Neuvostoliittolaissotilaan sarkahousut ja takki? Vähän sais wunderbaumia laittaa ettei nokkanyrpyssä tarvis ajaa sitä viittätoista kilometriä minkä se rotisko saattas juuri ja juuri kestää ennenkuin alkaa nikottelu ja savuntulo konepellin anteeksi siis koneruosteläpyskän alta.
Miksi daciassa haisee
17
252
Vastaukset
- Anonyymi
Daciassa haisee vanhan miehen ulo! Ja jenkemin vieno tuoksu!
- Anonyymi
samaa olen ihmetellyt audissani uudesta saakka haissut pahalle, liekö juuria itäblokin maihin
- Anonyymi
Mun mesessä tuoksuu tuore nahka. Sen verran tuoreella autolla kun ajan ja nahkapenkeistä Dacistit näkevät vain märkiä unia!
- Anonyymi
Ei tuoreilla mersuilla ajavat kommentoi tällä palstalla.
- Anonyymi
Tule pois sieltä Daciasta, nin hajukin lähtee.
- Anonyymi
Uudessa saksalaisessa on uuden tuoksu, uudessa daciassa on shaissen haju.
- Anonyymi
No haiseehan Daccisssa heti kun aloittaja menee autoon koeistumaan. Voisit käydä pesulla edes joskus ja pestä myös haisevat vaatteesi. Sinustahan se haju lähtee, ei autosta. Tietysti käyntisi jälkeen liikkeessä joutuvat putsaamaan auton.
- Anonyymi
Kyllähän minä nyt mieleni pahoitin. Käynhän kerran kuussa suihkussa ja pari kertaa vuodessa saunassa. Onko se minä joka haisee vai Dacia. Mietteitä. Kommentteja.
- Anonyymi
Dacia
- Anonyymi
Avaaja voisi kertoa mistä ja miten hän on saanut vainun ja tuntee neuvostoliittolaissotilaan asuteen tuoksun? Onko hänellä henkilökohtainen kokemus kyseisistä vaatetuksista?
- Anonyymi
Sarkakuosit löytyy vaatekaapista ja sirpit ja vasarat seiniltä. Pihassa on neuvostoaikainen samara ja daciaa käydään koeajamassa joka toinen viikko.
- Anonyymi
Kävin Dacia-kaupassa. Pieraisin penkkiin ja oli aivan karsea haju. Kahveet heitin rinnuksille ja sieltä jatkoin kylille s-markettiin ostamaan ohrapirtelöä.
- Anonyymi
Kuka tuntee neuvostoliittolaisen sarkahousun ja takin hajun? Ei kukaan muu kuin neuvostoliittolainen sotilas.
- Anonyymi
Kyllä itä Persuilla on vankkaa kokemusta Neuvostoliiton tuoksuista. He hakivat rajan takaa viikoittain viinaksia ja bensaa ja toiset jopa lempeä ja tauteja.
- Anonyymi
Tämä hajuasia on mielenkiintoinen. Tuoksun aina hyvältä ja käytän hajusteita. Mutta auta armias jos erehtyy menemään sisälle Daciaan. Tulee kakan hajuinen mies ulos autosta!!! Kyllä ulo ja jenkemi haisee yhdessä erittäinkin pahalle. Mietteitä. Kommentteja.
- Anonyymi
Oletko oikeasti noin reppana?
- Anonyymi
standard mallissa on keskuskomitean valitsema lemakka.
tai tuoksu
riippuu nuuskijasta
paskakaivon ( kompostin) tarkastajan (valvojan) mielestä se on lemakka
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111312
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666