Joko Tapani kansan omakotitalo on saanut uudet asukkaat,
Ilmeisesti Espoon talo lyökkiniemi 13 on myynnissä
Tapani kansa
17
294
Vastaukset
- Anonyymi
Lyökkiniemi 13 ei ole pitkään aikaan ollut Tapani Kansan talo. Myi talon 2011/2012 hintaan 2,4 miljoonaa Euroa ja muutti toiseen tallon Espoon West endissä.
- Anonyymi
Ei kannata tosissaan lietsoa väärää tietoa.
- Anonyymi
Jaa, no mut Nina af enehjelm in osoite menee ainakin tähän lyökkiniemi 13
Sori ,oli mulla sitten kai väärä tieto - Anonyymi
Väärässä olit
- Anonyymi
Olimpahan oikeassa nyt iltalehdessä on kuvat ja ilmoitus että Tapani kansan talo Espoon lyökkiniemessä on myynnissä on kuvia ja hinnat ja Tapani kansakin on kuvassa.
- Anonyymi
Ja talon myyntihinta on 2.8 milj.€
- Anonyymi
Missä osoitteessa Kansa asui loppuajat Kotkassa?
- Anonyymi
Kallinpolku 19, Koivula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallinpolku 19, Koivula
ex-rouva on laittanut tämänkin talon myyntiin Tapanin molemmat talot myynnissä ja kuolemasta vasta vähän yli puoli vuotta. Jollain on kova rahapula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ex-rouva on laittanut tämänkin talon myyntiin Tapanin molemmat talot myynnissä ja kuolemasta vasta vähän yli puoli vuotta. Jollain on kova rahapula
Sinulla lienee rahapula, Tapani tuskin taloa enää tarvitsee.
- Anonyymi
En nyt muista
- Anonyymi
Iso talo hänellä oli siellä Kotkassakin. Sekin on kuulemma entisen avovaimon ja Edward pojan nimissä lehden mukaan. Johannes pojasta ei oo paljon juttuja ollutkaan.
- Anonyymi
Urheiluravintola Marlonissa Sugar Daddyn Punkro Lollo soittaa äänilevy automaatista toiston toistoa Tapani Kansaa ja hanat kaakkoon.
Tapani Kansa: En etsi valtaa loistoa (fasesta tai Instasta)
https://www.youtube.com/watch?v=zPXNI2-_Ewk
En kaipaa kultaakaan Sutelan Kello&Kulta ja Marlon. Alkoa.- Anonyymi
Sinun jorinoitasi ei kaipaa kukaan.
- Anonyymi
Se kotkan talohan on koko ajan ollut vain Edwardin nimissä
- Anonyymi
Ai jaa, jossain lehdessä luki että Nina af enehjelm in ja edwardin
- Anonyymi
Ja on varmaan myyty kun piti katsoo kuvia niin ei enää löytynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165