menetetyistä palkoista ei tule loppuu ystävyysuhde, koska projekti aloitettiin minulta lupaa kysymättä ja se pilasi elämääni aivan liian monen vuoden ajan. Olisin halunnut tehdä töitä, koska pidin työstäni paljon ja sain siitä valtavasti hyvää mieltä ja iloa. Miksi annoitte luvan aloittaa projekti, tulen aina olemaan surullinen siitä etten saanut tehdä toitä itsellelle hyvin mieluisassa työpaikassa todella mukavien työkavereiden kanssa. Miksi ette kysyneet minun mielipidettä siitä mitkä asiat tekevät minun elämästäni sellaisen, että se olisi juuri minun näköistäni elämää! Uudet ihmissuhteet eivät ole koskaan olleet tärkeitä, koska minulla oli jo kymmenien vuosien kokemus parisuhteesta. Ja se oli aina selvää etten koskaan ole edes haaveillut uudesta parisuhteesta, saati siitä että uusi ystäväni olisi oman lapseni ikäinen!
Jos korvauksia
Anonyymi-ap
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei koskaan korvaa sinulle mitään, ihan turha odotella.
Eikä täällä päivästä toiseen valittamalla tapahdu mitään, kukaan täällä ei tunne sinua- Anonyymi
Aika laajan skaalan näkemys sinulla taas tästä palstaäijän ikiprovosta. Tätä on hyvä viritellä jos muutakaan ei ole hollilla tai kai sinä uskot omiin stooreihisi aidosti, muuten pollas varmaa hajoaisi
- Anonyymi
Tuo omoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585080
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544582Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224519Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961737- 911412
- 811368
- 2281328
- 3131036
- 199950
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50850