Moikka nyt kyllä pitää kertoa yksi aivan itselle mieletön juttu! Olin tässä vähän aikaa sitten leikkauksessa joka kohdistui maha alueelle siinä nyt sinänsä ei mitään kummallista vaan se "kummallinen" asia tapahtui sen jälkeen! Eli minut oli tuotu jo osastolle ja huomasin että "jumaliste en pääse ylös sängystä"! Mitä tehdä no ei muuta kuin painamaan hälynappia! Hoitaja(nainen tietysti) tuli ihmettelemään asiaa, tuumasin että pitäisi päästä vessaan mutta heti kun yrittää ylös päässä sumenee. Hän sitten haki sen kuuluisan sorsan ja yritin itse laittaa sen MUTTA eipä prkl onnistunut! Hän sitten tuumasi että kyllä se sinne saadaan että ei tarvitse hätäillä, hän oli todella ammattimainen ja huomasi minusta että nyt taitaa häpeä pukata läpi! No sekään ei onnistunut siis virtsata siihen sorsaan koska leikkauksen aikana minulla oli ollut katetri. No mitä avuksi? Hoitaja sitten siihen että valitettavasti pitää laittaa vaippa siinä kohtaan olin niin kuin valmis jo loikkamaan ikkunasta ulos! Vaippa minulle joka ei KOSKAAN ole tarvinut apua tai edes vaippaa leikkauksen jälkeen!!! Hän huomasi "kauhun" minun silmissä ja lohdutti että en ole ensimmäinen enkä 100% varmuudella viimeinen jolle hän laittaa vaipan! Sitten kun hän siinä oli laittamassa sitä vaippaa ja asettelemassa minun penistä oikeaan asentoon huomasin pienen hellyttävän hymyn hänen kasvoilla joka itseasiassa helpotti minun oloaan! Ja tietysti kun se vaippa sitten oli laitettu valmiiksi ja makasin siinä huoneessa yksin niin huomasin sen että tämä koko tilanne jollain tapaa oli todella kiihottava!
Vaippa aikuisella
9
459
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa ole mitään hävettävää. Tämä on meille hoitajille lähes jokapäiväistä. Jos potilaalla on vaikeuksia päästä vessaan, me kyllä autamme.
Kohtaan usein potilaita, joille nousee esiin se ns. “häpeä”, kun on kyse vaipoista tai muusta vastaavasta. Voin kuitenkin vakuuttaa, että se on täysin normaalia ja kuuluu meidän työhömme.
Olen iloinen puolestasi, että sait apua, vaikka tilanne olikin hieman monimutkainen. Toivottavasti kaikki on nyt hyvin ja olet palautunut leikkauksesta!
Lämpimin terveisin,
28-vuotias hoitsu 🩺 - Anonyymi
On kyllä hämmentävä tilanne itsellä tullut vastaan niin siinä selkäranka leikkaus jälkeisissä asioissa kuin sitten tekopolven leikkauksen jälkeen.
- Anonyymi
Oho on se kyllä ihmeellistä kun ihmiset on noinkin ahdistuneita kuin sinä että pitää pilkata toisia netissä! Kasvata munaa ja tekisit tuon aikuisten oikeasti omalla nimellä! tekstin kirjoittaja siis aloituksen kirjoittaja juurikin kirjoitti tuon anonyymisti tällaisten pilkkaavien kommenttien takia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho on se kyllä ihmeellistä kun ihmiset on noinkin ahdistuneita kuin sinä että pitää pilkata toisia netissä! Kasvata munaa ja tekisit tuon aikuisten oikeasti omalla nimellä! tekstin kirjoittaja siis aloituksen kirjoittaja juurikin kirjoitti tuon anonyymisti tällaisten pilkkaavien kommenttien takia!
Kyllä minäkin ihmettelin noita kirjoituksia ja olen samalla linjalla sinun kanssa että varmaan juuri sen takia tuo aloituksen kirjoittaja on anonyymi, siis sen kiusaamisen sekä herjaavien viestien suhteen! Näillä jotka kirjoittelee niitä on varmaan niin huono omatunto ja ego että eivät uskalla kirjoittaa kommentteja omalla nimellä! Itse kommentoin juuri nimettömästi kun minulla ei ole suomi24 tunnuksia! Enkä taida hankkia, kun lukee kuinka sairasta porukkaa kommentoi ja millä tavalla. Voimia aloituksen kirjoittajalle ja toivotaan että hän löytää omansa uudessa ehkä uudessa mieltymyksessä!
- Anonyymi
Olin neljä päivää sairaalassa operaation jälkeen ja kaikilla huoneen asukkailla oli kestokatetri ja pussi roikkui sängyn reunassa.
- Anonyymi
Itsellä oli kerran kestokatetri kun olin loukannut selkäni, kun tipuin rakennustyömaalla telineeltä. Olin silloin 22 v (20 vuotta sitten) enkä saanut missään nimessä nousta ylös noin 3 kk. Se oli kyllä sellainen keissi että sitä toivoisi edes omalle vihamiehelle! Oli meinaan todella kauheaa yksin maata siinä huoneessa.
- Anonyymi
Millä perusteella voi olla oikein kommentoida noin, jos joku loukkaa itsensä työmaalla?
Onko sinulla jotakin vialla, vai puuttuuko sinulta täysin kyky tuntea empatiaa?
Tiesitkö, että kaltaisillesi ihmisille on olemassa ihan omat nimitykset: sosiopaatti tai psykopaatti, epäsosiaalinen henkilö tai narsisti?
Olipa kyse mistä tahansa näistä, olet siinä tapauksessa vakavasti hoidon tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235098Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo623012Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122910HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432821Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181597Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271516Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091221- 681110
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei215981