Jos pantaisiin hynttyyt yhteen, vaikka ihan piruttaan?
Näitä nyt miettii mies.
Eletään vaan vaikka piruttaan - Irwin Goodman
Nainen mitäs tykkäät
45
574
Vastaukset 45
- Anonyymi
Luulen etten enää koskaan muuta kenenkään kanssa yhteen. Tuntuu olevan helpompaa se ero sitten. Mikään suhde ei kestä.
- Anonyymi
ajattelen samoin, sivusta
- Anonyymi
Tavallaan aika houkuttava ajatus🤔 Vaikkei häneltä olekaan. Eikä oikein tähän vaiheeseen sopivakaan. Mut myönnän, kaikkea sitä onkin jo tullut ajateltua, vaikkei tosissaan nyt kuitenkaan. Jos nyt edes saatais puhuttua muutakin kuin työstä tai säästä, huoh. Aika kaukana on vielä yhteenmuutot, kun ei edes tietäisi mihin muuttokuorma lähettää😁
- Anonyymi
Niin on, Nainen jota kaipaan...
- Anonyymi
Olisitpa nainen luonani!!!
Unta en saa - Eero Raittinen- Anonyymi
Sehä kuoli just
- Anonyymi
Ok, tuskin mulle tää, mut kattellaanpa, jos eletää ny ensi vaan iha isseksee ja harkitaa huolella kuitennii, et onko mtn järkee tossa hynttyyt yhteen hommassa. Vähä eppäilyttää sopisko yhteen hynttyytkää
- Anonyymi
Iltaa että pätkähti Naiselle!!!
Tuulen tie - Kai Hyttinen - Anonyymi
..sillä hiljaisina poikina haudoissaan lepää monia urheita
- Anonyymi
sellaistakin tapahtuu ja sille ei vaan mitään voi..
- Anonyymi
henki lähtee kaikista ei täälä ole sellaista ihmistä joka olisi tänne jäänyt.
- Anonyymi
Tämmöistä se vain on elämä täälä!!!
Lähtöhetki - Matti ja Teppo
- Anonyymi
Täysin mahdoton ajatus minulle, että voisin asua yhdessä kenenkään kanssa vielä moneen vuoteen! Haluan ikäiseni miehen ystäväksi ja sitten kun olemme muutaman vuoden vanhempia, voisimme muuttaa yhteen asumaan ja auttaisimme toinen toisiamme!
- Anonyymi
Kenelle me sillä piruilisimme?
- Anonyymi
Niille jotka eivät halua että olisimme me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli muutto edessä❤️🙂voi kiusata muita siinä samalla piruuuttaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika ikävältä elää noin. Ei minun elämässäni ole tuollaisia ihmisiä. Miksi haluat tuollaisia elämäämme?
- Anonyymi
Löytäisinpä sinut jostain NAINEN ! ! !
Etsin kunnes löydän sun - Markku Aro - Anonyymi
Vois 🤭
- Anonyymi
No mitä vois?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä vois?🤭
No muuttaa yhteen 🤭 Mut ei vois kuiteskaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muuttaa yhteen 🤭 Mut ei vois kuiteskaan...
...vielä
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Hyvä että ilmoitit olemassa olostasi.
- Anonyymi
Luulenpa, että jossain vaiheessa näin tulee käymään, vaikuttaa vahvasti siltä ❤️
- Anonyymi
Sopii hyvin!
- Anonyymi
😜😘🤗
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Maantietä taloon. Hänelle Tervetuloa! T. "Pirre" :D
- Anonyymi
En ollut kyllä ajatellut jäädä tänne missä meitä vahditaan niin, kuin PIKKU-LAPSIA ja samaan aikaan ALA-IKÄISET VETÄÄ ALKOHOLIA, HUUMEITA, TUPAKKAA, MUITA NIKOTIINI TUOTTEITA SEKÄ TEKEVÄT LAPSIA!
Minä olin VASTA 37vuotta täyttänyt, kun KUNNIANLOUKKAUS LAPSENI SYNNYTIN. - Anonyymi
Sopii. Sano kun tuut hakemaan.
- Anonyymi
Totta kai sanon.
- Anonyymi
Mä en usko, että mun rakas kuuntelee irwiniä, mutta kyllä… hänen kanssaan voisin ja haluaisinkin muuttaa saman katon alle ja jakaa kaiken yhdessä. ❤️
- Anonyymi
Nuoruus on poissa..Pieni chäänssi vielä. ;)
- Anonyymi
Ei ole mitään chäänssiä muiden kuin ikäiseni 60+ miehen kansss asua yhdessä! Sitten kun ikää tulee vielä lisää muutaman vuoden verran!
- Anonyymi
Maija tangoissa kuiteski?
Äsken soi Marionin & Kirkan "Saat mut svengaamaan" ;)
- Anonyymi
Nämä musalinkit on liian Suomi-iskelmää. Muunlainen musiikki iskisi tehokkaammin.
- Anonyymi
Pankaan vaan vaikka pissavehkeet yhteen. Mitä se mulle kuuluu.
- Anonyymi
Kiva pila, Seu Rus Tel Tais Ko 😆😆😆🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sehän nyt riippuu siitä kuka sä olet.
Jonkun kans voisin vaikka tehä noin. - Anonyymi
Irwin käytti alaikäisiä tyttöjä hyväkseen. Minulta ei sellaisille tyypeille ihailua riitä.
- Anonyymi
Jos sää sen vanhemman naisen kanssa muutat yhteen joudut käjälli sen kanssa ja tehän sen tiedättekin.
- Anonyymi00047
Se olisi ihanaa, sillä rakastan renttuja.
- Anonyymi00048
Irvin oli valtakunnan virallinen Renttu, joka on Arvonimi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 44518
- 45498
- 44456