pitääkseen kansan otteessaan. Ne eivät pelkää mitään muuta niin paljon kuin ihmisen vapautta, sillä silloin heidän valmiille ajatuksilleen ja niillä rahastamisella
ja riistolla ei olisi enää mahdollisuutta.
Rahanahneet antihumanistiset puolueet kokoomus ja PS pitävät paniikkia ja pelkoa yllä
6
72
Vastaukset
- Anonyymi
Paniikinlietsominen on Orpon ja Purran tavaramerkki, isolla rahalla jostain
mainostoimistosta ostettu "menetelmä" päästä valheilla valtaan ja toisten
taskuille.Päinvastoin, Kokoomus haluaa jotta jokainen on vain omilla taskuillaan mutta vasemmisto aina himoitsee muiden rahoja, koska se ei itse kykene ansaitsemaan. Ainahan vasemmisto puolueet ovat veroja korottamassa ja osaamatta laskea he keksivät hienoja meno aiheita joihin ei olisi varaa. Siksi olemme velkaantuneet ja se on vienyt meidät pulan partaalle. Nytkin Orpon hallitus pyrkii selviämään sosialistien eli vasemmiston aikaansaamista kuluista.
- Anonyymi
"Isossa kuvassa" kuten Orpo sanoo, meno on lujaa kohti yövartijavaltiota.
Hallitus lisää vauhtia paniikkiin, ettei kansa vain "heräisi" tajuamaan totuutta. - Anonyymi
"Emme välitä vaikka ihmiset halveksivat meitä, kunhan he pelkäävät meitä."
https://fi.wikiquote.org/wiki/Adolf_Hitler
Hallituksessa luetaan Mein Kampfia?- Anonyymi
"Paras tapa hallita ihmisiä on viedä heiltä vähän kerrallaan vapauksia."
- Anonyymi
Hallitus ei anna ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa edes omalle työtätekevälle
kansalleen heikossa asemassa olevista puhumattakaan.
"Vahva Suomi" ja "Ketään ei jätetä" on suuri vale, jolla pääsi valtaan
riistämään kansaa. Jonkun taskusta isotuloisille siirrellyt rahat on otettu
Rahat menevät isotuloisille, kansalle jää velka maksettavaksi.
Se on yksinkertainen asia tajuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006