvateattereihin vaikka v. 2016-2018, silloin en ole joutanut elokuviin.
Näinä aikoina tulee mm. Kuolleet lehdet, joka oli niin hyvä että voisin toiseenkin kertaan katsoa. Samoin Täältä tullaan elämä.
Uutiset ja joskus kyselytunnit ja klo 21 tulevan ajankohtaisen katson livenä.- Anonyymi
Niin en keksi mitä lisää tarvitsisin, kun olen järjestänyt niin että nämä riittävät. Vähän se vaivaa vaatii mutta on mulla aikaa.
- Anonyymi
Minulla on niin vanha 27 tuuman telkkari, ettei siitä näe edes Yle areenaa.
Tyydyn päivän tarjontaan. Enimmäkseen lueskelen.
Uutiset, A-Studion ja eduskunnan kyselytunnin katson aina.
Iäkkäämmälle väelle voisi olla oma "Puoli seitsemän" ohjelma,
jossa olisi fiksumpia, vähän iäkkäämpiä haastateltavia kuin
nykyisessä ja toimittajat, jotka eivät pakkomielteisesti näyttelisi
pirteää. Ella on ihan kiva, mutta sen väkinäinen "pirteys" tökkii
eikä useimmat haastateltavat kiinnosta meikää.- Anonyymi
Ella on vieraampi kun vain harvoin katselen puoli7 ohjelmaa mutta se Mikko taitaa olla yksi positiivisimpia ihmisiä ihan luonnostaan. Sen verran olen vuosien varrella tätä vakikasvoa seurannut.
- Anonyymi
Poliittista satiiria lisää. Ei ole kuin yksi ohjelma. Se tulee onneksi tänään.
- Anonyymi
Toivoisin vanhoja elokuvia:
- Hitskokkeja (Muukalaisia junassa, Kierreportaat, Takaikkuna, Vertigo... jne)
- 1950-1990-luvun tunnettuja sekä suur- ja laatu-elokuvia. (Tohtori Zivago, Sound of Music, Jättiläinen, Stromboli, Myrskyluodon Maija-sarja...) Joitain vanhoja hyviä länkkäreitä ovat näyttäneetkin.
- Voisivat näyttää sarjana jonkun tunnetun ulkomaisen näyttelijän useita eri elokuvia.
Pari vuotta sitten kävin Italiassa ja Sisilian saarilla. Emme päässeet Strombolin itse saarelle, mutta ajoimme läheltä, ihan vierestä sen ohi ja sain upeita lähikuvia sen savuavista rinteistä. Olin vuosikymmeniä haaveillut pääseväni Strombolille, siitä asti kun lapsena näin elokuvan (Ingrid Bergman?). Innoissani selitin asiaa miehelle joka otti minusta kännykuvia Strombolia vasten.- Anonyymi
Hieno kokemus Italiassa !
Onkohan noita vanhoja elokuvaklassikoita nähtävissä jollain konstilla televisiossa?
Minä kun olen pudonnut kärryiltä aikaa päiviä digijuttujen suhteen......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1733326Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1022559Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572410Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276902326Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82259Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue301612Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling351517Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81350- 831347
- 731190