Eikö olekin totta: Jos kärsitte maan päällä erilaisia tuskallisia olotiloja vaaditte melkein samoin tein helpotusta, ja sitä myös saatte!
Mitä se sitten tulee olemaan kun synnin kivut ja säröt tulevat päälle ilman mitään helpotusta muista rangaistuksista puhumattakaan. Ja siihen vielä helvetin tuli päälle.
Rakkaat ystävät, te ette pysty kestämään helvettiä
20
238
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on.
Tämä rukous auttoi itseäni
"Oi Jumala, minä olen syntinen. Olen pahoillani synneistäni. Anna minulle anteeksi. Haluan kääntyä pois synnistäni. Otan Jeesuksen Kristuksen vastaan Vapahtajanani; tunnustan hänet Herrakseni. Tästä lähtien haluan seurata Häntä. Jeesuksen nimessä. Aamen."- Anonyymi
Rukoukset itsessään ei auta, vaan rukouksiin vastaava Jumala. Siksi idän mantra ei voi toimia käytännössä koska niillä otetaan piruun yhteyttä. Siksi on hyvä ihmisten välttää sellaisia. Levittäkää varoitusta eteenpäin.
- Anonyymi
Kuolema on ihmiskunnan pahin vihollinen. Mutta se on voitettu. Jeesuksella on kuoleman ja Tuonelan avaimet.
- Anonyymi
Jumala tahtoo, että kaikki ihmiset
- ottavat vastaan Jeesuksen syntiensä sovittajaksi
- tekevät parannuksen synneistään
- tulevat raamatulliselle kasteelle Jeesuksen nimeen
- ottavat vastaan Pyhän Hengen kasteen
- tulevat raamatulliseen seurakuntayhteyteen
- alkavat elää Raamatun opetusten mukaan elämänyhteydessä Jeesuksen kanssa,
"joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. " 1 Tim. 2:4.
Jeesus sovitti ristillä kärsimyksellään ja kuolemallaan koko ihmiskunnan synnit.
"Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." Room. 6:23.
Jokainen saa ottaa vastaan Jumalan armon Jeesuksessa!
Syvällekin langennut saa tietää, että Jumala tahtoo armahtaa.
Hän ei koskaan hylkää sitä, joka kaikesta sydämestään pyytää syntejänsä anteeksi.
SINÄ saat syntisi anteeksi, kun katuen ja nöyrtyen tunnustat syntisi ja hylkäät syntielämäsi. Saat TÄNÄÄN aloittaa puhtaalta pöydältä uuden elämän.
"Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan Hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä." 2 Kor. 6:1,2.
- Anonyymi
Helvetti ym on vain niille jotka sellaiseen uskoo. Muut voi olla huoletta.
- Anonyymi
Jos tekee yhteiskunnassa rikoksen, ei se auta vaikka kuinka ei uskoisi vankilaa olevan.
Jumalako katsoisi sormien läpi syntejä (rikoksia)?
"Koska he eivät tottele sanaa, he kompastuvat, ja se heidän osakseen on määrättykin."
1 Piet. 2:8.
- Anonyymi
"Antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan..."
Kol. 3:13. - Anonyymi
Miksi ihmeessä Jumala/Jeesus haluaa kiduttaa ikuisesti itse epätäydellisiksi tekemiään ihmisiä, onko se Kaikkien Sadistien Isä?
- Anonyymi
Keskity Jeesuksen tarjoamaan armoon ja pelastukseen, eikä vain rangaistus osaan. Sinulla on mahdollisuus paeta tulevaa vihan aikaa!
- Anonyymi
Vampyyrien viestejä ei lueta eikä niihin vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vampyyrien viestejä ei lueta eikä niihin vastata.
Hänen ymmärryksessä on varmasti jotain vialla, jos hän ei ymmärrä, että hindut eivät lue vampyyriromaaneja. Jos joku niihin reagoi, se on joko joku muu vampyyri tai joku muu kuin hindu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen ymmärryksessä on varmasti jotain vialla, jos hän ei ymmärrä, että hindut eivät lue vampyyriromaaneja. Jos joku niihin reagoi, se on joko joku muu vampyyri tai joku muu kuin hindu.
Vampyyrit eivät ole hindujen ystäviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskity Jeesuksen tarjoamaan armoon ja pelastukseen, eikä vain rangaistus osaan. Sinulla on mahdollisuus paeta tulevaa vihan aikaa!
Kyllä minua surettaa kovasti ne ihmiset joita Jumala kiduttaa ikuisesti vain siksi, että hän itse teki ihmisestä epätäydellisen, vaikka kaikkitietävänä tiesi jokaisen ihmisen teot ja ajatukset jo ennen näitten syntymää.
Miksi Jumala/Jeesus on tuollainen hirviö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minua surettaa kovasti ne ihmiset joita Jumala kiduttaa ikuisesti vain siksi, että hän itse teki ihmisestä epätäydellisen, vaikka kaikkitietävänä tiesi jokaisen ihmisen teot ja ajatukset jo ennen näitten syntymää.
Miksi Jumala/Jeesus on tuollainen hirviö?Jumalamme ei iloitse syntisen kuolemasta.
- Anonyymi
Miksi hyvät uutiset eivät kiinnosta?
Huonoja uutisia kyllä luetaan mutta hyvää uutista että voi pelastua ei kaikille kelpaa.- Anonyymi
Kenenkään epätäydelliseksi luodun ihmisen ikuinen kidutus ei ole hyvä uutinen.
- Anonyymi
- Kop, kop.
- Kuka siellä?
- Avaa. Jeesus täällä. Minä tahdon pelastaa sinut.
- Pelastaa miltä?
- Siltä, mitä minä aion tehdä sinulle, jos et avaa.- Anonyymi
*Pelastaa miltä?
- Siltä, mitä minä aion tehdä sinulle, jos et avaa*
Aivan mainiota. Hehhehh.
- Anonyymi
Voitte tietää, mikä paha synti on, sen vihan ja kirouksen perusteella, jonka se tuo mukanaan! Kun näette miehen viedyn hirsipuuhun, päätätte, että hän on syyllistynyt johonkin hirvittävään rikokseen, joka tuo mukanaan tällaisen rangaistuksen. Joten kun mies makaa Jumalan vihan raivon alla ja karjuu liekeissä, sinun on sanottava: ”Kuinka kauheaa pahaa synti on!” Ne, jotka eivät nyt näe synnissä pahaa, näkevät kuinka halveksittavaa se on helvetin kidutusten peilissä!
Koska Jeesus kuoli syntiemme tähden, Jumala sai laillisen oikeuden antaa meille anteeksi.
"...ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista" (Hebr. 9:22). - Anonyymi
Sananlaskut 10:29 "Herran johdatus on nuhteettoman turva, mutta väärintekijäin turmio.
10:30 Vanhurskas ei ikinä horju, mutta jumalattomat eivät saa asua maassa. "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem532844HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat302110- 201785
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3741329Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651263
- 491023
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201009- 45896
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65878