Onko tietyö baaria vai käykö ne missä vaan.
Missä baarissa L ja G porukat käy
19
602
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään eläkä kysele
- Anonyymi
Makessa ne käy.
- Anonyymi
onko koskella enempää kuin nämä 2 baaria?
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltäs aasi
älä hevonen hirnu siellä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltäs aasi
Äitis aasi
- Anonyymi
kaupungin talon kahviossa ilmiökahveilla
- Anonyymi
Tosiaan Makessa on meillä kokoontumiset Pe ja La.Ainoa oikea paikka missä voidaan tanssia mies-mies tai Nainen-Nainen parissa.
- Anonyymi
Ei oo löytynyt mulle sellaista kolkyt vee pojua.
Terv. Simppa66v - Anonyymi
Siinä kahvilassa joka on vieressä sen p ympyrän, siis se ympyrä missä naisella sauva.
- Anonyymi
Kokoonnutaan yleensä black jack pizzerian tai ärkioskin edessä.
Ajetaan autoilla millä voi paukutella, ja polttaa kumia jarrua vasten - Anonyymi
Hirvaskankaan apsilla istutaan isommalla ukkoköörillä. Rohkeesti vaan jutulle jos pakaraosastoo pakottaa.
- Anonyymi
Mersussa piereskellään
- Anonyymi
Mulla on valkoinen madallettu, mikä sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on valkoinen madallettu, mikä sulla
Semmon tum. harmaa, aika matala myös
- Anonyymi
Käyn joka perjantai likolahden uimarannalla tyydyttämässä itseäni minulla on hopea Mersu voit lähteä kyytiin jätä nmrosi.
- Anonyymi
Rek gby-969
- Anonyymi
Jätä runkkuaika tykkään alistua ota vaikka väkisin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681008Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90875Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.197729Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727