Mielessäni vain hän, ajatuksissa vain hän.
Mietin, miten ihanaa olisi tuntea kädet ympärilläni, lähekkäin. Painaa huuleni vasten huulia, suudella. Katsoa silmiin ja kuunnella hänen ihanaa ääntään. Keskustella puhelimessa, aina vaan uudelleen. Kohdata ja tavata.
Kuitenkin, tästä unelmasta herään ja muistan, sen kaiken mahdottomuuden. Muistan hänen sanansa kaveruudesta ja siitä, että hänellä ei ole tunteita minua kohtaan.
Unelmat ja haaveet pitää rikkoa.
Ikävä pitää unohtaa, rakkaus poistaa.
Hetken vielä toivon ja annan itselleni luvan rakastaa, odottaa soittoa/viestiä. Pakkohan tämän on joskus loppua, jos hän ei tule vastaan. Vaikka haluaisin lähestyä, olla läsnä hänen elämässään. Toista elämää ei ole, joten näin tämä menee..
naiselta miehelle 💔
Päivä on ollut pitkä
7
448
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm... itel samat setit mutta sukupuolet käänteisesti
- Anonyymi
Olen tunteeni kertonut miehelle.
Oletko sinä kertonut tunteesi naiselle? Jos et, tee se! Jos olet.. et voi tehdä mitään 💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tunteeni kertonut miehelle.
Oletko sinä kertonut tunteesi naiselle? Jos et, tee se! Jos olet.. et voi tehdä mitään 💔Ei mun tarvinnu edes kertoa omista tunteistani kun hän kertoi minulle ettei ole yhtään kiinnostunut 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvinnu edes kertoa omista tunteistani kun hän kertoi minulle ettei ole yhtään kiinnostunut 💔
Sitten et voi tehdä mitään, niin kuin en minäkään 💔
- Anonyymi
❤️💘💖💕
- Anonyymi
Tällaiset on kuin pieniä kuolemia. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että rakkaus joka on molemminpuolista löytää luoksesi💘
- Anonyymi
Siltä tämä tuntuukin, pieni kuolema ennen isompaa 💔💔 Kun nyt ymmärtäisi, että kaikki on ohi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495129Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48944
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808