maksaneet palkansaajat siirtyvät nauttimaan samoista valtion kassoista kuin jussit. Onhan siinä todella pelolle aihetta, mitä enemmän jakajia, sitä vähemmän jaettavaa.
Kummalle valtio maksaa tukia, veroja ikänsä maksaneille vai niille, joilla ei ole kilpailukykyä maailman markkinoilla?.
Jussit eivät ole sitä saavuttaneet kansainvälistä kilpailukykyä 75 vuodessa maailman suurimmista maataloustuista huolimatta. Ja selityksiä riittää., mutta tosiasiassa ei palkansaajille, jotka kilpailevat ja ovat kilpailleet samoilla ehdoilla jo 75 v.
Jos nuo jussin tuet olisi käytetty minkä tahansa kannattoman teollisuusalan tukemisen, Suomi olisi maailman huippu. Se olisi kehitetty pian edelläkävijäksi.
Esimerkiksi ei idä ottaa Valvoa tai Terrafamea, joka on tuottanut tähän mennessä 200 miljoonaa tappiota. Sehän oli sossujen ja kepun hanke. Suomi ei nouse myöskään samojen tahojen Mikkelin business ideoiden kautta, että rahdataan pakolaisia palkansaajien ja muiden veronmaksajien piikkiin, että itsellä menisi paremmin.
Suomi nousee ainoastaan työllä ja tekemällä se laadukkaammin ja tehokkaammin kuin kilpailijat maailmanmarkkinoilla. Kunnan parhaan tittelillä niillä markkinoilla ei ole sijaa.
Kepun Kaikkonen on huolissaan työntekijöistä. Hän pelkää aidosti, että työttömät veroja
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
- Tiedoksi -
- Kaikki EU-maat maksaa maataloustukia, että ruuan hinta on kaikille kohtuuhintainen , jos Ei maksettaisi , niin ruuan hinta Tuplaantuisi .
- olisiko esim; - Duunarit valmiita maksaan Tuplahintaa -Ruuasta - ? - ?
- maataloustuki on myös tuki Duunarille , edullisena Ruuan hintana .- Anonyymi
Tiedoksi: Suomessa on EUn korkeimmat maataloustuet
- Anonyymi
Tiedoksi myös, että Suomessa oli jo ennen EU’ta maailman korkeimmat maataloustuet. Ja EU neuvotteluissa Suomi sai poikkeusluvan maksaa maailman korkeimpia maataloustukia yhä edelleen nimenomaan sen vuoksi kun kepulainen Haavisto laitettiin kepun toimesta neuvottelemaan EU jäsenyydestä. Haavistolla e ollut mitään muuta kepulaisten tavoitetta, kun jemmata jussille tuet ja duunarille verot. Tätä tosiasia ei edes faktan tarkastajat rohkene julkaista pelkästään kepukoston pelosta.
Ko päätöksen vuoksi, Suomen teollisuus menetti kilpailukyvyssä sen, mitä kepuloiset hyötyivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512