Vanhemmat miehet ovat aivan ihania

Anonyymi-ap

Mieluummin ottaisin sellaisen kuin teinimäisen miehen 😻

88

1792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippunee varmaan miehestä tämäkin

• Anonyymi

Tavattaisko Belgessä launtaina 4.10 klo 18:30?
      Ota mukaan näkyvä sateenvarjo, jotta tunnistan sinut. Olen katseenkestävä, sporttinen 51-v mies. Nähdään Belgessä, jutellan, tarjoan drinkit, tutustutaan ja katsotaan onko meillä yhteinen tulevaisuus.

• Anonyymi

Nähdään siellä

• Anonyymi

Emme nähneet, vai näimmekö!?
      Ei rillit jöi kotiin.

• Anonyymi

On totta tuokin. Mutta riippuu miehestä sekin on tosi. Kyllä he osaavat naisen ottaa ja hyvänä pitää. Ja on kiihkeää. Kunto on hyvä. Ja pitkä kestoista. Olemme tapailleet jo hetken aikaa, mökki romanssin merkeissä. Ja kaikkea saan mitä pyydän. Todella kuuma pakkaus.

• Anonyymi

Olisi kyllä ihana saada nuori nainen jonkinlaiseen suhteeseen
      M43 Satakunta

• Anonyymi

Keksi jotain uusia jakutuksisa, oot jo lässytänyt noita vakio fraasejasi vuosia.

Ootko oikeesti noin ontto sisältäsi?

• Anonyymi

Millainen on teinimäinen mies?

• Anonyymi

Kyllä monesti niin on, he ovat ihania ja lempeitä seniori ukot 60+++!
      Mokilla vaimot pihtaa ja useat alkaa toteuttaa toista luonnollista kaavaa ja haluavst miesseuraa! Muutenkin kuin harrastuksiin ym.
      Sellaisen kun löytäisi, kookkaan ja komean!

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Itselläni 70+ ikäinen ja on laadukas, huomioon ottava, on kyllä rahakaskin mutta ei jätä kylmäksi.

• Anonyymi

Kyllä kyllä yhdymme edelliseen puhujaan - siisti kokemus kypsän miehen kanssa on parempaa kuin tunteeton ähellys ja ehkä ennenaikainen orkku jonkun harjoittelija kanssa!

• Anonyymi

Niin minäkin ottaisin nuoren naisen mielummi itselle m 58v Siilinjärvi.

• Anonyymi

Niimpä. Onhan näitä nuoria naisia jotka arvostaa kun on vanhempien miesten mieleen. On todella ihanaa niinkuin sanoin olla vanhemman miehen kanssa. Himoitsen heitä. Kaikki eivät ymmärrä mutta vaikka olisi iso ikäero niin tosi paljon himoitsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä. Onhan näitä nuoria naisia jotka arvostaa kun on vanhempien miesten mieleen. On todella ihanaa niinkuin sanoin olla vanhemman miehen kanssa. Himoitsen heitä. Kaikki eivät ymmärrä mutta vaikka olisi iso ikäero niin tosi paljon himoitsen.

Missä päin aloittaja on ja minkä ikäinen?
        M 58v Siilinjärvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin aloittaja on ja minkä ikäinen?
        M 58v Siilinjärvi

Minä olen Helsinkiläinen. Uhkea yli 20v. Ja nautin vanhemmista miehistä todella. Mutta en silti lähellä omaa ikääni olevista vaan vanhemmista. Käyn kyllä välillä pohjoisessa lomalla. Täältä Helsingin vilinästä ja saatan viihtyä pidempäänkin kun työn puolesta voin liikkua vapaasti. Ja pidän mielen ja kehon himot tasapainossa kun annan miehille mitä he haluavat ja saan itsekkin ihanaa tyydytystä. Ja pitkä kestoista nautintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen Helsinkiläinen. Uhkea yli 20v. Ja nautin vanhemmista miehistä todella. Mutta en silti lähellä omaa ikääni olevista vaan vanhemmista. Käyn kyllä välillä pohjoisessa lomalla. Täältä Helsingin vilinästä ja saatan viihtyä pidempäänkin kun työn puolesta voin liikkua vapaasti. Ja pidän mielen ja kehon himot tasapainossa kun annan miehille mitä he haluavat ja saan itsekkin ihanaa tyydytystä. Ja pitkä kestoista nautintoa.

Tervetuloa kylään Siilinjärvelle 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa kylään Siilinjärvelle 😊

Kiitos😊

• Anonyymi kirjoitti:

Stadissa ollaan. Jos haluat kuvan, niin laita meiliä tälle samalle nimelle ät yahoo piste com. Ois kiva tutustua, vaikka olenkin aviossa

• Anonyymi
        Jussi3some kirjoitti:

Stadissa ollaan. Jos haluat kuvan, niin laita meiliä tälle samalle nimelle ät yahoo piste com. Ois kiva tutustua, vaikka olenkin aviossa

Ei haittaa vaikka oletkin aviossa. Niin ovat muutkin olleet jonkinlaisissa liitoissa. Silti ollaan tavattu ja nautittu. Ja pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtisitkö tänne Turkuun päin.67v siisti terve mies kaipailee nuorempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ikä sinulla. Mm. Voisin harkitakkin tulla. On tässä nyt jo aikaa kun olen ollut kanssa käymisissä. Mieli kyllä tekisikin jo vähän kaikkee... Mut.. Millä minä tulisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä muodokas nainen kaipaa vanhempaa, monessakin mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä muodokas nainen kaipaa vanhempaa, monessakin mielessä.

Tuu junalla Saloon niin haen sinut. Asustelen tilavassa talossa saadaan kyllä touhuta rauhassa.67v.siisti mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu junalla Saloon niin haen sinut. Asustelen tilavassa talossa saadaan kyllä touhuta rauhassa.67v.siisti mies.

En tiedä sitten kelpaanko. Kun on kuulemma liian isot tissit minulla. Mutta hyvä peppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sitten kelpaanko. Kun on kuulemma liian isot tissit minulla. Mutta hyvä peppu.

Voiko joku valittaa siitä niitähän ihana pidellä nänniä imeä. 67 mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko joku valittaa siitä niitähän ihana pidellä nänniä imeä. 67 mies

Juu. Ei kaikki tykkää kun on isot tissit ja hyvät nännit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule Torpanrantaan joku päivä,tarjoan kahvit
        Kun vain saisin vähän aikaa ihailla muotojasi..
        Ehkä muutakin jos natsaa

M66hki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule Torpanrantaan joku päivä,tarjoan kahvit
        Kun vain saisin vähän aikaa ihailla muotojasi..
        Ehkä muutakin jos natsaa

M66hki

Kiitos kutsusta. Kyllähän kahvi aina maistuu. Ja miks ei muukin. N20+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kutsusta. Kyllähän kahvi aina maistuu. Ja miks ei muukin. N20

Hyvä juttu,koska pääsisit käymään?
        15.10 jälkeen olen taas Helsingissä.
        Ihana olisi sua katsella vastapäätä,uhkeat tissit pullottaen kiihottavasti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu,koska pääsisit käymään?
        15.10 jälkeen olen taas Helsingissä.
        Ihana olisi sua katsella vastapäätä,uhkeat tissit pullottaen kiihottavasti..

🌹😊🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🌹😊🌹

Kiva kun tykkäät..
        Muodokas nuori nainen 20

Nähdään siellä joskus

M66hki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun tykkäät..
        Muodokas nuori nainen 20

Nähdään siellä joskus

M66hki

❤️😘🌹

• Anonyymi

Pitäneepi miettiä... Olet lähellä omaa ikääni... Mutta... Katotaan.. 🙂🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️😘🌹

Tule sinne 16 tain17.10 aammupäivällä

Ehkä tunnistan sinut kun tulet ;)

Minä istun siinä ikkunapöydässä kuten yleensä

M66hki

• Anonyymi

Meillä nuori vaimo haluaa aina vilautella vanhemmille miehille. Hyviä ilmeitä kyllä on kun näkeekin yht äkkiä nuorempaa pimppaa.

• Anonyymi

Voisitteko tulla kylän käymää .

• Anonyymi

Vielä kun sais sitä pimpsaa maistaa,a vot!

Hkimies54

• Anonyymi

Kyllä ovat, ja ihanaa vanhusten vanhojen viikkoa kaikille, kaiken ikäisille, näissä merkeissä!

• Anonyymi

Kiitos 😊. Kyllä vanhuus on ihanaa aikaaa kun on jo kokemusta monenlaista.

• Anonyymi

Kyllä ne vanhemman naisetkin osaa. Haluavat hetken huomioita kuten nuoremmatkin naiset tai miehet. Monesti se vaan unohtuu arjessa toista kohtaan. Ja vanhempana miehenä niin melellåän sitä nuorelta naiselta huomiota haluaa tavalla tai toisella, mutta... Itse olen 50v ja tapailen 70 naista. Juttu luistaa ja seksikin ;). Nauttii mitä annan ja antaa mistä nautin. Win-win tilanne. Ei huolta lisääntymisestä yms.

• Anonyymi

Näinkin. ❤️

• Anonyymi

Tässä oisi 60v ok kok.ja näk. mies satakunnasta.Olen luotettava ja hellä tapaus.

• Anonyymi

Ihana🥰

• Anonyymi

Täällä olisi Pohjois savosta ihana ja lempeä mies . Treffit palstalla nimimerkki Panna.
      Naisen ehdoilla ja toivomusten mukaan aina

• Anonyymi

🩷❤️🧡

• Anonyymi

Jaa tämä tyyppi joka muissakin avauksissaan hakee huomiota¿
        Savolainen kierous?
        Pyttipanna, Pannacotta.

Päivän pannu ja yön ajanut!?
        😅🤣😆😁😄😂

• Anonyymi

Vieraista saanut nauttia mieheni luvalla muutaman vuoden, yhteisellä päätöksellä aloitimme aluksi kokeilun. Mieheni aito aisuri sai puheillaan innostuu kokeilee, jäinkin koukkuun saman tein ekan miehen käsittelyssä. Yhden nuoremman kanssa rakastellut, kiva nuori mies mutta arkuus häiritsi sänkyssä. Päädyimme ikä haarukkaan 50v- 70v joko varattu tai leski mies etusijalla. T. N 40v

• Anonyymi

Missäpäin n40 miehensä kanssa?
        T.leski 61

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin n40 miehensä kanssa?
        T.leski 61

Jyväskylässä olemme. Olet pirtaamme sopiva mies. T. N 40v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välimatkaa jonkun verran mutta liikun kyllä asuntoautolla. Kiinnostaisi tosi paljon nuori rouva!
        T. Leski61

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi,
        Jyväskylästä löytyisi hirman kinky +50:nen kielimies 😋
        outlook.com spostilla saat yhteyden, salaisesti72

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välimatkaa jonkun verran mutta liikun kyllä asuntoautolla. Kiinnostaisi tosi paljon nuori rouva!
        T. Leski61

Etsimme juuri uutta tuttavuutta, mies haluu etten tapaa liian kauan samaa vierasta. Liikutko ennen Joulua täällä päin, leski mies josta mieheni innostuu, itsekkin tykkään saanut heiltä hellyyttä ja aitoa himoa. T. N 40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsimme juuri uutta tuttavuutta, mies haluu etten tapaa liian kauan samaa vierasta. Liikutko ennen Joulua täällä päin, leski mies josta mieheni innostuu, itsekkin tykkään saanut heiltä hellyyttä ja aitoa himoa. T. N 40

Tarvittaessa liikun ja himoa varmasti löytyy kun pitkään oon ilman ollut....
        T.leski 61

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.leski 61

Katsotaan jospa marraskuun puolella pääsisimme tapaa. Leski miehen kanssa olin heinäkuussa Savonlinnassa lomareissulla, asuntovaunulla olimme liikenteessä. Oli aivan ihana 66v mies hän saanut naista yli vuoteen, tunsin olin haluttu ja nautin hänestä täysillä. T. N 40v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan jospa marraskuun puolella pääsisimme tapaa. Leski miehen kanssa olin heinäkuussa Savonlinnassa lomareissulla, asuntovaunulla olimme liikenteessä. Oli aivan ihana 66v mies hän saanut naista yli vuoteen, tunsin olin haluttu ja nautin hänestä täysillä. T. N 40v

Toivottavasti natsaa...olen myös ollut ilman naista pitkään yli vuoden....
        T.leski61

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi,
        Jyväskylästä löytyisi hirman kinky 50:nen kielimies 😋

.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oulun seudulla vähän yli 60 vuotias kehonrakentajamies johannes250662,yhteydenotot gmailin kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.leski 61

Hyvä miten suuri on nyt tarve?
        Kenen kanssa ja missä?

'Lesken syli se on lämpöinen"...
        Myös mieslesken?
        Kiinnostaako sinkku ( miesi) kun ollaan sinkkuja molemmat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi,
        Jyväskylästä löytyisi hirman kinky 50:nen kielimies 😋

🥰😘

• Anonyymi

Niin, ihan etelästä löytyy.

• Anonyymi

Aina on kiihottanut itseäni vanhemmat miehet. Pari vuotta sitten olin n.60v varatun miehen kanssa ja hän oli joutunut olemaan olemaan monta vuotta ilman seksiä niin se himo mikä hänestä purkautui oli mieletöntä. Harmittaa, että oma omatunto ei sallinut jatkaa suhdetta. Nyt ehkä ajattelisin toisin. N36

• Anonyymi

36v nainen olis just sopiva 50v miehelle, jolla paljon energiaa 😉😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kik, Peck60
        Uudeltamaalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ikäero! 50v mies jaksaa nussia pitkään..

• Anonyymi

Olisiko täällä 02a naista jota saisi nuolla muutenkin pitää hyvänä hieroa nännin nipukoita. Kaipailee 65. Nuorekas pystyvä mies.

• Anonyymi

No ei paha

• Anonyymi

Mikä ei oo paha.65v nuorekas mies.

• Anonyymi

Ai et olis kiva pikkasen vanhempi,jos viellä muuten olis viriilikin

• Anonyymi

Kyllä viriili on ja seisoo.65v nuorekas.

• Anonyymi

No olisko65v nuorekas paha vai.

• Anonyymi

Olitko 02 alueelta jos ensin katsoisit rouvan kuvia. Ikää 38 normi vartaloinen . Hyviä kuvia trimmattuna ja posliinina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko 02 alueelta jos ensin katsoisit rouvan kuvia. Ikää 38 normi vartaloinen . Hyviä kuvia trimmattuna ja posliinina.

Sopiihan se. 65v nuorekas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiihan se. 65v nuorekas

Missäs päin herra liikkuu jos tuun näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs päin herra liikkuu jos tuun näyttää.

Aattelin lähteä Auraan st1 kahville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelin lähteä Auraan st1 kahville.

Hiukan liian kaukana ollaan hirvensalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiukan liian kaukana ollaan hirvensalossa.

Kävisikö Orikedon Shelli huomenna johonkin aikaan. 65v nuorekas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävisikö Orikedon Shelli huomenna johonkin aikaan. 65v nuorekas.

Se vois sopia tai bilteman kahvila. Onko millaiset kuvat mieluisia jos tänään otetaan lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vois sopia tai bilteman kahvila. Onko millaiset kuvat mieluisia jos tänään otetaan lisää.

Mulle sopii kumpi vaan ei väliä. Kuvat voi olla aivan oman harkintanne mukaan.65v nuorekas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle sopii kumpi vaan ei väliä. Kuvat voi olla aivan oman harkintanne mukaan.65v nuorekas.

Ok. Katsotaan huomenna aikataulua. Laitan tänne viestiä. Meillä muutama hyvä albumi missä on laidasta laitaan kuvia. Osa rohkeimmista on sitten omanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Katsotaan huomenna aikataulua. Laitan tänne viestiä. Meillä muutama hyvä albumi missä on laidasta laitaan kuvia. Osa rohkeimmista on sitten omanaan.

Selvä katsotaan huomenna. 65v nuorekas

• Anonyymi

Eipä täällä taida mitään kivaa olla vai kuin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jep. Olen huomannut että nuoret likat (jopa alle mopoikäiset joiden hormonit ovat alkaneet sinkoilla hallitsemattomasti) vilkuilevat ja hymyilevät ja kikattelevat katseiden kohdatessa. En nyt ole mitenkään erityisen vanha omasta mielestä. Treenatut leveät hartiat ja hauiksissa pullistelevat suonet toimii todella hyvinä katseen naulitsioina sekä nuorille että vanhemmille naisille. Kyllä ihan kiitettävästi saa huomiota. Enemmän kuin nuorena miehen alkuna

• Anonyymi

Oon oikeesti mies. Vittu että nämä palstan käppänät ovat tyhmiä luulevat saavansa nuoren naisen tuon ikäisenä 🤣

AP

• Anonyymi

Oletko aivan varma ettei sinusta tule vanhaa käppänää luulen ettei auta mikään kun tulee vaan.

• Anonyymi

Meni ihan täydestä 😂😻

• Anonyymi

Olen aina tuntenut vetoa itseäni vanhempiin miehiin.sängyssä aivan upeita,ottavat naisen todella huomioon.muutamalla käynyt niin et seisokki laskenut kesken,ehkä kondomin syytä ainakin niin kertoneet.silti olen nauttinut ja saanut upeita orgasmeja kun ovat jatkaneet nuolemalla.nyt olen jonkin aikaa tapaillut tuttua 68 vuotiasta varattua miestä.aluksi tuntui pahalta kun ajattelin mitä vaimo sanoisi jos tietäisi.miehen vaimo ei tahdo seksiä ja sen huomaa miehen halukkuudesta.nautin todella tapaamisistamme ja seksi lähes täydellistä.on myös kiva kuulla kun hän kehuu miten tiukka pillu minulla on.tj74vm

• Naista nuolettamaan kuopiosta. viestiä treffit palstan kautta nimimerkille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      242
      6061
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      126
      5871
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      231
      4937
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      15
      4293
    5. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      62
      4196
    6. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4107
    7. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      27
      4102
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3658
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      57
      2564
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      45
      1860
    Aihe