Missäs eilen paloi ku tilannehuone näyttää keskisuurta rakennuspaloa
Missäs eilen paloi
12
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla se eilinen kuolonkolari
- Anonyymi
Oli 03.10.2025 23:01:28 eli paljon myöhemmin kun kolari.
https://www.tilannehuone.fi/halytys.php?keskus=Outokumpu&etaisyys=100
Kolme kerroksisen kerrostalon alakerran huoneistossa syttyi tulipalo Alavinkadulla. Yksi huoneisto kärsi palossa vakavia palovahinkoja ja lähes koko muu kerrostalo noki- ja savuvahinkoja.
Yksi henkilö kuljetettiin sairaalaan ja seitsemän muuta henkilöä tilaipäismajoituksiin. Palon syttymissyystä ei ole tietoa.- Anonyymi
Haluvaisikos joku tuosta tappaaksesta kuvija? En kysy sillä, jotta mulla niitä oes. Ei tietenkkää oo, kun asun ihan muuvalla, mutta olis kiva tiettää.
- Anonyymi
Numero 4.
- Anonyymi
Kyllä oli hyvät vasteet taas palokunnalla. 😂
- Anonyymi
Oliko saaneet 2 ukkoo paloauton kyytiin. Muualla ois jo vahvuudet korjattu
- Anonyymi
Purkuun menee kerrostalo, kummun kodeille helpotus, Joulun jälkeen alkaa purkutyöt
- Anonyymi
Ja höpö höpö.
Maalia pintaan, sillä se.
- Anonyymi
Onko juutilat muuttanut takaisin kumpuun😬
- Anonyymi
Oli joskus ainakin oppilasasuntoja kun olin siellä opiskelemassa tuossa osoitteessa. Onko vielä samassa käytössä?
- Anonyymi
Ei ole enää opiskelija-asuntoja Kyseisessä osoitteessa. Remontoivat vanhusten asuintaloksi. Alavinkadun ryhmäkoti taitaa olla viralliselta nimeltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083