Auton törmäilyä

Anonyymi-ap

61

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulemma ollu joku musta BMW joka täällä keskustasa kaahaa kossilauma kyytillä

• Anonyymi

Superin kohdalla sattui suojatiellä myös samanlainen kolari mutta ei päätynyt lehteen asti. Mikseihän.

• Anonyymi

Koska täällä joku suojelee niitä nuoria kaahaajia.on erikoista miten ne saavat nykyään ajokortin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska täällä joku suojelee niitä nuoria kaahaajia.on erikoista miten ne saavat nykyään ajokortin

Onko siellä taas kyydissä ja mukana paremman väen kakaroita? Niin kuin oli 7 vuotta sitten. Silloin juttu päättyi tosi huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä taas kyydissä ja mukana paremman väen kakaroita? Niin kuin oli 7 vuotta sitten. Silloin juttu päättyi tosi huonosti.

On varmasti sieltähän ne kaahaa sillä Bemarilla jokapäivä itsekin meinannu jäädä sen auton alle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti sieltähän ne kaahaa sillä Bemarilla jokapäivä itsekin meinannu jäädä sen auton alle

Ajaako ne siis vuorotellen vai ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajaako ne siis vuorotellen vai ?

Ainaki sen auton ajaminen näyttää niin vaaralliselta että siltä kuskilta pitää ottaa kortti pois ennenkuin se törmää ihmiseen on sen verran vaarallista se meno

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainaki sen auton ajaminen näyttää niin vaaralliselta että siltä kuskilta pitää ottaa kortti pois ennenkuin se törmää ihmiseen on sen verran vaarallista se meno

Soita poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän luonto karsi, kuten teki 7 vuotta sitten. Sivullisia vain ei saisi vahingoittua sitten kun tuo auto idiootteineen lähtee lapasesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän luonto karsi, kuten teki 7 vuotta sitten. Sivullisia vain ei saisi vahingoittua sitten kun tuo auto idiootteineen lähtee lapasesta.

Se musta Bemari pörrää rinkiä tässä keskustan ja sen merenojan alueella etenkin öisin ja viikonloppuisin.myös joskus päivällä kannattaa varoa sitä ä bimmeriä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se musta Bemari pörrää rinkiä tässä keskustan ja sen merenojan alueella etenkin öisin ja viikonloppuisin.myös joskus päivällä kannattaa varoa sitä ä bimmeriä

Vieläkö se romuläjä liikkuu? Eihän sitä ole edes katsastettu varmaan pariin vuoteen

• Anonyymi

Vieläkö täällä Kalajoella liikkuu se BMW joka törttöilee ja ajaa miten sattuu?

• Anonyymi

Onko sitä ajavilla apinoilla lippikset takaraivolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitä ajavilla apinoilla lippikset takaraivolla?

On varmasti on sen verran vaarallista menoa että jotain täytyisi tehdä ennenkuin sattuu pahasti

• Anonyymi

Ei ketään ole ajanut särkkää myöten avoveteen vielä?

• Anonyymi

Se asia on tänä aamuna käsittelyssä St1 pika parlamentisa.juodaan munkkinahvit ja silmäillään kaikkia ohikulkevia

• Anonyymi

Ei se Bemari ole täällä ainoa auto joka täysin päättömästi kaahaa täällä.nyt pitää saada siihen vastuuttomaan kaahaamiseen loppu

• Anonyymi

Lisää hidasteita keskustaan ja Usvametsäntielle.
        Nopeusrajoitus 15 km tunnissa Kalajoentielle.

• Anonyymi

Mikä kauhea autonromu tuossa kylällä yöllä kaahasi kun ei saanut nukuttua?

• Anonyymi

Autonomisia autoja on siis jo liikenteessä? Ihme homma, olen luullut että niitä vasta kehitellään.

• Anonyymi

Se musta auto joka kaahaa kylillä ja sieltä vingutaan jtn sekavaa ohikulkeville

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se musta auto joka kaahaa kylillä ja sieltä vingutaan jtn sekavaa ohikulkeville

Etkö sinä tosiaan ymmärrä ettei se auto kaahaa, vaan kuski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä tosiaan ymmärrä ettei se auto kaahaa, vaan kuski.

Onko sulta nulikka kysytty jotain? Siltä kuskilta pitää ottaa kortti pois jos sillä edes on sellaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulta nulikka kysytty jotain? Siltä kuskilta pitää ottaa kortti pois jos sillä edes on sellaista

Pakkohan tuota vammailua on oikoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkohan tuota vammailua on oikoa.

Nyt poika hilijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt poika hilijaa

Ime sikiö sukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ime sikiö sukkaa.

Opettele kirjoittamaan ensin kunnolla ja oikein ennenkuin tänne kirjoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan ensin kunnolla ja oikein ennenkuin tänne kirjoitat.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Nauruhymiö tuo esiin myös sen kuinka typerä olet,etkä osaa mitenkään muuten kuin hymiöllä ottaa kantaa mihinkään.Olet varmasti niitä vinkujia jotka kykenee ainoastaan raapustamaan töherryksiä julkisiin paikkoihin ja vinkumaan ohikulkeville jtn sekavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauruhymiö tuo esiin myös sen kuinka typerä olet,etkä osaa mitenkään muuten kuin hymiöllä ottaa kantaa mihinkään.Olet varmasti niitä vinkujia jotka kykenee ainoastaan raapustamaan töherryksiä julkisiin paikkoihin ja vinkumaan ohikulkeville jtn sekavaa

😁😁😁🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paloko sulta käpy? Tais mennä sulla tunnepäissään sekoiluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paloko sulta käpy? Tais mennä sulla tunnepäissään sekoiluksi.

Minä pidän tänä viikonloppuna silmällä sen auton ajamista ja ilmoitan heti poliisille jos ne kaahaa yhtään! nyt loppu niitten kossien kaahaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän tänä viikonloppuna silmällä sen auton ajamista ja ilmoitan heti poliisille jos ne kaahaa yhtään! nyt loppu niitten kossien kaahaus

Hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita lämmin takki päälle kun menet yöksi kylälle päivystämään. Kannattaa ottaa myös termariin kahvia. Ihailtavaa kansalaisaktiivisuutta! Voit tehdä heille myös kansalaispidätyksen, jos päivystävä Jokilaaksojen poliisi ei ihan heti ehdi paikalle kun heidät hälytät.

• Anonyymi

Kyllä sen auton kaikki tietää

• Anonyymi

Ilmoita ”kaikille”

• Anonyymi

Mitäs se "Kaikki" vastasi?

• Anonyymi

Kuka täällä Kalajoella omistaa mustan Bemarin? Olin illalla jäädä sen alle jtn porukkaa siinä kyydissä oli ja musiikki soi kovalla!

• Anonyymi

Oisko noin 50 mustaa bemaria kalajoella. Otat trafiin yhteyttä ja selvität omistajat ja alat stalkkaamaan niitä kaikkia. Saat sisältöä elämään, eikä tarvitse täällä enää kysellä typeriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko noin 50 mustaa bemaria kalajoella. Otat trafiin yhteyttä ja selvität omistajat ja alat stalkkaamaan niitä kaikkia. Saat sisältöä elämään, eikä tarvitse täällä enää kysellä typeriä.

Siinä bemarisa o jtn kloppeja kyydillä kaikki sen tietää turha sun on niitä suojella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä bemarisa o jtn kloppeja kyydillä kaikki sen tietää turha sun on niitä suojella

Minä mitään suojele, älä vammaile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä mitään suojele, älä vammaile.

Kyllä sinä niitä ressukoita näytät suojelevan tiedä vaikka itse olet eräs niistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä niitä ressukoita näytät suojelevan tiedä vaikka itse olet eräs niistä

Mistä sinä niin päättelet?

• Anonyymi

Mitä tapahtuu?! Siis onko joku ajanut jonku päälle?? Juuri sieltähän ne sekopäät kaahaa iltasin ja viikonloppuisin

• Anonyymi

Se musta vanha Bemari joka kylillä revittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se musta vanha Bemari joka kylillä revittää

No kenen auto se on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kenen auto se on?

kyllä varmaan tiät sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä varmaan tiät sen

No mistä helvetistä se pitää tietää?? Nimi esiin.

• Anonyymi

Täällä kirjoitellaan Bemarista, joka on nykyisin erityisesti nuorten suosiossa. Siispä tietokilpailukysymys: Mitä yhteistä on Bemarilla ja kortongilla? Vastaus: Kummassakin on mulkku sisällä.
      Tuota täytyy selventää. Se on vanha totuus jostakin 1960- -1980-luvulta. Tuossa vastauksessa ei viitata seksiin vähimmässäkkään määrin tuon Bemarin osalta. Tuolloin Bemari oli sellaisten nousukkaiden auto, jos halusi muille osoittaa rahavarojaan yms, niin ostettiin Bemari, jotta ollaan olevinaan muita parempia.
      Noihin aikoihin ja sitä aiemmin rakennustyömailla ja metsätyömailla kielenkäyttö oli suorasukaista ja reilua. Jos pomo sattui olemaan hankala ja epäasiallinen, niin silloin sanottiin suoraan: se mies on täysi mulkku. Tässä ei siis seksiin viitata yhtään. Tuon pahemmin ja rumemmin miehestä ei voitu eikä osattu noihin aikoihin sanoa. Se oli miehelle tavallaaan lopullinen tuomio. Hänellä ei ollut enää mitään asiaa ja pääsyä reilujen miesten porukoihin.

• Anonyymi

Kuka viime yönä täälä keskustasa revitti jollain mustalla Bemarin raadolla ettei voinu nukkua!?

• Anonyymi

Vie romikselle se romu

• Anonyymi

Kuka sen mustan BMW n omistajaa?? Joku 90 luvun lopun raato

• Anonyymi

Joensuussa musta BMW törmänny jalankulkijaan,liittyykö Kalajoen mustaan Bemariin?

• Anonyymi

Kuka sen Kalajoella törmänneet Bemarin mustan omistaa??

• Anonyymi

Nyt se BMW asia heti selville

• Anonyymi

Onko nyt vihdoin löytynyt se mustan BMW n omistaja joka täällä törmäsi jalankulkijan?

• Anonyymi

Minä pidän silmällä sitä BMW tä

• Anonyymi

Minä pidän nyt silmällä sitä mustaa bemaria

• Anonyymi

Hyvä sait elämällesi tarkoituksen.

• Anonyymi

Koko Kalajoki on sinusta ylpeä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koko Kalajoki on sinusta ylpeä!

Minulla on myös valvontakamera jolla tarkkailen tilanteita.jaå saatan hiukan no

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe