Miten tästä voi keskustella leimautumatta hulluksi?
Talossani joka on kerrostalo on vieraillut salaa joku, hän jättää aina todisteen. Välillä muovinpalasia, tällä kertaa nöyhtää jostain tyynystä.
WC:ssä on pieni kasa nöyhtää.
Yksin asuva mies olen ja ketään kumppania kenellä avaimet olisi tai olisi ollut ei ole.
Turvalukko on mutten ole siihen avainta löytänyt joten en sitä käytä.
Tätä on jatkunut pitkään. Miten tämän asian voisi ottaa esille ilman muiden negatiivista palautetta. Rakentavasti.
Mistään WC tiloihin ei ole voinut ilmestyä tyynyn sisäistä valkoista nöyhtää peilin eteen ja lattialle.
Ilmeisesti se aseteltiin siihen.
Täytyykö rikosilmoitus tehdä?
Kun tästä huoltoyhtiön toimistosta kysyin vastaus oli että tee vaikka rikosilmoitus.
Teinkin sellaisen joskin kenties hyvin vajavaisen.
Onko muita keillä on ollut ikinä tälläistä että olette huomanneet salaisia vierailuja tehdyn kotiinne?
Kokemuksia aidoista tapahtumista?
Koska ihmissuhteeni ovat kunnossa ei ole vaino kumppanin tai sisäpiiriläisen tekemää.
Ei ole oikein oikea kanava avautua
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Tein ilmoituksen jo vuosi sitten mitään sieltä ei kuulunut jälkikäteen sieltä laitokselta.
Sekä ihka aidon ilmoituksen järjestelmään kirjoittelin.
Mitään palautetta tai tutkinnanjohtajaa ei tullut ovelle tai kirjeitse.
Kyseessä on siis joku siviili ja huoltohenkilöstöä oleva ihminen ja ihmiset. Keitä täällä on käynyt ei minulla mitään tietoa ole.
Osaatteko te sanoa miten tämän asian pitäisi edetä?
Olen vuokralla ja olettaisin että taloyhtiön jäsenet pitäisivät tästä jonkin selonteon kokouksessaan.
Kun koskettaa he heitä ja meitä vuokralla asuvia.
Ei kukaan halua kutsumattomia vieraita taloonsa - Anonyymi
Miten asiasta voi keskustella leimautumatta, että tulee sellainen henkisesti raskas ilmapiiri ja kireä tunnelma?
Kun olen kuullut että se on mussutusta tai jotenkin kehnosti esitettyä onhan tuo vierasesine talossa todiste itsessään ja onhan siellä henkilöstöä keneltä voidaan ottaa DNA-näyte?- Anonyymi
Laita teipilla ohut lanka ulko-oven karmista karmiin. Jos lanka on aamulla poissa, on joku kulkenut ovesta.
Sama tarvittaessa parvekkeen oveen.
- Anonyymi
Miten voit kertoa olevasi hullu leimautumatta hulluksi? Jaa-a, kinkkinen tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165