40 vuotta legendaarisen Holkerin hallituksen muodostamisesta ja siitä että suomesta tuli oikea demokratia.
Ja Väyrysen nöyryyttämisestä. Kaukopartiomies pisti kassakaappikätyrit järjestykseen.
Että eiköhän mennä samalla pohjalla 2027.
Asevelisosialisti.
2027 tulee kuluneeksi
12
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonen oli viisas kun sanoi, ettei ikinä kokoomusta hallitukseen. .
- Anonyymi
Koivisto opetti Kekkoselle parlamentarismin perusteita keväällä 1981.
Kas kun hallituksen tuli nsuttia eduskunnan ei Kekkosen luottamusta.
Kekkonen hyväksyttiin hallitukset Moskovassa.
1979 vaalien tulos käytännössä mitätöitiin "yleisistä syistä" johtuen.
Keynesiläinen Punamulta tuhosi Suomea.
Holkerin hallitus noudatti menestyksekkäästi Friedmanin oppeja.
Ei ollut hallituksen vika että jotkut valuuttalainoja ottaneet eivät osanneet lukea.
- Anonyymi
Maailma, mukaan lukien Suomi, on muuttunut 40 vuodessa. Tule sinäkin tähän päivään.
- Anonyymi
Manun ja Lama-Liikasen myötä Suomen talous tuhottiin tuolloin.
- Anonyymi
Kuten sanoin olis kannattanut lukea ne lainapaperit
Oma vika. Ei Koiviston tai Liikasen. - Anonyymi
Viinanen Iiro oli oääpiru .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma vika. Ei Koiviston tai Liikasen.Oikeisto halusi rahahanat auki ulkomailta Suomeen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma vika. Ei Koiviston tai Liikasen.Vastuu oli etupäässä pankkivirkailijoilla, jotka valuuttalainoja suorastaan tyrkyttivät varoittamatta niihin sisältyvistä riskeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto halusi rahahanat auki ulkomailta Suomeen !
Sitä sanotaan vapaaksi markkinataloudeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu oli etupäässä pankkivirkailijoilla, jotka valuuttalainoja suorastaan tyrkyttivät varoittamatta niihin sisältyvistä riskeistä.
Höpö höpö. Kyllä ne paperit kehotettiin lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä ne paperit kehotettiin lukemaan.
Ei käytettyjen autojen myyjäkään välty vastuusta toteamalla vain, että käy koeajolla.
- Anonyymi
Lehtilän mukaan 30.4.1987 ilmapiiri oli raikas.
Tarkoittikohsn ihan konkreettisesti että lanta ei haissut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512